- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1773 üzenetére
Timothy Zahn-Kirajzás is ugyanez az alapötlet.
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1773 üzenetére
Persze, ősi dolog ez, csak azért érdekes a párhuzam mert magában a Mass Effect univerzumban van ez.
De való igaz, nincs új a nap alatt.The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
AAtt1la
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1769 üzenetére
"Egyik csapattárs sem halhat meg a játék során."
Ezt azért nem kellett volna így lelőni.Meg annyira nem is örülök neki,ha elszúrok valamit akkor annak legyen következménye. -
Ryder62
őstag
válasz
[Prolixus] #1746 üzenetére
Azon gondolkodok, kéne csinálni mini posztert fotó minőségben a második képről. Vagy erről.
-
maajsz
senior tag
válasz
[Prolixus] #1785 üzenetére
Speciel engem az első rész után a karakterek fogtak meg, az érdekelt hogy mi lesz Shep sorsa illetve a döntések milyen következményekkel járnak és a sztori hogy folytatódik. Nekem ettől volt az ME ME.
Kicsit kényelmes lerázásnak tűnik ez a dolog, persze ettől még nem lesz rossz a játék csak valamennyit veszíthet az ME feelingből. -
Ryder62
őstag
válasz
[Prolixus] #1788 üzenetére
Igen, az úgy elképzelhető. A bolygó leírások is megmaradhatnának, azért elég sok dolgot tartalmaztak. Persze nem a légköri meg ásványi adatok, hanem háttér információk az ott történtekről. Hub worldokra leszek kíváncsi hogy azokat hogy oldják meg.
-
#85552128
törölt tag
válasz
[Prolixus] #1793 üzenetére
Nekem ez kicsit a Stargate: Universe sztorijához hasonlít, nemcsak azért mert ott is elküldik az ismeretlenbe az embereket (még ha kényszerből is) több millió fényévre. De az ottani hajó is a többi másik "kaputelepítő" hajó útvonalát követte amelyek előre szkennelték a bolygókat és lerakták a kapukat. Így volt már előre egy csomó infó az útba eső világokról.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
[Prolixus] #1795 üzenetére
Nem akarok célozgatni, de nekem ezek már fej nélkül is Prothean/Collectornak tűntek. Ezen a képen mondjuk annyira nem látni, de az alkat megvan. Simán lehet, hogy anno a Protheanok is elindultak aztán ennyi évezred alatt változhattak külsőleg is. És ismerve a "felfogásukat" az alacsonyabb rendű fajokat illetően nem lep meg, hogy ellenségek lennénk...
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz
[Prolixus] #1795 üzenetére
Ha ez így fog kinézni akkor a színekkel nem lesz baj.
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1795 üzenetére
Ezt a hajót amúgy honnan fogják szerezni? Azzal a benga kolónia hajóval utaznak, ezt viszik a csomagtérben, vagy találják valahol leparkolva?
Amúgy jól néz ki, csak nem hiszem, hogy így le tudna parkolni, orra bukna nem?[ Szerkesztve ]
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1803 üzenetére
Bakker, ez a Tempest jobban tetszett még az űrbéli képeken, innen nézve nekem nagyon nyomorék.
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1808 üzenetére
Igen, de az legalább felülről néz ki így, nem alulról.
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1822 üzenetére
Jól néz ki, de rossz a leírás-Scott aki a nem N7. Kicsit meg vannak kavarva az oldalak, hogy most akkor ki is a főszereplő
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1826 üzenetére
Valami fórumon-talán reddit-olvastam egy pletykát, hogy lehet ő is játszható lesz a játék pár szegmensében. Arról is volt infó, hogy változtatható lesz a külseje.
-
AAtt1la
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1826 üzenetére
Ha a faterral történik valami,lehet később a főhős hordja majd a páncélt.Mondjuk ez csak male karakter esetén működik.
-
AAtt1la
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1830 üzenetére
Mondjuk N7 kiképzés nélkül azért elég nagy cheat.
-
#85552128
törölt tag
válasz
[Prolixus] #1839 üzenetére
Kulcsos oldalaktól meglesz annyiért, most is van 42€-ért ami kb. 13k szerk.: még 40€-ért is.
[ Szerkesztve ]
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1846 üzenetére
A fene a pofámat
Gondolom majd valaki kitörli akkor.
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
válasz
[Prolixus] #1846 üzenetére
A másodikat és a harmadikat is?
Azokkal még nem találkoztam itt topicban.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz
[Prolixus] #1850 üzenetére
Metallicat nem bántsuk.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1850 üzenetére
Semmi gond, csak vedd meg az új lemezt.
Ryder- sajna nem találtam logó nélkülit. -
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1862 üzenetére
“Nem arról volt szó, hogy az emberek különösebben furcsán néztek volna ki. A hanarhoz hasonló fajok, akik úgy néztek ki, mint egy három méter magas áttetsző medúza, inkább számítottak kivételesnek. A galaxist benépesítő fajok túlnyomó része két lábon járt, és magassága egy és három méter között mozgott. A hasonlóság magyarázatára több teória is létezett, a hétköznapiaktól kezdve egészen a bizarr és spekulatív elképzelésekig.
Mivel a Fellegvárban élő legtöbb faj a protheánok technikájának saját naprendszerükön belüli felfedezésével emelkedett fel a csillagközi utazás szintjére, az antropológusok hajlamosak voltak azt hinni, hogy a protheánok szerepet játszottak az egész galaxis evolúciójában.Anderson azonban a legelterjedtebb elmélettel értett egyet, miszerint a kétlábú életformák valamiféle evolúciós előnyben részesültek, ami a galaxisban való elterjedésükben nyilvánult meg. A technológiai részre nem volt nehéz magyarázatot találni: természetesen a protheánok olyan primitív fajokat tanulmányoztak, akik akár csak egy kicsit is, de hasonlítottak rájuk. Először kialakultak a fajok, mint például az ember, a protheánok csak ezután kezdték tanulmányozni őket, nem pedig fordítva. A párhuzamos evolúciók elméletét alátámasztotta az a tény is, hogy a Fellegvárban fellelhető legtöbb életforma szénalapú volt, erősen függött a víztől és a földi légkörhöz hasonló összetételű gázkeverék belélegezésétől.
Tény, hogy a galaxis összes lakott bolygója alapvető jegyeiben megegyezett a Földdel. A Szövetség által használt Morgan-Keenan-féle besorolás szerint G-típusú napok naprendszereiben keringtek. Pályájuk minden esetben beleesett az úgynevezett élet-zónába: ennél közelebb a naphoz a víz csak gáz formában létezhet, távolabb pedig minden az örök jég csapdájába esik. Emiatt minden nagyobb faj otthonául szolgáló bolygó egy-két hét eltéréssel ugyan, de nagyjából ugyanannyi idő alatt kerülte meg saját napját. A galaktikus év – az aszári, szaláriai és turián év átlaga – csak 1,09-szer volt hosszabb egy földi évnél.”Excerpt From: . “Mass Effect 1.” iBooks.
This material may be protected by copyright.Magyarul olvastam.
De igen, az első.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1869 üzenetére
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1871 üzenetére
Jobb klikk és megnyitás már nem túl szexi 2016-ban, de nem gondoltam, hogy ekkora gond lesz belőle.
Btw, minél tovább nézem ez a képet, annál kevésbé értem, hogy miért lett ez Mass Effect játék. Persze azt értem, hogy ez az ismert franchise, de durva mennyire semmi köze nem lesz az egészhez.
A fajok egy része, azt kész. Legalább is eddig így látszik. Főleg ha visszacsatolás nem igazán lesz a Milky Wayben történtekre.[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1873 üzenetére
Stimt, csak ez a technológia most vendégszerepel egy másik galaxisban, ahol elvileg ez nem létezik (hiszen minden erre épülő technológiai tudást először a Proteánoknak, aztán már kitudja kiknek köszönhet az egész tejúti kis közösség). Vagy csak én érzem erőltetettnek a dolgot? Androméda köd megnullelemesítése. Nulláról!
Mondjuk nekem már az is erőltetett, hogy minden külső indok nélkül elindul egy ilyen közösségi kezdeményezés egy másik galaxis meghódítására, de ez legyen az én bajom. Indokoltnak viszont semmiképen sem érzem - szigorúan a Milky Way lakói szemszögéből.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1877 üzenetére
A közös fizika az rendben van, a technológia nem gondolom, hogy feltétlenül kell-e hasonló szinten legyen (a milky way játszótéren azért volt mindenkinek ez a szent grállja, mert az ősök ezt a technikát hagyták rájuk, doksikkal, mindennel együtt). De ez már csak szőrszálhasogatás.
Az utolsó hsz már csak morgolódás volt, tudom, hogy nem az őskőbunkók közé megyünk, csak a technológiai elv átviteléről beszéltem. Nem gondolom indokoltnak, hogy bár a fizika törvényei azok, minden technika ugyanolyan módon fejlődött volna. Vagy sokkal előrébb, vagy sokkal hátrébb illene lenniük. Szerintem.
Az, hogy a tejúton mindegyik faj azonos technikai fejlődési szinten volt az a proteánoknak volt köszönhető, meg a ciklusoknak, amik 50000 évente kipucolták a galaxist, visszataszítva mindenkit a "kőkorba".[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1879 üzenetére
Szerintem valószínűbb a le vannak maradva vagy fejlettebbek, mint az, hogy azonos szinten vannak. Ez utóbbit csak akkor gondolom,ha a fejlődés csúcsát jelentené az ahol Proteánok vannak és annál feljebb nincs (van, mert tudjuk, hogy a Reaper technológia jóval előrébb van).
Egyszerűen nem tartom valószínűnek, hogy párhuzamosan fejlődtek volna a milky wayben lévőkkel - akiket ráadásul 50.000 évente kiirtottak. Azt meg főleg nem, hogy az Andromédában mindenki ugyanazon a szinen lenne. A párhuzamos evolúció egy dolog, az meg hogy egyes fajoknak mennyi ideje volt fejlődni az meg egy másik, és ha csak nem volt itt is egy ősi faj, ami segített volna őket, akkor már a galaxisukon belül is különböző szinten kell lenniük egymáshoz képest, hát még egy másik galaxisból érkezőkhöz képest.Ezt gondolom én.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
[Prolixus] #1865 üzenetére
Vízalap nem feltétlenül szükséges. Lehetséges sejtszerű struktúrák és sejtmembránok kialakulása sokkal a víz fagyáspotja alatti hőmérsékleten, szénhidrogén-óceánokban (pl metán). Részletesebben lásd itt, vagy itt. A teljes tudományos cikk pedig itt érhető el. Ennek alapján egy csillag körüli "lakható zóna" teljes újraértelmezése szükséges.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Blyan
félisten
válasz
[Prolixus] #1881 üzenetére
Persze, csak spekulálok, akármi lehetséges.
Majd meglátjuk mit találnak ki.
Ori Ennyi, simán lesöpörték a kérdést az asztalról.
Just because!
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
[Prolixus] #1885 üzenetére
Ez megalapozatlan kijelentés. Pontosan u. ezt jelenthette volna ki egy metán alapú faj képviselője, ha ellátogatott volna 3,5 md évvel ezelőtt a Földre, és megtekintette volna az első prokarióta élőlényeket. Ha van sejt és félig áteresztő membrán, a hozzá illő folyadékkal, onnantól kezdve bármi kialakulhat. A Titánon pedig vannak metán óceánok, tavak, folyók, és szárazföld is, ahová "kimászhat" az élet, ahogyan a Földön is tette. És ez még mindíg csak a szénalapú élet. Kén, arzén, szelén alapon szintén vannak kísérleti eredmények, ezen kívül elméleti munkák a szilícioum alapú életre is születtek már. Annyi minden létezhet egy 400 md csillagból álló galaxisban, amit még csak elképzelni sem tudunk... A mai Sci-Fi szánalmasan, helyenként már groteszk módon antropomorf. Ebből a szempontból pl. Stanislaw Lem fényévekkel a mai könyvel, filmek, játékok előtt járt.
Az államvizsgához sok sikert; azon én már 15 éve túl vagyok...Ez az ellenséges faj meg nyilvánvalóan azért néz ki így, ahogyan mert ahogy már valaki megállapította, elég volt hozzá egy turian testet és egy preothean fejet összedolgozni, aztán kicsit felturbózni. Ez kb 2 napos meló lehetett, vagy legyen 1 hét, ha nagyvonalú vagyok. Minden öteletességget, kreativitást nélkülöz. "Dobjunk össze gyorsan valamit" filozófófia. Már a játék alapszituációja is egy fenemód kényelmes módja annak, hogy elkerüljék a trilógia lezárásaiból adódó problémákat. Az eddigiek alapján nem várok sokat ettől a játéktól, jó eséllyel csak a nevében lesz ez Mass Effect, inkább egy űrbéli DAI-nak tűnik, amibe beszórták a ME-ből ismerős fajokat. Aztán adja ég, hogy tévedjek.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
[Prolixus]
addikt
válasz
[Prolixus] #1887 üzenetére
szerk: Fejlett életet szerettem volna írni, primitív formák természetesen más közegben is kialakulhatnak, akár szilícium alapon is.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ryder62
őstag
válasz
[Prolixus] #1869 üzenetére
Érdekes miszerint a ME2-t és összes DLC-jét 2185-re teszi, de az Arrivalt 2186-ra.
Szóval időutazó vagyok, ha így nézz ki a játékmenetem: Horizont > Arrival > Lair of the Shadow Broker
-
maajsz
senior tag
válasz
[Prolixus] #1887 üzenetére
Nem hinném, hogy annyira bonyolult kutatás előzte volna meg az egészet, max az első rész előtt. Jelenleg ez a Kett engem nem győzött meg, prothean/collector átszabásnak tűnik erősen. Az 1-2 rész, de főleg az 1. tele van eredeti ötletekkel még akkor is ha nem akartak túlbonyolítani egy két fajt és medúzáról vagy épp elefántról mintázták. A többi viszont olyan amit kb még sehol nem láttam azelőtt. Visszatérve arra a "visszahajló" lábra, na azt vniszont sok más játékban/filmben láttam azelőtt is.
Eddig a Normandy is jobban bejön mint a Tempest, sőt nem is igazán értem minek raktak rá szárnyat winglettel plusz előre is egyet, ami ráadásul eléggé helytelen is repülésdinamika szempontjából. Talán ez az egész arra utal, hogy több légköri bevetésre tervezték, de mivel a hajtóműve teljesen más elvű ugye mint a mai gépnek így megint csak értelmetlen.
Az új Mako tetszik kinézetre, bár itt is elmélkedhetnénk hogy minek van, ha a shuttle úgyis kiváltja mindenben.. leszámítva a nosztalgiát meg a "vezetési" élményt. -
Fkris
őstag
válasz
[Prolixus] #1869 üzenetére
A 2386ban történtekről honnan tudunk?
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1904 üzenetére
Hááát, ha már human hajóról van szó, legyen már egy két ember is a fedélzeten
Az Alliance hajókon a Normandy kivételével nem szolgáltak űrlények, ezért furcsálltam, bár ez nem military expedíció. Az első részben voltak bőven rasszista felhangok is (Ashley, Pressley, valami admirális aki kiakadt, hogy a hajón idegenek vannak nem jut eszembe a neve
-
olymind1
senior tag
válasz
[Prolixus] #1904 üzenetére
Az is lehet, hogy a Nexus-on voltunk/vagyunk (ami talán lezuhan), ami az Ark-ok központja, így nem csodálkoznék, ha nem csak emberek lennének rajta.
Legalábbis nem tartom valószinűnek hogy a Hyperion/Emberi Ark zuhanna le.
Egyébként nem baj az ha egy gyors észjárású szalári lesz a pilótánk, csak pörögjön mint Mordin
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz
[Prolixus] #1907 üzenetére
Még1x újra néztem a traileket, helyesbítek: számomra úgy tűnik, meg úgy mesélik, hogy amelyik Ark lezuhan az az emberil, valamint aszári is volt a Hyperion-on, akkor szalári is simán lehet rajta.
Idáig arra gondoltam, hogy talán a Nexus-on vagyunk, és az olyasmi mint a Citadella főleg a többfajúság miatt, de valószinűleg tévedtem azzal kapcsolatban, hogy az zuhan le.
Picit akkor ismerősnek tűnhet majd a kezdet: száguldunk az űrben aztán egyszer csak valami be támad minket mint 2 elején és szépen lezuhanunk, ahol majd megtanítanak minket ismét járni meg kamerát kezelni
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz
[Prolixus] #1911 üzenetére
Ryder papa meséli, ő meg gondolom a Hyperion-ról regél és ekkor mutatják a robbanásokat, meg Ryder bratyó magához tér betört sisakkal a fején.
Persze lehet hogy teljesen más történik mint amire trailer célozgat/sejtet, de akkor sincs semmi, egylőre úgyis csak találgatok.
-
olymind1
senior tag
válasz
[Prolixus] #1913 üzenetére
Az meg kicsit se lenne Mass Effect 2-es kezdés
Bár azért el tudnám képzelni, hogy lezuhanunk egy bolygón a többi legénységgel együtt és vissza kell találnunk a Hyperion-hoz, meg a Tempest-hez és össze kell gyűjtenünk a szétszóródott emberiséget.
Hát igen, messze van még március
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
válasz
[Prolixus] #1923 üzenetére
Ja, mindig ezzel jönnek, hogy a következő játék mennyivel "nagyobb", "szebb", "hosszabb", "jobb" és "összetettebb" lesz, mint az előző. Aztán meg kiderül, hogy hiába a nagy terep, ha nem tudják azt rendesen megtölteni tartalommal. Az Inquisition esetén is az volt a legnagyobb baj. Hinterlands és a többi nagyobb térkép valóban óriási volt és szépen ki is volt dolgozva. De ha figyelembe vesszük, hogy a kapott küldetéseknek a 90%-a voltaképp arról szólt, hogy járkáltunk a térkép egyik sarkából a másikba, hogy minél tovább tartson megoldani egy feladatot, akkor az már nem volt annyira izgalmas. Ettől tartok itt is elsősorban.
Az mondjuk már az eddig látott képek és pár bemutató trailer alapján kiderült, hogy a grafikával valószínűleg nem lesz baj (Én már előre látom, hogy az én 4 GB-os GTX 980-am valószínűleg nem lesz elég maximális részletességhez, legalább 6 gigás kártya kell majd oda még FullHD-ben is). A másik, amiből valószínűleg nem fogunk hiányt szenvedni, azok a grandiózus jelenetek lesznek, minél látványosabb akcióval és látványelemmel. De ezekre csak azért merek fogadni, mert a mai játékosgenerációnak ez kell. Robbanások, akció, brutális grafika, 4K felbontás és minden, mi szemnek és szájnak ingere.
Viszont amire kíváncsi leszek, az a belső tartalom. Vagyis hogy mennyire sikerül a sztorit felépíteni rendesen, különösen annak fényében, hogy ugye az Andromeda nem trilógia lesz, azaz a játék vége egyben a történet lezására is lesz majd. A harmadik pontban említett Asari mentőkabin megtalálása, onnan nyomozás indítása, majd később annak küldetésként való megoldása, hogy mi történt a túlélőkkel, na, ez túl szépnek hangzik, remélhetőleg valami efféle lefolyása lesz a küldetések nagy részének.
Ja, és azért - szép grafika ide vagy oda -, remélem, hogy tényleg lesznek más Asarik is, mert valahogy ennek a tininindzsa-maszkú "hölgyeménynek" az arcberendezése kicsit sem sikerült nőiesre. A ME3-ban szinte mindegyik vonzó volt, itt meg valahogy eléggé - hogy mondjam - fiús a külleme. Szerintem főleg amiatt, hogy olyan széles állkapcsot csináltak neki, mint egy bulldognak... Most lehet, hogy velem van a baj, de cseppet sem nőies...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz
[Prolixus] #1926 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem lesz gond vele, nekem tetszik. De mondjuk én nem is az Inquisition-höz hasonlítottam a grafikát, hanem csak azt néztem, mennyire lesz előrelépés a Mass Effect 3-hoz képest.
Egyébként pedig, én úgy vagyok vele, hogy ha már legalább úgy fog kinézni - minőségileg -, mint az Inquisition, akkor bőven megfelelő lesz számomra. Persze nyilván azért csiszolnak rajta valamit, hiszen - mint mondtam - a játékosok sokat adnak a látványra. Ha nagyot akarnak durrantani, oda kell figyelniük a körítésre.
Ezért remélem, hogy nem csak a külcsín, hanem a belbecs is megfelelő lesz majd.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
vitaro
senior tag
válasz
[Prolixus] #1949 üzenetére
ME3-ban is volt féltucatnyi használható képesség. Igaz azt nem tudom, hogy ezeket kontrollerrel hogyan lehetett használni.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Ch0b
tag
válasz
[Prolixus] #1953 üzenetére
Rég játszottam vele, de úgy rémlik, hogy az action bart kétfelé szedték és gombnyomásra lehetett váltani. Nem volt nehéz a kontroller irányítás.
-
vitaro
senior tag
válasz
[Prolixus] #1961 üzenetére
Nem fogott meg, 1-2 óra után ott hagytam. A taktikai nézet használhatatlan volt, plusz az Origins utáni designváltást sem vette be sose a gyomrom, hiába lett karakteresebb.
Ennek ellenére akartam adni neki még egy esélyt, mivel múlt héten láttam GOTY kiadást belőle 5 fontért. Persze pórul jártam, pénz elment, játék sehol. De ez már egy másik sztori.Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
vitaro
senior tag
válasz
[Prolixus] #1963 üzenetére
Dehogynem, de elhajtottak. Állítólag vissza lett mondva a rendelésem és a pénz sem érkezett be hozzájuk.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Vistaboy
veterán
válasz
[Prolixus] #1961 üzenetére
Nekem tetszik, el lehet vele lenni, bár az Origins-nek a közelébe sem ér, viszont a DA2-től mérföldekkel jobb. Nagyon nagy terepek és rengeteg küldetés van benne, plusz számlálhatatlan sok gyűjthető kacat, nem beszélve a felszerelések alapanyagairól. Sokkal kevesebb kész tárgyat lehet találni, helyette "tervrajzok" vannak, amik alapján elő tudod állítani a felszerelést, a fejlesztéseket, rúnákat, stb. Plusz mellette menedzselned kell az Inkvizíciót is, a főhadiszállástól kezdve az ügynökök feladatainak kiadásán át a foglyok elítéléséig...
Maga a történet is jó, elsőre legalábbis üt rendesen, viszont a vége teljesen más annak függvényében, hogy megvannak-e a DLC-k, vagy sem. Remélhetőleg az Andromeda nem jut erre a sorsra, mert akkor megint meg kell várni a GOTY-t, mint az Inquisition esetén - bár abból ilyen tutira nem lesz.
(#1962) v_tomy: A Dagon Age: Inquisition-ből volt próbaverzió, amit pár óráig megkötések nélkül lehetett használni. Miért nem próbáltad ki vásárlás előtt? Amúgy pedig lassan nagyon sok lesz az OFF, ez nem megfelelő hely erre.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz
[Prolixus] #1966 üzenetére
"Kérdés: DA:I-ben amikor kóricálni kellett a világban, felfedezni, hogy egy jól bejáratott marketinges kulcsszót használjak, a csapattársak ott nyomultak mellettünk? Vagy egyedül mentünk?"
A társak végig velünk vannak, kivéve akkor, ha hátasállaton ülsz. Akkor eltűnnek, majd ahogy leugrasz a nyeregből, újra ott teremnek. Mondjuk én általában gyalog megyek mindenhová, még ha ezzel jó sok idő el is megy a mászkálással, ugyanis lóháton nem tudod felszedni a nyersanyagokat és a lootot, nem tudod elfoglalni /birtokba venni/ a területen lévő "objektumokat", jobb szót nem találtam rá. Magyarul sok mindent nem látsz meg, nem tudsz felvenni, stb.
Mondjuk az Andromeda esetén megoldható, hogy amikor nem tudunk kiszállni a terepjáróból - mondjuk olyan környezetben, amitől nem tud megóvni a védőruhánk -, akkor is felszedhessünk ásványokat és hasonlót (mondjuk egy manipulátorkarral), de ahol lehet szabadon mászkálni majd a bolygók felszínén, ott valószínűleg kevesebbet fogunk kocsikázni, inkább minél több alapanyagot szerzünk majd a felszerelések számára.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
vitaro
senior tag
válasz
[Prolixus] #1966 üzenetére
Az ilyen "twitteren megerősítették" jellegű dolgokat erős fenntartással kezelem. Ha jól emlékszem a harmadik rész demója után ugyanitt nyugtatták a jónépet, hogy dolgoznak még Anderson futásanimációján...
Remélem a csapattársak nem az égből fognak aláhullani minden harc kezdetekor, számomra nagyon illúzióromboló lenne ha nem tartanának velünk folyamatosan.
@Vistaboy: Tudom, ott próbáltam, de mint mondtam, akartam adni neki még egy esélyt és 5 font jó árnak tűnt a teljes pakkért.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
vitaro
senior tag
válasz
[Prolixus] #1970 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy a Bioware-nek meggyűlik a baja az arcokkal Frostbite alatt. DAI esetében is elég bamba ábrázatot kaptak a szereplők, és úgy tűnik itt is hasonló a helyzet. Átugorhatna hozzájuk pár fejlesztő a DICE-tól, ME: Catalyst-ban nagyon jól megcsinálták a karaktereket.
Uh, az ME rövidítés a Catalyst szóval karöltve nem ébreszt túl kellemes emlékeket...
[ Szerkesztve ]
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz
[Prolixus] #1975 üzenetére
Hangulatos, az első rész citadel barangolásaira emlékeztet
Új hozzászólás Aktív témák
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia