Új hozzászólás Aktív témák

  • pardus

    csendes tag

    Hali, van valakinek tapasztalata s@h visszaküldéssel kapcsolatban? Sajnos nem látok bővebb információt, csak ügyfélszolgálatra mutató hivatkozásokat, akik pont nincsenek jelenleg a helyzet magaslatán.

    Story for short, előrendeltem balga módon ajándékba még májusban Luigit. Sorban jöttek emailek, hogy "utánrendelés" státuszban van (egy előrendelt termék, hivatalos forgalmazónál, hmm), késni fog. Tekintettel arra, hogy múlt hétvégén edigitalban jobb áron azonnal elérhető volt, ráadásul ajándékkal, ezért le akartam mondani rendelésem múlt pénteken.
    Egyik telefonszámukon sem jártam sikerrel, amit azóta el is ismertek, hogy nem működtek jól. Írtam honlapon üzenetet pénteken, rendelési számon kívül mást is megadtam, bár abból már elég egyértelműnek kellett volna lennie beazaonosításnak. Ma reggel kértek még egy adatot, amit 5 percen belül akkor megadtam. Délután jött az email, hogy sikeresen feladták a csomagom...

    Naív kérdéseim:
    1) Lehetséges-e azonnal visszaadni futárnak, vagy mindenáron külön időpont, külön ember kell aki elintézi visszaküldést?
    2) Kell-e az előbbihez bármilyen fizikai nyomtatvány?
    3) Lehet-e másik címről visszaküldeni, mint ahova eredetileg szállítják?

    Köszi!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák