Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz GhanBuri Ghan #44 üzenetére
rv=Részvény.
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #109 üzenetére
"Ez egészen biztosan nem működne home office-ban"
Marhaság. Nagyvállalatok tökéletesen működnek akár úgy is, hogy a szellemi dolgozók nagy része otthonról dolgozik.
Ez Musk nárcisztikus szemétkedése. A rabszolga legyen szem előtt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ezekiell
veterán
válasz GhanBuri Ghan #109 üzenetére
Ő nem a Tesla home officeról beszélt, hanem általánosságban a home officeról, ne keverd össze.
És a Google nem hirdeti magáról, hogy nem öncenzúrázik és leszarja amibe ez kerül, meg hogy szólásszabadság-abszolutista. Musk igen.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #108 üzenetére
Azért nem mindegy, hogy egy kisebb ütközés esetén három elemet kell cserélni, vagy a fél oldalt, mert az egy egység. Hátsó blokk esetén pláne.
#120 cucka: Na pont ott a képen ha a két fő tartó az autó orrában nem sérül, csak a rá rakott vackok, akkor azt jelenleg könnyen tudod cserélni, nem is drága, nem is speciális lemez. Ha viszont az egybe darabon, akkor valóban a fél autót kell cserélni. És itt nem kell ütközés, egy elbaszott kátyú képes lehet akkora pusztításra, hogy a sokelemű rendszert megéri javítani, a Tesla megoldása viszont GTK.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #111 üzenetére
"láthatólag halványlila segédfogalmad sincs arról, hogy történik a munkafolyamatok kiosztása a Teslánál"
Különösebben nem is érdekel. Mellesleg túl öreg vagyok már ahhoz hogy az ilyen parasztvakításokat kritika nélkül elhigyjem.
Ismertem pár főnököt akik a home office ellen voltak. Kivétel nélkül öntelt nárcisztikus barmok akik alattvalónak nézik a dolgozót.
Musk is pont ilyen.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Noukoum
veterán
válasz GhanBuri Ghan #142 üzenetére
Német autógyártónál dolgozik állítólag.
Egyébként csak hozza az átlag magyar színvonalát.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #142 üzenetére
Ó, értem én. Ismerem a Tesla nagy dumáit. Azt sem szabad elhinni amit kérdeznek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #144 üzenetére
Ott is az egész rész gyűrődőzóna, ha frontális ütközésről van szó. De nem csak olyan baleset létezik, ami szintén képes ott lemezeket tönkre tenni, de nem feltétlen mindet.
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #144 üzenetére
Ja balról nekimennek, a jobb oldalán is cserélni kell minden hátul... Ja várjál nem. Nem mellesleg nem mindegy ezeket az elemek hogy vannak rögzítve... Csavarozva, szegecselve hegesztve gyárilag, mind megoldható műhelyben általában. Egy milyen elem a pressből... Egyáltalán nem biztos. A világon sehol, soha, semmi nem lett jobban javítható az ilyenektől, mindig a user szívja meg és fizeti meg az árát. Csak nem akarok tanulni ezekből.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #191 üzenetére
Ja nyilván a főnököm meg bármilyen kis koccanásos baleset után eladja az autóját mert "már nem lesz soha olyan". Nyilván ha belátod hogy ha 20-al valaki nekigurul a hátsó kerekednek akkor nem lesz cserélve a teljes hátsó traktus, még gyári technológiával szakszervizben sem, akkor közvetetten azt is igazolod hogy ez user szempontból egy ordas nagy szivatás lesz, az meg baj mert musk a jövő a tesla meg tökéletes. Mintha almafannak magyaráznám miért fontos nekem hogy a telefonomon a képernyő úgy nézzen ki ahogy és legyen t9 tárcsázás... Az is halott ügy...
Hiába mondod hogy a gyűrődési zóna levágható, tudom, musk is mondta. Hiába mondod hogy hátulról eltalálnak, mert nyilván nem ez a gond, és nem csak olyan fordulhat elő. Én pl Közeli családtag csapott el lakott területen kívül viccesen kihelyezett követ úgy, hogy csak a bal hátsó felfüggesztést bontotta ki a kocsi alól kb de azt rendesen. Nyilván a rendőrség erre széttette a kezét, értik hogy sötét volt meg csak 90-el se ment, de hát ezzel mit csináljanak. A jobb oldalához hozzá se nyúltak, bemérték utána és kész. Márkaszerviz, akkor 2 éves autó. Ezer meg egy baleset lehet, kicsi, nagy, akármi, nem feltétlenül kell mindig mindent cserélni. Gyári technológiával se. De nem baj, emberek szerint az alaplapra integrált ssd is jobb mint a bármi amit eddig feltaláltunk, és szívesen eldobja a komplett laptopot ha a terhelés, melegedés, etc miatt garidőn túl szépen megmurdál és nem tehet semmit vele.
Tökmindegy mert úgyse megy át, ha neked megfelel ez így, legyél vele boldog. Majd egyszer rájössz, hogy ez az irány nagyon para user szemmel. Ha nem akkor mákod volt, majd szív más eleget hidd el. -
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #199 üzenetére
Tehát a hátsó lengescsillapito se oda csatlakozik be, meg úgy alapvetően semmilyen más, felfuggesztessel kapcsolatos dolog se rögzül oda. Nézd már meg a képeket amik vannak pls... Már kezdem érteni hogy miért nem érted...
Csak hogy ugyanarról beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #201 üzenetére
Na most akkor mégis része? Döntsük már el mi van, úgy izgulok...
"akkor a lengőkar, féltengely fogja elvinni az ütés energiáját (már ami a gumin túljut), vagy a váz?"
Ezt a kérdést nem is értem. A kerékhez mi csatlakozik? Akkor minek adhatja át az erőt? A lengőkar, lengescsillapito, féltengely, etc másik felfogatási pontja meg hol van? Azon is ebrednie kell erőnek ugye...
-
Noukoum
veterán
válasz GhanBuri Ghan #206 üzenetére
Tag egyszer azt írta hogy az összes szélerőmű lapátot elássák, bizonyítéka meg egy google-n talált fotó volt vagy inkább .
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #206 üzenetére
Komolyan? Ez volt a komoly? Jézus.... Láttál már kiszakadt toronycsapagyat elkottazott kanyar+padkázás után? Persze hogy nem... Mondanám hogy nézd már meg hol van a gigacaston a toronycsapágy helye, mert látszik, de mindegy. Vedd meg, neked pont jó lesz Egyszer azért nézz a kocsid alá, meg fogsz lepődni
-
#56573440
törölt tag
válasz GhanBuri Ghan #223 üzenetére
Na hogyan haszonsitják drágán újra? Ahogy a jelenlegi műanyag hulladékot pl itthon? Leginkább elégetik. Vagy fillerként kis mennyiségben cementben aszfaltban ilyenekben? Ami megint nem túl jó, mert ha kopó, aprozodo cuccban van, a por nem lesz túl bio... Azon túl ipari szintű ujrahasznositasrol én még nem hallottam. De érdekel
[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
válasz GhanBuri Ghan #223 üzenetére
Nem azért nem recikláltak, mert lehetetlen
De, lehetetlen volt, pár hónapos hír, hogy talán sikerült megoldást találni az újrahasznosításra
Nos, a Vestas bejelentette: megtalálta azt az eljárást, amivel a régi lapátok újrafelhasználása is megoldható.
A hír nem előzmény nélküli, mivel a Vestas annak a CETEC-projektnek (Circular Economy for Thermosets Epoxy Composites) az egyik oszlopa, amely az Aarhusi Egyetemmel, a Dán Technológiai Intézettel és az epoxi gyártó Olinnal azt a célt tűzte maga elé évekkel ezelőtt, hogy kémiai megoldást talál a blade-ek alapanyagra bontására. -
arnyekxxx
veterán
válasz GhanBuri Ghan #267 üzenetére
Foglalkoztak volna vele eddig is, csak nem tudtak mert nem volt rá megoldás (lehetetlen volt). Mostantól talán már lehetséges.
-
Noukoum
veterán
válasz GhanBuri Ghan #267 üzenetére
Pontosan.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!