- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nimfas
addikt
Hú wazz.... Látom szép kis vita/beszélgetés alakult ki a keréknyomás kérdésemből.
130 kg vagyok, OBARTER D5 roller, 46 kg a roller, 150 kg teherbírás, 12"-es kerekek.
De ahogy látom a 3 bar nyomás nem lett sok, legalábbis a többi roller ajánlást nézve, ehhez nem találtam még. Főleg aszfalton van használva, itt-ott 1-2 kavicsosabb út, de ritka.
-
bexinho23
őstag
Szerintetek mennyit ér egy Segway Ninebot F30E?
- Műszakilag teljesen rendben van
- 1200 km
- 2023. április elején MStore-ból vásárolt (tehát még 1 év garancia van rá)
- Végig lakásban tárolt -
PociAti
senior tag
válasz bexinho23 #25402 üzenetére
"- 1200 km
- Végig lakásban tárolt"
Végre kezd értelmet nyerni ez a kép, amit a felhasználói kézikönyvben találtam:Viccet félretéve, a piac telítettségének függvényében eléggé hullámzik a rollerek ára, mindig az adott helyzethez kell igazodni.
Tájékozódásként én a hardverapró és jófogás árait szoktam nézni (utóbbinál nagyobbak a kilengések, az eladók is sokkal megbízhatatlanabbak).[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
bexinho23
őstag
válasz Thunderzolee #25404 üzenetére
Én is erre az összegtartományra gondoltam. A 300W abból a szempontból előnyös lehet egy vásárlásnál, hogy a MÁV szabályzatában ez a határ, ami szállítható még a vonaton. Igaz még nem hallottam, hogy a gyakorlatban erre figyelnének is a jegykezelők, de sosem lehet tudni.
Hardveraprót, jófogást és a FB marketplace-t néztem, de csak 1-2 hirdetett F30-at találtam, illetve elvétve F40-et. F2/F2+-ból többet hirdetnek, mert újabb széria, így az alá lőném be az árat. Talán most a jó idő beindulásával nagyobb kedvet kapnak az emberek roller vásárlásra. Nekem az élethelyzetem változott, így csak pihenni fog a szobában hamarosan.
#25403PociAti
Lakásban tároltat (szobahőmérsékleten, száraz helyen) azért írtam, mert több rolleressel beszéltem, akik vagy fűtetlen garázsban, vagy nyirkos pincében, de volt olyan is, aki a kertben tárolta a ház oldalában, mondván a tárgy van értünk.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
nagyúr
válasz Thunderzolee #25406 üzenetére
mekkorát derültem ezen a hülye vadbarma... karma
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
addikt
-
PociAti
senior tag
válasz bexinho23 #25405 üzenetére
Értettem én, hogy lakásban tárolt és nem lakásban tartott rollerről van szó.
Ezt az illusztrációt tegnap találtam, kissé meglepett és beleégett az agyamba. Gondolom nem előzmény nélkül került bele a kézikönyvbe.A hirdetésbe minden előnyösnek vélt paramétert bátran tüntess fel, pl. a MÁV-os szállíthatóságot, meg hogy ezzel a teljesítménnyel az alatt a kritikus határ alatt marad a roller, amit a KRESZ módosítás tervezetében kiszivárogtattak.
-
veterán
válasz Thunderzolee #25406 üzenetére
Jók ezek a videók mindig jó szórakozom, ha vannak ilyenek jöhetnek.
-
addikt
válasz bkiky01 #25395 üzenetére
Ez gyakori. Több G30P-t is rendeltem DHGateről, többnél is megesett ez, és Inmotion S1-nél is, kettőből kettőnek állt ferdén, csak ahogy írtad is, pár mm-nyit, de elállt.
Nem tudom a gyártónál hogy készülnek ezek, mennyire unhatja a melós szerelni, vagy miért nincs egy szirszxr jelölés nekik, h hogy kell középre állítani. Ez is csak a minőségellenőrzés hiányát igazolja.Az elsőnél megkérdeztem egy rolleres szervizben, ki kell a kormányt lazítani, és újra meghúzni helyes pozícióba.
Persze kell hozzá megfelelő szerszám.
Sharksetet raktam rá, így azzal együtt már beállítottam.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
glaci
őstag
válasz bkiky01 #25395 üzenetére
Nekem az idehaza vásárolt G30E II -n is ilyen volt. Engem is zavart. Ha találkoztam más G30 tulajjal rákérdeztem mindig és mindenkié félre állt. Ezt valamiért így szerelik össze ... Végül kb. 800 km után elegem lett és beállítottam magamnak. A kormány lehajtó mechanika alatt a 2 imbusz csavart kell meglazítani hozzá. Illetve ha az nem lenne elég, akkor a lehajtott kormányban belül levőt is. Aztán ha már jó, akkor utána szorítsd vissza majd mindet amikor végeztél.
[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
addikt
244ezer a G2 global:
https://rendeljkinait.hu/hirek/gyorshirek/ninebot-max-g2-eszmeletlen-jo-aron-aliexpressen/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
polo493
tag
válasz Thunderzolee #25406 üzenetére
lehet rajta röhögni ,de direkt elütötte ,lehet látni mind a kettő vadbarom! sőt a sofőrt lecsukni ,mert abba nem gondol bele olyan sérülése lehet ami egy életre kihat testrészt, térdet nem lehet pénzért venni sajnos csak akkor tudja meg az ember amikor már szar a térde vagy más testrésze tönkre van, aki esett már sérült meg komolyabban az tudja milyen érzés ezt cipelni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz polo493 #25414 üzenetére
Ennyire nem is figyeltem a videót. Meg távol is van a kamerától, ahogy elütik. :/
Egyrészt igazad van, másrészt akik ennyire ostobák, csak ebből tanulnak. Iskolákban vetíteném tananyagként az ilyeneket.
Mintha nem is létezne KRESZ, úgy ment az egykerekűjével, pedig gyalog is betartom a szabályokat, nemhogy járművel.
És nem azért, mert törvénytisztelő birka vagyok, hanem mert ez a normális, nem az, ahogy ő "ügyeskedett".Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
alphamooncam
őstag
Fékvezeték problémába futottam.
Tanácsot, megoldási javaslatokat kérnék.
Probléma:
Lift kicsi, kormány szarvakat minden alkalommal le kell hajtani.
Lehajtáskor a hidraulikus fékvezeték a fékkar csatlakozásánál megtörik.
Volt olyan hogy konkrétan el is zárta a fékolaj útját, "megoldva" ezzel a fékezés problémáját--> feladta, totálisan működésképtelenné vált.
Fékkel ugye nem jó játszani, kéne rá valami törésgátló, meg kérek javaslatot légtelenítő szettre is. Köszi
szerk:
Esetleg ilyesmi, ha rámegy? [link][ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
addikt
Xiaomi 1S pumpa 8100Ft:
https://rendeljkinait.hu/hirek/termekajanlok/a-xiaomi-elektromos-pumpanak-leeresztett-az-ara/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
-
senior tag
Első DHgates rendelésem.
7 nap shippinget írtak, tegnapra vártam.
Így szokott ez menni náluk?
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
addikt
Hátha valaki pont egy G2-t akarna:
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
DGery
aktív tag
válasz Peaceliker #25419 üzenetére
fél 8 körül még ment, 1S 8100, Pump 2 pedig 9300 körül volt. Akkor nem volt időm a rendeléssel bajlódni, most meg már 18+
by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1 / iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Xbox Series S / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25422 üzenetére
mennyi idővel számolhatok?
meg kell eresztenem még pár rendelést tudjak kalkulálni...Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
addikt
válasz geryboro #25425 üzenetére
Nekem 9-10 nap szokott lenni.
Viszont napokig semmi életjel, aztán mikor a hatodik napon jön egy értesítés, akkor szoktam látni, h 3 nap alatt ideért az országba, de a Postánál van 4-5 napig, és utána szoktam megkapni.
G30P egyébként, Lengyelből 3 nap alatt DPD meghozza, leadja, az MPL meg ül rajta még majdnem egy hétig.
Kb tizet rendeltem már, mindnél ez volt.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25426 üzenetére
ez nyugtató.
bár a trackingemnél aggasztó bolt a missing from the depot...Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
Impair1980
aktív tag
Sziasztok!
Véleményeteket kérném!
Van egy Sencor TWO rollerem, ami jelenleg szervizben van!
Másfél éve vásároltam a rollert. Két év garancia van rá! Eddig tökéletesen működött, semmi gondom nem volt vele. Nagyon vigyáztam a rollerre, sosem mentem vele esőben, sárban, hidegben. Télre félre volt téve, elő sem vettem.
Azért küldtem be, mert 5km használat után teljesen elsötétül a kijelző és az első kerékben lévő motor ilyenkor nagyon felforrósodott. 1 óra várakozás után újra lehetett használni. Majd megint 5km használat után meghalt. Az Appban néztem folyamatosan a hőfokot. 50-55 fok fölé sosem ment. A szerviz ma felhívott, hogy az elektronika meghalt, ami miatt még összeolvadt két vezeték és ez miatt elszállt az akkumulátorban lévő elektronika is, ami miatt aksi csere lenne. (Azt mondta, hogy olyan nagy terhelést kapott, amit már nem bírt a vezérlő) 0v-ot mér a szervizes az aksi kimenetnél. Mivel az aksira csak 1 év garancia van, 50eFt lenne a csere. Az elektronikát már kicserélték, most már "csak" az aksi cserére vár!
Ezt nem akarom bevállalni. Írtam egy emailt a Sencornak. Még nem kaptam választ!
Egyértelmű számomra, hogy nem természetes elhasználódás miatt ment tönkre az aksi, hanem a tönkrement elektronika okozta az aksi halálát is.
Szerintetek?
Valaki volt már ilyen helyzetben? -
addikt
válasz Impair1980 #25428 üzenetére
Hát ezért aztán érdemes magyar boltból rollert venni, mert az "garis"..
*Bocs, ez nem neked szólt, de nem bírtam kihagyni.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Impair1980
aktív tag
válasz Thunderzolee #25429 üzenetére
Ez a Sencor oldalán van fent. Ennek fényében egy kicsit vicces!
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #25429 üzenetére
Ilyenkor nagyon orulok, hogy itt mifelenk van helyi segway kepviselet es szerviz. Amiket olvasok, en szerintem sosem vennek uj rollert otthon, inkabb valami hasznaltat, aztan megy ameddig megy. Eleve ez a kikuldik kulfoldre es egy honap utan visszakuldik serulten es meg rosszabb allapotban eleg elriaszto. Itt odavihetem en es megvarhatom, ha meg veletlenul nincs alkatresz , akkor 2 nap max es mehetek erte es atvetelkor atnezik elottem es adnak egy papirt, hogy atvizsgaltak es nincs rajta kulso serules, ezert ugy is kapod vissza.
-
PociAti
senior tag
válasz Impair1980 #25428 üzenetére
Noname termékeket nem éri megvenni, és a Sencor sem kivétel ez alól, mert ez csak egy gyűjtőnév ami alatt EU-s tanúsítvánnyal rendelkező közepesen szar kínai terméket értünk.
Mindenkinek azt mondom, ha már megtörtént a baj, tehát valaki "spórolási szándékkal" beleugrott ehhez hasonló termék magvásárlásába, arra kell törekedni, hogy minél kisebb buktával szálljon ki ebből a történetből. Azaz addig szabaduljon meg tőle, amíg pénzzé tudja tenni.
Konkrét esetre visszatérve nem tudom jelenleg mi a hivatalos álláspont olyan esetben, ha mondjuk másfél év után egy 2 év garanciával rendelkező elektronika tönkre vágja az 1 év garanciával rendelkező, de amúgy jó akkumulátort. Ehhez aktuális jogi ügyekben jártas személy kellene. (Mert a szerviz könnyen felteszi a kezét, hogy az akkura csak 1 év gari járt, szóval ők minden ilyen esetben tehetetlenek.)
50k-s költséget ne vállald be. Nonszensz!
A hardveraprón 340 km-t futott működőképes Sencor One-t árulnak 60.000 Ft-ért.
Ezt írja a hirdető: "Szinte új állapotú akksi közel gyári értékeket tudja, tavaly cseréltem benne akkupakkot."Az meg felhasználói hiba volt, hogy a probléma után még "erőltetted": "1 óra várakozás után újra lehetett használni." Sajnos ezt azért elég nehéz kimagyarázni, mert szinte minden leírásban szerepelni szokott olyan szöveg, hogy hibás állapotban ne használjuk. Annak következtében mehetett tönkre az akku.
Elmondottak alapján a Sencor óriási jóindulata kellene ahhoz, hogy ráfizetés nélkül működőképes rollerhez jussál. Azért próbáld meg, menj el a végletekig.
Ha nem jön össze, akkor lépj a következő szintre, próbáld meg alkatrészként értékesíteni (az akku cellák attól még jók lehetnek), vagy olcsó akkuval működőképes állapotba hozni, és úgy eladni. -
Impair1980
aktív tag
válasz PociAti #25432 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítséget!
Kezdő rolleresként nem akartam több 100eFt-ot rollerre költeni. Nem sokat használom. Másfél év alatt 1000 km-t tettem bele. Jóhiszeműen gondoltam, hogy új, magyar garanciával rendelkező rollerrel nem sok gondom lesz, ha javítani kell. Maga a vas egyébként eddig tette a dolgát. Nekem megfelelő volt, arra a 10-20 km-re, alkalmanként! A roller megált. Egy átlagos felhasználó ilyenkor mire gondolhat. Lemerült az aksi, stb? Kijelzőn semmi nem volt, ami hibára utalhat. Mindent ki lehet magyarázni. De az, hogy a vezetékek elovadtak, elektronika tönkre ment. Előtte meg tökéletes volt az aksi. Addig megyek el, amig csak lehet. Nem az 50eFt, csak az igazságérzetemt piszkálja. A szervízes kolléga azt mondta, hogy azt ő nem írhatja le, hogy az elektronika tette tönkre az aksit, mert nincs rá bizonyíték. Könyörgöm, akkor mi a túró? Cickány megrágta.....
Egyébként a szervízes azt is mondta, hogy több helyen foglakoznak aksi elektronika javítással, cserével. Kb. 25eFt-ba fájna.... -
bzolika10
aktív tag
válasz Thunderzolee #25389 üzenetére
Köszia a tippeket! Egy ezrest bírt úgy hogy 30 km/h volt a maximum sebesség.
Arra van valamileyn jó oldal, ahol meg lehet nézni a csapágyak méreteit?
Ez a loctite 243 jó drága cucc bakker...Szerk.: Ez a csapágy jó lehet?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz bzolika10 #25434 üzenetére
Én szervizben szoktam cseréltetni, úgyhogy nem tudom konkrétan a számait. Pont ma hoztam vissza egyébként.
Akkora szél fújt, mire Újpestről beértem a Duna mentén a Nyugatihoz, azt hittem elvisz magával. Hát hihetetlen, végre "gurultam" volna kicsit, erre ekkora marha szélben még ezt se lehetett.
Ötezer volt a számlán, annyi volt a csapágy.
Mivel mást is csináltattam, így munkadíj egyben volt, az nem tudom még mennyi hozzá.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz Thunderzolee #25435 üzenetére
Én még nem vettem elő idén a rollert, anno meg decemberben és januárban is jártam vele. Tegnap Hungárián a melóhelyen kimentem a Wolt-oshoz a kajáért majdnem elfújt a szél.
-
PociAti
senior tag
válasz Impair1980 #25433 üzenetére
Itt a fórumon korábban többször is leírtam, hogy nagyon-nagyon kevés racionális érv szól az ismeretlen gyártású, olcsó rollerek mellett. Mert hiába indul kvázi alacsonyan az ára, ha mondjuk fél év után nagyon sokat esik a használt piaci értéke (szinte eladhatatlan), míg egy kicsit drágább Xiaomi esetében ilyen mértékű értékvesztés nem volt megfigyelhető. Mert a Sencor is a Xiaomiknak volt a piaci konkurenciája, nem egy több 100eFt-os rollernek. (Aztán jött a Okai Neon a még alacsonyabb árával, de ez a Sencor megjelenésekor még nem volt elérhető.)
Tehát amikor vásárol valaki valamit, nem csak a vásárlás pillanatában kifizetett összeget kell nézni, hanem hogy fél év múlva, 1 év múlva, 2 év múlva - a tapasztalatok alapján - mennyire marad működőképes, milyen piaci értéket képvisel. Ezen a területen teljesítenek nagyon rosszul az ismeretlen, eladhatatlan termékek. Az elterjedtség és erős szervizhálózat, a tuningolási lehetőség segít megőrizni egy használt roller árát.
A 25e Ft-os javítás az már sokkal elviselhetőbb költség.
Az 1.000 km-es távval nagyjából kihoztad belőle azt, ami benne volt, ez olyan átlagos értéknek hangzik. Hasonló márkánál kevesebb km után hallani kormánytörésről, csapágy beragadásról, mindenféle elektronikai problémákról.
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #25437 üzenetére
" Mert hiába indul kvázi alacsonyan az ára, ha mondjuk fél év után nagyon sokat esik a használt piaci értéke (szinte eladhatatlan)"
Sok minden fontos lehet nálam egy vásárlás előtt, de az hogy mennyi lesz az értéke 1 év múlva vagy bármikor máskor, nos annak a jelentősége konvergál a nullához.Értem, hogy fogyasztói társadalomban élünk, hogy nagy a nyomás, hogy vegyél újat, újabbat, de egyrészt ez nem gazdaságos, nem zöld, másrészt azt is jelenti, hogy nem jól választottál.
Elsőre meg kell venni a legjobbat, ami ha elavulttá válik, de még használható, keresni kell Neki helyet, új funkciókat, de eladni?!
Azt nem ! Ha meg már nem képes ellátni amire vetted, akkor az meg már úgy is eladhatatlan, és mehet az újrahasznosítóba/szemétbe!
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz alphamooncam #25438 üzenetére
Ezért kell olyat venni ami eladható marad, egyrészt kevesebb szemét, környezetbarátabb hozzáállás, ha egy picit dragabban de tovább használhatót vesz az ember...ha meg nem képes ellátni amire vette az ember akkor nem kidobni kell hanem felajánlani mert ami neked szemét másnak lehet még érték...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
alphamooncam
őstag
válasz wwenigma #25439 üzenetére
"Ezért kell olyat venni ami eladható marad, egyrészt kevesebb szemét, környezetbarátabb hozzáállás,"
Nem ment át az üzenet!
Addig kell használni, amíg annyira tönkre nem megy, hogy már nem javítható. Mire idáig elérünk, már a technológia annyit fejlődött, hogy amúgy sem lesz eladható.
A már nem javítható szemetet, pedig nem a tóba kell dobni, hanem újrahasznosítóba kell vinni, újabb pénzt kell rákölteni, hogy ne a természetet károsítsa, hanem lehetőleg újabb, modernebb termék alapanyaga legyen.
Az újabb pénz ráköltését, pedig illik beleszámolni az eredeti vételárba költségként, nem pedig az eladási árat haszonként.
Ha hamarabb kerül eladó sorba, mint hogy tönkremenne nem jól választottál/ nem volt rá szükséged, ezért nem szempont hogy mennyire lesz majd eladható.
Mit gondolsz, hova kerül a sok eladott vacak, rosszul választott termék a végén? Az csak egy nagyon szemellenzős gondolat, hogyha nem én dobom ki, akkor majd attól kevesebb lesz a szemét.
Nem, gondolj bele, pont hogy több!
Ezt a fogyasztói társadalom gondolkodás, nem tudatos és nem takarékos!
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz alphamooncam #25417 üzenetére
"Probléma:
Lift kicsi, kormány szarvakat minden alkalommal le kell hajtani.
Lehajtáskor a hidraulikus fékvezeték a fékkar csatlakozásánál megtörik."90 Ft-os nyomórugó a sarki csavarboltból megoldotta.
Senki sem légteleníti otthon a gépsárkányt?!
Nyilván sokfélét lehet kapni, nem tudok kinek mi vált be otthon.
Mik a tapasztalatok?
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
PociAti
senior tag
válasz alphamooncam #25441 üzenetére
Akkor vagy nekem sem ment át az üzenet, vagy nem értünk egyet.
"Ha hamarabb kerül eladó sorba, mint hogy tönkremenne nem jól választottál/ nem volt rá szükséged, ezért nem szempont hogy mennyire lesz majd eladható."
Az elektromos rollerek piaca még még mindig nagyon dinamikusan fejlődik. Alig pár év telt el az első nagy példányszámban eladott roller megjelenése óta.
Érvelésed alapján a "nem jól választottál" azt is jelentené, hogy nem szabadott volna rollert venned, hanem várnod kellett volna még 2 évet. És mondjuk járhattál volna addig gyalog.
Mert 2 évvel ezelőtt nem rendelkeztek azok a funkciók, amik miatt rollert cseréltél, és normál használat mellett 2 év alatt nem sikerült volna kifingatnod az előző rollert. (Vagy érvelésed szerint nem szabadna megvenned, mert még most is működik.)
Ilyen elven azok az autó tulajdonosok is rosszul döntöttek, akik eladták a működőképes KGST autójukat és modern járművekbe ültek át?
Hidd el, létezik ennek ellenkezője is: az emberek megveszik a rollert, normálisan használják, és pár évente eladják, amikor megveszik az új rollert, ami jó eséllyel pár tulajdonságban felül múlja az elődjét. És ez nem számít rossz döntésnek.
-
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #25442 üzenetére
[link] ez élhető cucc.
Nem pont innen, helyet nem ismerem csak ezt dobta előre Google. Én emagrol vettem tavaly vagy mikor.
Olaj schimano ásványi fékolaj kell"Oh my Goa'uld!"
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #25444 üzenetére
"[link] ez élhető cucc.
Nem pont innen, helyet nem ismerem csak ezt dobta előre Google. Én emagrol vettem tavaly vagy mikor. Olaj schimano ásványi fékolaj kell"Tudtam, hogy számíthatok Rád!
Valahol azért mérges vagyok, hogy egy egy millás gépnél ilyen pitiáner konstrukciós hiba előfordulhat, hogy megtörik a fékvezeték akkor, amikor a termék minimum közép, hanem prémium kategóriás, és hiba megoldása filléres...
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #25443 üzenetére
"Akkor vagy nekem sem ment át az üzenet, vagy nem értünk egyet.
Egyértelműen és világosan nem értünk egyet.
"Ha hamarabb kerül eladó sorba, mint hogy tönkremenne nem jól választottál/ nem volt rá szükséged, ezért nem szempont hogy mennyire lesz majd eladható."
Az elektromos rollerek piaca még még mindig nagyon dinamikusan fejlődik. Alig pár év telt el az első nagy példányszámban eladott roller megjelenése óta.
Érvelésed alapján a "nem jól választottál" azt is jelentené, hogy nem szabadott volna rollert venned, hanem várnod kellett volna még 2 évet.
Nem ezt mondtam. Lásd később.
Mert 2 évvel ezelőtt nem rendelkeztek azok a funkciók, amik miatt rollert cseréltél, és normál használat mellett 2 év alatt nem sikerült volna kifingatnod az előző rollert. (Vagy érvelésed szerint nem szabadna megvenned, mert még most is működik.)
Ilyen elven azok az autó tulajdonosok is rosszul döntöttek, akik eladták a működőképes KGST autójukat és modern járművekbe ültek át?
Most 22 éves A Suzuki Swiftem, 15-ik éve a tulajdonom. Ha nagyon akartam volna valószínűleg már lecserélhettem volna egy modernebbre.
Igényem már korábban is volt szervókormányra, elektromos ablakra, klímára, központi zárra.
Együtt élek a hiányosságaival, amit már akkor tudtam, amikor megvettem.
Most vizsgáztattam, költöttem rá. Jó sokat.
El tudnám adni futárautónak, mert gázüzemű, vinnék mint a cukrot, de én ezt a kocsit már nem fogom senkinek eladni, mert nem akarom, hogy valamelyik mezőn rohadjon el.
Aki olcsón, vagy ingyenesen jut hozzá valamihez, az annyira is értékeli az új tulajdonát.
A tulajdonosi szemlélet nem engedi (hülyének néznék,) hogy többet költsön rá, mint amennyiért megvette, vagy ingyen megkapta.
A dolog értéke, legyen az bármi nagyon gyorsan devalválódik, és az utolsó tulajdonos már semennyit nem költ adott esetben egy romos rollerre, hanem úgy szabadul meg tőle hogy nem érdekli mennyire rongálja a környezetét.
Az első/előző tulajdonos felelőssége meg megszűnik, mossa kezeit, legyen a hulladék az utána jövő problémája.
Hidd el, létezik ennek ellenkezője is: az emberek megveszik a rollert, normálisan használják, és pár évente eladják, amikor megveszik az új rollert, ami jó eséllyel pár tulajdonságban felül múlja az elődjét. És ez nem számít rossz döntésnek."
Akkor nem lesz rossz döntés, ha az eladott használt roller ténylegesen használható, és a vevő nincs arra ítélve, hogy rövid időn belül kukázza.
Ha használható lenne a tulajdonos jó esetben nem adná el. Ez az egész egy nagy pazarlás.[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #25445 üzenetére
Amit feltétlen csinálj meg, ha már kosntrukciós hiba
A nyakánál van a fedélen 5 csavar (azon a fedélen amiben a töltő portok és kulcsos zár van), azoknak a menetét helicoilozd meg minél előbb, akkor tán nem enged majd el a nyakának a dísz hegesztése"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
válasz alphamooncam #25446 üzenetére
Egy 22 éves Suzuki Swiftet - ha a gazdája anyagilag megteheti - nem az elektromos ablakemelő miatt kellene modernebb autóra lecserélni, hanem mert a környezetében mozgó személygépjárművek tömege rendkívül megnőtt, nem jó ilyen gyenge felépítésű autóval karambolozni.
Attól meg ne tarts, hogy a mezőn rohadjon, nagyjából minden levizsgáztatható autóra valakinek szüksége van, ha a mezőn rohadna el, akkor már valószínűleg megérne rá. Amúgy se ott kötne ki.
---
(OFF)"Ha használható lenne a tulajdonos jó esetben nem adná el. Ez az egész egy nagy pazarlás."(/OFF)
Dehogynem! Feltételezésem szerint az autódat sem azért adta el az eredeti gazdája, mert használhatatlan volt. Jó esetben továbblépett valami komolyabb járműre.
---
Például a gumi elég sarkalatos pontja a rollereknek. Eleinte a tömlős és tömör gumik voltak az elterjedtek, mára a tömlő nélküli, esetleg extra védelemmel (zselével) ellátott abroncsokkal szállítják a gépeket.
Vannak akik számára ez már kellő fejlődést jelent ahhoz, hogy eladják a régi rollerjüket és újat vegyenek.
Eladják a használható rollerüket, és nem feltétlenül követnek el pazarlást. A roller aktuális állapota legfeljebb azt határozza meg, mennyiért tudja eladni. Ha már lehasznált, akkor olcsóban, de akkor sem azt jelenti, hogy nagy buktával adja el, hanem hogy már megszolgálta az árát. (Normális használatot feltételezve, nem pedig baromkodástól leamortizálódott rollerre gondolok.) -
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #25447 üzenetére
"A nyakánál van a fedélen 5 csavar (azon a fedélen amiben a töltő portok és kulcsos zár van), azoknak a menetét helicoilozd meg minél előbb, akkor tán nem enged majd el a nyakának a dísz hegesztése"
Úgy lesz !
Van még valami ötlet esetleg, amivel még meg tudom hosszabbítani az élettartamát/elkerülni egy bosszúságot/komfortnövelés/biztonság etc?
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz PociAti #25448 üzenetére
"Egy 22 éves Suzuki Swiftet - ha a gazdája anyagilag megteheti - nem az elektromos ablakemelő miatt kellene modernebb autóra lecserélni, hanem mert a környezetében mozgó személygépjárművek tömege rendkívül megnőtt, nem jó ilyen gyenge felépítésű autóval karambolozni."
Ez komoly probléma. Azon kívül, hogy pazarlás, (kg/le) meg még élvezetesebb is kisebb tömeggel közlekedni. Egy nagyobb tömeg nem igazán úgy viselkedik hirtelen kormánymozdulatokra, mint egy kisebb, tudom mert évekig vezettem tgk-it is.
Mondjuk volt pár nagy motort is, ahol kijött a súlyprobléma, nem volt olyan könnyű a nagyvasakat csak úgy dobálni egyik oldaláról a másikra.
, nem jó ilyen gyenge felépítésű autóval karambolozni."
Na ez igaz. Mondjuk nem azért vettem anno, mert karambolozni akartam vele , meg akkor még ott volt mellette a moci is, most meg a roller, ahol nincs karosszéria...
"Például a gumi elég sarkalatos pontja a rollereknek. Eleinte a tömlős és tömör gumik voltak az elterjedtek, mára a tömlő nélküli, esetleg extra védelemmel (zselével) ellátott abroncsokkal szállítják a gépeket.
Vannak akik számára ez már kellő fejlődést jelent ahhoz, hogy eladják a régi rollerjüket és újat vegyenek."Egy gumiabroncs probléma miatt még nem kéne feltétlenül eladni egy bevált rollert. Szerintem.
A probléma gyökere, hogy minden szart megvesznek, azzal a felkiáltással hogy majd eladom, azt is amiről tudható, hogy nem lesz jó/"kinövi" fél év alatt. Ezt nevezem pazarlásnak.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Spórolós topik
- Battlefield 2042
- Ukrajnai háború
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen