- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Docker konténerizálás
- JavaScript topic
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Aliexpress tapasztalatok
- Total Commander
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zitaa01
csendes tag
Sziasztok, kérdésem lenne az okosokhoz:
Aug. 30. Alis rendelés, szept. 8. óta Célországba elküldve, a szállítás 60 napos határideje november 2-án jár le. Múlt héten indítottam dispute-ot az eladó ellen, amit elutasított, mondván hogy várjak, meg fog érkezni.
A Dispute státuszában ez olvasható: "The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.
You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until 5 calendar days 4 hour 38 minute 12 second .
If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate."Amikor az Escalate gombra kattintok, feljön egy kis ablak ezzel a szöveggel:
"Are you sure you want to escalate the dispute? Please confirm your final dispute solution:
Refund: US $ 0.00
Dispute Reason: Order is still in transitDue to the seller has promised you will receive your order before 02. Nov 2013. You can not escalate this dispute, please be patient or contact the seller to confirm the delivery status".
Most akkor jól értem, hogyha nem csinálok semmit, november 2-án magától ügy lesz belőle, vagy épp ellenkezőleg, úgy veszik, hogy megegyeztem az eladóval és minden oké? Szóval most mit kell tennem, hogy Escalate legyen és visszakapjam a pénzt?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen