Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    Rick4 & hobizoli & zoo8800

    Hobizoli, ez jó írás volt, ezek szerint akkor nagyon el voltam tévedve... valamiért úgy emlékeztem, hogy az autógyáraknál a trend a kis köbcenti + turbó irányba tart, nem is egy cikkben olvastam róla. De lehet rosszul emlékeztem.
    A Punto GT nagyon jól összerakott autó lehet, ha ennyire hozzá hasonlítotok :)
    A T-Jet Bravo tetszik, bár hátul elég kicsi a hely. Érdekes, hogy alig 4 évest is lehet 2 millió alatt találni. Akkor úgy gondoljátok, hogy ez a típus elég megbízható, jó az alkatrész ellátottsága és nem szállnak el a fenntartási költségek? Mi a helyzet az M-Jet-tel?
    Szívem szerint valami "nagyobb tömegű" (értsd: hosszúkombi, touring) autót választanék, bár mára a "kicsi" akkora lett, mint anno egy normál méret.
    Volt főnökömnek egy 535d-je van, automata, nagyon jó motor, tol mint egy mozdony, 180-nál forog vagy 2000-t. Tudom, bolondság, de mégis ami legjobban tetszett abban az autóban az a széles kardánbox, a széles könyöklő és valahogy ezt a "kényelmi extrát" (ott persze a hátsókerékhajtás és a hosszú váltó miatt kellett akkora úgy tudom) keresem a kinézett autók belső terében, de olyan nagyon sehol se látok.

    [ Szerkesztve ]

    www.vakbelmutet.hu

Új hozzászólás Aktív témák