-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
kobayashy
tag
válasz sebgutkopf #232090 üzenetére
Nyakaskőn a kék vonal eleje.
Stickermajom:
Itt láttam én is a topikban,és ez közelebb van jóval nekem Tatabányához mint Sötétvölgy vagy Hosszúhetény.
Egyébként elég jó a transfer nyom felfelé,mert az én 110kg-os menetkész össztömegemmel is visszamásztam szűk 10perc alatt a pálya legaljáról.(8kört mentem)[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #232163 üzenetére
Mindeközben tegnap néztem Cube bringákat, ahol azt írják az összelósok mindegyikére, hogy bringa + bringás együtt max 115kg
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #232163 üzenetére
Ez a márka élettartam garit ad a vázra, és a kerekekre. Minden modellnél.
Ezek szerint még túlterhelve sem lenne egyszerű tönkrevágni őket Jó tudni!Egyszer láttam egy érdekes videót ahogy egy mezei kiscsóka a sörözdoboz vázú Chisel-el triálozik...
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #232676 üzenetére
Igen, mostanság voltam pár napot normális terepen is, azt sajnálom, hogy nem a Mecsek Enduro előtt. Úgy érzem, kezd visszatérni a bizalom is, szinte mindent megoldanak már ezek a modern bringát. Most is lejöttünk egy olyan részen, amit pár hete tutira messzire elkerülök. Meredek sziklafalon le kellett gurulni majd a végén volt egy viszonylag nagy letörés érkezővel, ott jól felgyorsulsz, jött egy drop, majd egy lyukas ugró, aminek az érkezője után rögtön jött is a kanyar. Ez a kombó iszonyat tetszett nekem (Vasram szerintem tudja melyikre gondolok, hátha van kép vagy videó róla nála).
Hogy halad a felépülésed?
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #232679 üzenetére
Kevélyen láttam pár éve valakin egy ilyen csukló elmozdulás limitert, esetleg érdemes rákeresned, hátha pár héttel hamarabb tudsz bringázni.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #233945 üzenetére
Nincs más hátra mint annyira megerősödni, hogy a villanyosokat is állva hagyd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #233945 üzenetére
Már sokszor volt szó arról, hogy miért nem kell e-bike, az újabb ebike vs analóg vita elkerülése végett nem írom le újra . Egy ilyesmire 2.6" gumikkal nagyon-nagyon kíváncsi lennék, egyre többször álmodozok ducibb gumis merev villás mtb-ről, így még a teló szervizt is el lehetne felejteni. Kár, hogy kb. nem léteznek ilyen bringák, mindenkinek bonyolult telókkal agyoncsillapított monti kell, ha lehet hátul is .
#233946 Hasaggymeg: idén többször mentem már villanyosokkal, szerintem nem nagy kihívás, sőt, nem csak a nempót könnyű tartani, ha az e-bikeos edzetlen, hanem gyakorlatilag ő tartja a tempót nehezen veled. Hogy mért? Gondolom hosszabb körökön nem kapcsolhat max rásegítésre, mert lemerül, ECO-ban meg nem segít annyit a motor, mint a jó erőnlét + könnyű bringa. A másik meg, hogy sík terepen ha formában vagy nem nehéz 25km/h fölött tekerni, olyankor a rásegítés neki kikapcsol és már nem csak az edzettség hiánya miatt van hátrányban, hanem a bringa plusz súlya miatt is. A harmadik meg, hogy ha egy e-bikeos nem csak edzetlen, hanem a kevés terepezés miatt tapasztalatlan is, rázósabb technikás terepen a rásegítés ellenére el fog vérezni, mert nincs meg a technikája hozzá. Cserébe rövidebb terepezéseken, amikor nem fenyegeti a merülés veszélye, lehetővé teszi, hogy edzetlen haver is tekerhessen veled anélkül, hogy beleőszülnél a várakozásba. Mondjuk én türelmes vagyok, de az xc-s haverjaim nem szívesen várnak a gyengébbekre. Persze vannak edzett e-bikeosok is, akik a lejtőzésre gyúrnak, de az ritkább felénk és teljesen más állatfaj, ők xc-sekkel nem tekernek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #227432 üzenetére
Code RSC-ről továbbra is jó a véleményed? Guide R helyett szemezgetek vele.
https://barbieripnk.hu/
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #234581 üzenetére
Milyen légtelenítő szettet használsz hozzá? Kellene nekem is valami a G2-höz, de a gyári Sram 30ezres árát nem veszi be a gyomrom...
Van sok after market, de abból nem tudom melyik a jó.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #234581 üzenetére
Sram Code RSC vs. TRP DH-R Evo
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #234764 üzenetére
Jövőre kerül fel, majd a Coda-dal együtt. Fuji most van nagyszervizen, aztán év vége körül betolom a YT-t is, 1 éve hajtom már, teló, tag, elment egy lánc is, meg felkerülnek ezek. Utána írok majd róla, persze. NX-nél csak jobb lehet, én nagyon nem szerettem. Pár hete nem az UDH lazult le, akkor épp az a csavar, ami a fülre fogja. Érthetetlen számomra. Vagy ennyire szar a hátsó traktus a YT-nál vagy én húzom túl sokat a féket és csak pattogok vele, emiatt kap sokat ez a rész is...nem tudom.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #236077 üzenetére
Köszi! Remélem idén még összejön a kerékszett hozzá és teljes lesz a setup.
Én jól elvagyok a kifutó cuccokkal is, valószínűleg a Code is azért volt ennyi.
Jobbulást a csuklódnak!https://barbieripnk.hu/
-
Gaben92
őstag
válasz sebgutkopf #237515 üzenetére
Ehhez kis extra infó, hogy a régi 3 pawl 370 agyak meg átalakíthatóak ratchet rendszerre. Konkrétan belemegy a 350 bele, aztán mikor az emberek rájöttek adott ki a DT-Swiss is hivatalos upgrade kitet.
Némelyik OEM kerék is DT Swiss agyakat használ (Specialized, Giant, etc.) és még azokat is át lehet alakítani néha de ha jól rémlik 2 fajta átmérőjű szabadonfutó van és csak az egyik kompatibilis a ratchet rendszerrel.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
RexpecT
addikt
válasz sebgutkopf #237515 üzenetére
Igen, konkrétana 370 Ratchet LN a 350 pedig sima Ratchet.
Itt van egy összehasonlítás, hogy miben térnek el: [link] -
Ringman
nagyúr
válasz sebgutkopf #237515 üzenetére
köszi, ezt nem tudtam.
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #237611 üzenetére
Felhívod a villanyszerelőt, hogy a PI-ROPE mintájára be kéne vezetékelni egy lámpát... izé, felnit... izé, kereket.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #237992 üzenetére
Dissector, de ez már lightosabb inkább kirándulósabb verzió
- Azt a k. gyakorlatilag ez is 1 kg... emberes【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #237992 üzenetére
Dissector turagumi? Azert ez eros...
Persze elektromos montin tok mindegy, de analogon azert megnezem, mikor fogsz jot trailezni egy Assegaival. Max, ha nagyon edzett vagy, es ha valaki felvisz a hegyre.
Assegai, DHR II, DHF mar boven DH tread, csak a casingekben es a keverekben van kulonbseg.
Lehet veluk tekerni, ha valaki edzett, de nem feltetlen kell, hogy a bringazas gyotrelemrol szoljon, mikor maszod meg a hegyet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #238037 üzenetére
Ha már feljött a DHF. Itt egy podcast a megalkotójával, érdemes meghallgatni: [link]
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #238037 üzenetére
olyan konfigokkal és erőléttel, amiket itt 6030d és jjeahh csinál.
A régi szép idők....Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #238037 üzenetére
Azert az Enduro es a Trail kozott is van kulonbseg. Assegai, DHR II, DHF, mind DH kulsok, ami most mar enduro is, leven tolodtak a kategoriak, van most mar down country, a bicajok meg lekovettek. A regi enduro bringak tudasat ma mar egy trail felhasznalasra szant bringa is tudja, csak kozben megmaszol veluk mindent is, szenvedes nelkul.
Pont az a lenyeguk, hogy univerzalisak az uj trail bringak, XC -tol kezdve az enduroig bezarolag hasznalhato lett egy bicaj. Tudsz veluk bike parkozni, kisebbeket ugratni, de siman nekimehetsz egy 100km -es XC -nek is, 2000-es szinttel, mert minimalis a hajtasi veszteseg, es kenyelmesek. Nyaron megtettem, es a baratom fulladt ki elobb, pedig o hardtail -el csapatja.
Az emlitett gumik nagyon nagy gordulesi ellenallassal rendelkeznek, ezt kar csurni-csavarni, hiaba allnak meg 1kg korul, nem a tomeguk lesz a fo problema. Szimplan nem gurulnak, olyan erzes veluk, mintha valami huzna vissza. Megkockaztatom, folfele egy nagyobb kat. 4 maszason siman dupla annyi is lehet a maszasi ido veluk, mint egy kevesbe agressziv gumival, ami szelesebb spektrumban hasznalhato. Es nem a Rekon az, mert az egy kalap k@ki, nem valo trail -re sem.
Marpedig a trailezes nem csak a lefelekbol all.Dissector hatul siman DH kategoria. Elol nem, mert ugyan azzal szenved, mint a DHF. Oda van mas ajanlott, es nem feltetlen DH mintaval.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #238269 üzenetére
Fogalmazzunk ugy, hogy a 80-100km az ugy jon ossze, hogy trail -ek kozott benne van az atkotes is, amig eljutsz az egyiktol a masikig, plusz felmaszol.
Itt nincsenek epitettek, a termeszetes trail is trail.
De ezen nem veszunk am ossze. Nalam az emlitett harmas mar regen Enduro, amire nem kell a DH casing.
En most dobom a Maxxis line -t, XR4 -elvileg all around jo lesz, gordul is, tapad is, konnyu is, nem bizonytalan elol sem, mert szep lekerekitett, es jok vele a fektavok. Csak kopik.fulton: En is megyek uszni, a futasok egy reszet azzal valtom ki. Aztan ha lehet bringazni, akkor meg mar nem kell futni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #238859 üzenetére
Az otket jo, csak a nem tul szepen kidolgozott belso nem okes. Emlekszem ra, mikor irtad. Az enyem szep sima, siman mehetnenek ra a dugok, bele is ulnenek.
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #238859 üzenetére
Specialized 2Bliss Ready Rim Strip
- Nekem ilyesmivel van gyárilag a Roval kerék.
Merev müa, nem ragacsos körszalag.
4 éve tökéletes.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #239244 üzenetére
Amikor én vettem még nem volt RS. Meg lehet tanulni együtt élni a fix napellenzővel is, ha kifog egy jó akciót a simára.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #239318 üzenetére
Ezek annyira drágák, hogy nem éri meg jobban 3-4 váltófület venni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #239318 üzenetére
Erre csak egy régi kőműves szakival való beszélgetésemet tudom idézni:
" -Attila tudod kinek kell víz merték?
- Kinek, hát pl. szerelőknek, ácsoknak, kőműveseknek...?
-Neeem, akinek nincs jó szemmértéke!"#239329stickermajom...bár nem vonalban készült a felvétel, én ezt egyenesnek látom. ...vagy csak xar lenne a szemmértékem? 🤔🤭 Amúgy meg nem ott kell egyenes legyen, szerintem maga a váltó kell egyenesen álljon felszerelve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #239317 üzenetére
van ilyen aeroszol is, hogy új autó szag. főleg amikor egy 20+éves lepukkant melósautóban látod meg ezt az ambipurt.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #239371 üzenetére
Ja, persze, értem és drágább váltófüllel vagy ha gyakran elhajlik tényleg van értelme, főleg ennyiért, így már nekem is kéne. Azt hittem mind 100 eur fölött vannak .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz sebgutkopf #239371 üzenetére
ez a deformációra való érzékenység az egyre több sebességi fokozat folyománya is, megnéztem/elolvastam pár campa ekar tesztet, ott szinte mindenki arra panaszkodott, hogy sokat kell állítgatni a váltót a 13 sebesség miatt
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #239317 üzenetére
A gyári rész valóban így van 99%-ban, a maradék 1% meg az az autó, amit valamiért ellenőriztek pluszba, mintavételes, új modell bevezetés, ezeknél viszont leszedik az ülésfóliát, mert ha azt benthagyják, lehetetlen futás közben a zajt ellenőrizni.
'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #239414 üzenetére
Én még nem hallottam erről, hogy 6 láncot bír egy ebike sor, de ha ez így van, akkor esetleg annál lehet így, aki nem váltogat annyit, hanem mindig a motor nyomatékából gyorsít, és nem figyeli a saját pedálfordulatszámát. Így kevesebbet mozog oldalra a lánc, esetleg a láncvonal is mindig optimálisabb, és nem kopik annyira? Érdekes, de elképzelhető.
Mondjuk egyszer láttam a szerelőnél egy halom ebikeot, azon mindegyiken gyári sort+láncot kellett cserélni, de ott nem foglalkoztak lánckopással a júzerek.Hasaggymeg: Bár nem voltak olyan nagy ugrások ezek között, én személyesen nem éreztem azt a "hűha" érzést egyik váltásnál sem.
Venni kellene már egy normális biciklit, nem?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #239414 üzenetére
Hát az jó kérdés hogyan kophat lassabban egy olyan kerékpáron a sor ahol a nyomatékok nagyobbak, a váltás kényszere is, mely jobban eloszthatná a terhelést a soron egyes lánckerekek között, kisebb... Aztán a rásegítés miatt lehet pont, hogy egyenletesebben van kihasználva a sor, vagyis nincs az a hegy amin ne menj ki, tehát megy a legnagyobb tányér is, de villannyal ki tudod hajtani a legkisebbet is (nálam a tízesen minden héten egy évben egyszer van ) és aki rendeltetésszerűen használja (keni, vágja terepen és odáig az aszfalton is repeszt) annak a terhelés tényleg 10,11, vagy éppen 12 lánckerékre oszlik. 🤔 Ezt talán te tudnád leginkább megmondani, bár a bringapark nem annyira a csapásszámról szól mint amennyire minden egyébről...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #239440 üzenetére
A koszt és kopott láncot emlegetik a sor ellenségeként
Van aki forgatva használ akár öt láncot, így szinte mindíg "új"-al megy a sor.Excel, wax...
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #239451 üzenetére
és te hol cserélsz láncot? Már 0.5-nél vagy 0.7-nél?
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #239451 üzenetére
1x11-re, rendes bicókra volt tesztelés lánctartósságra.
Az eredmény kb 1.500 km vs 3.500 lett.
Legjobbak; Connex SB - SX, YBN, XX1
kép
A teljes cikkIlyet szereztem, még nem raktam föl.
YBN/Yaban S11e Chain
https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/yaban-s11e-chain/138246548/p【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Maximum1
őstag
válasz sebgutkopf #239580 üzenetére
HRM pro pluszom van, mit kell csinálnom hogy lássam a wattokat?
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #239580 üzenetére
Nekem azért elég bullshit gyanús a gombelemről akár egy évig működő erősebb hw a futási teljesítmény számolásához.
A valóság inkább valószínűleg az, hogy a karok bizonytalansága miatt a mérés Fenix 6-ig középvonalban történt egy extra gyorsulásmérővel, de látva a többi gyártó megoldását a Garmin is a csuklón mért teljesítmény irányába mozdult el. Egyszerűen lekövették a piacot. Viszont felhívják a figyelmet, hogy pontos adatokhoz továbbra is használj extra szenzort.
Hogy miért csak Fenix 7 kapta meg? Pont azért amiért a running dynamicshez is csak a saját pántjai használhatóak, hiába tudná 3rd party gyártóé is a gyorsulási adatokat biztosítani. A jó negyedéves jelentésekért. -
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #239701 üzenetére
Én nem azt mondom hogy nem erősebb a hardver az F7-ben, hanem azt hogy egy például rd pod nem számol neked semmit. Mozgást mér, amiből az óra kalkulál bizonyos adatokat.
-
Maximum1
őstag
válasz sebgutkopf #239696 üzenetére
Ketten ajánljátok, rápróbálok, köszönöm.
#239706 jjeahh
Pont ma taliztam ezzel a videóval, ebike-al szenvedtek a srácok.
Én csak gyalogszerrel voltam fent, úgy sem volt könnyű pedig van mindenem, és vannak a muglik[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz sebgutkopf #239773 üzenetére
Na most TE aztán jól meg szakértetted a Fenix 6-ot. Mondhatni nem csak a fele sem igaz, hanem szinte az egész egy bullshit. Még hogy pontatlan a GPS-e. Mert akkor minden Garmin cuccé az, nem csak az óráké. Nem kéne badarságokat ilyen hosszan ecsetelni.
Nem de neked Fenix 7-ed van ügye?
De azért majd a Fenix 8-ról ne írj, majd elolvassuk a hiteles teszteket. OK?[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz sebgutkopf #240018 üzenetére
Neked az van? Nem azért válaszoltam, mert nem eleget olvastam róla, hanem mert lassan 2 éve használom és semmi negatív tapasztalatom nincs. Az, hogy a 7-es továbbfejlesztett
GPS-t kapott az egy dolog. Attól még a régebbiek is teszik a dolgukat. Nem kell sértődnöd az, hogy TE user-errorokat olvasgatsz, az még nem hiteles. Ráadásul fórumtárs is írt és szintén nem ért veled egyet. U.I: Eleddig akárhányszor használtam az óra GPS-t mire kettőt pislogtam már talált jelet. A megfelelő műholdra kell beállítani. Egyébként meg az új a nyomkövetésben pontosabb adatokat ad elvileg. De a 6-os sem cikk-cakk-ban jegyzi a megtett útvonalat, hidd el.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #241092 üzenetére
Köszi
Igen, néztem én is, EWS szereplésnek örülök, Moir számomra kedvenc, segít elhinni hogy magasként is lehet gyorsan menni, nincs mire fogni. A másik ilyen colos a Ben Cathro, ő még rám is 3 centit ver és szintén nagyon tud.
Kíváncsi leszek, hogy lesz e új Jeffsy, én már a mostanit is nagyon szeretem, tényleg egy mindenes élménybringa.Várom a Neuront is, kicsit konzervatívabb bringa, de páromnak ez is bőven sok lesz, remélem mégjobban felbátorodik vele.
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #241171 üzenetére
Ezt én is érzem amúgy a Jeffsy-n, hogy a szűk technikás részeken a hosszú bringa + az én tudásom... hát mint a pótos IFA, úgy kanyarodok, és egy Capra még hosszabb a laposabb villaszög miatt. Megértem hogy a rövidebb hátsót használja. Pont emiatt van ugye az, hogy az egyenesebb, gyors szakaszokon pedig egy tank, nagyon lehet vele menni, átmegy mindenen, és ettől jön a mosoly az arcomra, illetve már egyre bátrabban merek ugrani amiket szintén nagyon jól kezel --> szintén vigyor
Neuronról szépen leírtad, hogy "egy tekerés orientáltabb bringához némi plusz rugóúttal több önbizalmat adnak a ridernek". Pont ez volt a cél párom részére, aki alapvetően csak túrázni fog vele, de a bringa képességei miatt remélhetőleg több önbizalmat kap majd és olyan helyen is elmer menni, ahol eddig nem, emiatt jobban fogja élvezni, ezáltal én is, hogy többet tudunk együtt tekerni. Számára már a mostani bringaváltás is nagy előrelépés volt ilyen szempontból, hogy a női vázos trekking/mtb Cube Access-t lecseréltük egy Cube Analogra. Ezen kívül szerintem ilyen felszereltséggel, 1500€-ért jó vétel volt nagyon, kb használtan sincs ilyen a piacon, teljes Deore hajtás-váltás, RS telók és mégiscsak egy új bringa. Kicsit a fékektől félek, elvileg az új ásványi olajos Sram DB8 van rajta, amihez a leírások alapján csak a saját olaját ajánlják, illetve tök új légtelenítő szett is kell hozzá, mert a mostani Srammal direkt nem kompatibilis a DOT vs ásványi olajok miatt.... szóval lehet lesz egy fékcsere, de előbb kipróbáljuk mit tud, illetve tudom e a mostani szerszámokkal mégiscsak valahogy szerelni.
-
RexpecT
addikt
válasz sebgutkopf #241349 üzenetére
Köszi az infót.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #241349 üzenetére
Tőlem ez messze áll mint Makó Jeruzsálemtől, de nagyon szépen leírtad, így gondolom kened-vágod a témát és nem is a levegőbe beszélsz...ezért kérlek vagy javítsd egy-egy képpel példázva mindegyiket, vagy ezt copy-paste-eld a képekkel...csak a hozzám hasonló laikusok kedvéért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #241349 üzenetére
Mar ertem, a Santa Cruz miert ugy oldja meg ahogy, es a Giant fele furcsa felfuggesztest sem tudtam hova tenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #241349 üzenetére
Na ez egy nagyon hasznos hsz, akár összefoglalóba is mehetne képekkel. Én képek nélkül is értettem, mert tudom melyik hogy néz ki, de gondolom nem mindenkinek egyértelmű.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #241349 üzenetére
"..a topicban lévő összes 130mm rugóúttól induló canyon.."
Kötözködnék, 125mm, mert szerintem a Spectral 125 is horst linkes.
Tökéletes komment amúgy, összefoglalóba vele!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest