- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- DIGI internet
- Programozás topic
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278016 üzenetére
Lehet hogy hülyeséget mondok mert bedőltem a sok marketing maszlagnak. Cues XT-ig állítólag leváltja a teljes modellpaletátt de már az U8000-s széria már azt a szintbe is benéz a gyártó és a külföldi tesztelők szerint. Ennek tükrében szerintem az általad említett 4-5 és 6.000 szériából össze rakott Deore kvázi annyiba kerül itthon akár külföldön mint a CUES U6000-s megfelelője ezzel csak azt akarom mondani hogy minőség terén nincsen tapasztalatom a CUES felől és neten se nagyon lehet találni mivel annyira új de ha valóban kettő egyezik akkor a régebbi Deore kicsit túl van árazva akkor hozzá képest így szerintem a Cues jobban megéri. Váltási idő annyira nem fontos nekem nem versenyzem, így is úgy szoktam váltani hogy ha elől akár hátul váltok nem hajtom annyira akkor a kerékpárt hogy kíméljem a váltókat és a láncot.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278016 üzenetére
"The easiest way to think about CUES in terms of the legacy groups dying off in this extinction event is that CUES U4000 replaces Altus and Acera while CUES U6000 replaces Alivio and Deore HG. This is a long overdue de-muddling of the Deore moniker. CUES U6000 replaces Deore 10/11-speed HG and Deore 11-speed LG is going to murder the sale of Shimano's M5100 12-speed HG+ group. I predict within a year that when we're talking about a new bike with a 'Deore drivetrain' it will strictly refer to M5130"
alábbi cikk szerint. de ha beírod a google-ba cues vs deore majd minden találat erről szól -
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278084 üzenetére
igazság alapja van szerintem ti is említettétek meg máshol is hallottam róla hogy Acera/Alivio duo és a Deore között nem nagy ugrás van már, így érhető ha miért akarják az XT szintig be szántani ezeket. Nekem már az elején gyanús volt mikor fülest kaptam róla múlt héten és kutatni kezdtem hogy mi is ez a Cues család hogy nem csak Tourney-Altus-Acera-Alivio-t akarják ezzel meg szüntetni vagy kíváltani ahhoz túl széles a kínálat,modell család pláne erősíti az emberben a gyanút hogy az U8000-s szériára úgy hivatkozik a gyártó hogy Deore XT szint alternatíva .
-
Fall-N
veterán
válasz Fall-N #278105 üzenetére
Na az lemaradt, hogy ezt a (SunTour féle) egy forgáspontos váltást használja már az összes gyártó, a SRAM a SunRace és a microSHIFT is. Egyedül az a különbség, hogy most a Shimano az ebikeok felé viszi el a fejlesztést, ami nem szimpatikus a mi szempontból, ha a régebbi HyperGlide emiatt ki fog veszni. SRAM is bemutatta a hasonló T-Type láncot, de azt külön a dedikált ebike váltókhoz használja, nem lesz az összes váltó ilyen.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278105 üzenetére
Acera/Alivio esetén van már 2*10-is illetve RD/RD+ is mint a Deore esetén is az utolsó egy-két generáció is ilyen már. Én nem bánom hogy kompromisszumot kell kötni mert nem mindegy tényleg hogy karbantartás ide vagy oda 1-2 évente kell kazettát és láncot cserélni a kerékpáron a kerékpár árának az aktuális értékének negyedeért. Oké hogy jön az örök zöld közmondás ha van pénzed majomra legyen banánra is de akkor is gáz hogy 20-30.000 körül vannak ezek.
Szerintem pont ezért nem akarják az XT-t be szántani egyenlőre hogy aki akar sportolni még legyen alternatívája még . De az alatti kategóriáknak valóban nincs értelme ha tényleg így van a belépő és a középkategória szinte ugyanaz csak annyi különbséggel hogy az egyik az egy évvel ezelőtti vagy kicsivel korábbi trendet képviseli az akkori minőségi színvonalal míg a másik az aktuálist.
De nem hinném hogy akkor különbség lenne váltás időben hogy ekkora tragédia lenne. Biztosan kilehet küszöbölni nagyobb lendületet vagy ahogy ti mondanátok emeltebb csapás számmal azt a pár milisecundumot.
Én az ebike-ot nem értem tényleg annak mi a bánat értelme van . Kerékpár és sport eszköz vagy hobbi kikapcsolódási eszköz , aki nem tud kerékpározni az ne üljön fel rá .Pont ezért nem lesz zöld a kerékpározás mert ilyen marhaságot használnak
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278113 üzenetére
Engem nem zavar bár alkalmam se és tapasztalatom se volt még vele😅. Én úgy is úgy szoktam használni a HG rendszert hogy ha elől vagy hátul váltok olyankor csökkentem a terhelést hogy ne menjen idő előtt tönkre . Bár télen ez az én tapasztalatom váltani úgy sem tudsz gyorsan mivel xarrá van fagyva minden a kerékpáron de ha fűtött helységből viszed a hidegre akkor meg gyorsan xarrá fagy minden rajta olyankor lassú és akadoz valamint nyúlós ó lesz minden a kerékpáron
-
őstag
válasz Fall-N #278105 üzenetére
"CUES-szal meg az a baj, hogy az élettartam javára ezt a finom működést és a gyors váltást áldozzák be. Ez ebike mellett előny, de sima montinál egyértelmű hátrány."
az ipar sajnos az ebike-ok irányába megy, Németországban 2023-ban megközelítőleg 5 millió kerékpárt adtak el, amiből majdnem a fele már ebike volt. igen, ebben benne van minden kínai agymotoros rettenet is, de a newtonméter nem válogat. szóval attól tatok kénytelenek leszünk megszokni
aftermarketben még 2028-ig lesz HyperGlide, a gyártóknak meg amíg a mai készletük tart.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #278135 üzenetére
Tegyük azt is hozzá hogy mi abban a környezet védelem ha egy környezetre nem káros közlekedési eszközt környezet károssá teszi az ember . A villamos energia nem a bokorban terem hő energiával és atom erőművekkel hozzák létre ezek egyike sem a környezet barátságukról híresek, oké lehet mondani hogy van szél,nap és vízi erőművek de ezek csak kisebb városokat ,települések elektromos hálózatára tudnak rá segíteni . Nem környezet védő aktivista vagyok ne értsétek félre de állandóan ezzel szoktak villogni mikor magyarázzák hogy miért is jó az elektromos közlekedés mert környezet kímélő . Akkumulátor elő állítsa és a hulladéka se az illetve az elektromos járművek teljes életciklusuk alatt több káros anyagot bocsátanak ki mint a robbanó motoros társaik teljes életciklusuk alatt mivel az elektromos áramot továbbra nem környezet barát módon állítjuk elő java részt
-
addikt
válasz Fall-N #278164 üzenetére
Én sem fogok venni e-bikeot, amíg tudok saját erőből is tekerni. De az nem fér a fejembe, hogy miért fáj az bárkinek, ha akármilyen okból valaki azt vesz. Másfelől meg megváltás beteg / mozgássérült embereknek.
dom1n0: jó, de ettől te kevesebb leszel? Én legalábbis nem szoktam vadidegenek baromságaival fogalkozni, amíg másnak nem ártanak.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Fall-N #278221 üzenetére
Ha mezítláb gyalogolsz, egy szál ágyékkötőben, akkor esetleg igaz lehet, hogy a gyaloglással nem károsítod a földet, de ha rendszeresen vásárolsz divatos ruhákat, akkor már ez sem igaz.
Napfénysüti
Nyaranta párszor le szoktunk menni asszonnyal, aki aztán tényleg nem egy edzett bringás, akármikor körbe tekeri egy sima trekkinggel. Akkor mit tud ehhez hozzátenni egy ebike? Ez nekem is magas, de tulajdonképpen nem az én dolgom. Nem bonyolult a képlet, ami megy saját erőből, oda nem kell segítség, ami már nem megy, ott nem szégyen egy kis segítség.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #278275 üzenetére
Sajnos az a helyzet, hogy ez nem annyira drága bicaj, csak a mi pénztárcánkhoz mérten, és a userek 99.9%-a lesz*rná hogy ilyen, fel se tűnne, vagy már megszokta hogy ennyiért ilyet kap, és elfogadta.
Anno amikor a boltból kitolta apám a zsír új Szputnyik bicajomat, utána sokat szentségelt hogy mekkora f*stalicska, semmi sem volt rendesen meghúzva és beállítva rajta.
Sajnos a '90-es évek azon elvárásai mára igazzá váltak, hogy minőségben utol fogjuk érni a nyugatot.
Csak ez úgy valósult meg, hogy ők lecsúsztak. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Fall-N #278274 üzenetére
Van ami marketing van ami nem, anno a 29"-et is csak marketingnek gondolták, aztán csak bebizonyosodott, hogy több értelme van mint a kisebb keréknek.
E-bike egy olyan dolog, hogy már mindenbe beleteszik, de nyilván nem való mindenkinek, minden kategóriába. A marketing része ez, hogy mindenhol próbálják rád sózni, azoknak is akiknek semmi szüksége rá, ez igaz. De vannak kategóriák ahol nem marketing, hanem tényleg hasznos.
Mint péládul a Trail/Enduro, illetve a trekking.Érdekes dolog ez a gravel, eleinte én is furcsán néztem rá, de most már kifejezetten tetszik és kezdem érteni, pedig a koskormány sem volt a szívem csücske. Maga a gravel kormány fogása is más, szélesebb, kifelé terpeszt, nekem valahogy jobban kézre áll, már amennyit pár kisebb próbából leszűrtem eddig. Én azt gondolom, hogy akár két kerékszettel egy modern gravel kifejezetten univerzális kerékpár. Alapvetően gyors bringák, gyorsabb mint egy trekking, mtb, vagy akár fitness, lehet munkába járós, amit lehet ütni vágni, rossz úton is. De országúton is megálja a helyét egy road kerékszettel, fel lehet málházni nagyobb túrákra is. Szerintem nem véletlenül lett ez ilyen népszerű kategória. A montizást most kicsit félretettem. (várok az új Merida E-Enduro gépre, elég nagy durranásnak ígérkezik. )
XC engem nem hoz lázba, egy full road gépet nem akarok, mert az abszolút az aszfaltra korlátoz, így jött szóba a gravel. Szeretnék idén kicsit "komolyabban" edzeni.
Az új silex tényleg jó lett, gondolkodtam az alun is, de most egyre inkább erre hajlok: [link]
Elvileg áprilisban érkezik belőle.#278231 Hasaggymeg
Sajnos bármilyen fórumba beleolvasol, ott is sok minden ismétlődik. Amúgy az tényleg nem rossz ötlet, ha nagyon kivesézett témákat betennél az összefoglalóba és egy linken el lehetne olvasni a múltban íródott, arra vonatkozó hozzászólásokat amik tényszerűen elmagyarázzák. Ez talán működhet a jövőre nézve.Én is tudnék ilyen listát csinálni, szervizelés kapcsán.
Hiába mondom el mindig ugyan azt 1000-szer. -
őstag
válasz Fall-N #278274 üzenetére
ennyi millió ebike már nem "csak" a marketingről szól
sőt, a boom az annak ellenére jött létre, hogy nem volt marketing mellé
a piac nagy része 40+ éves, főleg nyugaton. ők csak azt látják, hogy sima bringával esélyük sincs elmenni a hegyekbe/tavat kerülni/szomszéd faluba/bevásárolni, ebike-al meg igen.
és természetesen a sok lízing séma (Jobrad) is segítség“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #278318 üzenetére
Nem az ár a lényeg, hanem hogy alkalmas legyen arra, amire használni akarod.
Nem a címke számít, ahogy írtam a Motorex is valójában egy tök egyszerű, olcsó zsír ( még ha drágán is adják ), annyit tud, hogy kis átmérőjű, lassan forgó, alacsony hőmérsékleten üzemelő csapágyakat ( is ) megfelelően tud kenni. De ezt nagyon tudja, és nem kell hozzá megvenned egy 200 literes hordónyit hogy szóba álljanak veled. Nem fog vele szebben forogni a csapágy, csak hosszabb lesz az élettartama. Amit persze nem okvetlenül veszel észre, ha nincs mihez hasonlítani.A zsír sűrűsége/keménysége ( NLGI osztály ) azt biztosítja, hogy a zsír ott maradjon, ahol szükség van rá, ne szivárogjon ki, ne repüljön el, de engedje ki magából az olajat amikor szükséges.
A másik tényező az olaj viszkozitása, és ez az igazán fontos, mert ettől függ, hogy üzem közben lesz-e összefüggő olajfilmed, vagy időnként, esetleg folyamatosan összeérnek a felületek.Az általános csapágyzsírok egyszerűen nem ilyen alacsony sebességekhez való olajat tartalmaznak, hanem sokkal hígabbat, ezért tökmindegy, milyen drágát veszel, nem leszel vele beljebb.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #278431 üzenetére
Ezek a régi cuccok nekem mechanikailag nem bírták, mondjuk én nem pörgetek, szóval van nyomaték. Kónuszos középcsapágyam külső gyűrűje konkrétan volt hogy menet közben szétszakadt. A négyszögtengelyes monoblokkok meg mind megkotyogósodtak 1-2 szezon alatt.
A Hollowtech mechanikailag sokkal jobb, az nem is kérdés.
Ez a tömítés a gyenge pont, bár egyszerűen nem látom, miért. Szétszedve nagyon korrekt, átgondolt megoldásnak látszik, és mégis bizonyos körülmények közt bele tud menni a víz, és ha benn van, ott is marad. És a hajtás ellenoldalra jellemző, tehát az, hogy a másik oldalon ott a tányér, már fog annyi vizet, hogy nem tud bemenni. -
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #278438 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy ennél jobbat tudnának beletenni úgy, hogy ne kelljen a csapágyakat beljebb tolni a középvonal felé. Ami viszont a mechanikai stabilitást rontaná. Eleve azért van benne ( SM-BB52, a többinél nem tudom pontosan ) 1mm-el keskenyebb csapágy, mint a szabványos, hogy annyival is kijjebb lehessen tolni a tengely alátámasztásait.
Ami csapágy benne van, az 2RS kivitel, de a külső tömítőtárcsa speciális kivitel, és nem csak a belső gyűrűn tömít, hanem van egy külső ajak is rajta, ami a peremes műanyag betéten fekszik fel, amiben a tengely fut. A peremes betét pedig porvédőnek van kiképezve.
Magyarul van benne két ajakos súrlódó tömítés, plusz egy labirint, ami még ki is van töltve zsírral. És mégis be tud ázni.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #278432 üzenetére
Abban az esetben nem : ha a felhasználónak hatarozott elkepzelése van mit is szeretne majd (felni agy) ugyanis ilyen esetben egy dragabb bicajt venni ahol kifizettetik veled a draga wheelset-is, hatarozottan nagyobb bukó
Én inkább a hajtás rendszerért fizettem most, mint hogy dragabb , de am nekem nem az kellő, kerékért(vagy azért is) fizessek.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Fall-N #278673 üzenetére
Ennek mi köze a keresztbe váltásokhoz? A legkisebb és a legnagyobb áttétel nincs keresztbe váltva.
Amúgy amikor számolgattam, akkor az átfedésekkel úgy jött ki, hogy a 3x9 sebességem az olyan 14-15 sebesség valójában.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #278690 üzenetére
Erről már beszéltünk. A 3x9-es hajtásom 0.76-4.36, az új Ultegra meg 1.06-4.55. Amit írtál, az meg 0.62-2.91.
Ez aszfaltra az egyik végén felesleges, a másikon meg édeskevés. Ez terepre való hajtás. Városban elkaristolni jó, de haladni nem lehet vele. 38-nál úgy van vége, hogy jár a lábad 100-al. Az oké hogy van a mászás, de onnan le is kell jönni, és nem csak gurulni lehet. Én minden körömön több helyen megyek 40 felett, vagy akár 50 körül is. Nálam ez nem opció.
-
mauimagic
aktív tag
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #278694 üzenetére
Persze, pont az a bajom a 3x9-el, hogy a középső tányéron a tényleges mászáson kívül elmegyek síkon mindenhová, de a lejtőn meg folyton kell a nagy tányér is (30 felett). Vagyis két tányért használok egy helyett. Ez a mostani Ultegra pont azért jó, mert a mászáson kívül van 1x9 sebességem (a két felső már kereszt lenne, de pont nem is kell), a mászáshoz meg (és csak ahhoz) ott a kis tányér.
Fultonnak az a baja, hogy neki egyáltalán nem is kell a kis tányér az Alföldön semmire. Neki éppen azért lenne jobb a legkisebb átfogású kazetta, aztán ott lenne a sok apró átmenet. Én nem bírok kb. 1 km-t sem síkon menni váltás nélkül, annyira változó a terep.
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #278699 üzenetére
Van az Ultegrának. 50x34-es hajtása van, a 12 sebességes.
Kazettából 11-34 van neki: 11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30-34Z
És 11-30 kellene, ezen van 16-os: 11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30ZNekem amúgy 11 sebis, ugyanaz az 50x34 a két első tányér, de a kazettám 11-32-es (ezen is van 16!): 11-12-13-14-16-18-20-22-25-28-32Z
11 sebességesből amúgy van 11-25 is, kétféle is: 11-12-13-14-15-16-17-19-21-23-25Z és 12-13-14-15-16-17-18-19-21-23-25Z
A legszélesebb meg a 11-34 (de ezen nincs 16-os): 11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34Z[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Fall-N #278690 üzenetére
Én úgy értettem, hogy szerinted a 3x9-ben a két végállapot keresztbeváltásnak minősül. Jól is néznénk ki
Amúgy szerintem kategórián belül (mtb vs outi) egy 1x12 kb ugyanazt fogja tudni, mint a 3x9, illetve a több sebességes kazettás megoldások (3x8-at már határesetnek tartom), csak itt maszatolni kell az első váltóval is, cserébe kisebb ugrások lehetnek a sebességek között.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Fall-N #278752 üzenetére
nem értitek nem az a baja, hogy most épp gyenge a 15-17-19 lépcsőhöz, és jobb lenne, ha 16-18-20 lenne helyette, ha az lenne, akkor a másik adag köztes fokozat hiányozna neki. egyenként növekvő sort szeretne a középső tartományban is, hogy ne csak a 27-tel, 30-cal, meg a 34-gyel való haladáshoz legyen optimális fokozata, hanem a 28,5-lel meg a 32-vel valóhoz is...
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #278758 üzenetére
Hagyjuk is mert olyan érzésem van mintha külföldivel akarnám megértetni a mondandóm..de külön nyelvet beszélünk.
Nem lesz eladva semmilyen sor, azt írtam ha ez elmegy, a kövim 11-30 lesz. Aztán fejtegettem miért...Na jó
-----
Más: a fék jobb mint vártam, nem a harapásra értem mert az is nagyon jó, hanem a moduláció, most ahogy be van állítva. Nem mondanám jobbnak fogásra mint a csepelt de csak síkon van tapasztalatom még vele, dombos helyeken biztos jobb lesz, főleg hosszabb lejtőn. Nagyon szeretem a bringát, minden összeállt a vegére hála isten és itt van. méret is..elsőkerék-láb..minden. még az is ahogy az eur-al kalkuláltam es atváltottam 380 alatt összejött) kiveve ez a hatsó kerék árnyékol picit, de rajta vagyok a végére járni. ha ezt letudom vegre elmondhatom hogy úgy van előttem egy országúti ahogy azt "elképzeltem" sok sok ideje magamban ha a kerek így marad rendben, akkor ezt cserélni fogom kerül amibe kerül. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #278869 üzenetére
Anno Erdélyben még javítottuk is őket, csere anyagi okok miatt kizárt volt és orosz gyártmányú 2 kalapácsos rendszer volt bennük. Amolyan 2x hurkolt acél rugóval ahol a kis hurok volt a rögzítő a nagy meg amin felfeküdt és rugózott végével mozgatva a kalapácsot. Na azok a rugók törtek mint a ropi mely után elfeküdt az a kalapács is. Ezt "kifüleltük" és ha már csak egy kerepelt szedtük is szét cserélni a rugót, kiegyenesített golyóstoll rugóból készített újjal. Kézműves munka volt a gombostűfejnyi millió golyót visszapakolni zsírágyba, majd cérnával lekötözni a lefektetett kalapácsokat, hogy utána kihúzva a cérnát minden a helyére kerüljön.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #279114 üzenetére
SM-RT10S, BR-MT200 és Shimano ST-EF505 valamint B05S-RX-el elvileg. De tartok tőle hogy átépítés után a BL-MT401/BR-MT410 SM-RT54 illetve B05S-RX szintén nem hoz nagy áttörést az ügyben. Mikora a legutóbbi esős,havas ónos esős időt elkaptam azután fék tisztítóval szépen átmostam a tárcsákatde semmi javulás nem volt az ügyben azon kívül hogy utána nagyon halkan elkezdett sikítani a tárcsa hátul fékezéskor
Ashima fék betétekből csak fél fémeset találtam de műgyantásat nem
Én nekem elől csak erős túlzással lassításra jó a fék együttes használattal tudja azt a hidralikus rendszer mint a V-fék első fékje.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #279121 üzenetére
Nem értem hogy a teleszkópra miért nem lehet konkrétan rá írni az azonosítókat a gyártóknak hogy könnyeben tudja azonosítani a vevő/user és megnézni hogy mikkel kompatibilis és mik a tulajdonságai. Tényleg kettő teleszkópot találtam a Sountor oldalán a Nex családban ami estén bármelyik lehet jó az én esetemben SF20-NEX és a SF19-NEX-E25 de ha tippelnem kell akkor SF20-NEX kellene lennie nem hinném hogy egy cross trekkingre tennének e-bike-ra való telót és így valóban 180mm-s tárcsát is elbír. Megnézem hogy a korábban említett fejlesztéssel mit csinál és ha továbbra is csak lassít erő teljesen a fék elől és a hátsó hamarabb blokkol akkor teszek én rá majd 180-s tárcsát.De ahogy elnézem átalakítót is kell majd vennem Direct mountot hozzá mert 160mm-s esetén post mount van.
Apropó a tárcsák esetén miért van ekkora eltérés? V-fék esetén a fék pofákban volt az eltérés és a bowden illetve a bowden házakban hogy hogy így le egyszerűsödött a tárcsára a hidralikus esetén?[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Fall-N #279227 üzenetére
Kávét már évek óta Glicinnel iszunk, felejtsd el az édesítőszereket.
"A glicin édesítőszernek is kiváló!
Nincs mellékíze, hőálló, a cukorral nagyjából megegyező édesítő hatása van. A polialkoholokkal (pl.: xilit/nyírfacukor, maltit, eritrit) szemben nem okoz bélrendszeri problémákat senkinél. Nem veri át a szervezetet, mert az édes íze mögött nem üres kalória van, ahogy a legtöbb édesítő esetében, hiszen a glicin fehérje és akként is kezeli szervezetünk. (Az édes íz cukorforrást jelent a szervezetnek és a glicinből szükség esetén a szervezet valóban képes cukrot előállítani, így nem okoz hypoglikémiát.) A túlzott vércukor emelkedést gátló hatása miatt pedig különösen jó – szénhidrátokat amúgy is nagy mennyiségben tartalmazó – sütik és hasonlók édesítésére, hiszen azok hirtelen vércukor növelő hatását kordában tartja."
Forrás -
Maximum1
őstag
válasz Fall-N #279230 üzenetére
Ezt vettem most, eddig csak a Gal-nak volt, most már van egy-két fajta a piacon.
Ezt a webshopot tudom ajánlani, évek óta innen rendelek, rendelés után kapsz pontokat így tudod minimalizálni a szállítási költséget.
Szerintem az áraik is a legjobbak közt van, szoktak lenni akciók is.
Nem reklámozni akarom őket, de ritka a megbízható bolt amelyiknek raktárkészlet is van a háta mögött, nem csak úgy árulgat.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #279447 üzenetére
Inkább ésszerűség meghagyni mintsem esztétika, ha mégis emelni kényszerülsz, vagy éppen el szeretnéd adni később pont azon a 2 cm-en múlhat minden.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
SteveAd
tag
válasz Fall-N #279470 üzenetére
Tavaly vettem egy uj Specializedet alap felszereltseggel (tkp. csak a vaz kellett, mindent upgrade-eltem rajta) es szepen el is adogattam rola mindent (kerekek, fekek, cockpit stb.). Viszont az M-es vazhoz sajnos 148mm-re vagott nyakkal (10mm alatet volt csak a kormanyszar alatt) volt benne a gyari RS Judy Gold villa. Es az a szomoru vicc, hogy egy eve nem tudom eladni a villat (tapered, atutos, boost) az ugyanilyen parameterekkel (szo szerint ugyanilyen rovidre vagott nyaku OEM Judy Gold) hirdetett bolti ar feleert sem
Ugyanitt: Szia uram, jo aron Judy villa erdekel?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #279470 üzenetére
Minek akkora könyökhajlító izom a bringázáshoz?! ...ami a homlokcsövet illeti, a váz méretével nő az is, L-XL vázaknál általában nagyobb mint a kicsiknél.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SteveAd
tag
válasz Fall-N #279477 üzenetére
A multkor nekem FB marketplace-en irt valaki egy konkret arajanlattal egy filleres kerekparszerszamra. Elfogadtam az ajanlatat, aztan semmi, azota sem jelentkezett.
Mondjuk eladonal meg olyan tapasztaltam, hogy egy nem olcso Di2 szettrol erdeklodtem es megkertem irja le a vezetekek hosszat. Egy hete semmi valasz. Hat igy is lehet "arulni" (nem eladni)
-
őstag
válasz Fall-N #279748 üzenetére
és az is lehet, hogy a felfekvő felület nincs síkra marva, és mindegy mit csinálsz neki, valahol bele fog érni, mert térben nincs jó helyen a féknyereg
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Fall-N #279759 üzenetére
az XTR-en csak szerszámmal állítható a reach (kivéve a 9020-at meg a 9120-at)
ha kell, tudok adni 2 ujjas kart (bontott) igaz nem karbon, mint az XTR hanem alu, de passzolnia kell elméletben
tudom, a robbantott ábra nem írja, hogy passzolna, de szerintem működik“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #279771 üzenetére
Nekem közepes a kézfejem, bár szerintem itt nem csak azon van a hangsúly hogy milyen irányba helyezzük el a kart lejebb-feljebb vagy beljebb itt inkább a vissza jelzésen illetve mennyit kell "nyújtózkodni". Pl. ST-M570-n picit ki kell nyújtani az ujjamat hogy tudjam használni a le váltást, ST-EF505 viszont már valóban nyújtózkodni kell mert a le váltás a váltó tetején van szinte viszont a Cues SL-U6000 esetén semmit sem kell nyújtózkodni az ujjammal mert ujjperccel is lehet használni az egyik kart a le váltásét és ez nagyon tetszik
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LEGO klub
- Diablo IV
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs