- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Netflix
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Expendable #57264 üzenetére
Én ilyen CST-vel megyek nyár óta. 25-ös tökéletesen működik, kicsit ballonosabb, viszont bírja a 8,5 bar-ig fújhatod, az előző hajtogatós 23-as Victoria-hoz képest csak pozitív tapasztalataim vannak. A sebességem nőtt, mert sokkal stabilabb ezzel a gumival a bringa (igaz a victoria szét volt kopva) és jobban merek menni. Kényelmesebb is, felütésesem soha nem volt vele ami egy külön előny.
Szerintem a 28-as amúgy még simán belemegy, 25-ös tuti. (A 13-as felnibe simán rakható mind a kettő a Sheldon féle táblázat elég konzervatív, de ezt ő is írja) -
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #57356 üzenetére
Ezzel Paris-Roubaix-on és Tour of Flanders-en mennek, ott ezer éve használnak minden féle trükköt mert a macskakő elég kellemetlen outival. 27-es szingó az nagyon brutál az már majd nem CX szint.
Más: Hónapok óta nem értem, hogy miért ad ki fura hangot a féknél az első kerekem kézzel megpörgetve, 8-as nincs benne. Kiderült, hogy a sorják a gumin bele érnek a fékpofa tetejébe, levagdostam és máris halk
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bajzal #57413 üzenetére
A belső a legindeferensebb tag, két dologtól függ: felnitől és a gumitól, minél szélesebb a gumi nagyobb nyomáson annál jobban nyomja szét a felnit, ezért ha túl fújod megrepedhet a felni.
Például mentem szimplafalú alufelnivel, ami nem volt gagyi a maga korában, csak ősi darab, 7 baron, fél év alatt megrepedt az illesztésnél.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Daniel Alves #57524 üzenetére
Én gyapjú béléses bőrkesztyűbe bringázok így télen, abban egyáltalán nem fázok.
-
ivana
Ármester
válasz Zolka75 #57599 üzenetére
Az ülés magasságból, ha 10 centivel feljebb van az ok.
40-ből újonnan tényleg semmit nem lehet kihozni. Szóval vagy használt vagy a keret emelése a megoldás. Ismerem a helyzetet nekem az egyik bringám egy kb. 70-et érő outi (használt cuccból építve), meg egy nagyjából 50-et érő agyváltós tanyabájk. Mondjuk most megint csencselés lesz mert szeretnék összerakni egy fékváltós outit.
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #57664 üzenetére
Mindent sikerült fótózni csak a lényeget nem
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #57733 üzenetére
Milyen csőből van? Az újra festés sokat levesz az értékéből.
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #57740 üzenetére
Ha olcsón akarsz jót akkor bianchi által gyárott puch-ot keress, azok viszonylag olcsók és a jobbak slx-ből vannak. Mondjuk a bianchi->puch átnevezés kicsit vicces.
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #57755 üzenetére
Rákerestem erre a 36-osra biztos borzasztó lomha egy tanya bike, de baromi jól néz ki
-
ivana
Ármester
Reggel disznóvágásra mentem a kerület másik végébe. Elindultam az utcánkban (outival mi mással ) teljesen jó volt, mert itt azért sózzák az utat, aztán bekanyarodtam egy mellék utcába, először azt hittem szarni ment a szabadon futó azért csúszik a hajtás, abban a pillanatban jöttem rá, hogy tükör jégen vagyok Kicsószott alólam a hátsó kerék és seggre ültem Még mindig fáj a lábam, meg a seggem, de szerencsére odaértem valahogy az ölésre
-
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #57861 üzenetére
Jöhet
-
ivana
Ármester
Szerintetek lehet, hogy egy kedves vasúti sín (úgy tűnik most perec szériám van, ma a térdemet csesztem szét ) küllő törés nélkül csinált egy 2cm-es nyolcast a kerekembe? Mavic CXP30, 36 dt küllő, tricolor agy szóval nem valami ócska szar. Milyen javítási lehetőségeim vannak az agyat egy másik felnivel újra fűzömön kívül? Ezt még ki lehet húzni?
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #58039 üzenetére
A fékkar hátranyúlása nem állítható?
A rozsdás lánc, racsni kombóra:
- Nem volt rendesen kenve télen jobban kell figyelni a lánc olajozásra ha kimész akkor lehet, hogy naponta kell
- Sajnos mind a lánc mind a racsni nagyon low end ezek úgy rozsdásodnak mint a franc felület kezelés nagyjából nincs, a racsni még elmegy de ez a lánc a legolcsóbb kmc ami nyúlik mint a kolbász és darabokra esik ha szétszeded, meg ocsmányul rozsdásodik, szóval lánccsere mindenképpen... -
ivana
Ármester
Elég jó gép, szerintem nincs baj a képekkel, nem volt lemosva fotózás előtt de ilyen időben például nekem sincs lehetőségem rendesen mosni, a bandázs világos volta ellenére nagyon tiszta. Ami fura az a villa, mondjuk lehet, hogy csak képen de nem tudom miért van más színe.
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #58175 üzenetére
Szerintem min. 80-as az még teljesen jó.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #58178 üzenetére
Én 100-asat vagy 110-eset használok nem tudom Mondjuk az én vázam nagyságrendekkel kisebb 53-as, meg egyébként is régi acél outi váz, rohadt meredek fejcsőszöggel, alsó cső és a 25mm-es kerék közé nem fér be a hüvelyk ujjam. Egy baj van vele, hogy francia (mercier), szóval nem túl szabványos, de most szereztem ebayről alkatrészt még egy ideig elfut, imádom ezt a vázat, főleg, hogy van rajta csomagtartó szem ami nyáron eléggé kelleni fog. A tanyabike-omon (agyváltós, koskormányos trekking) 120-as van arra viszont jó lenne egy 80-as.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #58180 üzenetére
Igen az valószínű. Mondjuk szerintem a 80 még az elmegy alja, 60 az már tényleg nagyon kevés. Ettől függetlenül az outi vázamon nem mennék lejjebb a mostaninál, mert már így is elég ideges, mondjuk ez pont tetszik
Amit trekkingnek hívok az inkább egy régi csepelre hasonlít küllemben, arra simán fölraknék bármilyen rövid stucnit (akár csepel szerű 20mm-eset is ha nem lenne akkor fos az a stucni), akkora limó, hogy azon csak segítene
-
ivana
Ármester
Szerintetek milyen láncot vegyek 8 sebességhez? max. 4k, de minél olcsóbb annál jobb.
-
ivana
Ármester
válasz berobi78 #58204 üzenetére
Ez 8-as vagy 9-es szett? Azok a fogak annyira szarrá vannak kopva amennyira a képen tűnik? Illetve ki volt az az állat aki egy record szettes bicón lefűrészelte a kormány? Ez karbon váz crmo villa?
Köszi a láncos válaszokat. Kérdés mennyire kapni ezeket. KMC Z82-őt nem találtam, csak Z72-őt ami szerintem a valaha volt legócskább lánc amivel találkoztam. PC850 az lehet jó ha sikerül szerezni. Sunrace láncokról van valakinek tapasztalata? Testbike-on eléggé szeretik őket. Shimano UG51 van a bringán amit nyáron szereztem, mostanra beleesik a láncnyúlás mérő, szóval ilyet se veszek többet.
-
ivana
Ármester
True multi purpose grease, formulated for lubrication of loaded slide-ball, and roller-bearings, wheelbearings, universal joints, chassis, and various shock loaded or vibrating applications in transport, agriculture and off road equipment, operating in wet,dusty and/or dry conditions. Suitable as general purpose grease for industrial applications requiring a NLGI 2 grade. Ez alapján igen, kérdés mennyire sűrű, mert a bringába folyósabb kell.
-
ivana
Ármester
Valószínűleg jobban is kopik, gagyibb agyakban szokott ilyen sűrű zsír lenni alapból szerintem az borzalmas (rohadt nehéz levakarni), ne ezen spórolj ha sűrű akkor inkább vegyél valami olcsó folyósat. Az tuti, hogy nehezebben forog, versenyzők régebben (jóval mondjuk 50 előtt) olajat használtak mert azzal könnyebben forgott a kerék, mai zsírokkal már teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #58232 üzenetére
Szerintem is ocsmány volt az a Giant, a Wilier meg... Lehet, hogy a 105 minimálisan jobb, de az a wilier rohadt jól néz ki, ha lenne rá pénzem szerintem tuti megvenném
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen