Új hozzászólás Aktív témák

  • zitaa01

    csendes tag

    Sziasztok, kérdésem lenne az okosokhoz:

    Aug. 30. Alis rendelés, szept. 8. óta Célországba elküldve, a szállítás 60 napos határideje november 2-án jár le. Múlt héten indítottam dispute-ot az eladó ellen, amit elutasított, mondván hogy várjak, meg fog érkezni.
    A Dispute státuszában ez olvasható: "The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.
    You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until 5 calendar days 4 hour 38 minute 12 second .
    If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate."

    Amikor az Escalate gombra kattintok, feljön egy kis ablak ezzel a szöveggel:
    "Are you sure you want to escalate the dispute? Please confirm your final dispute solution:
    Refund: US $ 0.00
    Dispute Reason: Order is still in transit

    Due to the seller has promised you will receive your order before 02. Nov 2013. You can not escalate this dispute, please be patient or contact the seller to confirm the delivery status".

    Most akkor jól értem, hogyha nem csinálok semmit, november 2-án magától ügy lesz belőle, vagy épp ellenkezőleg, úgy veszik, hogy megegyeztem az eladóval és minden oké? Szóval most mit kell tennem, hogy Escalate legyen és visszakapjam a pénzt? :F

    Köszi :( :R

Új hozzászólás Aktív témák