-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #34453 üzenetére
Én drukkolok, hogy mostantól jó legyen a vas és örömödet leld benne
Lesd azért mindig a víz és olajszintet!
Azt meg már biztosan tudod, de alaposan melegítsd be a motort, mielőtt taposnád neki.
Max 2500-as fordulatnál válts fel, addig se padlógázon nyomjad. Ha üzemmeleg, utána lehet neki tolni, nem lesz baja[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Gergőke88
addikt
-
w333
félisten
válasz TheProb #34496 üzenetére
Kollégák csak azt mondják amit én is ... több mint 100k ráköltöttél a felújításra és még a hidratőkéket sem cserélték (úgy hogy darabokra volt szedve az egész motor ?) ne haragudj hogy ezt mondom de szerintem nagyon csúnyán lehúztak
2-3-4 hónap és lehet újra kezdeni az egész motorfelújítást az elejéről ... és akkor már hidratökéket mind a 16 -t + szelepszár szimeríngeket + tömítéseket, ami megint lesz legalább 100k (de még lehet hogy több is) !
Szomorú ez az egész történeted, a szervizesek szakértelme meg úgy néz ki hogy ránézett és szemre megállapította hogy jó az még ?
Amíg gurul az autó szerintem addig add el !
De azzal számolj hogy hamarosan újra költeni kell rá (ez egy pénznyelő) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
z123456789
addikt
válasz TheProb #34528 üzenetére
Megvettem az első kocsimat, 2008-ban. 2 hétre rá rommá törte egy részeg barom. 92' civic volt.
Nagy autót akartam utána, egy tankot, 98' civic lett 2009-ben.
Ostobán megvettem, mert szépen nézett ki. Elkapkodtam. Utólagos volt az állapot felmérés (Honda szalonban), utólag hallgattam meg jobban a zajokat, mert akadt pár, utólag próbáltam ki az elektromos dolgokat. Mondjuk a motorral szerencsém volt, mert még mindig megy. Pedig a jelenlegi állapota ilyen, őz vadászat után. Csak azt akarom mondani, hogy ha nincs pénzed jó kocsit venni, akkor mindig lesz rajta javítani való. Egy-egy nagyobb szerelés után az ember örömmel ül bele, de aztán megint jön egy olajcsere, egy ablaktörlő lapát csere...stb. Mindig van valami. Az utóbbi időben már úgy voltam vele, hogy amint jött a baj, azonnal szórtam rá a pénzt, hogy minél előbb megszabaduljak a hangoktól. Ez jobb módszernek bizonyult, mint az, hogy felhalmoztam, és egyszerre vittem el. Kb én is így voltam ezzel a civic-kel mint te most a punto-val. Nem láttam a végét. Nem is lett vége, csak kb 1 hónapja, mikor összetört.
Egy szó mint száz, sose lesz olyan, hogy csak menni kell vele. Bár nekem nem a motorral volt bajom, mellette sok minden mással. Ne add fel! De ha megy kocsi nélkül az élet, én eladnám a picsába. Kitartás! -
Skillet
addikt
válasz TheProb #34462 üzenetére
Ha jól látom a torony is kezd szétrozsdásodni?
Szép nagy biztosítékod van? Mihez kell az?
Az eset előtt nem volt ilyen hangja az autónak? Tényleg sokat szívsz ezzel a vassal. De a többiekkel nem értek egyet... ez a szereld magad, és csúnyán lehúztak stb stb
Ennek így nincsen értelme. Nyilván nem egyszerű ami nálad zajlik, de mindenki úgy neked ugrik, mintha te tehetnél róla.
Okosat nehéz mondani. De ha a toronynál jól láttam, amit láttam, akkor talán tényleg jobb lenne megválni a szekértől. Meg lehet csináltatni, csak tényleg kérdéses, mennyire éri meg.
Meg ugye itt van ez a kereplés is, hogy mi a tosz lehet.
Nem irígyellek.
Amúgy a szelepemelőket ki lehet cserélni megbontás nélkül is, ha belevágnál a cseréltetésébe
Nem kell, csak a szelepfedelet lekapni.
Már ha onnan jön a hang. De neked kell tudnod, mennyit akarsz még költeni rá.(#34505) Tsebacsi +1
(#34539) bitpork ezen én is nagyot derültem. Az alig tonnás tank
(#34541) Qru annyit esetleg hozzáfűznék, hogy lehet 400ezerért jó autót venni, csak alább kell adni. Idősebb, kevésbé felszerelt, stb stb.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
gzbotii
veterán
válasz TheProb #34462 üzenetére
Mindenki vagy leszól vagy sajnál itt téged, pár vélemény egy úgyszintén kezdőtől.
Aki ide jár rendszeresen, az autób*zi (már elnézést ) és ők értenek hozzá, csuklóból, bár elméleti szinten, sokan mókolnak is otthon, sokat áldoznak rá és többnyire toppon tartják a járműveiket (egy év alatt legalábbis ez jött le nekem az itteni bandáról).
Én az első autómat 2 nappal a sikeres vezetési-vizsgám után kaptam, egy Dacia NovaGT 1.6 volt. Alapvetően sem a román autóipar a megbízhatóság csúcsa, de ehhez legalább szakértelem és alkatrész sem volt. Vagy ha igen, dupla áron. Épp ezért sokat kellett improvizálni, sokat szereltük otthon apummal. A motorral nem volt baj, az alatt a 14 hónap alatt, amíg nálam volt, pedig kezdőként, visszagondolva eléggé megkínoztam (lehet a következő vevő azt is beszopta). Ezen kívül minden más (még a kilincsek is) elromlottak rajta. Minimum kétszer. Utáltam is rendesen. Azzal viccelődtem, hogy többet ültem alatta mint benne.
Aztán 2014ben megvettem a jelenlegi autómat (Corsa B 1.4 16v90Le) egy neppertől (évekig abból élt, hogy autókat hozott be külföldről). Szomszédom és második unokatestvérem, úgyhogy megkértem szépen, amennyire lehet, ne kúrjon át, tudja jól, hogy nem értek hozzá, nem veszem észre ha nem lenne valami kerek vele. És nem kúrt át. A piaci ár felső szegmensébe tartozott. Rozsda nem volt rajta épp sehol, egy évig csak egy MAP szenzort kellett cserélni rajta és tankolni.
Aztán, idén, már volt több gubanc vele, öreg már na. EGR pucolást elkúrták, az elektromos része megment, most ki van kötve. Motor nélküle is köszöni, jól van. 45,000Ft lenne hozzá egy új. Fékeket kétszer cseréltettem le az ősz óta, hála egy szerelőnek. Kipufogó elég rozsdás, hamarosan az is csere. Gyertyák, miegymás, motortartó-bak és lassan ott vagyok, az árának 50% ráköltöttem egy félév alatt. Soha nem fogom azt a pénzt viszont látni, de legalább van egy olyan kocsim, amibe 2-3 nap alatt belerakok 1200km és nincs baj (ne is legyen!).
De most már, annyit tanultam a saját autómon, mások tanácsaiból, hogy amikor a haver vett egy full fapad Golf IV 1.4-et, 3 küllönböző gumival, hegesztett toronycsapággyal, féloldalt cserélt lámpaburákkal és öt percen keresztül soroltam neki a hibákat, vagy mi volt gányolva rajta, mit kellene cserélni és mi mennyi lesz, láttam rajta, hogy az életkedve is elmegy.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz TheProb #34689 üzenetére
Ügyvéddel érdemes konzultálni, és úgy írni egy jogász által megfogalmazott levelet, ha az adásvételiben nem írtad alá, hogy egyetlen jogod van: szopni.
bitpork: ez mondjuk jogos.
Kicsit késő bánat feelingje van, de ezt már korábban emlegettük itt többen, hogy verje le a nepperen.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
lenko
aktív tag
válasz TheProb #34694 üzenetére
Nem kell, hogy tiltásig pörgess valamit, elég ha padlógázzal gyilkolod hidegen legyen az bármilyen fordulat, akár 2e-n teli gáz, az is gyilkolás. A 180-at se hiszem, hogy megköszönte, én nem is értem mire jó, ez a megnézzük mennyit megy, ez mind kegyelemdöfés volt az egyébként valószínűleg haldokló motornak.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz TheProb #34702 üzenetére
Egyaltalan nem vedem en öket Szvsz, minden hasznalt autonak vannak hibai, at kell nezetni es el kell dönteni, hogy kell vagy sem, vagy bele kell alkudni a javitast.
Utolag bebizonyitani, hogy valami szandekosan eltitkolt hiba volt es nem az uj tulaj idezte elö....hat szerintem ez igen remenytelen.
Hasznalt autonal ez a riziko, hogy barmikor jöhet elö barmi....nekem pl az egyik fek kicsit fogott es szaga volt az elsö hoszabb ut utan....eszembe nem jutott haborogni....benak voltunk, nem vettük eszre, csere. Ugyan ez volt az EGR valamilyen szelepevel....sokat allt az auto eladas elött es berohadt....nem vettük eszre.
Nyilvan ezek nem olyan hibak, mint amik Neked vannak es megertem, hogy bosszanto, de sajna hasznaltauto vetelnel a vevönek kell resen lenni szerintem
-
dj79
senior tag
válasz TheProb #34697 üzenetére
Na nézzük át még egyszer a dolgot.
Vettél valamit fél éve, melyről folyamatosan derülnek ki a negatív dolgok, függetlenül attól, hogy gyilkolod vagy nem.A következőt javaslom: beszélj egy ügyvéddel (csak van ismerősi/baráti/családi körön belül valaki). Ha ő azt mondja, hogy lát esélyt valamire, keressetek egy igazságügyi szakértőt. Ha ő tudja bizonyítani, hogy a hibák jó része fennállt a vásárlás pillanatában, akkor van esély bármire is. Ez egy hosszú folyamat lehet, miközben az adott kereskedés jogutód nélkül véletlenül megszünhet, aztán futhat mindenki a pénze után.
Ha nem, engedd el a dolgot, mert a végén többe kerülhet az egész történet, mint a vételár.
Nem átnézett, hirtelen felindulásból elkövetett autóvásárlás: tanulópénz. Saját példa: az 5 éves peu206 vásárlásakor az autón volt még 1 év műszaki. A következő belekerült 330k-ba, pedig minden szépnek tűnt....
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #34859 üzenetére
update: Hazaértem és megnéztem a folyadékszinteket. Olaj jó, hűtővíz viszont lement a min jelzőig kb. (~1dl minusz).
azóta ~210km-et tekerhettem bele. 2x50km pályán.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #34859 üzenetére
Csak ha nincsen megoldva, akkor sajna az ilyenekből lesznek a komolyabb bajok, hosszabb-rövidebb idő alatt. Passziválni kellene és lekezelni.
De az a nagy biztosíték is gyári? Az nem valami utólagos cuccos?
Az a max 1km tényleg eléggé kevés. Mondjuk kérdés, mindez mennyi idő után történt?
Bár simán lehet, hogy a nap nem engedte kihűlni. Ha nem megy közép érték fölé, biztos nincsen baj.Víz most még egy darabig szórakozhat, ha picit levegős maradt a rendszer. Hűtőfolyadék csere után kis idővel én még majdnem egy litert bele kellett töltsek, mire megállt a "fogyás". Figyeld sűrűn.
Akkor most mi a vélemény? Olyan az autó mint a felforralás előtt?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #34892 üzenetére
Tényleg olvassák a topikot, TheProb-nak egy kis segítség.
"Bad reklám is reklám too"
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #34892 üzenetére
Ahogy előttem (#34904) LógaGéza is írta, ilyesmi (ekkora biztosíték) nem szokott lenni az autóban gyárilag. És, ami nekem nem is jutott eszembe, de valóban érdemes lehet utánajárni, hogy hova megy az a vezeték, nehogy zárlatot csináljon.
(#34911) zack
Azt mondod, hogy félmilliós büntetést lehet kapni gázspray használatáért, ha nem tudod bizonyítani, hogy jogos önvédelem volt? Remek.
Bele se merek gondolni. Lehet, inkább nem is veszek.
Kajak jobb inkább pofont kapni...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest