- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #235340 üzenetére
Első fékre ráfogva előre hátra mozgatod a bringát miközben mutató és hüvelykujjad közé fogod a kormánycsapágy-homlokcső rést...ott érezni fogod a minimális kotyogást is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #235340 üzenetére
Ezért írtam az A-Head vázat, mint minimális szint. Amikor nekem is menetes nyakú vázam volt, mindig csilingelt rossz úton. Az A-Head sokkal merevebb, ott ugyan nem hallasz semmit. És ez még a sima 1 1/8"-os nem tapered (kúpos), az még merevebb.
Szóval sajnos bármilyen beállítás vagy csapágy van, akkor is túl rugalmas és gyengébb az 1'" menetes.
Hasaggymeg: Magyar gyárak közül egyedül a Gepida és a Mali ami értelmes. Mali a felszereltség miatt nem jó választás egyedül, a vázaik viszont jók. Kár, hogy nem fejlesztenek annyit. Kár még, hogy megszűntek a Balance, BTS, Magellan márkák. Főleg az utóbbi.
[ Szerkesztve ]