-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz Declare #20992 üzenetére
Mert nem kell lesegetni, nem éjjel-nappal tankolgat senki ennyiért, én csak felhoztam példának, hogy néha-néha szoktak ennyiért és itt van mellettünk a kút, amikor beugrasz kenyérért, beszaladsz tankolni, közben beszélgetsz az ottaniakkal, megisztok egy kávét majd hazamész. Ezt meg, ha úgy van szerintem 1-2 hetente belefér, de csak azt mondtam, hogy előfordul azért a 3000 alatti tankolás, nem azt, hogy az a jellemző.
Utolsó bekezdés pedig tetszik, ez sokszor tényleg ilyen, még kisebb szinten is.
(#20993) [rvilike]: Én is ilyen lennék, de azért lehetőseimhez képest próbálok túllátni magamon minden téren. (bár a stadionokat nem értem akkor se )
-
Arcképgyáros
-
nagyúr
válasz Declare #21098 üzenetére
Még nem szól A jobb ajtó még nincs kész. Holnap lesz befejezve a szigetelése, utána még be kell rakni 2 biztosítékot, aztán be kell állítani a rendszert, ki kell próbálni hol szól a legjobban a magas. Ha ez megvan, akkor be kell építeni a magast az A oszlopba. Szóval van még teendő és akkor még a 2. erősítőről + subról nem is beszéltünk Minden esetre holnap talán már megszólal a szett, ha csak egy teszt erejére is.
-
tresh
addikt
válasz Declare #21098 üzenetére
Ehhez mar valoban az automata dukal....bar nem kellene kombiban...semmit nem tudnek kezdeni azzal a 6 millio köbmeternyi csomagterrel
Egy ideig én is így voltam vele de sokszor sz.pok a sedannal... hiába nagy a csomagterem nagyon rossz pakolni..és még gyerek sincs.. mondtam is asszonynak ha jön a gyerek megy az a4 és jön az a6 kombi nem fogok én tökölni a pakolással babakocsival stb.. abba 5 méterről bedobálok mindent azt elnyeli
-
runner 125
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #21355 üzenetére
Nem duplakuplungolok én sem, mert jó a szinkron, de visszaváltásnál vagy a kuplungtárcsát gyilkolod, vagy a szélvédőt fejeled ki, ha nem adsz gázfröccsöt.
Jó, egy 1.0 ecoboostban nem, mert ismeretlen fogalom a motorfék, de a sorhatra ha bambán engedem rá a kuplungot, az bólogatós lesz. Főleg egy sportosabb visszaváltásnál, tehát mondjuk 4000 körüli fordulat esetén.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #21419 üzenetére
Nem, vezetni nem vezettem, így is szó szerint sorba kellett állnom, hogy beülhessek egyáltalán. A beltere nagyon-nagyon sokat finomodott. Most van kb a Passat B6-unk szintjén, ami elismerés a Subinak.
Az összeszerelés patent de ezzel eddig sem volt gond. Átülve akár a 2015-ös OBK-ba akár a Foriba akár az XV-be sokkal rosszabb minőségű volt a beltér. Szerencsére, a '16-os FL-s modellek hozzánk is hamarosan megérkeznek és akkor mind Levorg belsőt kap. Lőttem két képet is gyorsba:#nincsbennetarcsi
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Declare #21463 üzenetére
Igazából van benne valami most is, csak a távirányító ment tönkre. Nem tudom ilyenkor mit lehet tenni. Komplett rendszert kell cserélni? Vagy elég a központi záras részt?
Olyan "acélos rendszer" egyébként nem szükségeltetik bele. Egy 16 éves Golfról van szó.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Declare #21466 üzenetére
Az ok, de jelenleg inkább a központi zár cseréjén/javításán lenne a hangsúly, mert jelenleg gombról nem működik, és a vezető oldali zár pedig sikeresen eltört/szétugrott az első hidegebb idővel... Jelenleg a jobb oldalról nyitható, de itt is kb. 2-3. próbálkozásra nyitja mindegyik ajtót. A fő célkitűzés ennek az orvoslása lenne...
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #21469 üzenetére
Csak volt sajnos, egy jó kis E39 530d, de nagyon rohadt, el kellett adni. De a mai napig rendszeresen nézem a használtautót, és nosztalgiázok.
Egy chippelt 1.9 dci-vel járok most, 207 ezer km van benne, garantált. Óra szerint 110-nél 5 alatt fogyaszt, mentem már Miskolc-Győr távot 4.4-el. 150-nél már 6.5-7 között. Én napi 55-60km-t ingázom vele, ennek felét kb. a nulláson, a maradékot valamilyen úton módon az Árpád-hídig (M3 bevezető, vagy Váci út). Így jön ki mostanában a hidegben 5.6-5.8 közé, pedig reggel míg jeget kaparok és kinyitom a kaput, még járatom is a motort.
-
-v-
addikt
válasz Declare #21618 üzenetére
gondolom egy 330i nel mas a gazreakcio is
Az E46 330i-nél pont elég szar ahogy olvastam .. sok minden kell egy harapós gázreakcióhoz, normális kialakítású pillangószelep meg szívóoldal, normális szoft, bowdenes gáz, könnyű lendkerék ...
Nekem az st170-ben olyan "jó" gyárilag a gázreakció, hogy a 2.0 tdi octaviában is harapósabbEgyébként pedig drukkoljunk a párizsi klímacsúcsnak
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #21618 üzenetére
1.7 dízel moci gáz reakciója nagyon ratyi plusz a szoft is siralmas alulról semmi dinamika 2000től kezd el húzni mint a hülye de alapjárat és 2000 között ha ráengeded csak a kuplungot 1-be lazán ledadog..Amúgy ha megszokod hogy nyomni kell neki akkor tök jó kis moci jól autózható pl városban tökéletes.
-
tresh
addikt
válasz Declare #21623 üzenetére
Tudom hogy azt vezeted csak pont a gázfröccsös story végett írtam hogy nekem a gáz reakciója nagyon fura volt. Kellett pár km mire megszoktam hogy mikor lehet vele ugrálni.
Gyere ph-s autó talira azt kipróbálod az én szar 1.9-em hátha át állsz a sötét oldalra
(#21627) j.bravo:vezérműtengely nem igen kopog inkább hajlik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #21632 üzenetére
Erre gondoltam én is csak hozzátettem hogy alapból lusta alul és a gázreakció is érdekes pont amit írsz..gondolkodik az elektronika kb olyan mint a VAG 1.6 16v-je csak mivel ez dízel kompenzálja a nyúlmókus hadsereg
Ott nem csak 200ccm van pluszba De ja vehetnél egy rendes dízelt De szigorúan valami 2.0 csalós dízelt hogy véd a környezeted
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz Declare #21643 üzenetére
Hát akkor a H astra igen jó lehet.
J 1.7cdti, igazából mindenben rosszabb az 1.5dci 2-es megane-omtól, pedig van köztük pár év/km/millió.
Fogyasztás, futómű, fék, ülés, váltó, menetdinamika, kormánykapcsolók, motor...nagyjából ennyi.
A megane pedáljai viszont tényleg sz@r helyen vannak, kissé eltolva jobbra, ez megszokást igényel.
A kormánya jobb, vagyis inkább könnyebb volt az astrának, bár ettől picit mű hatása volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Declare #21667 üzenetére
Hátő, ezen nincs mit máshogy látni.
Az astra libeg, a megane nem.
Az astra jó liter - másfél literrel többet evett.
A megane sokkal dinamikusabb. (Astra 110, Megane 106 lovas)
A fék az astrán jónak tűnik, amíg nem ülsz előtte egy másik autóban.
Az ülés a közelébe nincs a sajátoménak, bár nem volt az astraban deréktámasz.
A váltó meg egy vicc, ott nem volt olyan sebesség amit egy mozdulattal tudtam volna kapcsolni.
Jahh meg az a "szép" kerregő motorhang.És nem nem ez a példány volt sz@r, mert újkorától volt páromnál, illetve a cégnél lévő többi (7-8) autó is ugyan ez volt.
Én elhiszem neked, hogy a H astra jó, viszont a J meg ilyen.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #21684 üzenetére
Megane: barátom ufo civic-jén mindig gondolkodnom kell, hogy is állítok a fűtesen, melyik tekerő mire való. Nem róvom fel japán hülyeségnek, mert szerintem 2 nap alatt megszoknám.
C5: bár nem írtad melyik gen. az emberek hajlamosak megvenni 500-ért egy 2002-es hdi-t. Elkönyvelhető mennyire lesz ennyiért problémamentes. Valamint ismert az első széria betegségei, úgy mint gm-nél az az első szérias valtó.
307: szintèn gyenge elektronika jellemzi az első évjáratokat.
Amit viszont nem tudsz, meg èn se az említett opelekről, hogy milyen alkatrèszekkel javította ismerősöd ezeket a hibákat. Bontott, gyenge utángyártott, vagy minőségi, gyári. Nem mindegy. Volt-e megfelelő hibafeltárás, miegymás.
Persze a francia sztereotípia. Mikor elkezdtek bejönni a nyugati autók az országba. Ugye jöttek a kadettok, astrák, golf 1-2, escortok. Tök egyszerű szerkezetek, a wareszon és ládákon felnőtt szerelőknek sem volt nagy újdonság. Aztán begurult egy ax vagy zx, 205, 306. Ranézett a torziós hátsó hídra, akkor látott olyat először, nem tudta javítani, híjjan volt az ismereteknek, ergo ez egy francia sz.r. A bx, xm, xantia hidropneumatikus felfüggesztésről ne is beszeljünk! Pedig a felsoroltak mind remek autók voltak. Ez kihatott a szemellenzős magyar tulajra is, ez tényleg egy francia f.s.
Szóval vannak gyenge típusok franciában, a két problémás a listádon is volt, de ugyanígy vannak németből is, japánból is. Sorolni lehetne a gyenge konstrukciókat. Max nem elektronika, hanem motor, futómű vagy kaszni problémák. Mindenki ismeri ezeket, akit itt olvasgat.
Nem vitatkozni és meggyőzni akarlak, csak hogy aki ezeket olvassa, lássa hogy szerintem (!) nem szabad mendemondák alapján élnünk az életünk.
Ja és nem is puffogok. Ha értelmezed az írasom vegén a német minőség részt, rájössz 👍[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #21694 üzenetére
Nincs ezzel semmi probléma, hogy neked nem jönnek be a francia autók, ne értsd félre, csak azt akartam kifejezni, hogy nehány típus gyengeségéből szerinten még nem utalhatunk arra, hogy egy adott nemzet autóipara rossz. Ha így lenne valszeg a piacon se lennének.
Xsara-m volt, van saját. Ph1 3 és fél év alatt egy gyújtótrafó, alapjárati motor és lambda probléma volt vele kopókon kívül. Ph2 2008 óta van, termosztát csere, felső motortartó bak csere és hátsó híd felújítás kopókon kívül. Tudom, a xsara akkor az egyetlen jó francia.
Amiért szeretem, az a jó úttartás és vezethetőség, jók a visszajelzések, jól felszerelt.
Amit gyengének látok, kissé hangos futómű és hidegen karcos váltó.
Két utóbbi negatívum pl nincs se g-hastra-ban, se golf4-ben, se passatban.
De viszont nekem (!) jobb vezethetőségben és úttartasban náluk a xsara és ez nekem fontos. Francia de korántsem hintó érzés, sőt! Anyagminőségben, jobb egy golf, gastra viszont nem. Nekem összecsapottnak tűnik belül. Említett ismerősöm a gastrával motorrángatás problémája van. Volt Fastrával szintén, valamint hengerfejes volt, kartertömítés sokadjára és kormánymű felújítás, ezt már nem csinalta meg, eladta. 2001 1.6/8v volt. Apuja kormánykapcsoló elektronikával küzd, valszeg csere lesz, de ez 2002-től xsara-kon is előfordul.
Én nem negatív irányba minősítettem a német technikát abban a hsz-ban! Olvasd el mégegyszer.
Na akkor kiveséztük?😊 -
MC Pite
veterán
válasz Declare #21694 üzenetére
Értelme sincs belekezdeni... Vannak márkák, típusok, szériák/felszereltségek. Nemzetek? Komolytalan ilyenről beszélni. Mi német, vw konszern, opel, ford? Szerintem ezeket sem lehet azzal vádolni hogy milyen fasza megbízható autókat gyártottak az elmúlt 15 évben. Persze, renault meg psa-nak is van sara.
De sok példával meg ellenpéldával nem megyünk messzire, max flame esélyes lehet. Nekem épp franciám van, ami más nemzetek előtt szokott végezni a -fenntartásokkal kezelendő- adac hiba statisztikában meg anno jdpower szerint a briteknél asszem top10ben volt vevőelégedettségi felméréskor; akkor ez most jó vagy rossz autó? Ha egyszerű megoldások vannak benne akkor igénytelen vagy megbízható? Melyik országban, milyen szervizhátérrel nézzük? Vagy mennyire fillérbaszós, gányolós tulajokét? Sajna az itthoni autók nagyja súlyosan elhanyagolt... Ezer féle kép lehet nézni, mindenből vannak jobban és kevésbé problémás változatok, és mindenhez vannak értő/nem értő szerelők, és persze, van amiből több a problémás, sőt, itthon még több (japán, olasz, francia nem éppen szokott a szerelők nagyjának kisujjában lenni pl a környékünkön).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
TaaT
veterán
válasz Declare #21750 üzenetére
"bmw illatosito"
Én ilyenkor megkérdezem, büdös van az autóban hogy illatosító kell? Ok, mk1 dacia lógané-ban az van, de azt semmi sem nyomja el.
Az én autómba beszagolt egy srác pár éve és azt mondta: Hé, ebben új autó szag van!
Ha rendszeresen van takarítva az autó akkor nem a kosz szagát érzi az ember hanem az utastér anyagainak a szagát.
Give them hell Ukraine!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #22070 üzenetére
Megkérdezem tőle aztán megírom.
aero: 8??? Ne hülyéskedj, az enyémben összesen nincs annyi alkatrész.
mod:
Btw, jött ma levél a Hondától, gondoltam vmi reklám mert azt szoktak küldözgetni. De nem. Visszahívják a fűnyíróm a légzsák patron miatt. Takata 4 ever!!!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android szakmai topik
- Renault, Dacia topik
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- EA Sports WRC '23
- Helium Hotspot
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs