-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
A mai nyilatkozatokban már "megfelelő körülmények között" kitétellel emlegették a biztonsági öv feature-t, mint ahogy az várható volt. Lehet neki bármilyen nevet adni, azért továbbra is ma elérhető és mérsékelt áron beszerezhető technika van ebben a cuccban, nem találtak fel hozzá semmit.
Egyébként én is találkoztam ma egy mobillal, nem több mint 50 méterre légvonalban a háztól. Hallgattam egy darabig a beszólásokat a rendőröknek, volt jó néhány az elhaladó autósoktól.
-
brumi1024
veterán
válasz j.bravo #30863 üzenetére
Én is járok arra sokat (csapatni? nem vagyok én huligán ), nagyon szeretem, emiatt magamnak választanám a parti utat, de ha a biztonság a szempont akkor célszerű lent menni. Fogyasztásban sokkal beljebb leszel a lentivel. Focvis is jár arra az ecoGTI-vel, de ő minimumfogyasztásra hajt ott.
(#30852) Skillet: Én is sok minden mástól is függővé tenném, hogy FWD vagy RWD. Amikor év elején autót néztem végül 3 jelöltre szűkült a listám: A3, Golf és a BMW 1-es. Az 1-est pedig megkaptam egy hétvégére, alapvetően tetszett (az automatája mondjuk annyira nem az F10-es ZF-jéhez képest), de mikor átültem belőle egy rövid időre az A3-ba nem volt kérdés, nem kellett az 1-es, annak ellenére hogy az RWD. Egyszerűen annyival kifinomultabb és jobb autó volt számomra, hogy csak a hajtás nem adott annyi pluszt. Az egyes 3 hengeres motorja 11 literes átlagával arra a 250 km-re meg nem volt túl szimptatikus.
(#30871) Qru: A nedves úton egyenesen megindulásnál tényleg komoly előnyei vannak az AWD-nek. A múltkor nyálkás időben egy hátsókerekes (valszeg trágya gumis) E60 535i-nek, amikor 0-70-ben ott hagytam egy több mint 100 lóval gyengébb, de quattro Q3-mal, mert ő nem tudott elindulni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Skillet #30886 üzenetére
Az egyik volt csak automata, az 1-esből csak olyan tesztautó volt, én manuálisat akartam. Egy éve próbáltam manuális 1-est, azt a
váltótgumis pudingba dugott fakanalat...Egyébként persze jó az AWD, de általában el is kérik érte a komoly felárat. (A3-nál például csak automatával kérhető benzineshez a quattro, így mindjárt 1.5 millió a felár, azonos motor esetén)
De a rendes 8 sebességes ZF minden, csak nem nagypapis. Megnézem hogy váltasz 8-ból 2-esbe azzal a tempóval és reakcióidővel, mint ahogy az teszi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #31041 üzenetére
Ennek egy elég komoly oka van: ár. Illetve, hogy tényleg elég teljesítményre az, amit a kétliteresek nyújtanak. A Q7 is nemrég kapta meg a kisebb motorját, eddig volt belőle 272 lovas 3.0 TDI és 333 lovas 3.0 TFSI. Miért akarnál egy két tonnás terepjáróval, amit sokszor családi autónak is vesznek fél sec-et verni egy GTI-re 0-100-on?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #31441 üzenetére
Ők se olvassák eleget a topikot. Szerintük #csakazaudi és #esetlegmégbubu.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #31454 üzenetére
USA piac, úgy nézd. Az ő általuk tesztelt autók közül mennyi kapott legalább "ajánlott plecsnit", és ehhez még valahogy hozzájött, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a modellekkel, és milyen megbízhatóságúak az autók. Olvastam egyébként, az ilyen cikkek alatt must-do a komment olvasás, itt születnek a legnagyobb bölcsességek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Kenu Airframe-et használtam egy jó másfél évig (már nem megy rá a fúvókákra), nagyon bejött, messze a legjobb megoldás volt nálam. Megkérik az árát, de másfél év után is olyan mintha új lenne, stabilan tartja a telefont és nem bántja a fúvókák lapátjait. Ha jól tudom van Belkin változata is, azt is érdemes megnézni, hátha kedvezőbb árú.
(#31506) zack: Sokkal inkább egy 1.6i. Sokat eszik és még el is romlik.
(#31497) Qru: Tök mindegy mit ajánl Focvis, én fölélövök 10%-kal! Nehogy megelőzzön!
(#31517) [rvilike]: Már megy a biznisz jó kis TSI-kre.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #31647 üzenetére
Szerintem változatlan a tolerancia (+3km/h / +3%) és az objektív felelősség határa (+15 km/h / +20 km/h) is.
-
brumi1024
veterán
Az E osztály egy szinten van az A6-tal és az 5-össel, aktuális ártól függetlenül (amiben itthon újonnan most nem olyan kedvező a csillagos márka, de a kedvezményeiket nem ismerem). De nagy eltérések lehetnek a felszereltségekben, ami itt már simán kiterjedhet a bőr minőségére is. Ettől függetlenül nekem a mai Merci belterek nagyon gagyik.
(#31661) EQMontoya: Melyik az E7? Nem C7-re gondoltál?
(#31668) Skillet: Elvileg igen, 45 alatt nincs objektív felelősség, 30-as táblánál. Ettől függetlenül helyszínen elkaphatnak és az is lehet max 30k.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #32314 üzenetére
A garancia egy nyomós érv tud lenni.
-
brumi1024
veterán
válasz Motion_Blur #32417 üzenetére
S8 nem? És látványosan egyedi, de 3 betű 3 szám rendszámmal? Találkoztam szerintem ugyanezzel, meg az RS6 párjával.
(#32421) Motion_Blur: Akkor nem ez, ezek az egyik nagy kereskedésnek (annak ahonnan az enyém is jött ) az autói:
Érdekesség: a 30 méterrel mögötte parkoló RS6 aznap érkezett Magyarországra, mint az én autóm.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #32518 üzenetére
Érdekesség: Ha 328i volt, akkor nem lehetett LED lámpás, csak az angel eye volt az. Az LCI 3-ason opcionális a LED fényszóró, arról a legkönnyebb (és kb csak innen is lehet) felismerni, hogy nem kerekek a szemei, hanem 3/4 U betű alakúak. Nekem is teljesen véletlenül tűnt fel valamikor, amikor jött egy szembe. Jelenleg nincs 328i motor, csak 2 literes 4 hengeres 330i, hasonló teljesítménnyel (258 ló), ezért feltételeztem a LED lámpa hiányát.
Az Estorilkék fényezés tényleg nagyon szép, de csak az M csomaghoz kapható, aminek meg azért megkérik az árát, a 3-asnál 1.7 millió ez a pakk.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz roberto211 #32751 üzenetére
Nem lesz fényesebb, csak tudatosítja, hogy mindenki sáros, csak az első "lebukás"-nak van ekkora visszhangja.
-
brumi1024
veterán
válasz runner 125 #32759 üzenetére
Sárosabb marad, de továbbra is csak azért, mert ő bukott le először. Ugyanígy beszélnénk egy BMW-ről, vagy egy Citroenről, ha róluk derült volna ki ez elsőként. _Mindenki_ sáros, nincs kivétel. Miért érné meg egy gyártónak egy kompetitív piacon több pénzt beleölni a fejlesztésekbe, ha a konkurencia "ügyeskedik"? Csupán jóakaratból?
(#32765) tomiii.: Itt egy lista, lehet szemezgetni.
Szerk.: Kivitték valós utakra az autókat (amennyire lehet biztosítva az "állandó" körülményeket) és mérték az emissziót. Tehát a 2-es opció. Benzines és dízel autókat is néztek, egészen sok megfelelt a normának (A osztályzás), de sokan nem. Volt, aki megfelelt, pl az újabb T(F)SI-k rendre A értékelést kaptak, még a 2.5-ös is.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tomiii. #32815 üzenetére
Az egész egy bizonyítatlan feltételezésen áll: honnan jön a biztos információ, hogy más nem csalt "ilyen módon" (már ha erre egyáltalán van metrika)?
Egyébként, hogy egy kis összeesküvéselméletet is a dologba vigyek:
2015.07.28 vs 2015.09.19.(#32818) EQMontoya: És egy Teslára (ami szintén nem a jóakarattal működik) jut rengeteg 4-5-6 literes V8-V12 benzintemető, 2 tonna feletti súllyal és 1-2 utassal. Valahogy az utóbbi 2 évben kint töltött 1 hónap utazás alatt nem a Tesla volt a jellemző autó.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tomiii. #32893 üzenetére
Van, a fentebb emlegetett Xenonok és LED-ek mellett csak automatikusan, ez kötelező.
(#32895) Declare: Nekem automata a refim, a nem pislákoló fényű autókat prímán észreveszi és le is veszi a refit, de sajnos az az alapállás, hogy jó előre, már kanyar előtt folyamatosan villog a szembejövő, hogy vegyem le. Ez még látványosabb az 5-ösünknél, ahol maszkol a lámpa, és hiába megy a refi, nem vakít, de egyből villognak rá, ha messziről refit látnak.
(#32897) hroberto: Nem láttam még olyat, ami csak bekapcsolná. Az újabb autóknál logikátlan, két sor kódból megoldható a lekapcsolás.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz deicide #32905 üzenetére
Csak elöl kötelező a DLR, hátul semminek nem kell világítania. Egyébként abban az állásban amiről beszélsz nem megy a DLR-ed, csak a helyzetjelződ. A DLR nagyobb fényerejű.
M_o_g_y_i: Nappalra vagy sötétre gondolsz ezekkel?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
(#33245) EQMontoya: Az a 17 millió a valóságban nem 17 millió, sokkal inkább 12-14 (főleg ha tudsz értelmesen konfigurálni). 17-ből már mehetsz egy méretosztállyal feljebb is, akár 3 literes motorral. De egy ilyen tesztbe természetesen csak a konfigurátoros árat lehet leírni.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #33119 üzenetére
Visszatérve a kormolós játékra:
két, elméletileg nem csalós, Euro 6-ot "tudó" motor, egyik dízel, másik benzines. Melyik melyik? Mindkettő 1 héten belül volt mosva, az egyik ~950km-t ment (város, szerpentin a Tátrában, autópálya), másik 800-at (város, pálya, országút).
1.
2.
-
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #33273 üzenetére
Meglepődtem én is, arra számítottam, hogy úgy fog kinézni mint a 2., de nem.
(#33306) Qru: Pedig tudtommal semmi baja a BMW-nek, rendesen van szervizbe hordva (most volt nemrég, miért is ne lenne, az első 5 év "ingyenes"), nincs hidegen gyilkolva és sokat jár pályán, mostanában többet mint városban. Adblue van benne, nélküle el sem indul az autó, bár ez ugye nem a koromkibocsájtásért felelős. Nincs kispórolva belőle semmi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #33526 üzenetére
"Az éjszakai áram pl. azért olcsóbb, mert kevéssé egyenletes a feszültség, lehetnek benne ingadozások."
Nincs köztük közvetlen ok-okozati viszony, azért olcsóbb az éjszakai áram, hogy a csúcs- és a völgyidőszak terhelését közelíthessék egymáshoz azzal, hogy a felhasználók az olcsóbb időszakra allokálják a terhelésük egy részét. Azért kell pedig kiegyenlíteni, mert az erőművek nem kapcsolhatóak csak úgy ki-be, és nem szeretik a túltermelést (ami pedig okozhat ingadozásokat).
Az viszont tény, hogy az áram egyáltalán nem ugyanolyan mindenhol, nem tökéletes szinusz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Na végre egy faceliftes változat. A bőrülés ebbe se fért bele...
A semmilyen facelift helyett egyébként változtathattak volna valamit a beltéren, mert ciki, hogy az újonnan harmad-feleennyibe kerülő 1-eseken is pont ugyanez lesz a belsőtér, és anyagminőségben vannak kivetnivalóim vele kapcsolatban. Ebből a szempontból elbújhat egy A4 mellett, ég és föld a kettő.
(#33592) [rvilike]: Na látod, mondom én.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen