Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee3000

    tag

    válasz z-csongor #186120 üzenetére

    Köszi, hogy megosztottad velem a tapsztalataidat. :R Ahogy olvastam, a Fordnál (is) voltak nagyon jól eltalált generációk, de betegágyasak is. Ezek szerint ez a 4. gen. Mondeo még a megbízhatóbbak közül való.
    Prémiumot, mint a Lexus, alapból nem néztem a magasabb fenntartási költségek miatt. Nekem az autó inkább használati tárgy és a vezetésben sem az élményt keresem, az anyagi szempontok inkább prioritást élveznek.
    Az alkatrészárak/szerviz-óradíjak tekintetében egyébként bennem az a kép alakult ki, lehet tévesen, hogy a Ford még viszonylag a középmezőnyben van, kb. egy szinten a Toyotával. A Mondeo azért lehet költségesebb kicsit, mint a Corolla, mert nem egy kategória (D vs. C). Nyilván ezzel számolok, nem is nézném a Mondit, ha mondjuk a Focus is kapható lenne ilyen hybrid hajtáslánccal, de nincs.
    A kopogásra, meg úgy általában a D-kat.-hoz képest kirívó puritánságra, gyengébb anyagminőségre (konkrétan a műszerfal besüllyedését, hullámosodását írták páran az Mk5 Mondeóknál) fel vagyok készülve, ültem is már benne (igaz, utasként). Tény, hogy minőségérzetre a Mondeo lefelé lóg ki a középkategóriás mezőnyből (egy Mazda6, Passat, Insignia, 508 nagyon más), de engem ez nem zavar, a megbízhatóság sokkal fontosabb.

    @Doki16 (#186119): Valóban túl új még a mostani Corolla. Aki ilyet vett, nem hiszem, hogy bő 1 év után eladná. Abból csak valami készleten ragadt példányt vagy tesztautót lehetne esetleg kifogni, bár azok ára sem annyira nyomott. Az új modellek árai meg iszonyat, hogy elszálltak. :Y
    A linekelt Mondi nagyon fullos darab, és ahhoz képest nem drága.
    Ha már így előkerült, egy kérdés: a Xenon fényszóró mennyire húzós (a LED-esekhez képest), ha ne adj' Isten cserélni kell?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák