- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Dalai Láma #1 üzenetére
welcome to the real world...
rossz a pálya => sebességkorlátozás.
Szegedre 10 éve 2 óra 6 perc alatt ért le az IC (a síma gyors 2,5 óra).
aztán sok-sok évig meghosszabbodott a menetidő : 2,5 órára, (ill. gyorsvonat : 3 óra)
(az már más kérdés, hogy tényleg ne csak érezzük, hanem lássuk is, hogy Szeged messzebb lett, 96-97 óta a jegyre is 200 km-t írnak az addigi 160 helyett )
na mindegy. volt részleges pályafelújítás, azóta negyed órát visszahoztunk a plusz időből, de még mindig lassabb, mint régen.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
brownus
veterán
válasz Dalai Láma #1 üzenetére
A pálya minőség romlása miatt sebesség korlátozás, de lehet, hogy beraktak egy plusz megállót is? Vasúti közlekedés nélkül meghalna az ország, és lesz jobb vasút nálunk is csak hát még (mindig) várni kell rá. Kókáék már megértették, hogy a személy szállítás soha nem lesz nyereséges, ez mindenhol így van! Majd a választások után kiderül mi lesz, addig semmi se. többet nem írok mert az már polityik
-
Joco
aktív tag
válasz Dalai Láma #19 üzenetére
Lehet, hogy angliában mondjuk szétrúgnák a seggét a cégnek, ha ilyen állapotok uralkodnának. Nálunk meg kiönti mindenki a szívét a fórumon és ennyi. Innentől kezdve azt mondom a mávnak van igaza. Ők lenyúlják a lét, nekik jó, az utasok is beletörődnek, ennyi.
Igen, szerintem sem lehet mindenbe beletörődni, de ez a sírás kb. ennek a magyar megfelelője...''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
RedAnt
aktív tag
válasz Dalai Láma #19 üzenetére
Én tavaly nyáron játszottam ezt (Angliai interrail), és valóban sokkal igényesebb és kultúráltabb bizonyos szempontból ott a vasút. De azért ott se minden fenékig tejfel: pontosságban én úgy gondolom jobbak vagyunk. Angliában rengeteg különböző vasúttársaság van, és olyan érzésem volt hogy mindegyiknek máshogy jár az órája, csomó csatlakozást nem tudtam elérni, mert késett valami... Pl. a Virgin nevű vasúttársaság, az katasztrófa volt, hozzá képest a MÁV óramű pontosságú
De tény, hogy a vonatok, ha egyszer elindulnak, sokkal gyorsabbak, és a színvonal... nem létezik olyan hogy másodosztály, ott csak normál és elsőosztály van, és a normál olyan mint itt az ic elsőosztály. Najó, nem mindenhol, de pl. gner-en... élmény volt utazni╚╦╦╦
-
Joco
aktív tag
válasz Dalai Láma #81 üzenetére
Kocsival meg 1,5
''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
őstag
válasz Dalai Láma #19 üzenetére
Dettó. Múlt évben vonatoztam Ausztriában és Németországban. Ami feltűnt kb. fél óra után, hogy a vonat nem zötyög, hanem siklik. Nincs az a tádám-tádám, tádám-tádám.
A tisztaságról, pontosságról inkább ne is beszéljünk. Mikor reggel felszálltam Münchenben, és délután leszálltam Kelenföldön, olyan rosszkedv kapott el, hogy nekem itt kell élnem.
Nagyon komolyan fontolgatom, hogy az egyetemi diplomám után elmegyek innét, kezd a tököm tele lenni. Majd felfogja végre valami nagykutya, ha az utolsó értelmiségi is elhagyja az országot, hogy csinálni kéne valamit.The Amiga, Born a Champion
-
regent
aktív tag
válasz Dalai Láma #113 üzenetére
Akkor sem tudnád kitalálni mikor érsz be, ha minden vonatnak azonos lenne a menetideje.
<{Opal}> mert amikor a férfi kódol, akkor csak a férfi van és a kód, olyankor nem kell nő, mert olyankor a nő egy bug, érteitek?
-
steve@prhw
őstag
válasz Dalai Láma #113 üzenetére
Ha 5 perccel előbb indulna, akkor Szentlőrincen várhatná be, és nem 10 percet kéne állnia, csak 2-t. De akkor miért nem íygy csinálják?
Nem vagyok MÁV-os, de ''meg kell védenem'' őket. Idézőjelben írtam, mert feltételezés, de könnyen előfordulhat, hogy viszonylag terheltek a vágányok arrafelé (vagy a vonat útvonalának más részén), így az 5 perces csúszás lavinát indítana el. Esetleg bizonyos csatlakozásaok nem érnék el, azokat megintcsak korábban kellene indítani, stb, stb.. Nem mindig egyszerű ilyen dolgokat megoldani...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
Joco
aktív tag
válasz Dalai Láma #116 üzenetére
Gondolom arra vonatra értette, amit be kell várni...
''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
Wolverine
félisten
válasz Dalai Láma #122 üzenetére
Az IC-knél Kelenföld leszálló állomás, felszállás ott nincs.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Dalai Láma #131 üzenetére
A szombathelyi IC-kre tutira nem lehet felszállni Kelenföldön...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
westlake
félisten
válasz Dalai Láma #1 üzenetére
ez a 10 milliardos veszteseg pont eleg arra, hogy ne biciklivel kelljen jarnod bp. es pecs kozott
Play nice!
-
Wolverine
félisten
válasz Dalai Láma #137 üzenetére
Yahh. Ellenkező irányban is csak leszállás lehetséges a vonatról... (mondjuk a Keletibe eljutni Kelenföldről nem lenne olyan rossz... )
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
fasyrt
őstag
válasz Dalai Láma #175 üzenetére
Ja bazzeg, szólj be egy 4-5 fős karcolgatós társaságnak, addig éltél...
Egyébként meg ált. nem a kocsi üzemszerű használata alatt karcolnak, hanem miközben áll. (mmint nem mozdonyhoz kapcsolva forgalmon kívül) -
brownus
veterán
válasz Dalai Láma #181 üzenetére
egy vasút társaság ami személy szállítással foglalkozik (ugye most már a MÁV CARGO külön cég) nem lehet nyereséges, talán null szaldós.
az a baj, hogy a máv mindenkinek mindenféle engedményeket ad, ezt kellene megszüntetni! mindenki fizesse ki a teljes vitelárat és majd a munkahely a fizetésével vagy máskor de visszafizeti. mert az állam sokszor elfelejti vagy csak később fizeti ki a mávnak a hiányzó részt. így nincs miből gazdálkodni.
ha nincs vasút az ország halott.