Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    Szerintetek mitévő legyek!?

    Adott egy rendelés ali-ról... ~20$ értékbe...
    Írt az eladó, hogy "out of stock", mondom OK, cancel order-t nyomtam "out of stock" indokkal...
    Írtam, neki, hogy cancel-eztem akkor, full refundoljon...

    Megkért, hogy módosítsam az indokot "wrong order"-re, ne "out of stock" (gondolom gondja lehet belőle, ha sokszor out of stock-el cancelezik) , mondom egyefene, jófej leszek és "módosítom", így tettem, írtam megint neki, hogy akkor mostmár full refundolhat...

    Erre írja, hogy "dispute"-oljam az order-t... (amit amúgy nem tudok, mert canceleztem és csak "Resume Order"-t tudok kezdeményezni, ami ha jól értelmezem "újra rendelés" lenne)
    meghogy adjam meg a paypal-omat...

    Most mifene!?
    Ez most mit trükközik ennyit!? (amúgy több 1900+ pozitív eladó, 97,6%-os)

    Írjak az ali ügyfélszolgálatára!? Vagymi!? Várjak míg leját a "cancel határidő" ~3nap
    (Reminder: This order will be automatically cancelled if the supplier does not ship your order within: 3days 9hours 53minutes 8seconds)

    Most ennek miért esik nehezére refundolni, komolyan nemértem, de valamit kéne lépnem az ügybe, hogy olajozottabban menjen...

    Komolyan még "kedvezek is neki" és itt sz*pat...

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák