- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Netflix
- Windows 10
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #24301 üzenetére
Nem hinném, hogy létezne. Mégis hova lehetne rögzíteni?
Nem tárcsafékes az agyad? Mert egy bowdenes tárcsafék nem olyan drága (pl Avid BB5). Vagy akár lehet venni egy használt tárcsafékes első kereket, nem olyan drágák, a mostanit meg eladni. -
zoli03
őstag
válasz magyaratesz #24431 üzenetére
Van amelyik kazetta leszedőre nem csak villáskulcsot lehet rakni, hanem 1/2"-os racsnit, fix szárat. Nem próbáltad valami nagyobb szerszámmal (nagyobb nyomatékkulcs, fix szárra cső), miközben ismerősöd meg a fogaskoszorút tartja?
Shimanonál lehet cserélni a szabadonfutót (gondolom a többi gyártónál is lehet, azokkal nem foglalkoztam), de nem olyan olcsók. Nagyon egyszerűen le lehet róla venni (enyémhez egy 10-es imbuszkulcs kellett, a legtöbbet azzal le lehet szedni, 1 perc az egész). A szabadonfutót se nagy dolog szétszedni, de vigyázni kell, jó sok golyó van benne, nehogy elguruljanak. Összerakni kicsit tovább tart, de abban sincs semmi nehéz. -
zoli03
őstag
válasz Tomi_Sci #24438 üzenetére
A telefonfogó éppen beleillet (én hajlítottal szedtem szét, az jobban kézre állt). Nem volt annyira meghúzva, simán ki tudtam lazítani (előtte utánanéztem, balmenetes, úgyhogy először nem húztam rá ). De ha így nem tudtam volna meglazítani, akkor csináltam volna egy ilyen szerszámot.
Amúgy először csak a belső oldalon levő gumigyűrűt akartam levenni, aztán úgy kimosni. De ezen a kazettán nem volt, fém volt az belső oldala. De nem is baj, mert eléggé olajsáros volt, szétszedés nélkül nem lehetett volna rendesen kipucolni. -
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #24441 üzenetére
Új villa a bringában (a-head set) (Jorus cikke)
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #24447 üzenetére
Hát igen, kissé érdekesen van berakva, amúgy nem lenne vele semmi baj.
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #24465 üzenetére
Amúgy miért olyan jó az SS montin? Nem tudom elképzelni, pedig városban nekem is egy sebességem van, oda tökéletes. De terepen vagy kicsi, vagy nagy lesz az áttétel, kevés az olyan út, ahol optimális lenne.
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #24468 üzenetére
32/18-as áttétellel 80-as pedálfordulattal (nekem ez pl kényelmes, hosszabb távon is tartható még) kb 19,5 km/h lenne a sebességem. Most hagyjuk figyelmen kívül azt a tényt, hogy lenne olyan emelkedő, ahol valószínűleg nem tudnék felmenni (terepen), de hogy sík földúton se tudjak 20 km/h-nál többet menni, az már igen erős kompromisszum. És akkor még nem volt szó olyanról, hogy lejtőn beletekerjek.
Vagy arrafelé tolod el az áttételt, hogy jobban tudj mászni, vagy arrafelé, hogy sík úton ne kelljen halálra pörgetned magad, de jó sehogy se lesz.
Ezzel persze nem azt mondom, hogy haszontalan, ha annyira felvetne a pénz, hogy lenne 3-4 különböző montim, akkor én is vennék. De első, vagy második kerékpárnak semmiképp. -
-
zoli03
őstag
válasz gergo5991 #24533 üzenetére
Egy idő után ráérzel, mennyire lehet kinyomni. De sokkal egyszerűbb kivenni a láncbontót, aztán megnézni, szétjön-e a lánc, aztán visszarakni, mint a kinyomott stiftet visszarakni. Már nem is tudom, hogy hányszor bontottam láncot, de eddig egyszer se nyomtam ki a stiftet, inkább visszaraktam akár két-három alkalommal, ha úgy adódott.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #24675 üzenetére
Mit akarsz tudni? Felmész Testbike-ra, megkeresed amit venni akarsz, aztán elolvasod a véleményeket.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #24684 üzenetére
Ha le tudod szedni a régi teleszkópról a csapágy alsó gyűrűjét, akkor felesleges új kormánycsapágyat venni. Ami alkatrészeket linkeltél, kompatibilisek egymással, de ezt a láncot nem ismerem, én inkább egy Shimano CN-HG40-et vennék. A monoblokk tengelyhossza fontos, ezzel a hajtóművel lehet más lesz a láncvonal.
Amúgy hogyhogy most már levegős teleszkópot akarsz? Eléggé feljebb vitted a keretet.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #24686 üzenetére
Amit linkeltél, az négyszög tengelyes. Gondoltam, hogy a mostani is négyszög tengelyes.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #24688 üzenetére
Valószínűleg látszik a tengelyen a váz meg a hajtókar között, hogy négyszög tengelyes-e.
-
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #24720 üzenetére
De ennél nem kell megállnod, hogy igyál. Még a kormányt is foghatod két kézzel ivás közben.
-
zoli03
őstag
válasz gonger #24739 üzenetére
Én annyira feszesre szoktam beállítani fixin, amennyire csak tudom, de kb annyi lazaságot mindig hagyok, hogy középen megfogva a láncot 1 láncmagasságnyit tudjam le és fel mozgatni.
Meglazítod mindkét oldalon az anyát, megfeszíted a láncot, meghúzod a lánc felőli anyát, nem baj, ha már nagyjából középen van a kerék. A másik oldalon ugye még laza az anya, beállítod középre kereket, ilyenkor még tudod mozgatni annyit, aztán fixre húzod mindkét oldalt.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz szili.tamas1 #24761 üzenetére
Szerintem inkább fényképezd le, nem egészen értem, mire gondolsz.
-
zoli03
őstag
Szerintem eredeti. Nem hinném, hogy ilyet hamisítanának. Kezdjük ott, ha levonod az ÁFA-t, már sokkal olcsóbb+a kereskedő hasznát. Az meg a másik, hogy itthon minden nagyon drága. Lassan már egy Shimano láncot megéri Németországból megvenni, postával annyiért kapod meg, mint itthon. Két láncnál meg már nyersz is rajta.
Free shipping nem szempont, tegyük fel, egy termék az egy termék az egyik eladónál 60 USD free shippinggel, a másiknál meg 40 USD+20 USD a szállítás. Most akkor a másodikban jobban megbízol?
Amúgy meg ha nem eredeti, ott a Buyer Protection. -
zoli03
őstag
válasz Because #24839 üzenetére
Nem az számít, hogy magánszemélytől jön-e, hanem hogy történt-e ellenszolgáltatás. Fizettél érte, vagyis történt ellenszolgáltatás, így 22 EUR a határ. Az, hogy rajta van a gift jelzés, semmit se számít, már több éve nem érdekli a vámosokat, mint ahogy a ráírt érték se.
-
zoli03
őstag
válasz szőröscica #24864 üzenetére
A külsőtől függ, hogy mekkora a max nyomás, nem a belső határozza meg. Ha még lapos, fújj bele többet, majd úgyis kitapasztalod, hogy mekkora lesz az optimális guminyomás.
-
zoli03
őstag
Rodi Airline Evo-ra mekkora a legszélesebb külső, amit fel lehet rakni? 13,6 mm a belső átmérője, a táblázatok maximum 25 mm-es gumit ajánlanak rá. 28 mm-essel használható hosszútávon?
-
zoli03
őstag
válasz imyourfriend #25386 üzenetére
Itt most egy MTB-ről van szó, ami kb kétszer annyit ér, mint a legolcsóbb integrált hajtómű. Nekem is négyszöges van, semmi gondom nincs vele, a következő is az lesz. Szerintem MTB-nál sokkal többre megy az ember egy jobb teleszkóppal, minthogy lecserélje a négyszögtengelyes hajtóművét integráltra.
-
zoli03
őstag
válasz ludsimon #25772 üzenetére
Én is jobban szeretem az MTB-t, mint az országútit, nekem jobban bejön. Ezen kár vitatkozni, hogy kinek melyik tetszik jobban.
Abban viszont egyetértek veled, hogy egyáltalán nem rosszak itthon a körülmények az országútizáshoz. Tegnap pl mentem MTB-al aszfalton, nagyjából mindegyik autós teljesen átment a szembe sávba, mikor kikerült. Pár út elég rossz minőségű, főleg országútin (mentem rajtuk azzal is), de egyre több utat látok, amit felújítanak. Szóval szerintem hülyeség arra hivatkozni, hogy itthon rosszak a körülmények az országútizáshoz, persze nem tökéletes, de nyugodtan lehet tekerni. Amikor országútival mentem, sosem izgultam azon, hogy melyik autó fog súrolni.
Városban szerintem sokkal rosszabbak a körülmények, ott sokszor tényleg kicentiznek, múlt héten egy tűzoltóautó csapott el majdnem, amikor megelőzött, megkülönböztető jelzés nélkül. -
zoli03
őstag
válasz TayRol #25787 üzenetére
Tudtommal 70-80e körül vannak a Neuzerek (Track meg Skid), fölötte a Csepel Royal *** (kb 100e), aztán felette a Gepidák (S3, S5). Persze vannak a korábban említett SportsDirect-es meg hasonló bringák, de olyat tuti nem vennék.
Ha tudsz szerezni olcsón vázszettet (Royal *** szokott lenni akár 20e-ért is akcióban), akkor jobban megéri építeni, olyan lesz, amilyet akarsz.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz TayRol #25790 üzenetére
Mert semmit se tudni róla. És ennyiért általában nem szoktak jó minőségű alkatrészeket adni. Amúgy ezt hol tudod megvenni ennyiért? Vagy szállítanak is? Ha igen, mennyiért?
Féket minek cserélnél rajta? Hajtás csere alatt mit értesz? A hajtómű nem olyan drága, de ha agyat is cserélni kell, akkor már nem olyan olcsó.
Egy normális kerékszett 25-30e, a hajtómű 10-15e. Talán kijönne 80e-ből. -
zoli03
őstag
válasz TayRol #25797 üzenetére
A hajtómű nem néz ki valami minőséginek, az agyak minősége is kérdéses, ki tudja, meddig bírja rajta a menet. A felni is érdekes, ilyen fűzéssel nem tudom, hogy mennyire bírja majd.
De ha ennyiért meg tudod venni, és még méretre is jó, akár meg is érheti, maximum cseréled, ami éppen tönkremegy rajta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen