Új hozzászólás Aktív témák

  • Richie141

    tag

    Helló!

    Kb. 2 hete küldtem el a Z906-omat a Fixithez, és ma visszakaptam javítatlanul. A javításhoz ezt a leírást adták meg:

    'Nem megfelelő használatból eredő mechanikai sérülés, ez a típusú sérülés nem tartozik a garanciális szervizelés keretei közé. A garancián túli szervizelést jelenleg alkatrész hiány miatt nem tudjuk elvégezni. Amennyiben sikerül alkatrészt beszerezni értesíteni fogjuk.'

    Előszőr a Logitechnek írtam, hogy a gyári hibás hangkártyám első használatkor tönkretette a rendszert (torz, gyenge basszus, enyhén torz közép és magas hangok), de azt a választ kaptam, hogy mivel nem a rendszerből ered a hiba, ezért nem tudják cserélni.
    Ezután küldtem szervízbe.

    Erről mi a véleményetek?
    A Fixit vajon csak valami sablon szöveget másolt be? Csak mert a hangfalakon nyoma sincs mechanikus sérülésnek, ráadásul sosem állítottam a hangerőt 50% fölé, még a basszust sem.
    Miért küldik vissza, ha nincs alkatrész, miért nem várják meg amíg lesz?
    Egyáltalán mennyibe kerülne egy javítás, mert arról sem tájékoztattak?
    Amúgy a garanciából 1 hét (!!) van hátra...
    :(((

Új hozzászólás Aktív témák