- eBay
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
válasz Stylerr #9100 üzenetére
Amit a gyenge rollerek nagyon meg tudnak érezni az az emelkedő. Ha olyan helyen mész ahol nincs akkor nem lesz gondod vele! Csak sokan nem ilyen szerencsések hogy ilyen helyen menjenek.
Amúgy az S1 Plus nem felfújhatós 8"-os kerékkel van szerelve. Ha szar az út akkor meg fogod érezni valószínűleg.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Reggie0
félisten
válasz jozsi252 #9097 üzenetére
En S1 Plus-al elvagyok napi 2x10km-et 93 kiloval. Nem a gepek tudasaval van itt a baj, hanem az igenyekkel. Igy is gyorsabb vagyok, mint a kerekparosok zome es a BKV sem gyorsabb alternativa.. Persze mindenkinek meg gyorsabb, meg jobb kell, mert csak. Az autoknal is ez megy, miert a rolleresek lennenek masok.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #9105 üzenetére
Persze mindenkinek meg gyorsabb, meg jobb kell, mert csak.
Én megelégednék azzal, ha végre megbízható lenne a ketyere.
Mondjuk ez most pont nem a Kugoo sara, mert egyetlen gyári
alkatrészem sem romlott el mostanában. (Ennek persze lehet
némi köze ahhoz, hogy nem sok ilyen van az S1-emen, de na.)Oké, amikor lehet, megyek 40 km/h-val, és amikor emelkedőn
kell közúton mennem, ott se hátrány, ha nem lépésben kúszik.
Szóval ha úgy tetszik kimaxoltam a Kugoot. De nekem nem is
kell több. Igaz, kevesebb se... Jó ez így, csak menjen...Ui: nem olyan régen írtad, hogy Dualtron Raptort fogsz venni...
Miért, ha bőven elég az S1? Meg, hogy határ a csillagos ég.
Tiszta sor, hogy egy jó minőségű cucc drága. A Kugoo olcsó...Szerk: csokaym kollégának köszönhetően egy optikai tuning...
Amúgy nem is igaz, mert ez elvileg biztonságosabbá is teszi...
Elvileg a szélén nem igazán volt a lábnak jó tapadása gyárilag.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #9106 üzenetére
Nem irtam, hogy fogok, hanem gondolkodok rajta. De az csak koztes opcio, igazabol meg lehet sajat is, meg lehet sokkal nagyobb roller. Attol fugg mi lesz az uj torvenyben es mennyire lesz elheto vagy kell kijatszani.
Igazabol a sajat lenne a legjobb, de a vegen mindig az a legdragabb, mert a munka es uzlet elol veszi el az idot.[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
A 21Ah-s (3*7Ah) pakkokkal 67 km-t tudtam menni, itt kb 41V-on volt az akkufesz. Feltettem tölteni, mert már rendesen lelassult, kicsit nosztalgia feelingem volt, hogy annyival mentem, mint régen a 36V-os rendszerrel (28 km/h körül van ennél a fesznél a max sebességem)
Elmenne még pár km-t így is, egészen biztosan, az összesen 70 km szerintem simán benne van.
Ezen a végkimerültségű fázison viszont már nem úgy gurul, mint az elején - szeretem, ha azért van benne kraft[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
Sziasztok!
Ki milyen lakatot/zárat használ/ajánl (konkréten M365 prohoz)?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Putyin90
senior tag
Szia! Én Mi Pro 2-höz ilyet használok: [link]
-
Zsombe
senior tag
válasz Putyin90 #9111 üzenetére
Köszi! Én is U lakatok között nézelődöm, egyelőre ez a Kryptonite tűnik szimpatikusnak + hurokkábel segítségével két rollert is le tudnék kötni. Bringán már bevált ez a márka. Vagy az Abus jobb?
@BabMester: Neked is köszi! Láncból Te milyet használsz?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Gigi01
őstag
-
PociAti
senior tag
Abus vagy Kryptonite között nincs érdemi különbség. Pár kerékpárboltot végigjártam, végül a Decathlonban vettem egyet, amit méretben jónak találtam.
Ez nyilván nem annyira ellenálló, mint a nagy márkák termékei, de ha ez a vastagság sem elégséges, akkor sokkal inkább a helyszínnel van a probléma, nem azzal, hogy mennyire edzett acélból készült a lakat. Bolt előtt 5-10 percekre szoktam lezárni, jól látható, lehetőség szerint kellemesen forgalmas helyre. Pozitívum a kamera, biztonsági őr, taxis, és hasonló dolgok jelenléte.
A vázat párszor körbetekertem visszaszedhető 3M ragasztószalaggal, és azt felülragasztottam ducktape-pel. A lakat U alakú részét is körbetekertem, hogy ne csesszem le a festést.[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
Egy KUGOO S1 PLUS esetén az első, hátsó felfüggesztés használható kategória vagy csak dísz? Egy felfüggesztés nélküli tömlő gumis rollerhez képest jobb lényegesebben? Vagy ugyanúgy szétráz az is? 😊
-
PociAti
senior tag
10-12k-s lakatokhoz képest ez aprópénz.
Azt elfelejtettem írni, hogy lakatoknál nem csak az a fontos, hogy minél kevésbé legyen idejük bíbelődni vele, hanem hogy a zárszerkezet minél inkább elérhetetlen helyen legyen. Én se véletlenül zárom le úgy, hogy fal felé legyen a kulcsnyílás, hanem tudatosan forgatom be úgy a lakatot.Látni videókat, ahol márkás U-lakotokat másodpercek alatt kinyitnak. A zár részt nyírják ki. Spéci, kulcsformájú fűrészfogú eszközt helyeznek a zárba, majd kalapáccsal rácsapnak.
Részlet a Tolvajkergetők 15. epizódjából.
A fagyasztásos módszer még spéci eszközt sem igényel, de lassabb. -
veterán
Megvolt a Mantis Duallal az első "nagyobb" menet. Most már végre biztonságosan tudok rollerezni mivel meg van a bukóm illetve kesztyű, így ki mertem merészkedni az utakra.
Kezdésként 45-nél koppant akkorát a plexin egy bogár hogy hihetetlen. Szóval érdemes bukót használni!
Aminek nagyon érzem a hiányát az a index/visszapillantó kombó. Balra nem is mertem vele kanyarodni csak jobbra. A másik ami szintén ehhez jön az az hogy még a kezemmel se merek jelezni hogy merre kanyarodnék, mert elég veszélyes 1 kézzel fogni a kormányt. Ezt a részt nagyon szokni kell, ha indexet nem is de legalább visszapillantót fogok szerintem venni. Jó azért tudni hogy mi van mögöttem, és egyelőre még biztonságosabb ha nem fordulok hátra.
Ti a balra kanyarodást index/tükör nélkül hogy oldjátok meg?
- jobbra lehúzódtok majd átmentek az úton tolva a rollert, vagy lassan?
- hátrafordultok és egyből kanyarodtok?A rollerba nem nagyon tudok belekötni igazából. Először kicsit fura volt hogy elengedve a gázt nem volt motorfék, de aztán felvilágosítottak hogy az csak akkor van amikor behúzom a féket egy kicsit, akkor lép működésbe az elektromos fék. Először úgy voltam vele hogy mivel első roller elég lesz ha csak a hátsó motort fogom használni, de emelkedőnél rájöttem hogy még így is nagyon jól jön a 2 motor ereje, szóval végig azzal mentem és óvatosan húztam a gázt. Viszont ha csak sík úton mennék akkor elegendő lenne a hátsó motor is.
De még nagyobb emelkedőnél is úgy húzta fel a 105kg-om hogy csak úgy kapaszkodni kellett a kormányba. Aztán szép lassan megtanultam a súlypontom úgy elhelyezni hogy ne kelljen a kormányba annyira kapaszkodni, mert nem szeretném ha eltörne.
Viszont így már tényleg egyértelmű számomra hogy a dinamikus haladáshoz elengedhetetlen a 2 motoros roller!
Augusztusba itthon leszek 3 hét szabin aztán be van már tervezve egy kör a Velencei tónál, addig pedig gyakorlok ezerrel hogy legyen tapasztalatom!iPhone 13 Pro Max
-
Putyin90
senior tag
válasz jozsi252 #9120 üzenetére
Ha jobbra kanyarodok, akkor időben hátranézek, ha jönnek mögöttem akkor indexelek a kezemmel, ha nem jön senki, akkor nem. Ha balra akarok kanyarodni, akkor is először hátranézek és időben besorolok középre/felezőhöz, aztán vagy intek balra vagy nem. Meg persze minden kanyarodás előtt kicsit lelassítok. Sokan amúgy azt hiszik, mikor balra kanyarodás előtt középre sorolok, hogy ott fogok menni és elkezdenek dudálni, az elején baromira zavart ez, de most már nem érdekel. Ha ő ettől boldogabb ember lesz, hát dudáljon. Amúgy szerintem indexet szerelhetnének gyárilag az e-rollerekre.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Putyin90 #9121 üzenetére
Ha ő is balra szeretne kanyarodni, akkor kétszer keresztezed az útját.
Viszont ha szabályosan közlekednél, akkor mindketten egyszerre be tudnátok kanyarodni.A roller pár szempontból sokkal rosszabb a kerékpárnál.
- Az autós kevésbé tudja előre megjósolni a szándékát,
- kevésbé lehet nyilvánvaló (kar)jelzésekkel kommunikálni, (vagy köszönni,)
- forgalmat is kevésbé lehet figyelni, mivel idegesebben reagál a hátrafordulásra,
- és az úthibák (kátyúk, útpadkák) miatt sokkal kevesebb idő van a forgalomra figyelni, többet kell hazárdirozni.
És hát a gyorsulás is egész más. Azt is nehezebb kiszámítani autós szempontjából. -
PociAti
senior tag
válasz Putyin90 #9123 üzenetére
Sohasem azzal van baj, amikor két közlekedésben részt vevő jármű más helyen van, hanem azzal, amikor azok egy helyen vannak.
Tehát ha "még időben" besorolsz középre vagy a felezőhöz, mert van időd, akkor az egész középre húzódás értelmetlen és szabálytalan volt. És akkor ha utolér, akkor még azt is meg kell várnia a mögötted lévő járműnek, hogy kisoroljál jobbra. Közben ha mögötted egy rolleres, vagy kerékpáros szabályosan, de nálad gyorsabban közlekedik, azzal egy újabb veszélyes forgalmi szituációt idéztél elő.
Visszapillantó tényleg nagyon sokat tud segíteni, első napokban én is azt tartottam a legfontosabb beszerezni való kiegészítőnek.
-
JoeCockBill
senior tag
válasz PociAti #9124 üzenetére
Visszapillantó tényleg nagyon sokat tud segíteni, első napokban én is azt tartottam a legfontosabb beszerezni való kiegészítőnek.
úgyám. felszereltem visszapillantót, egész jó volt, de aztán kicseréltem egy másikra amiről azt hittem hogy jobb lesz, de nem láttam benne semmit, nagyon para volt úgy közlekedniúj lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
dzsidzsas
aktív tag
Megjött és cserélni is akartam az Esegway 500-as motorvezérlőjét. Na nem fogom, nem jó hozzá. Most újabb fél napnyi keresés után, ami kompatibilis az nem 500w-os, hanem csak 350w-os. Erősen elgondolkodtam, hagyom a picsába vagy kivaterázom, vagy eladom alkatrésznek és veszek valami normális rollert.
[ Szerkesztve ]
https://rollerezz.blogspot.com/
-
hito
nagyúr
Xiaomi rollernek (M365 Pro) melyik appban és azon belül hol lehet ránézni az akkumulátor elhasználódás mértékére? Hétvégén vettem és kíváncsi lennék rá. M365 Dashboard és m365 Tools alkalmazásokban nem találtam.
Egyébként még aznap vettem egy Monorim első teleszkópos sima (fehér) M365-öt is. Gondoltam azt tartom meg, amelyik jobban tetszik. Végül nem gondoltam volna, de szín alapján döntöttem, úgyhogy a Pro marad Azért az az első teleszkóp nem semmi. Tömör gumisra van szerelve, de a teleszkópnak köszönhetően ez egyáltalán nem érződik a menettulajdonságain. Mivel leginkább a szín miatt a Pro-t tartom meg, nem aggódom, szerintem a Monorim tele eladja a rollert, úgy hallottam népszerű (és nem olcsó) kiegészítő.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz csokaym #9133 üzenetére
Nem jó, nekem ez a kiegészítő nem ér 50eFt-ot Így el tudom adni (remélem) 120-125-ért, anélkül meg 90 alatt vinnék el. 30-35 lenne a lengéscsillapító + 15-20 a beszerelés. Arról nem beszélve, hogy a másikból is ki kéne kapni, az se lenne ingyen. Nagyon jó cucc, de én most a Pro-ra nem szeretnék pluszba még ennyit költeni. Így is meglepően jó a komfortja, nem tudom miért, de kevésbé ráz, mint a tele nélküli, gyári sima M365. Lehet, hogy a gumikban van az ajánlottnál kisebb nyomás, azért nyeli jobban az útegyenetlenségeket.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Stylerr
addikt
Emagról pénteken megrendeltem a Kugoo S1 Plust 130 ezerért, erre ma felnéztem az oldalra, és 120 ezer. Gyorsan a régi rendelést lemondtam, és újra megrendeltem. A maradék 10 ezer forintból pedig nézek rá majd kiegészítőket.
-
uniqm1
tag
Szerintem nincs olyan app, ami az elhasználódás mértékét megmutatná, csak az akksi cellák aktuális értékét tudod megnézni (de azzal biztos találkoztál az említett alkalmazásokban is). Én legalábbis még nem találkoztam ilyen applikációval, de nem is nagyon tudom elképzelni, hogy lenne ilyen. Legalábbis abból kiindulva, hogy a kapacitást a kisülési görbéből lehet kiszámítani (jobb akksitöltőknek van ilyen tesztfunkciója, amikor feltölti az akkut az előírt feszültségre, és utána a beállított áramértékkel kisüti addig a feszültségig, ameddig az adott akkufajtát ki lehet sütni).
-
hito
nagyúr
Értem, köszi! Azért gondoltam, hogy van, mert az eladó akitől az M365-öt vettem, mutatta az alkalmazásban, hogy 98%-os az akku, 2% volt az elhasználódás. A töltés 80%-ot mutatott. Lehet valami spéci app volt, nem tudom.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz Skynet258 #9143 üzenetére
Nekiesnék én is, ha biztos lennék a sikerben De azt nem szeretném, ha félúton derülne ki, hogy se felinstallálni nem tudom, se visszaállítani az eredeti állapotot
Egyébként azt hiszem az enyémen ilyen van. Legalábbis a tele ugyanilyen és piros és van hozzá plusz rugó (asszem kék). Otthon lefényképezem és feltöltöm.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Skynet258
veterán
v4 a legutolsó kiadás ebből, de igazából nüansznyi a különbség köztük. Jó cucc ez pedig, én a helyedben néznék pár videót, és ha úgy érzed menne, akkor menni is fog. Ha raktál már össze IKEA cuccot akkor ez sem kihívás. Elrontani sem nagyon lehet igazából, cucc ne maradjon ki a végén és akkor elvileg minden jó helyre került.
De persze nem akarlak meggyőzni, de szerintem ad annyit a menetkomforthoz, hogy én inkább használnám mint eladnám. Jó én most akarok venni szóval mi mást is gondolnék a sztoriról...https://geekpulse.hu
-
hito
nagyúr
-
uniqm1
tag
válasz Reggie0 #9146 üzenetére
Köszi, ez hasznos infó. De akkor az a kérdés, hogy melyik app tudja kiolvasni. Én is kiváncsi vagyok rá, mert érzésem szerint nekem már kezd gyengülni az akksim. (6,6 km alatt 100%-ról 55-60%-ra merül, korábban ez inkább 65-70% volt...Igaz, ECO módot szinte nem is használok, jórészt full gázzal 30 körüli tempóval, bringaúton/sávban megyek végig, ami zabálja az akksit, na de ez így akkor is kezd már kevés lenni.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs