Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #15544 üzenetére

    Jelentem a 60-90napos alis lejárt rendelésemről most kaptam egy ilyen e-mail:
    "Dear <xxxxx>,
    The claim <xxxxxxxxxxxxxx> has been closed today, and we have done full refund to you. Please check your credit card. Normally the money will be there after 7 working days.

    Your understanding and cooperation will be appreciated.

    Best regards,
    Shang
    AliExpress Case Management Team"

    Szóval aki írta, hogy nincs automata refund, annak üzenem, hogy de van...
    Történet röviden, aki nincs képbe:
    Rendeltem valami ali-ról 2013.08.13.-án... nem jött meg, így 60nap után 2013.10.15.-én dipsute-ot nyitottam "Order is still in transit" indokkal, mivel a tracking él, de semmi plusz infoja nincs!
    Ma 2013.11.05.-én kaptam e-mailt, hogy jogos a dispute-om és kapom a full refundot... (persze még nem kaptam, meg, de hogy kaptam róla e-mailt a <complaint@aliexpress.com> -ról jó jel... azt írják 7munknap míg visszatér a pénz a számlámra... ha visszakapom jelentkezek azzal is!

    Ja és nem nyomtam semmire, escalate-ra, stb. megvártam a "lejáró" határidőket és utána átkerült az li hatáskörébe, hogy kivizsgálják a körülményeket, bizonyítékokat, kinek van igaza, stb.

    A vicces, hogy a leírásba 30 naptári nap után FULL REDFUNDot ígér az eladó, ha nem érkezik meg a termék... na ennek semmennyire se lehet hinni....
    60.NAP után nyithattam csak refund-ot... utána még volt processing time vagy 1-2hét és további 1-2hét, míg döntöttek a javamra! ergó jó ha 90nap után kapom majd vissza a pénzem valóban!
    Röviden ennyi! Remélem majd segít a későbbieknek valaki ez!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák