Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz Dare2Live #222 üzenetére
A probléma nem a profit, hanem az elektromos autókon realizált profit.
Európában ugye 12 év van a belső égésűek piacának megszűnéséig, és amerikában is nagyon nyomják az elektrifikációt (messze nem annyira, mint nálunk, de azért növekszik a részesedés).Szóval nem az a kérdés, hogy most mennyit keres a Toyota egy autón, hanem hogy 5-10 éves távlatban képes lesz-e egyáltalán pénzt keresni ezeken a piacokon?
(Azért pont a Toyota, mert elektrifikáció az pont nem az erősségük) -
Shadowbull
addikt
válasz Dare2Live #222 üzenetére
"De jön idén a cybertruck és lehet a roadster is."
ès? A Szájberizé még annyira sem lesz jövedelmezö az elején, mint a 3/Y. Abból amugy sem lesz komolyabb darabszám addig, amig a 4680 gyártás stabilan nem fut.
A Roadster meg jelentéktelen. Meg nem is fog jönni az idén, de jövöre se."Ha nem akkor jövőre ugrik az autónkénti profit egy nagyot."
Mitöl ugrana?
" Miközben Toyotanak 1700euro."
Egyrészt a Toyotának a tavalyi évét egy egyszeri elszámolás rontotta el (ha jol tudom az orosz piacot irták le.) Másrészt a Toyota tizmillio autot ad el.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.