Új hozzászólás Aktív témák

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz csakzolcs #87872 üzenetére

    Ezeknek mindegy, hogy hogy küldöd, küldheted emailben is, felveszik az x edik közé és? Egyre jobban hidegen hagyja a supportot is, ha valakinek gondja van, csak a sablon : ,,kövesd, (ha nem tudtad volna) a posta oldalán a csomagod és légy happy"

    Amúgy az csak gondok egyik fele, hogy kevés az ember, régen úgy láttam többször hogy próbáltak azért szűrni, a nehezebb, nagyobb, értékesebb dolgokat szívta be a vámkezelés fekete lyukja, most nem számít, hogy nincsenek többen, minden ami csillog vagy amin lehet kicsit nyerni, nyomnak vámkezelésre, kit érdekelnek az ügyfelek, hogy várnak egy olcsóbb termékre is.

    Nekem legutóbb hiába nem volt ár alapján vámköteles, de ugyanúgy várattak vele, mintha vámköteles lenne, 3-4 hétig.

    Én azt mondtam a supportnak jó, ez van, várni kell...de semmi gond, mondják meg dátum alapján akkor mikor kaphatom kézhez, meddig tart mostantól: na erre egy hatalmas csend illetve,, a sok a küldemény blabla sablon jött".

    A problémáról tudnak és ,,kezelik". kezelik, mert a support megírja, ha írsz, hogy kövesd a weboldalukon a csomagod :DD

    Panasz? haha, küldjétek csak felírjuk, kivizsgáljuk és majd megírjuk sok volt a küldemény.

    Amíg bármit tehetnek, addig hiába próbálunk panaszt írni, már lepereg róluk. Nem próbálnak gyorsabban se dolgozni (minek csináljon valaki kevés pénzért 45 küldeményt, ha 30 ért is ugyanannyit kap), nem próbálják a folyamatot se gyorsítani, (a leveles értesítőt ki kell küldeni 2018 ban is - pazarlás és felesleges pénzkiadás), Bevonhatnák az ügyfeleket is, lehetne ezer éve elektronikus is a vámkezelés, de nemcsak sokba kerülne a postának, így 1-1 dronnak nem lenne munkája. :(

Új hozzászólás Aktív témák