Hirdetés
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz radi8tor #269763 üzenetére
Azért ez elég szélsôséges. Ha kitiltàsra kerülnének az autók, abból nem következik, hogy a taxik, áruszállítók, szakipar jármûvei is arra a soesra jutnának.
De az biztos, hogy kezdeni kell valamit azzal, hogy egy 2 tonnás autó 1 ember és áll a dugóban.
Pestiként egy heti, havi vagy éves díjat szívesen látnék olyan formában, hogy az pl. bérletbôl jóvàírható lenne. Szerintem ez ösztönzôen hatna a tömegközlekedésre, terheltségre és szinvonalra egyaránt."Bad reklám is reklám too"
-
norbert1998
veterán
válasz radi8tor #269821 üzenetére
Azért ezt egy csipet sóval kezeljük. Szerintem már vagy 2 évtizede van annyira pontos a befecskendezés a különböző nyomás és lambda szenzorok jelei alapján, hogy nem fog az általad idézett okból kormolni, csak ha hiba van a mátrixban. Sőt. Mondjuk azt, hogy az utóbbi 15 év autóit tekintve az idézett szöveg merő bullshit, oké?
Tehát nem, nem normális az, hogy a dízel kormol. Sőt!
Élő példával is tudom mutatni: Öcsém kettes Megane-ja: 1.5 dCi, van benne egy EGR meg egy VGT, kati, és kifújt. Se DPF se semmi anyámkínja. Soha egyetlen füstpamacsot se ereszt.
Az a Nissan motor lehet akár a 2.2 dCi is, akkor már kezdtek haverkodni a Renault-val, és hát az nem a legjobban sikerült motorok egyike. Igaz, ennyi idősen már minden mindegy, lehet az boxer Subaru dízel is vagy 1.9 TDI is, akkor is lehet szar.[ Szerkesztve ]
-
-
6030D
Ármester
válasz radi8tor #269891 üzenetére
Jaja, volt stroboszkóp este, aztán meg tépkedte a fákat a szél, de akkora szerencsére nem volt, mint a németeknél. Sár nem tudom esett-e, de délután volt valami csöpcsöp, mert a kedd reggel mosott autó most kígyóbőr mintás (este garázsban áll).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
grizlisandor
addikt
-
dethroner
veterán
válasz radi8tor #270113 üzenetére
Persze, most keresem a lidl féle okos töltőt, de nincs egyik üzletben se. Nincs multiméterem, így nem tudom a feszt. figyelni.
#270116molnarpeter A probléma [ez]
Vagyis ha jól működik a töltőn a töltőáram visszajelző, akkor csökkenni fog, ahogy nő a töltöttségi szint az aksiban?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
kisza25
félisten
válasz radi8tor #270212 üzenetére
Mostanában úgy vettem, de már nincs értelme, most olyat szeretnék amit megtartok. Az a bajom, hogy nagyon elmentek az árak 6M Ft környékén szinte minden fiatal autóban 1.0t motor van, amit nem nagyon szeretnék. Ha már turbós akkor legalább menjen is. A Tivoli az nekem tetszik is, eddig valahogy kimaradt a látókörömből.
A kia proceedet szerettem az megvolt 5,5 évig.
A seat ibiza 1,6 sportot is bírtam nagyon, csak azon már korban túl vagyok Az amolyan "hülyegyerek" autó volt. A tipo mindenben jó lenne, csak az erő hiányzott belőle, 2020- ig gyártották az 1,4 t,urbót de alig van belőle.
Amit elbírnék képzelni, csak nincs rá keret (lenne csak nem akarok ennyit költeni autóra, mert nem indokolt)
Honda civic 1,5t
Alfa Romeo Giulia 2.0 t
Kia pro ceed 1,4t/1,6t
Hyundai i20n
I30n...Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
őstag
válasz radi8tor #270237 üzenetére
Gondolom erre is lesz egy programozó, mondjuk én nem merném... Kíváncsi vagyok mennyi most az ára egy akkupakknak a "sima" rav4 hybridhez meg a plug in-hez (ami nagyságrendekkel nagyobb ugye).
Szerk, integrale: Listaár vagy ennyi a vége alku után? Ha vége akkor 7,5 az illeszkedik a konkurenciába annyiért nem vennék Ssangyongot (jó autó, lehet hogy sokban jobb mint pl. a suzuki, de gyár életmaradásában nem bízok annyira, plusz a suzuki értéktartása kb egy betétkönyvé teszi jelenleg)
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz radi8tor #270237 üzenetére
Nem tudom...
Nekem 1,2t van.
A Toyota hibridjei rendkívül jó èrtèktartóak, ès ahogy lehet hallani, olvasni, megbízhatóak is.
Az újabb technika- szisztéma megbízható lesz- e...
Meglátjuk.Sok autóra/ gyártóra mondják, hogy nem olyan, mint règen volt.
Toyota is ilyen állítólag.
Viszont, nekem, az Auris 1,2t - vel pont annyi gondom volt eddig, mint szüleimnek, a Carina E- vel. Konkrétan semmi, ami legendásan megbízható autó volt.
A hibridek is ezt a vonalat viszik.
Elvileg.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz radi8tor #270243 üzenetére
Az elég combos, mondjuk kb ennyi a száraz duplakuplungos automatákban a tárcsa vagy mi ha elkopik... Szóval 10-15 évesen ha ez elszáll és minden ok különben akkor lehet hogy rászánom ha addig valamiért megtartom. Mondjuk ebből ítélve a plugin gyári akkupakk lehet 2 számjegyű millió is...
-
őstag
válasz radi8tor #270252 üzenetére
Mondjuk ennél érdekes hogy mi a "végeredmény". Ha az hogy 10-15 év múlva mai áron 1 misiért cserélni kell akkor még betudom fenntartásnak, de ha 5 év múlva egy egész jó akkut cseréltetnek le, mert a szoftver azt mondta akkor morcos leszek.
szerk, kisza25: vagy csak cégeknek 100-as rendelés felett
szerk 2, kisza25 újabbra: mondjuk a ssangyong 1.5t nem veti meg a benzint, a yaris 1.5 ha elég az azért jóval kevesebbet fog kortyolni[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz radi8tor #270342 üzenetére
Igen, a nepi neven pollenszurot csereltek.
Tudom, hogy 2 evente illik fekfolyadekot cserelni, de nem mindenhol csinaljak ennek ellenere. Meg markaja is valogatja, VW-nel 3 ev az elso csere, utana pedig 2 evente kell
Tom1939: hat az uj Yaris az szopottgomboc, semmikepp se kocka
-
MC Pite
veterán
válasz radi8tor #270299 üzenetére
Nem gondolták túl. Megint.
kisza25nek linkelném a cikket, de ez még ubiszezonban se nagyon hívható cikknek. [link]
rbalint: Sokszor 2-3-4 év a légszűrő csere. Hamarabb fognak fékmechanikát
kifizettetni csere nélkülcserélni[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen