- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tboy93 #127596 üzenetére
A Mazda 6 valóban jó lenne, csak pont nem kombi, mivel írta hogy azt nem szeretne, meg nem szedán mert az baromira nem jól pakolható, hanem 5ajtós, ami olyan mint az Octavia, nekem is ilyen van. Szerintem ha csak és kizárólag pályán használja semmilyen hátránya nem származna abból hogy dízel, ha egy karbantartott példány. Ezekben a DPF szokott megmakkanni a városozástól, de a pályát zokszó nélkül bírja. Facelift előtt nem volt DPF de hatgangos váltó sem.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz pana0017 #127595 üzenetére
Tényleg jók a Mazda6-osok, ha sokáig meg akarod tartani, nem 1-2 évig akkor még dízelt is vehetsz szerintem, és még 2 milliót sem kell elköltened. A benzinesek drágábbak, mert a dízel nem bírja a városozást és sokan azt hiszik hogy emiatt szar.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
nagyúr
válasz rasotamas #127602 üzenetére
Ezzel vitáznék, de inkább nem. Jó ha van plusz lóerő. A Honda egy kis emelkedőn is igényli a 2 visszaváltást, ha gyorsulni akarsz, különben nem lesz értékelhető/érzékelhető történés, és a mögötted jövő 140+-os dízelek agyfaszt kapnak, hogy micsinálsz előttük... Ez persze arra igaz, amikor mondjuk lelassul a sor 80-110 környékére. Ott hatosban vígan poroszkálsz, de ha gyorsítani kell, akkor vissza 3-as...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Erwinke
aktív tag
A behozatal, h működik? Találtam itt egy jó autót [link]
-
33as
senior tag
"a mögötted jövő 140+-os dízelek agyfaszt kapnak, hogy micsinálsz előttük..."
.....hát még a feleségem alatt levő Ibiza sdi-től
[ Szerkesztve ]
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
w333
félisten
válasz Erwinke #127610 üzenetére
Keresd a hibát ... de szerintem gyorsan rájössz !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Erwinke
aktív tag
-
válasz Erwinke #127614 üzenetére
Arra gondolt a kolléga, hogy a tornyokon piros, a kasztni kívül meg bordó. Ugyan a mobile.de-n accident-free a megjelölése, de nem tudni h valóban törés miatt lett telibe fényezve vagy csak a tulaj akart másik színt. -et.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz Erwinke #127614 üzenetére
Igen erre gondoltam ... Bitpork kolléga jól mondja !
Ha jót akarsz magadnak akkor valami olyat keress ami szervizkönyves , első autónak egyből a legerősebbet nézed és őszkerék is kell ?
Tessék ... Link nem véletlenül kerül ennyibe !
Annyit mondok hogy az álom autóból simán lehet rémálom (főleg ilyen áron)
Ha megbízható Leon -t keresel akkor 1.6i vagy 1.9TDi 110LE az erősebbik 150 LE -s PDTDi -t pedig felejtsd el mert ha valami baja lesz akkor a gatyádat is ráköltöd !
Szerk.
Barátom az elmúlt fél évben legalább 600-700 ezret bukott
Ő is olyan hogy mindenből a sport és legerősebb, megvette az Ignis Sport (850 ezerért) kb. 2 hónap után eladta mert elvileg túl kemény volt (közben kiderült hogy hengerfejhibás széthajtott autó) eladta 500 ezerért, aztán írtam itt a többieknek is hogy most egy Mazda 323 Sport 2.0GT van neki (950 ezre Ft) kb. 2 hete derült ki hogy a gyertyák úsznak az olajban (gyűrűzés + munkadíj 400 ezer Ft) inkább eladta 600 ezerért, most már úgy van vele hogy nem kell neki többé "sport" autó inkább valami sima széria autó (most vásárolt egy Citroen Xsara 1.6 benzin kevés km + szervizkönyves) oké nem egy sport de legalább megy és nem költi rá a gatyáját, az ilyen sport erősebb autókat nem véletlenül adják már el, a legtöbb legalább 10 -ből 8 mind lerúgott széthajtott autók, így lesz egy álomautóból rémálom (szóval inkább a szerényebb és gyengébb de megbízható autót)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Erwinke
aktív tag
A megkimélt, nem szenny üzemanyaggal tankolt PDTDi-k ki is nyirodnak, mert berakódnak a sok szartól. De a legtöbb PDTDi-s több százezret rámegy a VW konszernsekből. És mivel külföldön(nyugodton) nem tankolnak szennyet igy nagyobb valószinűséggel jó minőségű a motor. Külföldön sokkal olcsóbban árulják az autókat. Nálunk egy 2 éves autót(átlagot) kb 6000€ val kb olcsóbban elérhető nálunk ... 2,5 évesen 30e km-el vett 508as peugeotot 2,2 170le. 13e €. Nálunk ilyet 20 alatt alig találni ... Motorilag tisztában vagyok autókkal. Csak, h mit vegyek azt nem tudom és, h teszteljem. Kösz.
-
válasz Integrale #127620 üzenetére
Ez nem minden esetben igaz. Pl vannak nem tekert jó autók amiknek csak a km miatt nincs kint értéke. Nem ok nélkül van itthon sok tekert. Senki meg nem mondja róluk. És igen sok esetben teszik a dolgukat még sok százezer kilométeren át.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Ironizer
tag
válasz Ironizer #123381 üzenetére
No, ma végül vettem egy autót (előzmény a hsz-ben amire válaszolok), egy '93-as Camaro lett a kiválasztott. V8, 5700ccm, 275LE. Tudom, hogy öregebb, mint 15 év (ez volt amit megszabtam határnak anno), de a V8 miatt elnézem ezt neki. Ez tényleg előrelépés a vectrához képest tömeg/LE arányban, és még blugyblugyblugy is, úgyhogy ennyi kompromisszumra kész voltam. Jó állapotban van, nem hibátlan persze, de tényleg nem egy lelakott bontószökevénynek tűnik, úgyhogy úgy voltam vele, hogy mivel egyszer az életben mindenképp akarok egy V8-at, ezért meg kell lépni, aztán így legalább jön a tapasztalat, nem csak a monitor mögött álmodozom.
Ja, és manuális! Ez hasonló amerikai vasak között olyan ritka, mint a fehér holló. Nekem érték, én szeretem, ha egészében én irányítom a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
-
Alg
veterán
válasz bitpork #127621 üzenetére
Ha már sok km nemtekert, ez mennyire lehet problémás? Egy millióval van hasonlók alatt árban, de vajon csak a km miatt? Az a belső színkombó valami gyönyörű...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Ironizer
tag
Köszönöm a jókívánságokat, képeket rakok majd be, csak most még nem csináltam egyet se.
gaborbol: 6 sebességes.
-
w333
félisten
válasz Erwinke #127619 üzenetére
Külföldön azért olcsóbb mert legalább 10X nagyobb a választék ... de ott is ugyanúgy lehet szart is venni, szóval csak óvatosan, a legendás osztrák szétsózott autókról pedig nem is beszélve, olyan szinte beeszi magát a só hogy semmivel sem állítod meg a rohadást (nem 1 ilyen autót láttam már) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Buci21
addikt
válasz Manitou #127634 üzenetére
Ha sokáig nézem, nem is olyan csúnya Asszem akkor megvan az irány: Nissan Maxima/Primera, ha megszorul a keret, békalámpás Corolla vagy egy Carina, ahogy korábban ajánlotta valaki. Hogy érdemes őket megnézni majd? (ez nyár legelején aktális, amint hazaérek kb)... Válasszak a négyből egy típust, vagy fűzzek fel egy listára napi 4-5 random autót, ami esélyes ezen modellek közül?
szerk: köszi a sok segítséget, hálás vagyok a fórumlakóknak
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Ironizer #127622 üzenetére
Grat hozzá ... és sok balesetmentes vezetést
Gondolom akkor ez a Z28 -s lesz, jó kis gép az biztos !
Ha az A Vectrát már nem használod a motor belőle jöhet ide mert a C20NE kis 116 lóerejével kicsit kevés, az a C20XE sokkal jobban szalad
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
Egy ilyenre lehet elcsabulnek...
[link] -
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #127641 üzenetére
hát ez szegény látott már ezt-azt, legalábbis a beltere erről árulkodik. haveré 300+k km-rel se volt ennyire lepusztítva belül, pedig az mosást havonta, takarítást meg évi kétszer látott és abszolút igásló státuszban volt hajtva. egyébként nagyon vacak benne a bőrbelső, kisebb hátsó lábtere van, mint az ufónak és azért van pár "típushibája" (féltengely, kettőstömegű, a 2.4 buta motor - usa motor, nem japán/eu). cserébe nagyszerű autópályázni a csendessége miatt, országúton is jót lehet vele autózni a parádé futóművel és a kellően nehéz kormánnyal, az executive változatok hifije nagyon jól szól. ja és szép autó, ez se utolsó szempont
és az elektronikája nagyon buta egy azonos korú európai autóhoz képest, úgyhogy komfortfunkciókban, okosságokban eléggé le van maradva. -
w333
félisten
-
tomiii.
tag
válasz zoo8800 #127648 üzenetére
Az sem kizárt. egyébként, ha minden feltétel optimális. Én is mentem a 2 literes sierrával, olaj nélkül, 4 emberrel, egy heti csomaggal horvátba, 5,x L/ 100km átlaggal. pedig volt benne nem 0,val 1-sel kezdődő 3 számjegyű sebesség is külföldön. Autópálya ilyen közepes méretű motoroknak aranybánya.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen