Új hozzászólás Aktív témák

  • parati

    csendes tag

    Sziasztok,

    Focalprice-os gari ügyintézés, okulásul.

    Előzmény: Nem egész 3 hónapja rendelt Jiayu F1, képernyő lockot nem lehet feloldani, képernyő nem reagál, akksi ki-be, újraindítás után boot-loop jelenség.
    Megkerestem FP-t, küldjek videót, küldtem nagy nehezen, mert 1,3 gigás video túl nagy volt, a honlapon nem lehetett feltölteni, tovább tömörítve pedig annyira gagyi volt, hogy semmit nem lehetett látni a lényegből.

    Válasz a video után:
    "Sorry for the inconvenience. We will reflect the problem to the related department in order to improve continuously.
    Would you please take it to your local maintenance center and let the technician to see what's wrong with it. If the technician can solve this problem, we can take the cost for the technician as the form as coupon.
    Before repairing, please tell me the repairing fee!

    Your understanding will be appreciated! "

    A honlapon található warranty policy: "4. Verified Functional Failure Failure that makes the device unusable: Treatment: Refund or replace (90 days)."

    Nem okoskodás képpen, csak annak, aki nem annyira beszél angolul, röviden arról van szó,hogy bocsika a kellemetlenségért, blablabla... Elvinném-e helyben megnézetni, aztán ha helyben javítható, majd kuponban(!) megkapom a javítás díját (de előtte azért mondjam meg mennyi lesz), és köszi a megértést.

    Ezzel szemben a saját garis feltételeik úgy szólnak, hogy 90 napon belül, ha megadja magát a cucc, akkor csere vagy refund. Benne vagyunk a 90 napban.
    Ezt szintén jeleztem feléjük, de hülyét játszanak, visszakérdeztek, hogy akkor most javítható-e.

    Jelen pillanatban azt gondolom, nem fogom visszaküldeni, mert annyira trógerül intézik a történetet, hogy egyáltalán nem bízom bennük.

    Nálam a focalprice innét kezdve felejtős, nem ajánlom.

Új hozzászólás Aktív témák