- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz geryboro #25215 üzenetére
Át lehet cserélni.
Az F2 sorozathoz van Monorim.
A G2 elsőtelója helyére is fel lehet tenni pl Sharksetet.Kroxne.com-on láttam a listában, de valószínűleg idehaza is meg lehet venni, ha máshol nem is, rolleres szervizekben.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz geryboro #25296 üzenetére
Ezek nem kuponosak.
Csak simán az Euro-Ft árfolyamtól függ az áruk.
Ritka, h még ehhez legyen valami olcsósító kupon.
Azért érdemes onnét venni, mert ott global verziót adnak, nem "E" verziót.
A global meg G30 esetében másabb motort tartalmaz, illetve 30-al megy alapból.
A G2-es global pedig 35-el megy alapból.
A G30 egyértelműen olcsóbb kintről; a G2 nem olcsóbb, de garantáltan megy 35-öt, míg az idehaza vásároltnál ha új szoftvere van, már nem is lehet módosítani, a régi szoftverrel meg nem lehet frissíteni, pedig az esetleges hiányosságokat (pl melegedett a motor) szoftverfrissítésekkel segíti a gyártó.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz geryboro #25425 üzenetére
Nekem 9-10 nap szokott lenni.
Viszont napokig semmi életjel, aztán mikor a hatodik napon jön egy értesítés, akkor szoktam látni, h 3 nap alatt ideért az országba, de a Postánál van 4-5 napig, és utána szoktam megkapni.
G30P egyébként, Lengyelből 3 nap alatt DPD meghozza, leadja, az MPL meg ül rajta még majdnem egy hétig.
Kb tizet rendeltem már, mindnél ez volt.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz geryboro #25633 üzenetére
Értem.
Én nem vagyok a híve ezeknek a dobozoknak a kormányon. Tudom, h sokaknak van, de szerintem vonzzák a kiváncsi tekinteteket, tolvajokat. Lezárom a bolt előtt a rollert, míg bemegyek, a rolleren meg ott egy furcsa alakú doboz.
Nézzük már meg mi van benne, hátha telefon, napszemüveg, pénztárca. Nem így gondolkodnak a tesók? Ha le van zárva, meg fel is feszítik.
A kormányra, vagy a tövébe rakott hasonló dobozban levő akksi meg ugyan így járhat, felfeszíti, látja, h csak valami összefogatott elemek, azt max teker egyet a kábelein, ha már ellopni nem fogja, mert úgyse jo neki semmire, de egy felfeszitett, széttört fedelű akksi tartóval már a rolleres se lesz boldog, vagy esetleg zárlatot csinál a kitépett vezeték... :/Zárat én ilyet használok, de a többi, pl összehajtogathatós fajtához is van kormányra tehető tartó.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz geryboro #25633 üzenetére
En egybol vettem kormanyra rogzitheto taskat . Az elmult evben talan 2x hasznaltam, rajottem, hogy igazabol semmire nem jo. Ami abba belefer, az kb belefer egy rovidnadrag zsebeibe is, ha meg annal tobb kell, akkor egy konnyu hatizsak ugyis kell. En anelkul mar csak max a sarki kavezoig indulok el, mert idegesito, amikor eszedbe jut, hogy kene venni valamit hazafele, aztan nincs mibe tenni.
-
pescara
aktív tag
válasz geryboro #25712 üzenetére
Ilyet en is majdnam vettem, de a rolleruzletes elado beszelt le rola. Azt mondta, vicces, de egy het mulva ugyis kidobnam, mert minden koszt felszed, eleg ha egy kicsi tocsan atmesz es mar undoritoan nez ki. Bocs, nem akartam elrontani a kedvedet, csak keszulj fel ra lelkileg!
-
addikt
-
alphamooncam
őstag
válasz geryboro #25774 üzenetére
"ha hasonló lesz, mint a drón szabályozás, akkor beszoltuk. "
Sosem drónoztam, így nem tudom mire gondolsz.Igazából nem értem hogy mi a baj SMKP-rollerrel.
Kap jogi keretet.Mindenki tudja hogy mi vonatkozik rá. Nem kell műszakiztatni, nincs rendszám ( értitek ) Állambácsi nem szed sápot.
Előnye lenne, hogy műszakilag és biztonságtechnikailag is fejlődne a kategória . Nagyobb kerék,tiltott járdahasználat, bukósisak szabályozása stb. Ezzel együtt megemelném a sebességhatárt 50km/h-ra egységesíteném, hozzáigazítanám a többi közlekedőéhez. Korhatár kérdéses mennyi. Szvem szerint 18 alatt nem engednék forgalomba senkit.
Pálcika rollerre is lenne szabályozás az elképzeléseim szerint, de ott könnyítés lenne, hogy kivennék a SMKP kategóriából, nem kéne bukó, lehet járdán menni, nincs korhatár, de korlátozva lenne a teljesítmény valamit-valamiért.
Fogalmam sincs, hogy az aki majd megalkotja a roller szabályt, használt-e valaha is rollert. Lehet bőven szívás belőle, ebben igazad van.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
addikt
válasz geryboro #25810 üzenetére
Én nem szoktam ezzel foglalkozni, abszolút nem érdekel egy töltés ára, annyira meg képben vagyok (voltam eddig is), h ezerszer gazdaságosabb egy rollert töltögetni, mint autóba tankolni.
Persze az is igaz, h ilyen kis városon belüli rövid távokat autózgatni még havi szinten sem olyan költség, h emiatt ne használnék autót.
Én inkább azért járok rollerrel, mert nem kell parkolóhelyet keresnem - majd parkolójegyet vennem, illetve a távoli parkolóhelyektől elsétálni az úticélig (bolt, másik bolt, harmadik bolt, posta, szolárium, terem).
Mármint rollerrel a bejárat közelében tudok megállni kb mindenhol, míg a parkolóhelyek azért többnyire mindig távolabb vannak.
Max az tart sokáig, míg le kell zárjam a rollert, hiába van rajta applikációs lock, inkább ki szoktam láncolni is, még ha megy is vele az idő.És hát rollerrel többnyire nem kell araszolnom a dugóban sem, és ahogy el szoktam nézni azt a rengeteg autót amiben 1, max 2 ember ül, azon részük, akik a városon belül lakik, ha mind rollerrel, e-bikeal járna, máris szinte üresek lennének az útjaink. :/
Az egyetlen előnye számomra az autónak kb az időjárással szembeni előnyeit jelenti.
Rollerrel azért se a hideg nem jó, se az eső. :/
Szerencsére olyan közel lakok a munkahelyemhez, h mire elkezdenék fázni, már be is érek.Nyilván ha cipekedni kell, az más, akkor eszembe sem jut a roller, az autó pont ezért jobb.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Darth_Revan
veterán
válasz geryboro #25859 üzenetére
Sima egyenruhás rendőrt kérdezni kb szerencsejáték. Tökéletes példa az ittas vezetés rollerrel
Van olyan amelyiknek fogalma sincs aktuális jogszabályokról, illetve tudását se frissíti, csak pár alap, jól betanult intézkedéssel van tisztában ezért azt mondja "szürke zóna" meg "nincs szabályozva", viszont van olyan amelyik simán lerant a rollerrol és a szondát a szádba nyomja ami ha pozitiv, akkor kattan a bilincs és meg is magyarázza a dolgot úgy, hogy a bíróság kiszabja rád a 3-400.000 Ft-os bírságot+még lehet a jogsidat is elveszik.
Budapesten több kerületben is vadásszák a rollereseket, de inkább ittas vezetés miatt.Szóval átlag egyenruhást leszolitani ezzel a kérdéssel teljesen zsákbamacska
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz geryboro #25936 üzenetére
Nagyobb felépítésű, lengéscsillapítóval rendelkező rollerek általában gyorsabban mennek, mint a pálcikák. A tűréshatár ezért nem csak km-ben mérhető, hanem időben is.
A trepnin 1 órát állni egy helyben már önmagában is fárasztó, szerintem 1 óra környékén lehet az egészséges határ. Kereszteződésekben történő megállások miatt ez pálcika rollerek esetén 15 km-es táv lehet, viszont agglomerációból ingázva jó úton akár a dupláját is meg lehet tenni. Vannak akik ezt bevállalják.Másik téma, a visszatöltés kapcsán nem szabad sokat várni a járművektől. Amikor lejtőn gurul a roller, akkor eleve fenn kell tudni tartani a sebességet, legyőzni a súrlódási ellenállás, menetszelet, és a maradék energia forgatja meg a generátorként üzemelő motort, aminek szintén vannak veszteségei, ahogy az akkutöltés is veszteségekkel járó folyamat. Normál körülmények között pár százalékról beszélhetünk. Nagyobb szintemelkedés esetén érezhető lehet a visszatöltés.
-
bandigyerek
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz geryboro #25971 üzenetére
A motor biztos melegebb, mint 50 fok, üzemi hőmérséklet, amiatt biztosan
nem sípol a roller, sőt, a legtöbb esetben azt nem is méri. Motorvezérlő?
Azt szokták nézni, érdemes is, bár annak sem probléma a 45 fok: ami ilyen
töltéssel kapcsolatos korlátozás az szükségképpen az akku hőmérséklete.
Annál teljesen hihető, hogy nem akarja tölteni, ha már 45 fok felett van. -
addikt
válasz geryboro #26017 üzenetére
Add el, vegyél egy G30-at.
Használtan 160ezer körül vannak.
Arra is lehet locsolni a pénzt, csak az legalább már alapból akkora, h el lehet férni rajta, nem úgy, mint a Pro 2-n.
Ha az akksit is átépitenéd, annak legalább akkora a trepnije, h elfér bele egy jónagy akkupack, nem úgy, mint a Pro 2-nek.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz geryboro #26017 üzenetére
Add el és vegyél egy kész gépet. Sokkal olcsóbban kijön. Én is 280ba adtam el 48v21ah elől hátul monorim (jobb telokkal), fene tudja még mivel.
Mire összeáll egy ilyen nem ennyibe vanÉs hasonló árban-érték arányban szoktak lenni ilyen gépek. Persze sokszor vadászós, mire lesz, de azért nem fél évente 1 üti fel a fejét
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz geryboro #26227 üzenetére
Amúgy kipróbálnám ezt is.
Ez a csuklós nagyon "lent van", autóban is az embernek nem kell félre néznie, mert a tükrök szinte a pofámba tolják azt ami a hátam mögött van.
Erre meg le kell pillantani. Pont egy kátyúnyi idő míg lenézek rá. Igaz, többnyire mindig ugyanazon az úton megyek, tudom hol vannak úthibák. :/[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz geryboro #26469 üzenetére
A konkrét modelltől eltekintve általánosságban igaz, hogy a névleges teljesítmény nagyjából kétszerese biztonságosan kivehető az adott motorból, feltéve, hogy nem hosszú időn keresztül történik, tehát csak gyorsításnál. (Nem mászol vele hegyet.) Nem végsebességen adják le a maximumot, bármennyire is kontra intuitív, hiszen ezeknél pont attól lesz annyi a végsebesség, amennyi, mert ott már elfogy az akkufeszültség(különbség): adott tartományban azért gyengül, mert a motor által gerjesztett ellen feszültség (BEMF) korlátoz. Ha megpróbálunk egy 500W motorból 1800W-ot kivenni, ami több, mint háromszoros, az nagyon hamar meg fog sülni, pont lassabb, erőltetett haladásnál, azaz emelkedőn. És ez nem csak elmélet. Tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz geryboro #26469 üzenetére
A G2 E 450/900Wattos.
A G2 Global 450/1000W-os.
Ez nem jelenti azt, h más motorja van, ugyanaz, csak szoftveresen másképp van hajtva.Az M365 Tools pl mutatja a pillanatnyi teljesítményfelvételt, ezen látszik pl, mikor egy Xiaomi nem csak 700W-ot eszik. De én nem szoktam nézegetni, telefontartót nem is használok rollereken.
A G2 Globallal ez is volt az egyik probléma megjelenésekor, h túl sok lett a Watt, azt le lehetett égetni könnyen a motort, ezt módosították mindjárt az első frissítések egyikével, h ne kapjon mégse annyi áramot, ha huzamosan terhelik, pl ahogy DigitXT írta, hegynek felfelé 120kilós emberrel.
Szóval le kellene mérni, nézni mennyire terhelődik az E verzió, illetve a Global, akkor tudnánk a kérdésedre válaszolni.
Lehet valaki már összehasonlította, annyira engem ez a kérdés nem foglalkoztatott, h ilyen teszteket keresgessek.Én nem azért szoktam ajánlgatni a global verziót, mert az erősebb lenne, inkább a 35-ös végsebessége miatt. 30-as táblánál, ha nincs bicikliút, és az út szélén kell menni, jól tud jönni, illetve hosszabb utakon szerintem igen is számít, h nem 25-el megy az ember, és mivel ez a roller hatalmas akkupackkal rendelkezik, feltételezem, h nem csak 2-5km-t akar menni vele az aki megveszi, hanem akár egy 20-30km-es túrára is elmegy.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz geryboro #26469 üzenetére
Mint már írtam, vagy írtuk, teljesen ugyan az a két roller. Egyszerűen más firmware van rátelepítve.
Ugyan az a motor, de a Global változatnál (051501U) a Sport módban nagyobb áramot engednek rá a motorra. És a 32 km/h sebességnél (vagy a gyári applikációval feloldva 35 km/h sebességnél) ez indokolt is. Ritkán szoktak eltérni a kettes szorzónál, ami a nominális és maximális teljesítményt illeti, de ennél a modellnél eltértek.
A ScooterHacking Utilityben és más hasonló CFW készítő alkalmazásokban szinte szabadon állíthatod a teljesítmény értékeket. Ha 3 mód van, akkor talán beállítható a 300 W, 1500 W és 2000 W összeállítás, ha az alkalmazás ezt lehetővé teszi. A Xiaomi Mi 1S rolleremnél a gyalogos mód beállítás kissé korlátozott, másik kettőt szabadon állíthattam. (Vannak ott is észszerű határok.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gepida Alboin 900 28 56 cm
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen