- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Zyxel NAS326
- Windows 11
- Windows 10
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- PHP programozás
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz HollyBoni #14233 üzenetére
Az én véleményem az, hogy a Sram váltóban sokkal jobb mint a Shimano, egy X9 egy XT-nél is sokkal jobb.
Gyorsabb, határozottabb. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Shimano rossz lenne, de én a Sramot jobban megszerettem. A Deore-is ki fog szolgálni, de az X9 mindenféleképpen jobb.
Terhelés alatt is jobb lesz a Sram.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #14248 üzenetére
Egyszer majd kipróbálom, ha rám szakad a bank. XT-től nem estem hanyatt.
Párszor okozott kellemetlenséget terepen, főleg mikor lendületből mentem volna fel vhova és pont nem sikerült neki időben visszaváltani, de már adni kellett a nyomatékot a láncra...
Nem is mondanám túl ritka esetnek. Vagy 4-5x biztos előfordult már velem a szezonban, egyszer majdnem bukás is lett belőle az spd-vel kombinálva.Meg amúgy is lehet vmi gáz van nálam, mert az váltásokban igen nagy hibaszázalék van, amikor nem pöccre vált, hanem hosszú másodperceken keresztül morog a lánc, mire megtalálja a helyét.
De a beállítással nem lehet gond - a város egyik legjobb szakszervizese személyesen -, hacsak nem állítódik el magától.(#14249) Runner_fxr
Hát én ezt így szemre meg nem állapítom, arra támaszkodtam, ami oda van írva. X0-nak és XTR-nek írja.[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz HollyBoni #21384 üzenetére
Jók ezek a Vittoriák, emlékszem még, mikor a skiddelést tanultam, akkor játszottam olyat, hogy minden hátsó gumit a végletekig nyüstöltem. A Zaffiro nagyon sokat ment úgy, hogy a skidpontokon már kilógtak a szálak. Mostanában ők is kicsit gyengébb minőséget csinálnak, de árkategóriájában még mindig kiemelkedő. A CST-vel meg a Kendával állandóan csak defektem volt.
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
-
-
D.Orion
veterán
válasz HollyBoni #22566 üzenetére
Persze, én tavaly ősszel úgy odacsaptam az első kereket, hogy benyomódott a felni és nem kicsi hanem olyan nyolcas lett benne, hogy nem fordult át a fékpofák között a kerék. Szervizben másnap reggel meglátták és csak annyit mondtak rá, hogy délután/este fele jöhetek érte ha ráérek. Azóta is jó, ellenben a hátsót holnap viszem átküllőztetni, mert szakadnak ki belőle a gyári acél küllők.
Ha már küllők:
Mármint, hogy nekem melyik lenne jobb a 28"-os cross-ba? Néha lát murvás ill. erdei utat is.
[ Módosította: #65675776 ]
-
-
imyourfriend
őstag
válasz HollyBoni #22705 üzenetére
Ezért van az, hogy felültetnek egy carbon országútira valakit és azt a bringát Ő megfogja venni idővel.. Mindenesetre nekem bevált a régi országúti, egy időben leakartam cserélni carbonra de aztán meggondoltam magam és még egy évig kitart. 11kg a bringa, de ár/érték arányban elég jó cucc.
-
zoli03
őstag
válasz HollyBoni #22705 üzenetére
Én sem igazán értem ezt a grammániát. Egyedül a keréken, annak is a külső részén (felni, gumi) látom értelmét, ott tényleg nem mindegy, hogy mekkora tömeget kell kell felgyorsítani.
De ha mondjuk a kormányszár-kormány-nyeregcsövön sok pénzért megspórolok párszáz grammot, de ha tekerés előtt iszok egy pohár vizet, vagy eszek valamit, egyből ugyanott vagyok (vagy akkor inkább lefogyok 1-2 kg-t, aztán több tízezer forintot megspórolok).
Persze aki versenyez, az egész más.
Meg azért az se jó összehasonlítás, ha valaki leírja, hogy a nehéz montiról a könnyebb országútira átülve menyivel könnyebb tekerni. Ott a súly a legutolsó, ami miatt könnyebbnek érzi a tekerést. -
imyourfriend
őstag
-
gergo5991
őstag
válasz HollyBoni #22753 üzenetére
fórumon itt elnézve ki milyen tempóban halad, ugy érzem a 20km/h-s átlagommal elbujhatok, ezt arányosan dombos távon tekertem, 1 óráig tartottam szóval 20km-t tekertem (itt most km-re mentem nem időre, mert volt 1 szabad órám), de itt közrejátszik, hogy nem országutival meg meg mittudom én milyen bicajjal tekertem, szóval jobb is lehet ez.
Úgy gondolom egy 16-18 kilós freeride bicajon, downhillos kerek meg a szék teljesen leengedve egy országutihoz képest a 20km/h-s sebességemből 2x esét tudnám teljesíteni.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz HollyBoni #22868 üzenetére
Ne már, a héten már győzködött, ne kezdjük megint....
(#22870) XmoD nem a fixisekkel van a baj, az csak simán bemegy a busz alá
A többi kocabringással aki nem veszi észre hogy elsőbbségadás tábla van a főúton, az autósok megállnak ez a barom meg majdnem telever.
Legalább az jutna el az agyáig, hogy vajon ez a 3 autó miért fékez előttem.
Nem baj, ez is olyan mint a body terem, szezon elején tele van, utána eltűnnek, csak éljem túl.[ Szerkesztve ]
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz HollyBoni #22871 üzenetére
én egysebisként tolom, semmi bajom a fixisekkel, már amelyik tudja is mit csinál, mert ez a kitétel azért megtizedeli a számukat. nekem most épül a fix gépem, első fék nekem is lesz rajta, amíg kell, addig biztos(ami szerintem örökké fog tartani), én teljesen más kerékpárkezelési-technikai kérdésnél akadok el, nem a fékezésnél. világ életemben szabadonfutót hajtottam. a pihenés még hagyján, ez megszokás, ami felejthető. viszont. padkázások, felkapni járdára, vagy akár csak leugratni egy 20 centis padkáról. kanyarvétel. ezek mind-mind olyan dolgok, amiket fix pedálhelyzettel csinálok. most próbálgattam fixen hajtva csinálni a napi rutinomat, kíváncsiságból, gyakorlatilag lehetetlen. ezt nem tudom, hogy oldják meg/hogy fogom megoldani. teljesen más bringázási hozzáállást fog igényelni a dolog.
miben hátráltat egy fék
súly és esztétika
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz HollyBoni #22972 üzenetére
én ilyen vagyok. eddig kb 5 keréken vagyok túl, de nem mondanám magam igazán spílernek. egyszerű volt eddig mind, mert szimmetrikus volt a két oldal, első keréknél outi kerék nyilván, hátsó keréknél flip-flop agy, 3 keresztes standard módszert követve. nem egy egetrengető dolog, én bikemag.hu-s cikket használva simán befűztem magamnak, bár az időtényező nem volt mindig túl jó. a centírozás más tészta. otthoni körülmények között, tehát mindenféle komolyabb centírpad nélkül tényleg nagyon nehéz tökéletesre megcsinálni a kereket. a nyolcast kiszedni nem egy nagy durranás, arra hamar rá lehet érezni, ellenben a tojás egy nehezebb móka, abba többször beletört a bicskám, a jelenlegi kerekeimnél is szenvedek velük. ehhez mondjuk annyi adalék, hogy a küllőhosszak sajnos nem lettek pont ideálisak, mert nem volt az a méret, így a játékterem sem 100%-os.
szerintem nyugodtan vágj bele, csak ne azon a keréken kezdd el gyakorolni, amit épp használsz
mod:
ja igen, ha már volt olyan kedves Jorus, és megemlítette. az sem árt, hogyha 32 lyukas agyhoz nem 36 lyukú felnit veszel
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Tomi_Sci
őstag
válasz HollyBoni #22985 üzenetére
Xfusion Revel, DVO Emerald, Bomberből is van inverted.
A kenést elvileg könnyebben meg tudják oldani, de nyilván a merevségnek nem tesz jót, illetve a felverődő kövek ellen is illik felrakni valamit.Lassú voltam, és kevésbé részletes Ez off lesz
(#22987) Zoli133: Ne szórakozz, most gyűjtsek neked kardános bringákat?
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
venember83
nagyúr
válasz HollyBoni #23046 üzenetére
Igen, nagyrészt ugyanazok lesznek, vagyis a bringák tuti, hogy igen. Max. jönnek még olyan specisek, akik románul is tudnak, mert az itt elég fontos. Kösz szépen az infót! Akkor remélhetőleg a Roubaix-t és a merevseggű rönkugrót is ki tudom próbálni.
Ja, még egy gyors kérdés: saját bringát ott lehet náluk hagyni megőrzésre?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz HollyBoni #23079 üzenetére
Korábban linkeltem egy Zaskart, azon is ilyen volt .
#23080 venember83: Pontosan... Én meg arról hogy kb.9kg-ba megállt a bringa, de lehet kevesebb.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zsolt19900
őstag
válasz HollyBoni #23341 üzenetére
hát lengéscsillapítós nyeregcső nem de? néztem 40-50 használtam picit húzós, de először inkább az első villa a fontosabb számomra, csak elkalandoztam
+ még majd utána ki kell áruljam a mostani teleszkópomat is
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz HollyBoni #23347 üzenetére
jaa oksi, akkor elnéztem
amúgy láttam olyan rugózó üléscsövet, azok érnek valamit amennyiben merev vázas a bicaj? vagy csak kikészítik a derekamat, fenekemet?
22k körül láttam és gondoltam majd egyszer jó lenne, ha jó
de először valami frankó első villa
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz HollyBoni #23363 üzenetére
Ahhha! Most már ezt is tudom! Mindig tanulok tőletek valamit!
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
Új hozzászólás Aktív témák
- Parrot Sequoia multispektrális kamera NDVI (DJI drón típusokra rögzíthető adapterrel), új
- 5-6xl adidas kapucnis pulcsi
- Új/bontatlan KuKirin S3 Pro (Kugoo Kirin) elektromos roller. 30km hatótáv. 25km/h.Gyorstöltés! 12kg
- Pokémon Scarlet & Violet 151 Mini Tin Display
- Pokémon Checklane Blister Displayek
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest