Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz maajsz #1730 üzenetére

    Szerintem a pause kivétele nagyon jó ötlet. Egy újonc nem látja át annyira a harcot, mint egy parancsnok (Shepard), ráadásul a feszültséget is lehet vele növelni. Emellett a korábbi részek tanulsága is az, hogy tök mind1 mit kérünk a csapattársainktól, úgy is pillanatok alatt kinyuvadnak. :DDD Jobb, ha ezt másképp oldják meg, mint eddig.

    A class system megszűnése meg igazából megintcsak érthető. Már a korábbi részekben is eléggé beleerőltetett volt a dolog. Pláne a ME3-ban, ahol a fegyverek súlya és a képesség betöltési idő közt kellett balanszírozni.

    (#1732) [Prolixus]: Azért a Witcher 3 szintet, meg annak a többszörösét egyelőre nem igérték be. :DDD Magára a tartalomra viszont elvileg volt idejük, elvégre ugyanaz a motor mint a DAI esetében és az eddig látottak alapján nem is változtattak rajta annyira extrém mértékben. Így azért elég sok content fejlesztésére elég tud lenni 5 év. Ráadásul 2 éve már kaptak visszajelzést a DAI-ből, hogy mire nincs igénye a játékosközönségnek és mire van.

    A legtöbb újítás már a DAI-nek is a része volt.

    (#1736): A két gyerekről is vannak hivatalos fotók, ahogy a Fallout 4-re rákeresve is láthatod a két ikonikus alap karaktert. Szóval ez nem jelent semmit. Anno a DA2-ben random alakította a custom karakterünkhöz a családot, ez a megoldás szerintem jelentősen barátibb.

    (#1739) Vistaboy: Ez egy második trilógiának a kezdete. Szerintem a ME1-hez és a DAI-höz hasonlóan nem fog extrém hangsúlyos endinget kapni. A DLC-k eladásai is jobban tudnak alakulni, ha a játék játszható marad a main story zárását követően is. Ilyen formában nem lehet egy ME3 szintű következményeket jelentő zárást berakni. A ME2 vége meg hiába volt nagyszerű, a folytatásban képtelenek voltak lecsapni.

    (#1749) olymind1: A paragon/renegade rendszer elvetése már anno a DA2-ben kezdődött meg, ahol inkább a diplomatikus/viccelődős/aggresszív választási lehetőségek voltak előtérben. Ez a rendszer azért nem rossz szerintem, mert sok tőlünk független reakcióját is megszabja a karakternek. Ráadásul a reakciótípusok számát is növelték a DAI-ben. Szvsz ettől nem laposodott el, én sok Inquisitor-os beszóláson felröhögtem. R

    Ez a "heart, head, professional and casual" pedig kifejezetten jól hangzik és több rétű viszontreakciókat is tudnak rá építeni.

Új hozzászólás Aktív témák