-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz EQMontoya #76914 üzenetére
igen, én is mostanában nézem őket kint... szerintem a szebbeknek hamarosan már felfelé fog menni az ára.
most van itthon eladó 2 olasz papíros (350.000.- huf) , vaj momo bőrrel, de kicsit költeni kell mindkettőre. futómű-meg kuplung. a bódé is rendben. Ezekből volt FL sw is, de sajnos az elég ritka...
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
szentkuti11
addikt
válasz EQMontoya #76914 üzenetére
Ha az tényleg átlagár, akkor elindult felfelé, mert mi körülbelül 2-3 éve akartunk venni az egyik ismerősömnek valami ilyesmit, 2500-3000 euró körül (Magyarországon, csak átszámítottam gyorsan) már láttunk olyanokat, amik nem is voltak reménytelenek, a rozsdásabb-lepattantabb darabok voltak 5-600 000 forintért. Végül Stilo Abarth lett, mert talált egy nagyon ritka, kézi váltós példányt.
(#76916) EQMontoya Beletették (05:15-től)
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #77120 üzenetére
A facelift óta 18d felett mind ótomata.
Én pont fordítva: lábujjheggyel fékezek, sarokkal adok gázfröccsöt - bár mostanában leginkább sehogy, mert nem csavargathatom még nagyon a lábam.
(#77119) Qru: Ezeknek elsőre sunyi a féke. Regeneratív, a pedálút elején nem harapós, még kevésnek is tűnhet, rányom az ember jobban és ezzel nagyon hirtelen kezd mozgási energiát hővé alakítani az a 2 tonna.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Elektrosokk
addikt
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #77336 üzenetére
Sztem ő a láblengetős megoldásra pályázott volna...
Mondjuk a villanykéziféket ne sajnálja, én pl utálom. Kulcs nélküli nyitás hiánya sem gáz, legalább nehezebben viszik el.
mod:
brumi1024: Ne már, ezt a fillérkekszuálást, még a 10 éves Passat is tudja ezt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #77343 üzenetére
Ezért én nem is preferálom az új/újabb autókat, amik egyébként sokkal nem nyújtanak többet, mint amik a 90-es évek vége felétől is kaphatóak voltak. Egy patika 10en éves még mindig jobb, én azt vallom. Pénzben mindenképpen, nem mellesleg az állapot miatt mindig megnézik. Ha törik/hiba lesz esetleg nem aranyárban lesznek dolgok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #77343 üzenetére
"De az, hogy még a csomagtérbe is mindenféle motorok vannak, meg hogy 1M+ egy ledes fényszóró egy mai prémiumhoz, az azért valahol agyrém, túlkomplikált megoldások tömkelege, amik nagyon keveset adnak hozzá az életünkhöz, cserébe jelentősen rövidebb ideig üzemben tartható autókat kapunk."
A LED-re: Pont ez a része a "filléres" technika, csak jó sokat el lehet kérni érte, mert bonyolultnak tűnik.
Futófényes index? Címezhető ledszalag és egy normális diffúzor elé - otthonra 12k-ból és 200 sor kódból kihoztam 8 méter ilyen szalagot, ami tud jelenleg 30+ effektet, Wifin kommunikál egy MQTT brókerrel (olyan mint a HTTP csak erre sokkal hatékonyabb).
Mátrix LED? Kamera és ügyes képfeldolgozó algoritmus. Ebben az algoritmus a nagy érték, de az nehezen hiszem, hogy indokolná az ekkora felárat.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #77349 üzenetére
A mammuté fizetős, óvatosan vele, amúgy van szabadtéri része is, oda könnyű Teddy-vel ki-be menni.
csomitartótéma: Ti szedánról beszéltek, és mint írták a többiek, csak az a típus tudja kinyitni, aminél olyan a karok megoldása, a sima gázteleszkópos csak kinyitja a zárat, de felnyitni neked kell.
Ez viszont kombi, és nincs kulcsnélküli nyitás se, így oda kell menni, cuccot letenni és nyitni kézzel, míg a láblendítősnél (kipróbáltam az 1 napos teszten) nem kellett, buli volt nagyon. De tény, max heti 1x kellhet, nem létkérdés a dolog.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #77384 üzenetére
Lent vidéken olyan 130ból megvan a csere + fényezés a küszöb + ívre. Viszont a javítóívek még kb 80-90e a munkadíjon felül.
De keresztapám fényező, azt megoldjuk majd anyagárban! Kiveszek egy pár nap szabit + hétvége. Lecsiszolom az autót faszán, meg bemaszkolom, neki csak fújni kelljen[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #77388 üzenetére
Akkor is sok. Vegyük csak a fújást: 20k/elem-ért fúj ismerős. Haveri áron kért tőlem 16k-t. Láttad magad is az autót, nem üt el a gyári fénytől pedig nem most csinálta.
mod:
motoflug: A katalizátor fog nagyon sokat, a középdobot akár el is hagyhatod elég egy jó végdob. De erősebb nem lesz csak hangosabb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
Elektrosokk
addikt
válasz EQMontoya #77702 üzenetére
Rbálint küldözgeti egyébként a Volvós videókat nekem. átjön a feeling, de valamiért a forma nem annyira.
ha nem lesz egy épkézláb olasz akkor megnézek egy Legend Coupe-t, beszéltem az egyik legend klubbos sráccal, ősszel eladná a sajátját 12 éve van nála az autó de az árát nem merte még elárulni. Ez első verzió, 2 év múlva OT rendszám kérhető. Nekem finom hangok kellenek és krúzolni akarok, nem határon autózni. Tökéletes lenne az is.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
szabonagyur
félisten
válasz EQMontoya #77749 üzenetére
Én is váltottam idén Allianztól Allianzra, mivel tavaly 32 körül volt az éves, idán már 50 valamennyiért akarták adni, de újrakötéssel ilyen 37 körül balesetivel.
(#77751) bitpork: igen ezt néztem én is, hogy mindegy, hogy egyben vagy negyed évente fizetem, ugyannyi.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz EQMontoya #77829 üzenetére
Sa fődgáz mennyi ideig nyújt megoldást? Illetve nem-e véletlenül kapcsolódik jó részének a kitermelése a kőolajéhoz, illetve különböző sajtolós technikákhoz? Arról nem beszélve, hogy egy ilyen méretű infrastruktúra gázosításához a jelenlegi egyéni gázzal fűtős renCert is igen csak át kellene gondolni, nem?
A villanynál meg az akkumulátor gyártás miatt (pl a ritka földfémek, de ugye a műanyag miatt olaj sem árt) a szennyezés lehet h megszűnik a városban, de ahol kinyerik ezeket a fémeket , bizony nem a zöldség lesz a szempont. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #77829 üzenetére
Az is durva, hogy kvázi aggregátorral hajtani villanyautót mennyivel hatékonyabb a normál belsőégésű változatokhoz képest. Nagyban még jobb a helyzet, szvsz az összehasonlítás mindemellett a névleges és valós károsanyag-mennyiség miatt szintén eléggé csalóka lehet.
Erőműveknél az is szempont lehet, hogy milyen sűrűn lakott területen szennyeznek (még egy érv).
Sokszor felmerül, hogy bírja-e majd a hálózat a terhelést. E tekintetben egyértelműen a kicsiben történő önellátást szorgalmazza pl. a Tesla is a SolarCity felvásárlásával+Powerpack bevezetésével, meglátjuk, mennyire terjed el. -
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #77836 üzenetére
felhívtam rá a figyelmet.
amikor kell menni, akkor majd elmegyek vele, amúgy jappánt akart 800ig.
10év alattit.
klima nélküli 1.0 Aygokat nézegetett.
(klima nélküli aygo tuti rajta is maradna, hobbiautónak a válság után )az ő számára ennyiért egyszerűen nincs jobb a G astránál. koomolyan.
csak napi 30km, elővárosi használat, igénytelen, olajat, vizet kapna, de ennyi.asszonynak vett egy celeriot 2016-ba'.
tavaly ősz óta nem volt lemosva[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen