- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Google Chrome
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz belaazallat #56109 üzenetére
52-esre mi másra
-
ivana
Ármester
válasz dellfanboy #56143 üzenetére
Ez sima beállítás hibának tűnik, ha valami eltört belül akkor általában nem szalajt, hanem nincs sebesség. be kell állítani a bowden feszességet, 3-asba és pont ne húzza.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #56218 üzenetére
Azért szerintem egy bianchi pálya vázat utcán hasznápni eretnekség. Mondjuk szerintem nem is oda van ez egy sima pálya gép erősen kétlem, hogy lehetne kontraanyát rakni erre a kerék szettre.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #56245 üzenetére
Gumi gyűrű van rajta azt kell kiszedni. És szababdon futót olajozni kell nem zsírozni.
-
ivana
Ármester
válasz Tothgera30 #56466 üzenetére
Azért kizártnak tartom, hogy egy alu vagy acél villánál, ha nem gyártási hibás a cső akkor így eltörjön a nyak. Mondjuk az nem derült ki, hogy ezt mekkora perec okozta.
-
ivana
Ármester
válasz Tothgera30 #56469 üzenetére
a carbon nyakas Reba Nem tudom, mi köze van ennek ahhoz, hogy szerintem egy alu vagy acél nyak nem törik így, az acél az 100%, hogy nem ha nem gyártási hibás. Bocsi így vissza olvasva tényleg kicsit értelmetlen volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #56527 üzenetére
Ha agycsere van akkor akár a régi küllőkkel is újra lehet fűzni szerintem ha nincs bajuk.
-
ivana
Ármester
26-os mtb kerékszettet gombokért kapsz használtan értelmeset, nem érdemes ilyekkel szórakozni. A menetest felejtsd el, kazettás kell. Még ha elviszed boltba helyre rakatni akkor is nem sokkal többért van jó. Ha meg te csinálod akkor szerintem fele ennyiért sokkal jobbat kapsz használtban. A joytech agy az olyan, hogy újkprában se lehet belőni a kónuszt ha kopik akkor meg még rosszabb.
(#56622) Haruno Ha normálisan lenne számozva akkor a trekking méret ugyan az mint az outi méret és 51 az pont jó. Viszont a trekking az sokszor hosszabb. Szerintem lehet pont az 51 lenne jó neked, de a 46 biztos kicsi, érdemes lenne megnézned, élőben, vagy keresni geo táblázatot. Meg az se mindegy, hogy cc vagy ct.
Mondjuk ilyen is csak cross trekkingben van, hogy ennyi a difi, nagyon fura akinek 53-as 54-es váz a mérete pl. ha az cc, annak az 51 nagyon kicsi az 56 meg rohadt nagy.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #56643 üzenetére
A cross trekking a modern tanyabike semmi meglepő nincs ezen
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #56690 üzenetére
Akkor szarul volt fűzve a kerék, mert küllő lazulás nem kellen, hogy legyen, csak elmászás.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #56733 üzenetére
Én úgy kezdem, hogy hibát szeretnék bejelenteni és, hogy náluk van a baj mert a belső hálót ellenőriztem. Két perc alatt sikerül, mondjuk baromi lassan javítanak. Amire vigyázni kell az a dns mindenképpen google dns-t kell használni, mert az mindig működik.
-
ivana
Ármester
válasz h_benjamin #56767 üzenetére
Nem értem miért jó ez én bármilyen bringán tudok rollelezni, sőt országútin is mindig úgy szállok le fel.
A sima fatbike hóba jó, oda találták ki eredetileg. Hóba erdőben el tudom képzelni.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #56808 üzenetére
Nem szarral gurigázik az biztos
A kép amúgy is érdekes:
- Menet közbeni lánc olajozás
- A bringa láncváltós de elől van a láncfeszítő kiváncsi vagyok milyen rendszer lehet
- A geó laza, nagyon magasan van a kormány, mondjuk fura ez az út lehet, hogy cx verseny, viszont a gumi nem bütykös. -
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #56828 üzenetére
Szerintem ez a kep kb 50-60 eves lehet, hol volt akkor meg a cx. [link] Én is azt hittem, de rákeresve kiderült, hogy sokkal régebbi a cyclocross. Jó a kép tényleg tour berakva a képkeresőbe, de úgy tűnik a korabeli útviszonyok indokolták is ezt a geot Ezen 400km az tényleg maga lehet a pokol a végére.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #56878 üzenetére
Szerintem kokózhattak, mint akkoriban az atléták közül sokan, még nem is biztos, hogy illegális volt.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz h_benjamin #56930 üzenetére
Fél kiló a felnin az rohadt sok azt meg kell forgatni, szerintem elég hülye ötlet egy 1000g-os felni.
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #56942 üzenetére
Ha fordítva rakod be a cső tengelyt máris pont 1cm-el eltoltad az agyat (nem tudom ez fizikailag mennyire lehetséges erre gondoltam, ez szokott lenni sima agynál is.
Az elnevezést nem tudom [link] de ez úgy néz ki mint ami berakható fordítva.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Az mennyire gáz ha fűztem egy kereket amiben a küllőanyák és a küllők között van egy olyan 5 fokos törés?
Most fűztem először kereket régebben csak ilyen 5 küllő csere meg hasonlók voltak. Szereztem egy pár sachs dobfékes agyat, egy gipiemme és egy fir sc170 outi felnit meg sapim 2mm-es küllőt. Az elsővel kezdtem az teljesen jó lett, kicentíroztam mentem is vele, küllő feszességet hangra lőttem be az outim kerékszettjét alapul véve, ebben van a gipiemme felni ami szimplán szegecselt. A hátsóra ment a FIR felni, ami viszont duplán szegecselt (szerintem ezért lett ilyen fura), ez most lesz centírozva, de van ez a ferdeség. Rákeresve azt találtam, hogy agymotorok fűzésénél előfordul (a dobfék is a rohadt magas peremű dolgok kategóriába tartozik...), és, hogy bizonyos szintig elmegy, de azért gondoltam megkérdezem mielőtt nekiállnék centírozni.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #57005 üzenetére
3 keresztre, azóta már szétfűztem és újrafűztem, mert benéztem a mintát és a szelepnél lett kereszt, találtam itthon egy adag jó állapotban lévő hosszú küllő anyát azt raktam be, illetve jó alaposan bezsíroztam a szegecseket (amik egyénként kicsit rozsdásak) és nagyjából megoldotta, most már nem feltűnően ferde.
Most ilyen viszont két féle anya van benne vagy három mert minden fajta volt a dobozban és nem sikerült rendesen válogatni, majd kipróbálom de úgy tűnik sikerült. Megyek vele talán jobb lesz, úgy tűnik ez a felni nem volt jó választás, mert az eredeti ócska szimpla falú alu felniben is 3 volt, de a duplán szegecseltben próbálja egyenesbe nyomni az anyát.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #57009 üzenetére
Ja ez a szombám Mechanikus billentyűzeteket gyűjtök jelenleg 10 darab van:
- Két darab apple extended keyboard
- Három apple standard keyboard
- Egy dell AT101
- Két noname
- Meg az IBM Model M amin gépelekReggel hideg volt, ezért behoztam a bringát inkább mint, hogy a sufniban szereljek
-
ivana
Ármester
válasz Zsianett #57012 üzenetére
Igen az oldal irány jó arra figyeltem, de zsírozás után nagyjából renbe jött, valószínűleg letapadt az anya a rozsdán. Most is van egy kis szög eltérés, de nem vészes. Amúgy ez a két felni pont balos szerintem mert hajtásoldalról nézve jobbra az első lyuk balos.
Köszi mindekinek a tanácsokat Most már csak lánc kell meg bowden A hátsó dobfék érdekes lesz
Nem érdekel valakit egy pentasport agyváltó szerelékkel, akár trekking felnibe fűzve? -
ivana
Ármester
válasz Normi™ #57054 üzenetére
Ilyenkor örülök ha kontrással vagyok mert akkor fékezés közben tudom rázni a kezem
Amúgy ilyenkor végső esetben fel kell ugrani a padkára, esett már meg velem, mondjuk akkor a 5cm-re ment el a kormányomtól a barom. A másik ami nagyon veszélyes tud lenni, amikor outival mész, és a mögötted jövő autós nem méri fel, hogy nem 15-el mész és azért nyomni kellene a gázpedált amikor elmegy melletted ezért fél óráig előz vagy meg se előz rendesen, egyszer 30-as övezetben (ahol amúgy bringával is túllépen a sebességhatárt) egy nő rajtam keresztül akart bekanyarodni jobbra, bejött mellém szépen jött a vállam mögött és utána rámhúzta a kormányt, arra nem jött rá, hogy ezt én nem látom mert hátul azért még nem növesztettem szemet, illetve a harmincas övezetbe ő max. két sarok között lesz gyorsabb (mert ott a fekvő rendőr, amin azért nem kellene 50-el átmenni).
-
ivana
Ármester
Ezekkel a kínai lámpákkal kapcsolatban: szerintem be kellene vezetni valami szabványt és jól megbüntetni aki közúton nem szabványost használ. Mostanában többször is tapasztaltam, hogy olyan szinte fókuszálatlan lámpákkal mennek bringások úton, olyan fényerővel, hogy amikor eljönnek mellettem bringa úton akkor olyan mint amikor valami idóta nem veszi le a kocsin az országúti fényszórót amikor jönnek szembe.
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #57155 üzenetére
Ha érezhetően nem forog vagy zörög, mivel úgyse lehet karbantartani ha enyhén (csak kézzel tekerve érezhetően) szorul akkor nyugodtan hajtsd még ha nem versenyre kell.
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #57158 üzenetére
Forog? Igen. Hajtás közben kotyog annyira, hogy zavar? Nem. Ha rosszabb lesz akkor majd ki kell dobni, de szerintem most még maradhat így a leírásból kiindulva.
-
ivana
Ármester
válasz Slownz #57162 üzenetére
Szükséged lesz:
- shimano kazetta leszedőre
- hajtókar lehúzóra
- Ha monot akarsz cserélni (mert innen annak tűnik) akkor shimano mono kiszedőtmaximilian4: Ha mtb és sebességre jó akkor igen a lánc az tök univerzális ha ugyan az a szélesség, a sor is nagyjából ha ua. az a sebesség (azért nagyjából, mert outi váltó nem váltja végig a monti sort)
-
ivana
Ármester
válasz tolvaj! #57202 üzenetére
Bal oldali küllők? A hátsó keréken azok hajlamosak kilazulni. Mondjuk nem ennyire durván. Ez a teljesen letekeredik azért nagyon wtf Tényleg lehet, hogy valami ócska anya van rajta vagy ócska küllő nem tudom, de teljesen letekeredett küllőt még nem láttam. Volt dolgom ilyen szimplafalú weinmannba fűzött cuccokkal, azok lazultak le mindig, mert agyon volt menetrögzítőzve az egész mert az emberes meghúzást nem bírta volna a felni, ott volt olyan anya amit kézzel lehetett tekergetni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen