-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
Azaz. Nyilván ez nem egy reális érték, azért átlagosan többet eszik a sok város miatt, de jelentősen nehezebb a lábam. Hosszabb utakon (most volt egy abszolút téli útviszonyok közötti Zakopane négy fővel, megpakolva, dinamikusan haladva) viszont lemegy szépen 6 körülre (mérve).
(#52635) z123456789: Azt már nem tudom, erre régről emlékeztem, hogy valami ilyesmi volt és a honlapról szedtem ezt az infót.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem is reális, kárpótol érte minden más. Amúgy itt tudsz nézni a többiek által mért értékeket.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #52662 üzenetére
Az csak egyenesben, 200 alatt. A német pályán már nem biztos, hogy érdemes emberkedni a Model S-sel. Illetve megállni és kanyarodni ne kelljen.
Meg hát limuzinságot tekintve nem kérdés, hogy a Panamera a jobb. A Tesla belsőtérben elmarad az A6-5er-E osztálytól (szerintem elég rendesen), a Panamera meg kettővel ezek felett van. És az VAG tud belteret gyártani, főleg ha Porsche néven kell eladni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #52666 üzenetére
Szép, mondjuk belülről érződik, hogy Q5 az alap és nem a Q7. Viszont ha nem buszt szeretnél, hanem valamit amit élvezet vezetni (mert a Macan-t tényleg az), akkor az X5 viccnek is rossz.
(X5-Q5 között van egy jelentős kategóriaugrás, meg nagyjából egy jó 10-es árkülönbség.)
(#52667) lancerboy: A Panamera annyira családi autó, mint amennyire egy 911 kishaszon.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #52688 üzenetére
Pedig a Q5 jelentősen kisebb, mint az X5 (10 centi tengelytávban, 20 centi hosszban), és az X5 egészen közel áll belsőben a Q7-hez. (Rengeteget nézegettük mindkettőt, hasonlóan mint a szomszédunk, aki végül X5-öt vett.)
X1 - Q3, X3 - Q5, X5 - Q7, és az X4, X6 kakukktojás, mert az Audi szerencsére még nem ment bele ebbe a coupé SUV őrültségbe.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Evil Snowman #52803 üzenetére
"egy ilyen A8 árából előbb vennék egy Lexus IS F-et"
Vagy egyből akár kettőt.
(#52788) a8l: Világos. Remélem megcsinálják.
Másik hsz-ben: "BMW szerviz se jobb sőt." Erről tudnék mesélni, tényleg pékek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #52809 üzenetére
D4 A8(L) sose volt 20, pláne nem 4.0 TFSI-vel, az az A6 árkategóriája. Ez "fapadosan" kicsit több másfélszer ennyinél indul, az extrák pedig nem olcsók.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
(gumi, vezérlés, olaj, sofőr...)
"Amúgy direkt jöttek ki eléd mert az "csak egy Yaris" vagy figyelmetlenségből? Ki tudja mi..."
Ez amúgy mennyire idegesítő... A Golfnál túl sokszor tapasztaltam ezt, ebből a szempontból szerencsés, hogy az A3 elölről Xenon + nagy singleframe-nek látszik.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Remekelek28 #52991 üzenetére
Nem beállítás kérdése, mert a LED máshogy adja le a fényét mint egy izzószál, emiatt nem kaphat "E" jelzést. Kresz nem tiltja, de KÖHÉM rendelet igen.
-
brumi1024
veterán
válasz Remekelek28 #53028 üzenetére
Ez egy Civic Lexus emblémával és IS200 típusjelzéssel.
-
brumi1024
veterán
válasz Kornel #53059 üzenetére
Nekem ez a tengelytáv ehhez a hosszhoz gagyi hatású (ahogy sok belső részlet is). Ez meg mindig megmosolyogtat a Renaultnál, ez vállalható 12 millióért?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #53488 üzenetére
Én Pesten járkáltam egy keveset (főleg külső részeken, gyk M3 bevezető + M0, egy kis Zuglóval karöltve), és a néhány ködlámpás roadpresence versenyzőn kívül más különösen meglepővel nem találkoztam. Itt csak nyálkás volt az út, köd közel s távol sehol.
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #53504 üzenetére
SQ7? Van vagy 3*300 Nm, és több mint 2*200 ló, hengerben is duplája egy Smaxnak.
Komolyra fordítva a szót: Pathfinder? Bár én is inkább az Xc90-et mondanám. Vagy valami amerikai?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
BUÉK mindenkinek!
-
brumi1024
veterán
válasz tboldi #54048 üzenetére
Szerintem aki szerint ez nem F10, az nem ért hozzá. F20 semmiképp (abból nincs sedan az az 1-es), F30-nak pedig ez túl nagy és a lámpából is làtszik, annál az beleér a vesébe. Ez egy line mentes esélyesen faceliftes F10 (az első lámpatestből ez egyértelmű lenne).
Már hivatalosan is BUÉK!
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ahogy felettem írják. De ez lassan mehetne az összefoglalóba, annyiszor előjön.
A Superb is csak belsőre akkora mint egy A6, tengelytávban egy 10 cm-rel hosszabb az A6.
(#54121) EQMontoya: Az IS is prémiumautó, a Skoda pedig nem. Almát az almával, bármikor odateszem az A3-at belsőtér minőségben bármelyik Lexus mellé (persze a nagyoknál több a bőr).
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #54359 üzenetére
Még egy érv az erős autó mellett (persze nem mindenkinél): minél erősebb, annál kevesebb a reális ellenfél, emiatt pedig kevésbé áll le az emberfia versenyezni a jelentkezőkkel.
Vályi Pista írta le ezt jól: "Nem kell erőt fitogtatni és mutogatni, mennyire jól megy nekünk, az S63 és az AMG-feliratot a csomagtérfedélen mindenki megérti, a teszthét alatt tán csak egyszer sikerült belefutnom egy nagyszárnyas, ezüst WRX STI-be a piros lámpánál, amelyik addig tüsszögtetett, amíg meg nem hallottam, majd versenyzett egyet magával, amikor zöldre váltott a szemafor. Ez valószínűleg megalázóbb volt neki, mintha felvettem volna a kesztyűt. Városban? Ezzel? Hülyevagyfiam."
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #54478 üzenetére
Ha haladok (itthonról ha kb bárhova megyek - a reggeli csúcs kivételével - 1 perc távra van a 90-es korlátozású 11-es út), akkor nagyjából 2-3 perc alatt 90-re ér a vízhőfok mutató, viszont olajhőm továbbra is kevés - ilyenkor nincs is kéthengerezés, nincs start-stop. Olajhőhöz és kéthengerezéshez kell még pár perc, viszont ha este nagyon hideg volt (illetve épp kint állt az autó), akkor sokszor a fél órás melóba járás sem elég arra, hogy nekiálljon start-stopolni (20km "városban" - Szentendrei + Budai alsó).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Az egy elég érdekes manőver volt. Engem egy idősebb hölgy talált meg egy csurig pakolt, 5 főt szállító Uppal. 200 körül jöttem, figyeltem egy jópár másodpercen keresztül, hogy kényelmesen elautókázik 90-nel a kamion mögött, ám az utolsó pillanatban dönt: 90-ről padló-index-belső sáv. Mondom wtf. Eredmény: 92-vel megelőzte a kamiont, nekem meg volt egy fékpróbám...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen