- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli133
őstag
"Normandy lezuhant és be kéne röffentenük" - Nekem felszállt (és a játokosok n százalékának is) a megmaradt legénységgel a Normandy, így nehéz lenne megtalálni.
Továbbra is túl különböző a végek a 3ban (Nagyon nem csak a színek voltak mások, szerintem), baromira érdekel mit fognak így kezdeni.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Ryder62
őstag
"Azt pedig minimumnak érezném, hogy Ranoch/Tessia/Palaven/Föld szerepeljen a helyszínek közt."
Thessia-t jó lenne végre normális körülmények között látni, hangulatos helyszín lenne. Palavent meg jó lenne egyáltalán látni.
Földben csalódtam a legnagyobbat. A 3-ban mintha valami ősi városba mentünk volna vissza térben és időben. London hogy nézet már ki... azokkal az idióta piros telefon fülkéivel.."Citadel az első három résszel együtt leköszönne az állandó helyszínek közül."
Citadel már annyira eggyé nőt a ME-vel, hogy kár lenne búcsút inteni tőle. Viszont jó lenne ha ezúttal kicsit másképp látnánk. Mivel már úgy is a Föld körül kering, lehetne valami Alliance bázis belőle vagy a Föld előszobája. Vagy építés alatt álló Citadelt is kaphatnánk (ála Death Star II).
"Jó lenne az is, ha a játék közepe felé olyan helyzetbe kerülnénk, hogy azon az erdős bolygón ragadunk, ahová a Normandy lezuhant és be kéne röffentenük és aztán annak is lennének következményei ha azzal megjelenünk civilizált régióban."
??
EC dlc átírta a normandys jelenetet. -
tiv83us
veterán
USA-ba el sem jutottunk, milyen San Francisco?
Vancuverben kezdtunk, Londonbn vegeztunk.
Nekem tokeletesen megfelelt a harc/RPG arany, foleg az 1-2-ben, a 3-ban a fetch kuldetesek mar nem igazan hoztak lazba, szondakat lovldozni, aztan visszarohangalni a Citadelre mindenfele szir-szarral.
De a hangulat, a zenevel egyutt a 3-ban volt a legjobb szvsz, az egy masik kerdes, hogy a hirtelen felbukkant Crucible kicsit lelankasztotta a ... lelkesedesemet
Meg Harbinger, a fo-Reaper 3 masodperces szereplese igen odabaszott a jateknak, azert ne vicceljunk mar...
A 4. reszben gondolom nem a galaxist fogjuk megmenteni, de a BW majd kitalal valami jot, en bizom bennuk, inkabb meg dolgozzanak rajta egy-masfel evet, meg ugysem akarok Xbox One-t venni azert 10-15 jatekert, ami kihasznalja (es nem is az en stilusom...).Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Apollyon
Korrektor
Úgy értettem, hogy 'a 3. rész választható befejezései', csak a 3 után lemaradt egy ",". Vágom az endeket
Hát én annak örülnék ha megmaradnának a gethek pl, meg a quarian népben is egész jó fantázia volt. A genophage cure megléte vagy sem mindegy kéne hogy legyen, mert ha nem, akkor elég erőteljesen fog ragaszkodni az új rész a korábbiakhoz..
De most akkor lesz majd megint mentés import? Én úgy tudom hogy teljesen független lesz majd az eddigi részektől. Ha meg Shepard sztorija úgyis lezárult, akkor a "kék" lenne a legjobb befejezés, és legalább akkor rajta kívül minden maradt a régiben. Nekem elég erős a fantáziám, én nagyon beleéltem magam a játékba, de ez a zöld vég már több mint túlzás, felőlem legyen bármi, csak az ne.
Új fajok is jöhetnének, viszont a fantasy rajzon szereplő bugyor fejűeket ne erőltessék, mert nagyon idétlenül néznek ezek ki (Bár elég valószínű hogy ez valami gúnyrajz.) Nekem már az eddigi sorozat elcor faja is túlzás volt kicsit, a volu sem lett nagyon eltalálva, nem is volt belőlük sok a játékban.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Apollyon
Korrektor
Nah áttanulmányoztam amit linkeltél. Ez a kép pl nagyon király. Viszont az sajnos nem derült ki, mi lett volna az eredeti befejezés.
A 3. rész mentéseit megtartom, illetve csak egyet, mert nem hiszem hogy mégegyszer végigvinném ilyen borzasztó véggel Főleg hogy tök mindegy mit választottál a végén, a "run" után már nem lehet menteni, szóval ugyanúgy nem játszik szerepet gondolom mint az 1. rész végén hogy Udina-t vagy Anderson-t választottad councilor-nak.
De gondolom eléggé jót tenne a játéknak, ha az EA keze nem lenne benne. Bár már kész van ugye, elég sokat hegesztik, ez jó jel (?).
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Zoli133
őstag
Én csak beleolvasztam aa dark energy-s témába, de olyan sokat szerintem nem volt emlegetve a 2 alatt, volt Tali küldetésén megemlítve és emlékeim szerint ennyi. Ezt nem nevezeném "nagyon aktívan emlegetésnek". A jelenlegi befejezés témája a szintetikus - organikus ellentét többet szerepelt szerintem.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
[Prolixus]
addikt
Ezt az urban legend-et Drew Karpyshyn cáfolta. Ez is csak egy terv volt, a sok közül. Amikor valamelyik gamer oldal ebből hírt csinált, Drew szavaiból kiindulva (persze lehet, hogy hazudik a volt vezető író, de ez sosem fog kiderülni), egyértelműen elferdítette a valóságot.
Amúgy ebből a darj energy-s dologból az első részben alig van valami, (Ha van egyáltalán, nekem semmi nem jut eszembe konkrétan, de arra emlékszem, hogy amikor úgy játszottam végig, hogy erre figyeltem, akkor sem tudtam sok morzsát felcsipegetni), érdekes módon a zabigyerekre meg egyértelmű utalás van.
“Klencory is a rock and ice planet with an atmosphere composed of chlorine and argon. The frozen surface is mainly composed of potassium with deposits of iron.
Klencory is famously claimed by the eccentric volus billionare Kumum Shol. He claims that a vision of a higher being told him to seek on Klencory the “lost crypts of beings of light”. These entities were supposedly created at the dawn of time to protect organic life from synthetic “machine devils”.
Shol has been excavating on Klencory’s toxic surface for two decades, at great expense. No government has valued the world enough to evict his small army of mercenaries.”
szerk: Egyébként én a ME3 végigjátszása után erősen beleolvastam a kiszivárgott forgatókönyvbe, de úgy emlékszem már abban is a végül megvalósult befejezésekhez nagyon hasonló endingek voltak. Mondjuk akkoriban elég sok info kavargott a fejemben, szóval erre az emlékemre nem mernék fogadást kötni azért.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Nem hiszem, hogy egy olyan akármi, amit a következetes (gépi) logika vezérel, és nem hatják meg a haszontalan érzelmek és érzelmi befolyásoltság, bármikor is azt gondolná, hogy egy organikus valami jobban képes lenne megoldani egy ilyen problémát, mint ő, a szuperintelligens AI. Még úgy sem, ha kontrolt kap a Kaszások felett.
"Gondolj csak egyszerűen arra, amikor egy drogfüggő egy pillanatra ráeszmél, hogy mivé lett, aztán inkább újra elfedi a gondolatot és adja a következő adagot."
Ez azért elég rossz példa, belátod ugye? A drogos ha éppen nincsen drogmámorban, és elég intelligens, tökéletesen belátja a helyzetét, hogy mivé lett stb. Nem kell hozzá semmilyen ráeszmélés, meg a fejed felett hirtelen váratlanul felgyulladó villanykörte. A következő adagot sem ezen felvilágosodás elhesegetéséért adja be, hanem a pszichés és/vagy fizikai függés miatt.
Egyébként nem is ezért volt TIM és Saren felébredése hülyeség, hanem mert elvileg úgy szól a fáma, hogy az indoktrináció hatalmét nem lehet legyőzni. De ha mégis le lehetne, kissé *erőltetett*, hogy ez mindkettejüknek a játékok fináléjában, részben kulcsmomentumában sikerül, nem az elején, vagy a közepén, holott nagyjából ugyanazokkal korábban is szembesítve lettek, mint amivel a "felébredésük" előtt bombázták az indoktrinált agyukat.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Hogy lehet a logikája rossz? Pont ez a lényeg, hogy ő mindig következetes lesz, szemben mondjuk az emberekkel, akik többnyire nem logikusan, hanem sztereotipikusan gondolkodnak. A logikája esetleg hiányos lehet, de az adott információk birtokában, azokból kiindulva rossz semmiképpen sem. És a Catalystnek bizony volt ideje megfigyelni dolgokat, gyűjteni a data-t, szóval bocs, de nem látom be, Shepard emlékei meg "esszenciája" mégis miért lenne egyáltalán előrelépées ebben a kérdésben. Ez szerintem tipikusan az a szentimentális hozzáállás, amit a racionális döntéshozásban igyekeznek elkerülni.
"A drogos pedig igen is jó példa, mert általánosságban az is "megtörhetetlen", mégis előfordulhat, hogy az önvád előtör bizonyos hatásra, amit a delikvens el akar nyomni."
Hát persze, szegények megtörhetetlenül drogfüggők akarnak lenni.A hozzászólásod többi részével sem értek egyet, de ezzel kapcsolatban nincs is értelme vitázni, mert egyikükről sem csináltunk (csinálhattunk) szakszerű pszichoanalízist, és felteszem te sem vagy klinikai szakpszichológus. Lehet úgy volt, ahogy írod, de lehet nem. Annyit fűznék még hozzá, hogy ha az érvelésed igaz, akkor ez a fene veszélyes és félelmetes indoktrináció nem is olyan erős és megtörhetetlen, mint amilyennek az egész trilógiában beállítják. Szóval én itt a pszichoanalízistől függetlenül a diskrepanciát látom.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Ok, de ha értetted nem értem miért merült fel egyáltalán, hogy a szétszórodott N7-es katonáknak szólt ki. Az irányított karakter és maga a játékos egy RPG-ben szvsz gyakorlatilag ugyanaz, legalábbis ilyen kontextusban.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
parkr
őstag
én nem értelek titeket...
N7 day-re csinálták a videót ami a rajongókról/-nak szól, tőlük búcsúzik a régi játék, az utolsó N7 day alkalmából, még az új megjelenése előtt.
minden szóból ez jön le, nem lehet félreérteni.mellesleg még azt sem tudjuk milyen formában lesz jelen az N7 az Andromedában, csak egy páncélon láttunk egy logót ami nem is a játékból volt.
-
[Prolixus]
addikt
válasz leviske #1725 üzenetére
Kiváló meglátás lenne, ha biztosan tudnánk, hogy ki van abban a jelentben a kék-fehér páncélban. De nem tudjuk. Igaz, hogy eddig ilyen péncélban csak őt láttuk, de ugyanebben a páncélban feszít (csak a női változatban) az AI program alapító nő az eligazítós videóban. Szóval ezek alapján nem biztos, hogy egyénre szabott páncélok vannak, és nincs másik olyan páncél, mint ami a férfi Ryder-nek van. De amúgy én is hajlok arra, hogy az ő, jó lenne, ha Papa Ryder-nek lenne némi jelenléte a játékban. Csak mivel "you are the new pathfinder" duma van, plusz rengeteget szerepek az N7 páncél, aki meg eredetileg Papa Ryder, könnyű azt feltételezni, hogy az elején meghal, így zuhan rá a fiatal Ryder-re minden, a páncél is meg a szerep is.
(#1726) Szaby59
Mindjárt nekiugrok a posztnak, de ez érdekes infó köszi. Tetszik az ötlet amúgy, egyszerűbb így megcsinálni a játékot "jóra" szerintem.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
olymind1
senior tag
válasz leviske #1750 üzenetére
Hawk szarkasztikus beszólásai nekem is tetszettek, jól eltalálták azt a karakter, itt is szívesen látám hogy az idegen galaxisban jönne belőle a hülyeség, akár kínjában akár nem
A karakter diplomatikussá/poénossá/agresszívvé válását a DA2-ből is továbbvitték a DAI-be, annak azért örültem, bár valahogy a DA2-nek jobban tetszett párbeszéd rendszere, vagyis inkább a dialógusok, Hawk-ot valahogy sokkal szabadabbnak éreztem mint az Inkvizitort vagy nem tudom, olyan erősen behatároltnak tűnt, hiába volt néha jópár választási lehetőség mintha valami elveszett volna a DA2-ből. MEA inkább hajazzon a DA2-re mint DAI-re ebből a szempontból.
Remélem a Pathfinder nem lesz annyira behatárolva, mégha ki is vették a paragon/renegát pontokat/rendszert, azért csak lehet majd jószándékú vagy gonosz döntéseket hozni.
-
Vistaboy
veterán
válasz leviske #1750 üzenetére
"Ez egy második trilógiának a kezdete. Szerintem a ME1-hez és a DAI-höz hasonlóan nem fog extrém hangsúlyos endinget kapni."
Nem is ennek a résznek a vége miatt aggódok, hanem a trilógia - mert valószínűleg ez is annak készül - lezárásától tartok egy picit. A DLC-vel kapcsolatban pedig igaz, inkább adjanak ki olyan kis melléksztorikat, amik kapcsolódnak ugyan a történetbe, de nem befolyásolják a végét. Ne legyen az, mint a Mass Effect 2 és 3 esetén, hogy aki DLC-k nélkül játssza végig, sokmindenből marad ki, rengeteg utalást nem ért meg, és a befejezés sem úgy alakul - gyakorlatilag DLC-k hiányában csak multizással lehetett összeszedni elég "War Readiness"-t, ami pedig pont a legvégén számított.
Bár, ahogy az Originen előrendelhető "Deluxe", meg "Super Deluxe" kiadásokat nézem, ezek a "Deep Space Explorer Armour", meg "Nomad skin" és a "Multiplayer Booster Pack" a legkevesebb mértékben sem fog hiányozni, ami igencsak megnyugtató, hiszen még az alapkiadásra is nehéz lesz összeszedni azt a majdnem húszezer forintot. Bár, ahogy olvasom a CD Galaxis oldalán, hozzánk nem fog eljutni még a Collectors Edition sem, úgyhogy aki izgalomba jött az eddig bemutatott képeken látható távirányítós Nomad kiskocsitól, annak máshonnan kell majd beszereznie azt.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
-
Vistaboy
veterán
válasz leviske #2009 üzenetére
"Magam részéről nekem instant buy csak akkor lehet a Witcher 3 után egy BioWare játék, ha kijelentik, hogy DLC nem érkezik hozzá."
Sajnos addig, míg az EA a kiadójuk, erre az esély kb. 0.... bár, az Inquisition-ből is készült GOTY, talán az Andromédából is lesz... és most belelógott a kezem valamibe...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
[Prolixus]
addikt
válasz leviske #2018 üzenetére
Ha nem kötődik a sztorija annyira a fősztorihoz (mint Javik a ME3-ban), akkor engem nem érdekel különösebben. ME2-ben sem olyan sok vizet zavartak azért a karakter DLC-k. Jók voltak, de nem volt sem Zaeed sem Kasumi létszükséglet. Én sztori DLC-k kapcsán már jobban aggódnék, azoknál szerintem potenciálisan nagyobb az esélye, hogy nem extra tartalom, hanem kivágott tartalom extraként eladva...
Amúgy egyre inkább úgy tűnik (persze erre "józan paraszti ésszel" is lehetett következtetni eddig is), hogy valamilyen okból kifolyólag mire mi megérkezünk a különböző Heleus cluster-es bolygókhoz, azokon már régóta dajdajozni fog Tejútból áthozott élet. Szóval lesz egy szép timegap. Tippre vagy elkeveredik a Hyperion és mire visszatalál az lesz jelentős idő, vagy előveszik a jó öreg sci-fi toposzt, hogy valami olyan balesetbe keveredett a hajó, aminek hála a hajónak máshogy telt az idő, mint a környezet többi részének (így a többi Ark-nak és a bolygóknak).
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vistaboy
veterán
válasz leviske #2018 üzenetére
+1
És szintén egyetlen kemény játék erejéig adtak ki GOTY változatot, mivel valószínűleg sem az Andromédából, sem a következő Dragon Age-ből sem lesz minden DLC-t tartalmazó pakk.
A Mass Effect Trilogy-t is DLC-k nélkül adták ki, ami gyakorlatilag egy rakás nulla volt így. Sajnos nagyon sok bevételt termelnek az EA-nak a DLC-k, mert mindig akad sok olyan játékos, akinek nem számít esetenként 12-15K plusz kiadás a játék ára mellé.
És pont ezért tartunk manapság itt, kétszeres áron adhatnak el bármit, de nem kell felemelni a játékok árát 25K-ra, elég, ha többet vágnak ki belőle és máris nagyobb a haszon. Így megy ez.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
[Prolixus]
addikt
válasz leviske #2083 üzenetére
Ezt mondták is, hogy a multis tapasztalatokat át akarják ültetni a harcrendszerbe és átvesznek dolgokat onnan.
Amúgy szerintem sem gáz a class rendszer hiánya. Én kb. minden playtrough során adept vagy vanguard voltam (egyszer talán sentinel). Egyszerűen azért, mert első blikkre ezek tűntek a legélvezetesebbnek. Nem arról volt szó, hogy a többi class-t nem szerettem volna kipróbálni, egyszerűen arról, hogy azt nem szerettem volna, hogy egy esetlegesen rossz(abb) választás kevésbé élvezetessé tegye a játékot. Szóval nem volt kedvem 30 órát lehúzni egy engineer-rel ha nem is tetszik annyira, vagy újrakezdeni a játékot 2-3 óra után ugyanezen ok miatt.
Itt ennek a veszélye nem lesz meg, nyugodtan kipróbálhatok mindent, ha nem tetszik akkor hanyagolom. Ráadásul ha ügyesen csinálják a boss-okat, akkor tényleg rá lesz kényszerítve az ember a skill cserékre, ami azért szerintem hozzátesz az élményhez. Apróság, de én szeretek nagyobb harcok előtt "felkészülni" átgondolni, hogy mit vigyek magammal felszerelés kapcsán, milyen képességeket használjak satöbbi. Ha lenne egy jól bevált skill-set, akkor ilyenre nem lenne semmi szükség. Így most nem csak a fegyvereket válogathatjuk majd össze, hanem a képességeket is.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
válasz leviske #2114 üzenetére
A DA:I gépigénye mindkét játékétól nagyobb. Egy kimaxolt "Ultra" SWBF vagy BF1 is jobban fog futni mint egy hasonlóan (MSAA nélkül) beállított DA:I. Szerintem erősen ajánlott lesz egy 4+ szálas proci hozzá, néhol már a DA:I is szerette a + szálakat.
Emlékszem a "Fade"-es pályán valami 40-50 FPS-ek voltak akkoriban a 970-el, az SWBF meg 70 alá is ritkán megy.
Jól megpakolta extra látvánnyal a Bioware a motort na[ Szerkesztve ]
-
subzerohun
csendes tag
válasz leviske #3290 üzenetére
Ha videókártya vásárlás előtt vagy csak a MEA miatt, várj még vele. A Trialt úgyis sokan játszani fogják úgyhogy lesz visszajelzés gépigény téren is.
Nekem Gtx 1070 van, eddig jó volt 1440p-re, csúnya lenne ha itt fullhd-ra is alig futná.
Természetesen stabil 60fpsről beszélek.[ Szerkesztve ]
-
Badlof2k
senior tag
-
Secundus
tag
válasz leviske #4238 üzenetére
Az aláírásomban szereplő konfiguráció már megváltozott, jobb gépem van. És megkaptam a visszaigazoló emailt az EA-től, hogy éjféltől már játszhatok. De csak fekete képernyő és semmi más..
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
BoneDragon
veterán
válasz leviske #4512 üzenetére
Miért is merész felhozni? Ez nem egy cod, amit másfél/két év alatt össze lehet dobni. Ezt konkrétan a nulláról kezdtél. Mennyi szöveg van benne? Mennyi szinkron? Mekkorák a mapok? Stbstb... Mégis mennyi idő kellett volna ennek? 3 év?
Másik meg, hogy sokkal szebb mint a DA:I. Sőt, gyönyörű a játék. Nem is értem ezeket a megnyilvánulásokat. -
xeon forever
addikt
-
-KP-
addikt
válasz leviske #5549 üzenetére
én ebben nem vagyok annyira biztos. szerintem a milky wayben még mindig hatalmas potenciál rejlik. tuchanka, rannoch. leviathanok ugye akik a reaperek után minden bizonnyal ismét megpróbálnak uralkodó szerepre törni. stb stb. Ehhez képest a Kett/Angara full klisés és egysíkú.
-
válasz leviske #5546 üzenetére
Én nem tudtam újra landolni
-en, csak azért rángattak oda (túl hosszú az utazgatás még azóta is, hogy átugorható az animációk egy része), hogy megünnepeljük a 100%-ot és közöljék a hírt a terraformálásról és átnevezésről. Én szét akartam nézni, hogy mi van odalent azután, ami történt. De lehet, hogy csak elkerülte valami infó a figyelmem, hogy még a Nomad sem bírja ki a pillanatnyi viszonyokat, nem még az űrruha, vagy az orromig se látnék.Habitat 7 Igen, szépen megmutatja, hogy mennyi potenciál lehetett volna a játékban (önkéntelenül írja az ember agya a történetvázlatokat az átugorhatatlan átvezetők, és unalmas üres utazgatások közben), amiből szinte semmi nem kerül a képernyőre, viszont ami mégis történik, az gyakorlatig (vélhetően) kizár egy csomó olyan dolgot, ami történhetett volna így az elején (bár amiket reméltem, azok egy jó része, ha nem is ott és akkor 1:1, de hasonló ötletként még jöhet folytatásban). Viszont általában a trilógiák elejében van a legtöbb tartalom, a második csak egy átvezetőrész, a harmadik pedig legfeljebb olyan jó lehet érzésre, mint az első (ha nagyon jó), mert felfokozottá válnak az elvárások (azután, hogy felcsigáztak az elsővel és kiéheztettek a másodikkal).
Ez egyébként alapvetően nem is feltétlenül rossz. Van olyan játék amit épp ezért imádtam, mert felpezsdítette a saját fantáziám a legfeljebb is erős-közepes, és egyáltalán nem "nekem való" story, de gyakorlatilag megírtam belőle a saját alternatív mesém játék közben, ami tetszett (ilyen volt pl. a Life is strange). De egy Bioware játéktól nem ezt, vagy legalább is nem csak ezt várom. Akarok egy teljes, erős központi story-t is, és csak a melléküldetések (viszont azok tényleg!) legyenek a fantáziámra bízva (ahelyett, hogy azok még erre sem képesek, legalább is a Task-ok). [A példaképp említett játék jobban a szívemhez nőtt ötöd annyi játékidőből --- ami a valódi halandó életemből pörög lefelé, akkor is mikor "autopilot sequence" megy --- és olcsóbb is volt.]
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."