-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
-
[Prolixus]
addikt
válasz janos666 #3769 üzenetére
Ezekről a .cfg-s motion blur-os kikapcsolásról azt írták reddit-en, hogy a szükséges számításokat ugyanúgy elvgézi a hardwer, csak a képernyőn nem jeleníti meg. Vagy valami ilyesmi, nem értek hozzá. Lényeg, hogy ettől (az ottaniak szerint) teljesítményjavulást ne nagyon várj. A post-processing-gel lehet kikapcsolni a motion blurt-t is (többek között).
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #3825 üzenetére
3D az csak olyan mintha nem találná mi ég pontosan, csak ott van neked ilyen hogyishívják kamukandalló tűznek.
Hangokról meg, a 1-nek ez a tipikus üres kongás hangja van, a 2-nek ilyen magas kiemelt, a 3-ban mintha futurisztikusra tompították volna, itt pedig ilyen valósabb kopogós mint újabb COD-ban pl.
-
#85552128
törölt tag
válasz janos666 #3831 üzenetére
Azért forog szerintem mert olyan mintha nem lenne "rögzítve". Nincs most oda mentésem szóval nem tudom megnézni.
A DoF-ot szerintem nem fogjuk tudni kikapcsolni, DA:I-SWBF-BF1 konfigfájlokat néztem és egyikben sem lehet, BF1-ben is csak Weapon DoF van...
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz janos666 #3831 üzenetére
Arra gondolsz amikor Habitat 7-re szállnak le a siklóban? Az nekem is rohadt pixeles volt (RX480 4GB, legújabb driver), néztem is hogy mi a tré van. Post-processing low-ra volt véve. Amúgy a Tempestből kibámulva a bolygófelszínek sem voltak a legélesebbek.
(#3836) _Andras_
"Cinematic trailer csupán annyit jelent, hogy játékban szereplő átvezető videókból összevágott videó."
Nem éppen. Lehet olyan trailer is, aminek egy képkockája sem készült a játék motorjával. Mindenesetre akár azzal készült, akár nem, semmi értelme nincs a kettőt összehasonlítani. Minden cinematic trailer jobban néz ki, mint maga a játék, ez már 100000 éve így van. Mostanra kezdjük elérni azt a szintet, hogy nem feltétlenül kell az ilyen trailereket "agyonjavítani", mert annyira jól néz ki már az in-game cucc.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
-
Fitzgerald
veterán
válasz janos666 #4065 üzenetére
i5-6500 @ 4.35GHz base clock oc-vel
16GB DDR3L @ 2100MHz
EVGA 1070 SC +100 core, +450 ram oc
Samsung 960 Evo1440p, minden a lehető legmagasabbra húzva, csak az ambient occlusion van 1-el visszavéve.
FOV is feljebb lett rántva kicsit. Néha 45 környékére is beesik, de általában 60 közelében, vagy a fölött van. -
#85552128
törölt tag
válasz janos666 #4302 üzenetére
Nyilván nem azért maradnak a régebbi motorverziónál mert "csak úgy" válthatnak újabbra - noha a 2015-ös motorverzió nem is annyira régi, szerintem régebbivel kezdhettek meg néhány modul akár frissebb is lehet.
Bonyolultságot/tartalmat tekintve sem olyan egy 5 évig fejlesztett RPG mint egy <2 év alatt összedobott BF1 vagy Battlefront, eleve kevesebb idő telik el a fejlesztés-megjelenés között így könnyebb "up to date" lenni, de akár utólag is verziót váltani.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz janos666 #4732 üzenetére
"Szerintem azért, mert letiltottam az automata felbontásskálázást (egyébként gondolom attól ugrik egyet, hogy vált a resolution scale 1-ről 0.85-re, vagy kinek hogy auto módban)."
Ez az infó honnan van, hogy auto leskáláz ? Milyen paranccsal tiltod ? Van a sima render.resolutionscale meg valami resolutionscalegame a konzolban.
Szerk.: Aha már látom, ResolutionScaleFactorForCine
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz janos666 #4761 üzenetére
Szerintem direkt ilyen,
biztos, hogy ME1/előtti időkből lehet, elég érdekes visszahallgatni milyen optimista tévhitei vannak a Protheanokat illetően és tudni, hogy megfog lepődni az ME3-ban Egyébként a korábban említett menüs GPU terhelést az Effects Quality okozza, Ultran 43 FPS, High-on 60+ és a Tempesten is dobott valamennyit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz janos666 #4761 üzenetére
Már örülök, hogy miután leírtam azt hogy "régi sci-fi", mégsem fűztem hozzá, hogy ha valaki kimondja/leírja azt a 3 szót egy társalgásban/naplóban, hogy "completely inert monolith", akkor visszakérem a pénzem, mert a monolith szót máris megtaláltam egy logban, már csak az hiányzik, hogy valaki szabatosan jellemezze is. Mert egyébként eddig tetszik a játék. EOS-nak egész ME1 hangulata van. De persze tele van klisé szagú félig-előrevetített fordulatokkal/lelepleződésekkel. Szerintem pl. főhősünk anyjának túl sok köze lesz SAM-hez, abszolút nyilvánvaló, hogy a Nexus-on senki nem mondja el nekünk a teljes igazságot a "lázadás" okairól, stb, hanem ezt majd mind egy-egy dráma pillanatban sejtem majd felfedődni, amitől le kéne esnie az államnak, de úgy fogom érezni, hogy "jah, ezt már nagyjából kitaláltam". De szeretem az ilyet, mert így játék közben rengeteg fiktív vonalat fel lehet vázolni gondolatban, ami leköt és szórakoztat, míg fel-alá sétálgatok, vagy 10 percig nyomkorászom azt az idióta galaxis/rendszer/bolygó lapozó/szkennelő képernyőt, ahol minden kattintást szobát-rengető hangeffekt kísér. TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
[Prolixus]
addikt
válasz janos666 #4906 üzenetére
Én ezeket nem vettem észre ennyire. Vanguard-ként ugye ide-oda röpködök a pályán. Ilyenkor igenis az XY ellenfél ami rám tüzelt, után keresi a csapattársat magának, mint új célpontot. Van amikor arra sétálok oda, hogy éppen a csapattársat istápolja, úgyhogy hátulról szépen lelövöm. (Mondjuk ilyenkor látszik a gyenge AI, már kapott két lövést tőlem mire esetleg reagál rá...) Szóval nem csak engem lőnek. A korábbi ME játékokban tényleg ez volt, hogy szinte csak rád ment mindenki, most azért nem teljesen ez a helyzet szerintem. A csapattársak is van amikor maguktól belemennek a harcba. Van amikor jönnek utánam ha nagyon "elchargeolok" (tipikusan ez van olyankor, ha a Pull+Charge kombó nem öli meg az ellenfelet. Ilyenkor az jól elrepül a pi*csába, én meg húzok utána, hogy befejezzem a munkát). Viszont meg van amikor meglepődve tapasztalom, hogy eszükben sincs utánam jönni. Szerintem a távolságtól függ igazából, hogy mennyire megyek el. Persze van olyan is, amikor nem értem hogy mit csinálnak, hol vannak és hogy sikerült meghalniuk. Meg néha nagyon bamba az enemy AI is. Még a fegyvereseknél is előfordul, az állatok meg segghülyék tényleg. Szóval lenne hova fejlődni, nehezebb fokozatokon a nehézséget egyértelműen nem a javuló Ai adja, hanem az, hogy nagyon sebződsz minden támadástól. És az ellenfelek még mindig hajlamosak aim-lockra. De összességében javult mint a csapattárs, mind az enemy AI szerintem valamennyit.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
válasz janos666 #4925 üzenetére
Valószínűleg mindkettő, azért lehet pontosabb mert így ráfókuszál, snipereknél szerintem rögtön a scopera vált, mert ha rárakom a Hurrikánra akkor az is. Az biztos, hogy van olyan mod/fejlesztés ami így még pontosabbá teheti a fegyvert.
Amúgy azért tűnhet így mert TP módban van, FPS-nél ez általában még közelibb szokott lenni. Az alap combat FOV szerintem rosszabb, főleg a sima módhoz képest. Bár már a fov kapcsoló is "haladás", de nem bánnám ha a combat fov külön állítható lenne, legalább MP módban...Amúgy normalon szerintem még túl sokat is csinálnak a csapattársak... Az achievmentek közül próbáltam a fagyasztós/lebegős + meleet megcsinálni és sokszor mire a melevel mennék ellopják a killt. De van, hogy tüzes/fagyasztós kombót is berobbantok pedig nálam egyik sincs.
Corat is az elején többször újra kellett éleszteni, mert mint a MP noobok becharge-olt a tömegbe.[ Szerkesztve ]
-
drachoHUN
senior tag
válasz janos666 #4950 üzenetére
Hehe...
Az EOS után Voeldra mentem, és csak utána Havarlra. Meg is lepődtem milyen kicsi, mennyivel kevesebb dolog van rajta és még a life supportra se kell figyelni. De engem nem zavart a Voeld időjárása se. Kihagysz egy napot, és utána már alig várod majd, hogy 3 nap alatt kimaxold a bolygót.
Forza JUVE!!!
-
Romvr
őstag
válasz janos666 #4996 üzenetére
A másodikkal minden bolygón találkoztam már. Most már arra gondolok hogy az nem Bug hanem valami Puzzle amit meg kell oldani. Nem lehet hogy mindig csak ahhoz hasonló helyeken jelenik meg és csak a Scanner látja... Nekem legalább is gyanús.
[ Szerkesztve ]
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
-
W.Wilson
aktív tag
válasz janos666 #5124 üzenetére
Nem vették ki, nem kell mindenhol sudokuzni valamiért. Lehet, hogy bug. Én legalábbis nem jöttem rá, hogy mi alapján kell vagy nem.
(#5125) troviko
Mondjuk 3 óra játék után (amiből kb. egy órát a karaktergenerálással töltöttél) nem túl hiteles a kritika.[ Szerkesztve ]
%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
Derrewyn
senior tag
válasz janos666 #5270 üzenetére
Na, azon az összeollózott modellen én is csak kínomban tudtam mosolyogni.
Az a röhej, hogy bizonyos, akár még lényegtelen dolgokat is teljesen részletesen kidolgoztak, aztán egyszer csak eléd tolnak egy ilyen izét, és csak pislogsz, mint hal a szatyorban.
Mintha utolsó pillanatban írták volna át a sztorit, és már nem volt idő/energia/akarat egy új modellt csinálni. -
RazoR
veterán
válasz janos666 #5309 üzenetére
Nálam a full graf nem azt jelenti, hogy minden csúszkát eltolok koppig jobbra vagy mégtovább és minden bizbaszt on-ra állítok! Alapból minden játékban az általad említett dolgokat kikapcsolom, ez az első! Köszi a feltételezést de nem szenvedek "DNS-be kódolt Vérpisitke vérláz"-ban!
-
-
alcsa
senior tag
válasz janos666 #5400 üzenetére
Nekem is hasonlo erzesem volt, amikor leszaltam eloszor Kadara-ra, de nem csinaltam semmit, hanem egybol vissza mentem a Tempestre, es egy olyan beszelgets/video sorozatba cseppentem, hogy azt se tudtam mi merre. Beszeltek Kadara-rol, es az ottani szituaciorol, emberekrol, mintha kellene tudjam, en meg csak pislogtam. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz janos666 #5521 üzenetére
Igaz az egy másik engine (ami szintén elég keményen eszi a vga kártyát), de mikor kijött a Civ VI, nem volt benne DX12 mód. Aztán kiadták és nem kicsit gyorsult tőle a játék. Szóval reménykedünk.
Meg tudnám fizetni az egy szinttel komolyabb vga kártyát is, de nem szívesen tenném. Egyfajta lélektani határon túl van már nekem pl. az RX 470 széria. Jelenlegi kétszer annyiba kerülnek, mint amennyiért vettem a 460-at...
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen