- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199318 üzenetére
Valami ilyesmi lett volna ha...teccik Zasszonynak is a színe ...ugyanakkor tény, hogy sokkal gyengébb felszereléssel kaptam volna ugyanannyiért, vagy drágábban. Meg kell fizetni azt a nevet rendesen. Tegnapi tekerésemen éppen gondolkodtam mennyire pöpecül műxik minden rajta (leszámítva a 2naponta fújást igénylő első kerék tyúkbelesítését ), a váltó atompontos és megbíz6ó, fékek parádésak, hajtásnál egy mukk sincs a legdurvább terhelésnél sem és még a belépő szintű Judith is szépen végzi a dolgát. Mond6ni elégedett vagyok.
#199319Beri...a tengelyen hajtás közben előre felé forgó pedálcsapágy enyhe ellenállása befelé hajtja. ...milyen megtévesztő és nehezen érthető, mi?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #199323 üzenetére
aporpó keréknyomás:nekem ez a Bikefun Airforce műhelypumpa van,és 6 barig fújható a köpeny,tehát azt én bele is fújom vele.de viszont ha lehúzom a szelepet mindig ereszt,de csak egy kis szisszenés, mégis amikor visszadugom már fél bárral kevesebbet mutat.
nem hiszem hogy annyira béna lennék hogy ne tudnám hogy kell levenni egy pumpát úgy a szelepről hogy semennyit se szisszenjen ki a levegő ha le lehetne így, vagy van mégis valami tipp?
hát agyaltam ezen fél napot, aztán maradt a fél bárral többet fújok trükk..
na ez jelentéktelen de aki tizedes barra fújja a kereket annak ez jó infó lehet hogy egy szelepről való leszedésnél már esik is fél bárt a nyomás
ki gondolta volna?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #199419 üzenetére
PDF, nyílj meg! Nem tudom milyen, nem voltam még, régen e helyett volt a velencei verseny. Lehet, ha írsz a szervezőknek küldenek gpx-et is.
Ha meg tudod oldani az autózást, akkor én ajánlom a Crosskovácsi pályáját, egyrészt a kijelöltet, amit a Főni is bejárt most, másrészt gpx alapján a verseny távjait. Elég jó, elég jó kilátással. ~ 60 kmHasaggymeg: Crosskovácsi. aka CRK
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199419 üzenetére
addig talán odajutok, hogy én is átnézzem a térképeket, meg felidézzem, mire emlékszem, de ha nem is sokkal, én picit odébb szoktam tekerészni, tehát pont nem igazán ismerem azokat az ösvényeket.
Más, csak az elszánt olvasóknak: szombati Visegrád SUP maraton élményanyag..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199438 üzenetére
nem akarom, hogy lecsesszenek vagy akár lelőjenek a vadászok... a lecseszés egy picivel jobb azért. ... amúgy meg jobb ha így elsőre bejárt úton mész mintsem azzal kezdesz, hogy idegen helyen felfedezel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199438 üzenetére
Egyszer volt olyan, hogy egy terepjárós megkérdezett, hogy hova-hova? Én meg mondtam neki, hogy hazafelé. Ez valami szeptember környékén lehetett, szürkület magasságában, aztán megállapodtunk abban, hogy jól van. Talán még mondott olyasmit, hogy nem nagyon kéne ilyenkor már az erdőben biciklizni.
Tiltó táblát asszem, soha nem láttam, de annyi út van, hogy bármikor mondhatod, hogy te nem arra jöttél be, ahol volt tábla.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199466 üzenetére
Ez az egy egyértelmű előny van itt terepezni, hogy sem kutya sem más emberre veszélyes vad nincs igazán, így ha rádsötétedik az erdőben akkor is biztonságos... sőt, a téli meneteim zömének nagyrészét korom sötét erdőben tolom le.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #199501 üzenetére
Nem tudom, amióta megvettem a ROX 10-et, azóta tekeréshez nem nagyon indítottam a programot.
Ez a szenzoros történet fura. Még anno ahhoz is vették a fáradtságot, hogy az ANT+-t lefeljesszék, aztán egyszer csak mindent dobtak?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #199524 üzenetére
Köszi, a Pirellit én is néztem, csak az a baj, hogy a 2.4-es (szinte csak ezt kapni mindenhol...) már nem igazán fog elférni.
Contiból nem a Mountain King-et akartad írni? A honlap alapján a Trail King nem ajánlott sárba.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #199571 üzenetére
Amikor az XC világbajnok szélesebb felnin megy, mint egy DH világbajnok, akkor már kár a gumi súlyán meg méretén rágódni De valószínű ez eléggé függ a felni belső szélességétől is, sőt, attól, hogy az oldalfal kifele nyílik e, láttam egy felnit, ami olyan volt, jobban felveszi a gumi "természetes" alakját, kisebb a törés a felni élénél.
'92 Honda VFR 750
-
rétisün
veterán
válasz jjeahh #199573 üzenetére
"Az meg tényleg durva amikor ugyanannak a márkának két különböző modellje ugyanolyan szélességben, ugyanolyan felnin a valóságban két különböző méret ."
Continental elég jó(?) ebben
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #199608 üzenetére
Tegnap egy annyira szép Canyon gravelt láttam a helyi kerékpáros találkozón, de ahol én sosem szálltam még le, ő már tolta.
amíg a gravel-specifikus szettek majdnem outi áttéttel mennek, nem lesz másképp.
a microshiftnek (!) szettje 11-
48T-46T-s kazettával, outi fékkarral (advent-x), a shimano grx-eknél 2×-nél 36T a max, 1×-nél meg 42T a hátsó méret papíron.kapcsolódó:
Guide to Mullet Drivetrains: Pairing Road Shifters with MTB Derailleurs/Cassettes[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199608 üzenetére
Amúgy arra igen kevés esélyt látok, hogy a nagy versenyzők (Blanka pl. ) átálljon ilyen szörnyekre, amikor sokkal kecsesebb-könnyebb-célszerűbb kétkerekűek vannak. Hacsak nem durvul annyira egy XC pálya, hogy már tényleg a becsúszók átmérője tényező legyen, de akkor kell jönnie egy lájtosabb kategóriának a sportágon belül is.. (ja, és ez lesz, amikor a gravel olimpiai sport lesz... )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199622 üzenetére
ezektől a paraméterektől még lehetne XC, a trail geót meg nem hiszem, mert annyival szarabb lenne tekerni, hogy sírva könyörögnék vissza a tavalyi gépet, vagy magukat át másik csapathoz..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #199628 üzenetére
100/100-at mozgó, 70HTA-ról váltottam 150/130-at mozgó ~67HTA-ra. Sehol se vagyok vele hátrányban, felfelé is ugyan olyan jól irányítható 3 kmh mellett, semmi előnye számomra a 70es fejcsőszögnek. Én szintemen mászásnál sem lassabb a nagyobb rugóutak miatt. Nem csodálom, hogy az xc bringákat is ebbe az irányba viszik el. Ha a mászási képességekből nem veszítesz semmit, cserébe jobb lefelé, akkor miért ne?
'92 Honda VFR 750
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #199637 üzenetére
Majd kapnak a gravelek még szélesebb kerekeket meg telót, aztán valaki rájön hogy egyenes kormánnyal ez mégis jobb lenne, és hoppá, meg is van a marketing-osztályok új fejőstehene már csak valami jól hangzó név kell az "új" kategóriának (legyen mondjuk... Adventure bike)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #199637 üzenetére
az endurók meg lassan felfelé is tekerhető DH gépek, ha jól rémlik már van duplavállas enduró is
Mióta kijött az RS Zeb, ami akár 190mm-es verzióval is, nem sokaknak van szüksége a duplavállas telókra. Olyannyira, hogy a dh gépek többletét ahogy látom a versenyzőkön kívül egyre kevesebben tudják kihasználni a super enduro/freeride/park bike gépekhez képest.
Mondhatni, ha nem laksz egy felvonós park szomszédjában akkor nem kell dh gép, mindenhol le lehet menni a hosszú rugóutas modern vasakkal.
Hétvégén volt Eplényben a dh ob. Egy osztrák srác egy sima enduro géppel majdnem dobogóra állt a sok dh géppel induló között és ugyan személyesen nem ismerem, valószínűleg nem hivatásos versenyző.Egyúttal lehet gratulálni Palotai Gábornak a 3. bajnoki címéhez. Igaz volt némi szerencséje az időjárással... de örülök neki.
Mondjuk amit a szlovák srác ment... szakadó esőben -
#75376384
törölt tag
válasz jjeahh #199698 üzenetére
egy cube race one 2019 hardtail. ez az elso komolyabb cangam es amikor bementem venni a boltba elmondtam a nonek miken szeretnek menni, majd megneztunk tobbet is. amugy szeretem nagyon, de sokszor erzem, hogy van amiben lehetne jobb vagyis jobban ahhoz igazitott, amiket menni szoktam. ilyen tokon-babon, aszfalton, terepen, mindenen fel-le. de ezeket szerintem szoktad is latni stravan. nem az a lenyeg, hogy valamiben kiugroan jo legyen, hanem mindenben picit jobb, mint a mostani. talan egy ujabb teleszkop azert beferne azert hatra.
mivel szeretnek hosszabb aszfaltosat is menni es ezzel eleg kenyelmetlen, de megegy bicikli nem feltetlen kellene igy azt gondolnam, a cross-country, ami egy ilyen megalkuvo mindenes(?) es ezert is lenne megfelelo nekem
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199791 üzenetére
Most láttam ma, véletlenül akadtam rá...de jól szemlélteti milyen ha nem csak 2-3 kutyáról van szó hanem 10+-ról ahol mindig akad egy melyik éppen cukkolja a többit. Hanggal kell nézni...
f4lcon...erre meg rájön az a piaci szemlélet, hogy ha a mugli ~500 euróért megkap minden finomságot amiről már hallott és ami csak az >1500 körül van, kúposátütősbúsztoshidraulikuslevegőset, akkor miért is adna többet egy drágáért. A sales osztályok ezért vannak fizetve, ügyesen kidolgozzák az árazást a profitmaximalizálás érdekében.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199810 üzenetére
Egy orosz macska esetleg a hátizsákban?
#199845Toobee...gondolom ott a pedálnál nem is számít egy kis hézag, hülyeség lenne belepréselni mint egy kerékagyba, vagy középrészbe.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199848 üzenetére
Akik a szervtől vannak, és bejárják (?) az útvonalat, nem találkoznak a kutyákkal?
elég elszomorító amiről mindig írsz, bár ez a kezdeményezés jól hangzik, ha ezt a részét is sikerül megoldani.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199848 üzenetére
Ugyanakkor a kettő összefügg, korábban is volt medve, de nem ennyi, ami miatt korábban is volt juhász kutya ellenük, de az sem ennyi és ilyen agresszív. ...vagy csak kevesebb volt a vér az emberek pucájában.
mobal...azt hogyan? Alig kell meghúzni központosan tartsa a kormányt és beállítani a csapágyak szorosságát amíg meghúzod a kormányszár csavarjait a villavégen...ebből eredően ha ez most is kivitelezhető teljesen biztonságos, hisz az terhelést nem visel utána, ha pedig már ez sem megy vele mert húzza ki a csavar akkor bennebb kell ütni (esetleg ha mélyen van marad6 ugyanott és rövidebb csavart kell keresni) és másikat, újat kell utána ütni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #199890 üzenetére
én majdnem ilyen tufo gravel gumit vettem, de aztán végül nem
nem csak a tubular/szingógumijaik kézművesek?
-
J.C.G.
aktív tag
válasz jjeahh #199985 üzenetére
Ez felni függő az biztos. Dt 533 D felnire, felniről egy pillanat műve az egész Continental gumikkal. Viszont Wtb frequency felnire ugyan azt a gumit már felrakni is nehezebb műhelypumpával. Kell bele a lötty mielőtt felpumpálnám. Levenni viszont ha nem kell, akkor jobb meg se próbálni. Majd ha elkopik, akkor az se baj ha kiszakítom az oldalát. Egyszerűen nem tudom leválasztani a felni széléről a gumit.
[link] talán ezzel könnyen eljöhet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új bontatlan BrickHeadz Stranger Things Demogorgon és Eleven (40549)
- Új bontatlan Lego A csodák világa (40585)
- Új bontatlan Lego Holdújévi jégfesztivál (80109)
- Új bontatlan Lego Ninjago The Temple of Celebrations (4002021)
- Voldemort,Nagini és Bellatrix (40496) + Harry, Hermione, Ron és Hagrid (40495) egyben