Új hozzászólás Aktív témák

  • Ðávid

    aktív tag

    Sziasztok!
    Egy kis segítséget szeretnék kérni azoktól, akiknek több tapasztalata van a Pick a Brick rendelésekkel. A hónap elején leadtam egy többszáz darabos rendelést, amiben vegyesen voltak a legkeresettebb és a sima elemek. Ezen felül rendeltem még pár kisebb készletet is. Ezek egy héttel ezelőtt megérkeztek, a Pick a Brick darabok viszont csak tegnap. Néhány napja a Lego pénzt utalt vissza nekem storno közleménnyel, de semmilyen más értesítést nem kaptam tőlük. Átnéztem a megrendelt darabokat és ahogy sejtettem, nem minden általam megrendelt elem volt benne a csomagban. Más is járt már így? Ilyenkor nem tudnának küldeni egy e-mailt? Az egészben azt nem értem, hogy ha leadom a rendelést, akkor hogy fogyhat el valamelyik darab? Nem úgy működik, hogy bepakolom az elemeket a webáruházukban a kosaramba, majd leadom a rendelést és ezzel lefoglalásra kerülnek azok a darabok a rendszerben?

Új hozzászólás Aktív témák