-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #212314 üzenetére
Eleg bika onindito van benne, azert kell a 48V rendszer. Igen, leallitgatja. Mondjuk a 48V miatt eleg gyorsan indit ujra, igy nem zavaro, en nem szoktam altalaban kikapcsolni. Eddig talan 1x kapcsoltam ki, amikor tenyleg 1-2m-eket lehetett haladni 10 percig. Kormany mellett balra van a muszerfalon a kapcsolo az i30-ban, szoval nem kell sokat kotorni, ha zavarna. Fixre nem lehet kikapcsolni es mindig ecoban indul, de eddig kb 3x raktam at normalba vagy sportba.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #212314 üzenetére
Röviden szarul, legalábbis a dízelek. Az eredeti állításukkal szemben az összes dízel hybrid időzített bomba és kb 0-15.000 km között bármikor tönkremehet a feszítőgörgő benne. Ha nem állítják le időben, akkor pillanatok alatt jön a motorcsere.
A héten megint volt egy bérlő, aki vette telefonnal azt, hogy az autó küzd az életéért, a dugattyúk meg próbálnak alacsony földkörüli pályára állni. A pilóta meg vészvillógóval gurult a leálló sávban, padlóig taposva a gázt, közben felháborodva kommentálva, hogy mi ez a hang? Ez mi? Nem reagál a gázra! És az autó meg kelepelt, meg csattogott, majd elhallgatott...
Egyébként marketing szerint így: [link] .
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Az AI felé fordul az IKEA is
- DIGI internet
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Autós topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest