Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz Fifi #76236 üzenetére

    Próbáltam hívni a MÁK TeleKincstárát, de nem nem sikerült ügyintézőhöz jutnom ~40 perc alatt, így hagytam.
    Vagy minden ügyintéző foglalt volt vagy az alábbit duruzsolta egy csengő hang a fülembe:
    "Sajnos pillanatnyilag rendszerproblémák merültek fel, ezért hívását nem tudjuk feldolgozni, próbálja meg később."

    Jobban belegondolva felesleges is volt hívnom őket, mert az ügyintéző a Befektetési Szolgáltatási Üzletszabályzat V. 2.3 pontjában foglaltakat olvasta volna fel úgyis, azt meg nem kötné az orromra, hogy miért függesztették fel az árfolyam jegyzést:

    "A Kincstár – a Kincstári szünnapok kivételével – naponta eladási és vételi árfolyamot
    jegyez az általa forgalmazott állampapírok vonatkozásában. A Kincstár a Diszkont
    Kincstárjegyek esetében a lejáratot megelőző 14 napban eladási árfolyamot nem jegyez.
    Az adott állampapír árfolyamjegyzése a kamatfizetést, valamint a lejáratot megelőző 2
    munkanapon szünetel.
    A Kincstár előzetes bejelentés nélkül jogosult az árfolyam jegyzés felfüggesztésére,
    valamint az árfolyamok nap közben történő megváltoztatására.
    A Kincstár azokra az értékpapírokra köt adásvételi ügyletet – legfeljebb a mindenkori
    készlete erejéig –, amelyek a Hirdetményben szerepelnek és az adott napon az adott
    értékpapírra eladási, illetve vételi árfolyamot jegyez."

Új hozzászólás Aktív témák