- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
- Amazon
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Windows 11
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #56175 üzenetére
Majd csere után ne ijedj meg, a szervó, esp, abs világítani fog. Menni kell vele 50 métert, majd elalszanak, eddig tart míg a kormányszög jeladó újra kalibrálódik.
A negatívot kösd rá utoljára, hogy ott szikrázzon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #56175 üzenetére
Majd az elektromos ablakok végállását újra kell tanítani, hogy megint automata legyen...
Lehúzod koppra, éd megtartod a gombot még 3 másodpercig, majd vissza fel, ott is megtartod, mikor elérte a végállást. Minden ablaknál el kell játszani
A rádió ha gyári és a sajátja, nem kér kódot, abeállításait sem felejti el.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #56198 üzenetére
Sajátomon is így cseréltem, nem olvadt le semmi. De észnél kell lenni, ha a + ot valami fémhez érinted, elég sok kérdésed lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #56223 üzenetére
Csak egy kérdés..
Ha az új akkut csipeszeled fel az autó saruira, amikor a régi még benne van, hogy akarod berakni az új akksit, miután a régit kivetted? Ott lesznek a csipeszek az új akksin, amire még majd a sarukat is fel kell paszírozni. Elég egy rossz mozdulat a csipeszeken és máris feleslegesen kábeloztál, mert elfelejt mindent az autó.
Annyi lesz ott a kábel, mint égen a csillag. Én egy harmadik akkut használok, vagy másik kocsiról átkötöm. Akkor szabadon marad az új és a régi akku is. Másképp csak magadat fogod megszivatni. Ha ez nem megoldható, azt a pár dolgot beállítod, inkább, mint hogy ne tudj kiigazodni a kábeleiden.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #56305 üzenetére
Sok autónál a féktartályból megy a hidraulika a kuplunghoz is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #56979 üzenetére
Bolt vezetőnek kell menni. Ennyi. Mindegy hogy nincs is bolt minden településen, most ez fizet 450- et, adnak ótót is, minden fasza lesz. Csak nem lesz aki kenyeret süssön, vagy kiszippantsa a szart havi 120-ért, mert mindenki a bolti álomfizura hajt.
Nem a munka büdös, hanem a fizetés kevés. Kérdezz csak rá a MÁV dolgozóknál, meg a BKV sofőröknél, hogy mennyi embert fizetnek egy lidl fizetésből. A szabad piac illuziója végzett a keleti régiókban. Gyere csak, meséld el Hollóházán Józsi bácsinak, hogy 40 éven keresztül átbaszták, mert csak az átlag felét kereste a kutyapestiekhez képest. Ment volna pestre az Aldiba pultosnak. Korlátolt- e vagy kornélia?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #57311 üzenetére
Social edition.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #57588 üzenetére
Sok nafta, kevés levegő.
-
Mágus2
Közösségépítő
Benzines insignia hidegindítás, amikor tényleg hideg van.
De mikor beindul, már szép hangja van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #58406 üzenetére
És a magasságállítást majd akkor teszi be, ha kibasszát az összes lámpáját, mert szétilágította valakinek a szemét?
Az automata szintező nélkül szart sem ér. És az más lengőkarokat, szenzorokat, vezérlőt és kábelokat jelent. Nem 1000 euróról beszélgetünk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #58411 üzenetére
A skodán más a lengőkar a xenon szintező felfogatási helye miatt. Van elő és hátul is.
Mindegyik xenon paraszt, amelyik nem szintez.
[link] Pedig ez megy a futóműre. Szóval ha a Te autód nem xenonos, azzá alakítani egy vagyon. Nem csak a két lámpa, meg lökös, meg mosó. A szinező még 1x ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #58418 üzenetére
Nem tudom kuvik-nál milynen tételek ezek, de nálam
360 euró egy darab gyári xenon lámpa. Ha ebből kell kettő,
meg lökös(340 euró)
mosó, 60 euró darabja + a mosó tartály a +villanymotorral 140 euró,
meg a szintező 2x 70 euró,
a gyári kábelek :180 euró és a szintező elektronika 300 euró...Nem biztos hogy magamnak be szeretném építeni. Nem is akarom összeadni, egy gyári szett árát, inkább eladnám és vennék egy olyat, amiben van.
Szerintem felejtsd el a xenyonítást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #58425 üzenetére
Felsoroltak közül a legrosszabb a halogén projektoros. A többivel látni, de a halogén projektoros előtt kihőzhatod a fehér botot és lehet tapogatózni.
Annyira homogén hogy szinte fekete. Pár gyártó csinált ilyen szart gyárilag. Passat B5.5 volt az egyik ilyen borzadály, de volt fiat bravo- ból is meg még sorolhatnám. Nagyon szar konstrukció.
A sima parabola jobb ezeknél. Vagy parabola, vagy xenon projektoros. Az a köztes halogénes projektor a világ szégyene.
Rosszabb bizony az a 6-os maddzag is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Belül koszos a lencse. Kiszedni a lencsét, kipucolni, majd kívülről felpolírozni a búrát. Új korukban jól világítanak, csak rosszul öregednek.
B5.5-ben havernak cseréltem a két lámpát eredeti új Hella-ra. Na az új szépen világított a sima H7-el is, de a régivel szinte semmit nem láttunk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
De harapósak vagytok, nem is mesélek az mx5-ről semmit. Óvodába nem játszottatok, az tuti, de némelyik fórumtársat elküldeném kötelező délutáni alvásra, hátha akkor nem lesz ennyi arcosskodás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #59180 üzenetére
Nekem van a leghosszabb... váltóm, szóval tőlem mehet.
6.-ban:
100@1600
180@2900
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen