Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacerta

    aktív tag

    válasz Runner_fxr #278277 üzenetére

    Nekem elöl világ életemben 11 golyós agyaim voltak, bár nem kétlem, hogy létezik 10 golyós. A gyártók mindenesetre általában törekednek gördülőcsapágyaknál páratlan számú gördülőelem alkalmazására, mechanikai szempontból az a kedvezőbb.

    Zöld motorex = shimano ( "premium" ) zöld zsír = Autol TOP 2000 ( a zöld shimano zsírra rá is van írva, hogy product of germany :D ). És még 3-4 másik gyártó is brandingeli pont ugyanezt, más név alatt.

    A bármilyen csapágyzsír annyiban igaz, hogy bármi jobb mint a wd40 vagy a semmi. :)
    De a sima általános célú csapágyzsírok jellemzően magasabb fordulatszámra és/vagy nagyobb csapágyátmérőkhöz vannak kitalálva, biciklihez nem, vagy csak alacsony hőmérsékleten és/vagy magasabb fordulatszámoknál elegendő az az alapolajaik viszkozitása ( jellemzően 100÷220 cSt @ 40°C ).
    Ez a zöld motorex/shimano/autol zsír 800 cSt @ 40°C viszkozitású olajat tartalmaz, ezért olyan ragacsos, és ezért alkalmas a jellemzően kis átmérőjű, lassan forgó biciklicsapágyakhoz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák