- Starlink
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kockáztatnak a bankok, ha AI-t használnak
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- eBay
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Tuti, hogy nem BW munka, mert Hudson olyan bizonyossággal jelentette ki, hogy az új rész nem a "4" nevet kapja, mint azt, hogy Shepard sztorija lezárul a 3-ban.
Mindenesetre az új Dragon Age-et megvárom még azzal, hogy várjam a több játszható fajt is. Úgy vagyok vele, hogy inkább legyen minőségien megoldva, konfliktus lehetőségekkel töltve egyetlen játszható faj, minthogy olyan gyakorlatilag tét nélküli legyen, mint mondjuk a SWTOR-ban. Márpedig faji alapon a 3 után tuti lesz erre lehetőség, hiszen minden faj hozott vitatható döntéseket egy-egy más fajra nézve.
Viszont amiben én reménykedem, hogy nem ugranak olyan hatalmasat az időben és az előzetes híresztelésekkel ellentétben nem kaszálnak minden, Shepard-el kapcsolatba került szereplőt. (Más szóval reménykedem, hogy nem a tata és kiskölyök idejébe ugrunk.)
Azt pedig minimumnak érezném, hogy Ranoch/Tessia/Palaven/Föld szerepeljen a helyszínek közt.
Tetszene az is, ha decentralizálttá válna a galaxis (azaz lennének következményei annak, hogy a nagy bölcs tanács nem volt hajlandó időben cselekedni) és ezzel a Citadel az első három résszel együtt leköszönne az állandó helyszínek közül.Jó lenne az is, ha a játék közepe felé olyan helyzetbe kerülnénk, hogy azon az erdős bolygón ragadunk, ahová a Normandy lezuhant és be kéne röffentenük és aztán annak is lennének következményei ha azzal megjelenünk civilizált régióban.
Röviden most ennyi jut eszembe.
-
leviske
veterán
(#14) Zoli133: Felszáll? Nem is emlékeztem, pedig megcsináltam mind az 5 (2 ponthatár alatti, 3 jóval ponthatár fölötti) befejezést és csak a lövöldözős maradt ki. Akkor elnézést. Nekem az utolsó emlékem arról mindig az, hogy kiszáll mindenki a hajóról.
(#16) Ryder62: Pont ezaz. Eggyénőtt a szériával, ahogy Shepard. Nagyon meg kéne kavarni a játék világát ahhoz, hogy ne hiányozzon azoknak, akik az első részekkel is tolták.
(#17) PhobioNN7: Mondjuk a Mass Effect 2 konténerházai után a 3-beli London, vagy akár San Francisco sokkal izgalmasabb volt.
-
leviske
veterán
(#24) nanorambo: Belép a képbe egy új, civilizált, fejlett faj és a reaperöknek is (akár roncs, akár élő formában) el kell tűnniük, hogy minimális esély legyen a 3 végeit összefűzni. Bár a szintézis még így is felvet rengeteg kérdést, hiszen onnantól nekem nem tűnik logikusnak kiirtani a régi szereplőgárdát, ellenben a destroy esetén minimum évtizedekkel tolódhat hátrébb annak a lehetősége, hogy ezt a lehetőséget maguktól válasszák.
(#25) PhobioNN7: Korábban már a BSN fórumokon volt róla szó, de el lett vetve (aminek én spec. örülök). Elmőzmény inkább jöjjön film formában.
(#26) Televan: Nem játszottam végig, szóval inkább csak kérdezek: Ugye a Skyrim-ben nem úgy lett megoldva a faji kérdés, hogy egész egyszerűen fel sem merül? Csak mert ennyire olcsó megoldással a BioWare egyszerűen nem élhet...
(#28) orichalcos: Nem tudom, hogy a SWTOR után mikor fog legközelebb a BioWare MMO projektet kapni. Tippem szerint soha.
-
leviske
veterán
(#36) tiv83us: Sejtettem, hogy valami rosszul rémlik. Pedig basszus, még a Golden Gate is rémlik a játékból. Ideje lenne haladnom az újrajátszással.
Bár mondjuk én anno a 2-ben is azt hittem, hogy Sovereign tetemén mászkálunk, miközben elég világosan elmondják, hogy nem.
Amúgy önmagában egy utolsó monológnak Harbinger részéről én is örültem volna, csak nehéz elképzelni, hogy mit tudott volna mondani. Esetleg a Rannoch-os fejezetbe lehetett volna őt berakni.
(#31) orichalcos: Meg úgy alapból az, hogy single player RPG-kre szakosodtak és ez az MMO felemésztette a vezetőséget és rengeteg erőforrást elvitt a másik két címtől (DA2/ME3). Erre csak ráadás, hogy a KotOR-t, mint franchise-t sikerült vele kinyírni.
-
leviske
veterán
Az EC óta 4 választható befejezés van. Amúgy a 3 alapnál azt kell figyelembe venni, hogy régen a zöldért meg kellett küzdeni. Az csak ráadás, hogy a zöld léte bizonyítja, hogy ennek a véghezvitelére már képesek lennének technológiailag a reaper-ök.
Azt nemigazán hiszem, hogy a szintézis egyet jelentene azzal, hogy mindenkinek világítania kell, de azt biztosra veszem, hogy az új részre az fog mindenképp nyerni, hiszen a pirosból eredő reaper tetemek és a kékből eredő szimpla reaper segítség is ezt a folyamatot indukálhatná. Túl nagy fókuszt erre tuti nem fognak helyezni, szimplán csak szóban (max 1-2x) megemlített tény lesz és erre kell majd a mentés.
Én a 3-tól nem a végek miatt félek, sokkal inkább attól ami előtte történt. Genophage gyógyítva vagy nem, gethek/quarianok vagy mindkettő... Nem szeretném, ha pont ezek a fajok kerülnének ki csendben és vennék át a helyüket az új belépők. (Az energia alapúk, meg a golem szerűségek.)
-
leviske
veterán
Akkor elnézést. Mea culpa.
Én is sajnálnám, ha akár a geth, akár a quarian faj kikerülne a sztoriból. A genophage sorsa viszont azért nem mindegy, mert annak a gyógyítása esetén van a kroganoknak valós jövője. Bár jobban belegondolva az még mindig megoldható úgy, hogy utólag azért az emberi faj a turianokkal karöltve csak meggyógyítja őket és akkor csak a Shepard felé mutatott hála marad ki és mondjuk a quarianok/geth-ek esetén is jó esély van arra, hogy nem volt a teljes faj létszáma a csatában. (Hiszen egyik felfedezget világokat, másik meg zarándoklatokra küldi a fiatalabb egyedeket.)
Hudson azt nyilatkozta, hogy senki ne dobja ki a ME3 mentéseket, de egyébként komoly dolgokra nem kell már számítani. Valószínűleg szóban kerülnek majd megemlítésre a történtek, ill 1-2 plusz NPC-t tudok elképzelni. Bár remélem én becsülöm csak alá őket.
Azok a képek, amiken Mass Effect 4 szerepel, egész biztos, hogy csak fan(fun) artok, mert elvileg az új trilógia(?) kap majd egy alcímet és jó eséllyel az fog majd számokat kapni.
Fajok tekintetében meg úgy rémlik, hogy az egyik belépő eléggé hasonlítani fog a SW-béli kaminoiakra, csak teljesen átjárja majd a testüket az energia, ami egy egész érdekes kaszt lehetőséget vetít elő a biotic képességeket használók mellett.Szorgoskodó reaperektől meg nem igazán kell félni, mert igazából a destroynál tuti, hogy szétkapják a tetemeket annyira a kutatók, hogy ne maradjon belőlük semmi, a control/synthesis esetén meg talán még meg is van említve, hogy az újjáépítés után visszahúznak a mély űrbe és soha többé nem jönnek elő.
MÁS: Hogy a másik topikban ne szóljak hozzá külön: Tényleg nem ezt a zárást tervezték és mikor emellett döntöttek is volt rengeteg merészebb terv a végül megvalósult mellett. Biztos találkoztál vele, de ha nem, akkor ezen érdemes átszaladni.
-
leviske
veterán
Igen, az a bejegyzés csak azzal foglalkozik, hogy ebből a befejezésből mit akartak eredetileg kihozni. Az eredeti befejezés tudomásom szerint a kettőben már nagyon aktívan emlegetett dark energy téma lett volna, aminek a "rejtélyeit" még a reaper-ek is kutatták, de mivel gépek, így az organikus szervezetek kötetlenebb gondolkodásmódjára hagyatkoztak és azokkal evolváltatták a kutatásaikat, amiket meghatározott időnként bearattak. Feltehetően gondolom mikor már egy adott közösség nem tudott mit hozzáfűzni, akkor zárták rövidre a létüket. De én a kiszivárgott anyagot nem olvastam, mert először a spoliertől, másodszor meg a szívfájdítástól féltem, így csak következtetek az első 1-2 rész és a dark energy téma irányából.
Szóval aki olvasta, nyugodtan javítson ki.
-
leviske
veterán
(#81) orichalcos: Igazából nem volt olyan konfliktus és olyan zárás a játékban, ami elképesztően más irányba vinne. Ezt jól lehetett látni a ME2>3 szállezárásokon is.
A kroganok bőven kaphatnak/találhatnak Shep után is gyógymódot a bajukra, csak akkor nyilván nem lesz Ő egy ikonikus alak. Quarianok közül a fiatalok nincsenek a flotillan, a geth-ek meg újraalkothatók fejletten. A reaper-ök mind a három befejezésben eltűnnek és mind a három esetben extrém technológiai ugrást nyújtanak a galaxis népei számára. Innentől, ha ki akarnak nyúlni a korábbi cselekedetek felé, akkor csak szóban említést kell tenni arról, ha Shepard munkásságának köszönhető a dolog.
(#102) tiv83us: Az oroszlánüvöltéses krogan lehet akár egy két lábon járó varren is. Csak akkor fura, hogy pár ezer év alatt nem cseréltek N7 logót.
-
leviske
veterán
válasz [Prolixus] #172 üzenetére
Most toltam végig (és teszem el pár évre) a játékot, így friss az élmény. A Catalyst szvsz a controllnál belátja, hogy Ő egy gép és az organikusok igen is képesek az elképzelésein felül teljesíteni. Ezért ajánlja fel, hogy Shepard gondolatai, emlékei, morálja válljon a "controllá" a reaper sereg felett.
A szintézisnél pedig azt mondja el, hogy ígyis-úgyis a szintézis lesz a következő evolúciós lépcsőfok és hogy ő és a kaszások ezzel már korábban próbálkoztak (prothean<>collector esetleg?), csak az organikusok nem álltak erre készen (Javik hozzáállása a gépekhez), míg az aktuális ciklus bebizonyította, hogy igen (Joker<>EDI, bizonyos esetben geth<>quarian).
Nem gondolom, hogy ez koncepciótlan volt, ahogy TIM és Saren kilengése sem az indokrináció alól. Gondolj csak egyszerűen arra, amikor egy drogfüggő egy pillanatra ráeszmél, hogy mivé lett, aztán inkább újra elfedi a gondolatot és adja a következő adagot.
-
leviske
veterán
válasz [Prolixus] #174 üzenetére
Egy következetes gépi logika átadja az irányítást, mikor ráeszmél, hogy a logikája rossz. Emellett a catalystot nem úgy kell elképzelni, hogy ott szaladgál egy szellemgyerek a citadell irányítóközpontjának a tetején és kalibrálgatja a különböző reaperek haladási irányát. A catalyst a reaperek számára kb olyan, mint a geth konszenzus, csak mégis saját tudattal.
Shepard a kontrollnál nem konkrétan átveszi Shepardként az irányítást, hanem ezt a tudatot frissíti. Hozzá adja a saját eszenciáját, gondolkodásmódját, emlékeit. Gyakorlatilag azt hajtja végre, amit a quarian<>geth kapcsolat rendezéséhez is kell, csak egyiknél ezeket előhozzák, másiknál meg "beviszik". A szintézises szöveg ehhez akkor tenne súlyban hozzá, ha megvalósítják a koncepciókból azt, hogy Shep hasonlóan félig Husk-á válik, ahogy TIM (így kissé erőltetett az, hogy félig szintetikusnak nevezi Shepardöt, miközben a ME2 arról győzködött, hogy ez nem így van).A drogos pedig igen is jó példa, mert általánosságban az is "megtörhetetlen", mégis előfordulhat, hogy az önvád előtör bizonyos hatásra, amit a delikvens el akar nyomni.
Ami az indoktrináció és a drog közt eltér, hogy előbbi az erős elméket nem töri instant össze. Nem is tudja. Ez látszik Saren megnyilatkozásaiból és TIM dokumentációiból/monológjaiból. Mindketten erős személyiségek és mindketten önigazultak. Ez utóbbi ponton fogja meg Saren-t Sovereign azzal, hogy Ő egy nélkülözhetetlen személy és TIM-et a Catalyst azzal, hogy tévedhetetlen. Egész egyerűen szimplán a kezük alá dolgoznak és elhitetik velük, hogy nincs gond. Ekkor hiába vágod a képükbe az igazat, hiszen a saját "józan" meglátásuk szerint sínen vannak és minden a saját elképzeléseik szerint halad. Viszont az 1 és 3 végére mindkét szereplő eljut arra a pontra, mikor már látványosan hazudnia kell magának és mikor szembesíted, akkor nem tud már abba kapaszkodni, hogy a tervei szerint halad minden, hiszen addigra már rég elsodorták a hazugságok.Saren esetében ez a pont már majdnem eljön Virmire-on is, míg TIM-nek kell az, hogy ne tudjon a Catalyst közelébe jutni.
-
leviske
veterán
válasz [Prolixus] #179 üzenetére
Aki ilyen feltételek mellett a problémát okozó lehetőséget választja, nem tudom miért játszott végig egy trilógiát és várja(?) a folytatást.
-
leviske
veterán
A DE:HR-DC után egyáltalán nem lenne ördögtől való, ha kijönne a régi trilógia olyan konzolokra, amiken a régi nem fut. Grafikai tuningnak is megtenné annyi, hogy nem butított textúrákkal adják ki és hozzák a ME2 szintjét.
u.i.: Az új rész bejelentésének nem lenne ideális az idei N7 day? Már persze, ha arról megy most a találgatás.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Ha nem konkrétan NEKÜNK játékosoknak szól, hanem a galaxisban szétszóródó N7-eseknek, akkor valamikor ezt még Shepnek el kellett mondania, mint az N7 ikonikus képviselőjének. Pedig Shep a haláláig soha nem volt olyan pozícióban, spectre státusz ide vagy oda.
De ha nekünk szólt, akkor meg vehették volna szájbarágósabbra a figurát egy olyan közönség előtt, akik amúgyis hajlamosak az összeesküvés-elméletek gyártására.
-
leviske
veterán
válasz [Prolixus] #900 üzenetére
Pont az a kérdés, hogy az irányított karakterhez vagy hozzánk beszél.
Az N7 meg ide vagy oda, Shep élete alatt Hackett meg Anderson felette állt, így akár a reaper invázió megfékezése előtt játszódik, akár sokkal utána, semmi értelme nem lett volna Shepnek egy ilyen általános nyilatkozat megtételére. Egyik esetben azért, mert volt több felettese, másik esetben meg azért mert fizikai formában nem létezik a legtöbb befejezésben. Az meg kissé negatív üzenet volna, ha a destroy lenne a canon ending.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz #58450688 #907 üzenetére
Igen, egész logikus míg nem gondol arra az ember, hogy a vezetője ezeknek a projekteknek nem lehetett Shepard, hiszen Anderson és Hackett felette állt.
Emellett ami kicsit elszomorít, hogy a BioWare nyilatkozta, hogy Shepnek semmi köze nem lesz a játékhoz, erre direkt csinálnak egy félreérthető teasert.
-
leviske
veterán
Remélem a mozgás sebességen javítanak, mert ez így elsőre olyannak tűnik, mint a DA: I-ben. Ott elment, de TPS-ben nem biztos, hogy ez jó lenne.
Bár aztán lehet, hogy ez csak az alpha és a PS4-en való 4K miatt volt.
A mimikák viszont Frostbite és BioWare viszonylatban nézve szerintem nem rosszak.
(#1434) J.Hetfield: Erről nekem is a DA2 jutott eszembe, bár remélem a sztorijukat jobban összedobják.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz #85552128 #1439 üzenetére
Én eddig fenntartottam a feltételezést, hogy Protheanok lesznek az ellenfél, de a háttérben lévő piramisok után az első trailerben látottakat csak azzal tudom magyarázni, hogy a Protheanok is elég sok technológiát örökölhettek az ősibb fajoktól.
Ez magyarázná a mostani déjá-vu-t is.
(#1440) olymind1: A Mass Effect hamarabb látott ilyet. Emlékezzünk csak a 3. rész Legion-ös küldetésére.
Engem jobban izgat a háttérben a két piramis, ami már a korai koncepcióknak is a része volt és az "ősi faj" kapcsán merültek fel. (Eközben az "újnak" elhintett energia alapú másik fajra utalnak a növényekkel, szóval fura.)
-
leviske
veterán
válasz Vistaboy #1452 üzenetére
Javiknak messze nem akkora a jelentősége a játékban, hogy csonka legyen nélküle. Pont az ő sztorija lett amiatt csonka, hogy nem alap karakter.
Ha a darkosabb koncepciók valósultak volna meg, akkor Javik nem is annyira illett volna a sztoriba.
Az AI esetét meg a 3. rész zöld zárása bonyolultabbá teszi. Mindenesetre olyan karakterre én is várok, aki egyfajta mélyebb szimbiózisban van a hajóval (mondjuk egy Geth).
-
leviske
veterán
válasz wjbhbdux #1459 üzenetére
Sam ott volt a WB/Monolith összes számottevő sikert arató játékánál. Nem hiszem, hogy bármi jónak az elrontója lenne.
(#1463) -KP-: Ez elég erős túlzás. Pláne, ha olyan karakterekre koncentrálunk, akik tényleg szerves részei voltak a BW játékok minőségének a meghatározásának.
A leglátványosabb átalakulás a SW:TOR miatt történt, de ott viszont jogos is volt, mert a sikertelensége mellett még a másik két AAA játékuktól is csak az erőforrást vitte el.
-
leviske
veterán
Nekem kezdetektől fogva szimpatikus, hogy egy zöldfülű lesz a fő karakter. Szerintem ez a Tomb Raider sorozatnak is csak jót tett. Kevésbé biztos az ember a karakter képességeiben, mint egy olyan főhős esetében, aki kibírt olyan megpróbáltatásokat is a játék sztorija előtt, mint Shepard.
-
leviske
veterán
válasz [Prolixus] #1710 üzenetére
Mondjuk, ha mindenki más meghal a lehetséges jelöltek közül, nem nehéz örökletesen megkapni egy pozíciót.
Amúgy nem értem miért veszitek ennyire biztosra, hogy a papa Ryder az elején meghal. A trailerben van egy olyan jelenet, ami sanszos, hogy nem a Hyperionon, hanem a 4K-s bemutatóban látott helyen játszódik és ott a papa Ryder van az armorban a fia meg ott áll mögötte.
Azt nem mondom, hogy az egész játékot túléli, de az apukát akár el is rabolhatják, vagy szimplán más okokból is átadhatja a fiának/lányának a pathfinder szerepkört a játék indulása után.
Szvsz logikus lenne egy Anderson szerű figurát felépíteni vele.
-
leviske
veterán
Szerintem a pause kivétele nagyon jó ötlet. Egy újonc nem látja át annyira a harcot, mint egy parancsnok (Shepard), ráadásul a feszültséget is lehet vele növelni. Emellett a korábbi részek tanulsága is az, hogy tök mind1 mit kérünk a csapattársainktól, úgy is pillanatok alatt kinyuvadnak. Jobb, ha ezt másképp oldják meg, mint eddig.
A class system megszűnése meg igazából megintcsak érthető. Már a korábbi részekben is eléggé beleerőltetett volt a dolog. Pláne a ME3-ban, ahol a fegyverek súlya és a képesség betöltési idő közt kellett balanszírozni.
(#1732) [Prolixus]: Azért a Witcher 3 szintet, meg annak a többszörösét egyelőre nem igérték be. Magára a tartalomra viszont elvileg volt idejük, elvégre ugyanaz a motor mint a DAI esetében és az eddig látottak alapján nem is változtattak rajta annyira extrém mértékben. Így azért elég sok content fejlesztésére elég tud lenni 5 év. Ráadásul 2 éve már kaptak visszajelzést a DAI-ből, hogy mire nincs igénye a játékosközönségnek és mire van.
A legtöbb újítás már a DAI-nek is a része volt.
(#1736): A két gyerekről is vannak hivatalos fotók, ahogy a Fallout 4-re rákeresve is láthatod a két ikonikus alap karaktert. Szóval ez nem jelent semmit. Anno a DA2-ben random alakította a custom karakterünkhöz a családot, ez a megoldás szerintem jelentősen barátibb.
(#1739) Vistaboy: Ez egy második trilógiának a kezdete. Szerintem a ME1-hez és a DAI-höz hasonlóan nem fog extrém hangsúlyos endinget kapni. A DLC-k eladásai is jobban tudnak alakulni, ha a játék játszható marad a main story zárását követően is. Ilyen formában nem lehet egy ME3 szintű következményeket jelentő zárást berakni. A ME2 vége meg hiába volt nagyszerű, a folytatásban képtelenek voltak lecsapni.
(#1749) olymind1: A paragon/renegade rendszer elvetése már anno a DA2-ben kezdődött meg, ahol inkább a diplomatikus/viccelődős/aggresszív választási lehetőségek voltak előtérben. Ez a rendszer azért nem rossz szerintem, mert sok tőlünk független reakcióját is megszabja a karakternek. Ráadásul a reakciótípusok számát is növelték a DAI-ben. Szvsz ettől nem laposodott el, én sok Inquisitor-os beszóláson felröhögtem. R
Ez a "heart, head, professional and casual" pedig kifejezetten jól hangzik és több rétű viszontreakciókat is tudnak rá építeni.
-
leviske
veterán
válasz olymind1 #1751 üzenetére
Mondjuk a paragon/renegade is egy idő után inkább arról szólt, hogy bunkó karaktert akar-e az ember, vagy sem. Nagyon kevés jó/rossz mozzanat volt már a ME2-ben is.
(#1752) oriic: A Cerberus egy szélsőséges csoport volt, míg az Ai mögött elvileg egy fajközi/bolygóközi együttműködés áll ebben a formában.
Az említés hiányát meg le lehet tudni talán annyival, hogy egy olyan karakter számára, aki épp a világ végét akarja megakadályozni, az ilyen alternatív megoldások nem feltétlen jelentenek értékes beszédtémát. Pláne, ha ez az alatt az idő alatt történt, míg Shepard halott volt.
(#1754) [Prolixus]: Az első teaser, amiben már voltak kész 3D-s elemek a játékból (Ryder az egyik bolygón volt egy épületben, vagy hajóban), a 2013-as N7 day alkalmával lettek fellőve az éterbe. Ebből ítélve valamikor 2012-ben kezdhették a fejlesztést és már jó ideje inkább a pályák/küldetések fejlesztésének kéne folynia.
Ha figyelembe vesszük, hogy korábban azonos motoron (UE3) kellett átlagban 2-2 év egy részhez, most meg az "azonos motor" tapasztalatokat a DAI tudta nyújtani, a remény mindenképp megvan arra, hogy volt idejük bőven.
A Cyberpunk fejlesztése annyiból nehezebb dió, hogy kisebb stúdió, nincs akkora dedikált banda a REDengine fejlesztésére, mint amekkora a Frostbite Team és maga a motor nem tart ott ahol a Frostbite. Amennyiben tartani akarják a lépést az EA-vel grafikailag, mélyen bele kell nyúlni a motorba, hogy az az aktuális konzol generáción is elfusson.
-
leviske
veterán
válasz [Prolixus] #1762 üzenetére
Velem nem is érdemes.
-
leviske
veterán
válasz #85552128 #1796 üzenetére
Protheanoknak 4 szeme volt, ezeknek meg csak KETTő ( ).
Miután pedig nem voltak Reaper inváziók, könnyen megeshet, hogy ez egy Prothean-okhoz hasonlóan egyeduralkodó faj jelenlétéhez vezetett. A Protheanok jelenléte és durva mutációja nehezebben lenne megmagyarázható új belépüknek, de szvsz a design-ba belefért volna. Esetleg ezért is merülhetett fel a BW részéről korábban az a szavazósdi, hogy szeretnénk-e viszont látni a fajt. Időközben elvethették az ötletet, csak a fejet meg nem annyira bonyolult megváltoztatni.
-
leviske
veterán
válasz Ra's al Ghul #1897 üzenetére
Tudomásom szerint ilyen csomag nincs. A DLC-ket külön kell megvenni origin-en.
-
leviske
veterán
A craftolásra és az azzal egybekötött gyűjtögetésre a DA:I-ben sem volt panasz. (Valószínűleg lesznek tervrajzok és azok alapján alapanyagtól függően más tulajdonságú és kicsit eltérő kinézetű ruhát/fegyvert lehet összerakni.) A többi mellékküldetés volt ultra gyenge, illetve a fő szál fájóan rövid. Remélhetőleg e tekintetben a Witcher 3 nem csak dísznek volt jelen a kérdőívben.
-
leviske
veterán
válasz BoneDragon #2007 üzenetére
Az n+1 bolygó jelen pillanatban nem jelent semmit. A DA:I-ben alapból van kb 10 nagy pálya, de abból kb 8 cinematic-os küldetést nem kapott és semmi hatásuk nincs is a végkimenetelre. Ennek pedig szimplán az volt az oka, hogy DLC formájában jött az összes olyan mellékszál, mint ami a DA: O-ben Orzammar/Circle tower/Brecilian forest vagy a Mass Effect 1 során Feros/Noveria küldetéssorozatokat jelentette.
Magam részéről nekem instant buy csak akkor lehet a Witcher 3 után egy BioWare játék, ha kijelentik, hogy DLC nem érkezik hozzá. Akkor elhiszem, hogy sztori-gazdag és egész élményt nyújt önmagában is. Mondom ezt úgy, hogy a ME:A 2017 leginkább várt játéka számomra is.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz [Prolixus] #2059 üzenetére
Igazából a teljes trilógiát* nézve számomra fájóan hátra került Samara. Pedig Ő az egyetlen női szereplő, akivel a kapcsolatot szexjelenet nélkül is tudták mélyíteni.
Rannoch meg olyan grandiózusan zárta Legion és Tali sztoriját (ráadásul személyiség-hűen), hogy számomra ők ketten abszolút első helyezettek.
*Hosszabb volt a felsorolt szereplők listája, de redukáltam ennyire.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Mekkorát változott a világ azóta, hogy Mantle címnek lett várva a játék.
(#2072) J.Hetfield: Witcher, Fallout, TES: Skyrim, csak pár franchise/cím ami megvan class system nélkül. Ráadásul ha őszintén visszagondolunk, a Mass Effect multiban is elég erőltetett volt ez a rendszer, hiszen a soldier karakterek is kaptak valójában engineer class közeli képességeket (pl: Vorcha, Havoc, Geth Trooper).
Márpedig a trailerek alapján a multiban kísérletezett harcrendszer nagy részét megkapja az Andromeda. Ettől még gondolom kombózni a továbbiakban is tudni kell, csak nem lesz megkötve feleslegesen a játékos keze.
-
leviske
veterán
Arról van már valami infó, hogy a béta PC-n is elérhető lesz-e? Mert ugye anno a kérdőív még csak konzolosokat szólított meg.
-
leviske
veterán
Ezzel a grafikonnal még mindig nem tudok mit kezdeni. Nagyon rápihen a GTX1070 teljesítménye a GTX1060-éra, miközben az ugyancsak GP104-es GTX1080 elhúz. Még a BF1-ben, ahol eléggé egymásra szorul a Polaris10/GP106/GP104, se látni olyat, hogy a GTX1070 ennyivel lemaradna a nagy tesótól.
Őszintén szólva emésztettem magam rajta, hogy ha már nVidia szponzorált játék lett, akkor egy szériára bezöldülnék, de ezek szerint a MEA pont az a cím lesz, amiben a GTX1070 nem éri meg a felárat a RX480-al szemben. Nem lett volna rossz, ha legalább a béta tesztet publicban tolják, hogy ezt átláthatóbb formában kitesztelhesse pár másik oldal.
u.i.: A játékban nem is lesz DX12/Vulkan mód?
-
leviske
veterán
válasz subzerohun #3294 üzenetére
Mivel előrendeltem a játékot, annyira sok időm nem lesz 15. és 23. közt várni arra, hogy vegye egy tesztoldal a fáradtságot és ellenőrizze le a piacon lévő kártyákat a játékban. Sőt, 15. ugye csak az előtöltés.
(#3292) bivalyolo: Erre viszont nem az a megoldás, hogy akkor a későbbi játékokból kiveszem egy az egybe. A Bethesda-nak pl a Vulkan elég jól sikerült. Logikus lett volna, ha az EA is arra teszi le a voksát a Mantle után.
-
leviske
veterán
válasz J.Hetfield #3425 üzenetére
Mennyivel inkább poén lenne, ha Lexi ilyen arcot vágna.
-
leviske
veterán
Lenne egy kérdésem és egy javaslatom.
Kérdés: van valami beállítási mód, amivel normalizálhatóak a fények a játékban? Néha olyan fura high-on.
Javaslat: Eios-on senki ne menjen bele a narancssárga csillagkapukba, míg le nem scannelte őket. Nekem újra kellett indítani a játékot, hogy újra működjön a scann.
-
leviske
veterán
válasz inf3rno #4236 üzenetére
Cserébe viszont a társak próbálnak maguktól is kombózni. Szvsz ez a többségnek hasznosabb, mint ahogy a korábbiakban volt megoldva.
(#4233) csab991: Megtalálod a tervrajzot > kifejleszted, ha van elég ismeretpontod az adott technológia "eredetben (Kett, Remnant, Milky Way)" > végül megépíted a keservesen összeszedett nyersanyagokból. Szóval nagyjából azonos, csak bekerült egy plusz korlátozó tényező.
(#4237) Secundus: Ha az a konfigurációd, ami az adatlapodon van, akkor nem értem mi a gondod. Világosan ott az i5 a rendszer követelményben. Ráadásul, ha nincs Origin Access előfizetésed, akkor még nem is szabad elindulnia, mert csak pár óra múlva jelenik meg hivatalosan.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Eos-on csökkenni fog a sugárzás, vagy a kocsihoz lesz valami fejlesztés, amivel kompenzálni lehet? u.i.: Akiket érint: Átlagban játék közben nem vagyok elérhető, mert az értesítések ki vannak kapcsolva. A single végigjátszásáig pedig én valószínűleg nem fogok multizni, ha nem követeli meg a játék. Vagy vannak érzékelhető előnyei a multinak a kampányban? Gondolok itt nyersanyagokra, fejlesztésekre, stb..
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Arra van bárkinek ötlete arra, hogy mi az ideális megoldás az örökbetöltés ellen? Voeld-en futottam bele és úgy látom, mikor rohadt sokáig tölt, utána valójában nem is az én mentésemet szedi elő, hanem egy automata mentést. Észrevenni meg azért veszem, mert egy végigvitt mellék küldi elé rak be. Nagyon idegesítő...
-
leviske
veterán
válasz Exelsior #4502 üzenetére
1-1 bolygóra még többször vissza kell menni. Nem kell próbálkozni azzal, hogy elsőre bejárj minden területet. Remélem ez kellőképp spoiler-mentes válasz volt.
mod: közben Fitzgerald gyorsabb votl.
(#4463) [Prolixus]: Én úgy is tapasztaltam. Sőt, abból tudtam megállapítani, hogy automentést tölt be végül a sajátom helyett, ha úgy látja.
Mindenesetre úgy látom esetlegesen a megoldás az lehet, hogy leállítani a játékot olyan mentéssel nem ajánlott, ahol lehetnek ellenségek. Valószínűleg nem tetszik a motornak, ha a megújuló ellenségeket nem tudja a helyükre pakolni betöltéskor.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz BoneDragon #4506 üzenetére
Bár én ezeket nem érzem halálos gondnak (és a játék nekem is egyre inkább tetszik, kb ME1 szinten egyelőre), azt az idő hiányt jelenleg elég merész felhozni. Grafikailag alig léptek feljebb a DAI-nél, ami egy lassan 3 éves játék. Szóval a ME3 óta eltelt 5 év alatt azért idő pont lett volna arra, hogy a kritikák alapját képező gondokat felszámolják.
-
leviske
veterán
válasz BoneDragon #4514 üzenetére
Extrém sok effekt és pályaelem köszön vissza a DAI-ből. Nyilván nem azt írtam, hogy totál azonos szinten vannak, hiszen az azért még Xbox 360-ra és PS3-ra is megjelent, ami itt-ott eléggé bekorlátozta. De aki többször végigtolta azt (én ~8x talán?), az azért felismeri azokat a fény/hang effekteket és animációkat, amik már ott megvoltak.
Mindenesetre kicsit félrement a dolog. Nem azt akartam kihozni belőle, hogy 3 év alatt ez a tartalom meglett volna. Nem tudom mennyire vagyok a végétől, de már annyit játszottam vele, mint amennyi egy ME1+ME2 végigjátszás volt együtt. Ráadásul a karakter küldik is vannak olyan szinten, mint a ME2-ben, szerintem. Szóval ez nem egy 3 éves munka, egyértelmű.
Azt viszont erősen kétlem, hogy hátráltató tényező lett volna az ÚJ motor. Lévén, hogy nem ÚJ. A csapat jelentősen újabb, mint a motor. A motort kiismerni kitudta a cég az elmúlt ~6-7 év során és gondolom a FT is bőven biztosított segítséget, ha kell. Ha a motorra fogjuk, akkor inkább fogjuk arra, hogy a Frostbite eleve nem a legerősebb arcanimációk terén.
Na de mindegy, inkább megyek élvezni a játékot. Mindenki megunja majd az ultit, mire bekapcsolódok.