-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Alacsonya fordulat de a terhelés sem annyira nagy. Nem visz át annyira nagy nyomatékot ilyenkor. Akkor van baj, amikor 40-el gurul valaki 4.-ben és még gyorsítani is szeretne, de nem vált vissza. Ilyenkor tölt a turbó, nyomaték lesz faszig, meg terhelés is. Egyesben és hátramenetben van limit, a turbó nem tölt teljes nyomást, ezzel védi a lendkereket...meg a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #59668 üzenetére
Három liter. Mindegy, hogy dízel, vagy benzin, csak ne ez a pöcsköszörű legyen benne.
Amikor látom az A6-okat szenvedni a 2.0TDI-vel vagy a 2.0TFSI-vel, a röhögőgörcs kerülget. Két tonna üresen az a szar. És azt hiszik, majd a 170-200 ló jól mozgatja, közben meg a HTP fabia szintjén van emelkedőn.
A3.0 is olyan, hogy nincs az a hűbazmegmennyiremegy érzésed. Kényelmesen utazza a 200-at. De lustácska azért.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #60109 üzenetére
De ha nem találod a megfelelő szerszámot, nincs helyed a műhelyemben. Mit szereltetek?
Ettől a szinttől még messze vagytok. a fehéren fűtőradiátor csere 3 óra alatt. a kékből kijött az automata 5 óra alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #60300 üzenetére
A8-ba be se ülj, mert az fog kelleni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #60360 üzenetére
Delphi DS 150. Hogy ne ragadj le a motorvezérlők hibatárolójának olvasásánál. Ez az összes autóban található vezérlőt olvassa több mint 4000 típuson. Óracsoportot, klímát, központi vezérlőt, CAN-kaput, komfort vezérlőt... mindent.
roberto211 Az majdnem a 0-val egyen értékű diagnosztikai program, de inkább kevesebb, fogalmazgatnék úgy, ha kicsit jobb lenne, akkor 0. Mutass légyszi egy fék légtelenítést, vagy serviz regenerációt, a híres torque programmal. A hibakód olvasás nem egyenlő a diagnosztikával.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #60368 üzenetére
Átlag júzernek is kevés, mert ha az abs vagy a légzsák lámpa világít, akkor a torque nem jó semmire. Még hibakódolvasásra sem!!!
Hiába olvas élő adatot a motorvezérlőből, ha nem tud időben összefűzni három szükséges adatot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #60407 üzenetére
Vállas a tárcsa. Kicsi hang normális, de ez már sok. Görbe is, vállas is, szóval betétekkel együtt csere. A hang 80%-a el fog tűnni, egy halk suhogás marad csak.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #60438 üzenetére
Mi az hogy előre nem lehet???
Gyárilag is elől van benne ilyen, csak az hosszabb. Az ültetés miatt most rövidebb kell oda. A harmonika csövet lefejted a régiről, ráhúzod az újra. Szélén a peremét beülteted a harmonikán a horonyba és belecsavarod, mintha menet lenne rajta. Erős kéz kell hozzá, semmi más. A rövidebb(kúpos) fele nézzen lefelé, az megy a harmonikába.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #60447 üzenetére
Babetta, zűrhajó, motorcsónak, mi a lópéló ez?
Kornel: De bőven van rugó út így is, gáz így? Nekem nem. De nem véletlenül adták hozzá a rövidebbet. Nagy huplikon ütni fog és szétverheti a felső toronycsapágyat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #60459 üzenetére
Diag, anélkül felesleges találgatni is. Ha gyertyák, szűrők voltak cserélve rendesen a bele valókra, akkor marad a diag.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Evil Snowman #60489 üzenetére
Hozzá tartozik a témához, hogy nem mindegy, hogy új gátlókhoz megy a rugó szett, vagy valami 10 éves a vizsgán még faszán átment mert 65%-os...de szerintem már fos gátlóra.
Tsebacsi Videó, vagy ha lesz időpont felmegyek én is melegedni mellette.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #60497 üzenetére
Nem biztos hogy tökéletes lenne, de nagy lenne a különbség, az biztos.
Sokan járnak hozzám szar gátlókkal, nem is tudják, hogy szar, csere után meg kapkodják az állukat a földről, hogy hú, meg há, meg hogy tart kanyarban, meg ilyen stabil sosem volt....de vizsgán még nem szóltak érte. Kopik az rendesen, akkor is ha nincs kifolyva a szeme.
Ha lenyomod a verda elejét, és nem áll vissza azonos magasságba,miután elengedted, hanem hintázik 1-et(picit fejjebb libben majd vissza), az szar, akárhogy is fényezed.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Evil Snowman #60500 üzenetére
Tudom, ez is végig ki van fizetve, mint a fékbetét, de 70% alatt jelentősen romlik az úttartás. Nagy sebességnél jön ki, városban mindegy, de volt itt olyan, aki elhozta az autót átvizsgálásra, és nem mertem vele 120 fölött menni. Több ilyen Passat b5.5 is volt. A 4 gátló csere után 180-nál meg se rebbent a szemem. Pedig egyik sem volt kifolyva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #60516 üzenetére
Csak nem rövid és vékony? Megyek leporolom azt a kristályt, mert valami nem OK.
Csápájev három okból lehet párás,
1,behordod a havat, vizet a cipőddel, ami a melegben nem tud elpárologni, csak lecsapódik a szélvédőn.
2,beázik valahol
3, lyukas a fűtőradiátor. (ha eléggé ereszteni fog, akkor fűtés közben is párásodni fog).[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #60532 üzenetére
Akartam én honda accordot. k20-al, az is 140 ló, csak szerényebb nyomaték. A kolléga meg is vette. A két év alatt 1400 euróval tankolt bele többet, mint én a skodriba. Az azért már elég markáns különbség. 10 liter alá nem lehet vinni itt a dimbes-dombos hegyvidéken. A skodri 6 alatt marad. Ha elég fiatal dízelt vesz az ember, nem kell állandóan lendkerekezni, turbózni, meg DPF-ezni. Még két év és megy a levesbe az octavia, veszek valami fiatal dízelt.
Eddig mindkét autón csak a kopólat cseréltük, fékek olaj, szűrők, gumik. Én cseréltem vezérszíjat készletben(a honda láncos, nem birizgáljuk), ő meg felújította a hátsó futóművet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Van itt olyan fórumtag, aki ért az lcd kijelzőkhöz?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #60986 üzenetére
Ne a szerelőnek vegyél autót, hanem az igényeknek megfelelőt válassz. Ez nálatok nagy divat, hogy olyat kell venni, amiz még a Pistabácsi meg tud szerelni.
Mindjárt jönnek az okosok, hogy de én könnyen beszélek, mert meg tudom javítani magamnak, de erre azt stoktam mondani, hogy a lehetőség mindenkinek adott. Ha érdekel megtanulod. Éjszakánként hem a himbilimbit kell húzgálni a monitor előtt, hanem a motorok, váltók lelkivilágát is lehet tanulmányozni. tanulmányozni
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #60998 üzenetére
Az összes fóbia közül a kettes a legcsúnyább kívül-belül. Ha ez nem zavar, más baj nincs vele.
EQmontoya: ha csak magadnak szerelsz, akkor is megéri, és akkor nem kell sok típust kitanulni, elég a sajátodat.
Én sem lakatolok, fényezek, műanyagozok. A klímát sem töltöm itthon, és a gumikat is mással rakatom fel, de a többi megoldható.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen