- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Na, megjött a kocka a szervizből, 35k lett a vége. Többe is kerülhetett volna, ha a forgópontoknál csapágyat is cserélnek, első fogaskeréksort és első telóban szimeringet, de ezeket ráér jövőre is cserélni szerencsére, most egyébként sem lett volna rá keretem. A hátsó FOX tagban volt a tömítés állítólag beszorulva, amit még sohasem láttak, plusz a csavar is el volt törve/repedve ami tartotta a tagot a vázba. Ők is nagyot néztek, mikor észrevették, hát még én amikor mondták, de szerencsére időben észre lett véve, sajna elöregednek az alkatrészek, főleg ha használják őket, ezért kell évente szétszedni teljesen a biciklit.
Fékek hatalmas javuláson mentek át, pedig alig csináltak vele valamit, olajcsere volt és kész. Valószínűleg levegős volt már.
Váltás is sokkal merevebb lett, jó hallani a friss fogaskerék jellegzetes "pattogásának" a hangját váltáskor.
Egyedül a kormánycsapágy szorul kicsit, azt csak akkor vettem észre mikor hazafelé elengedtem a kormányt mindkettő kezemmel és nem úgy mozgott, ahogy régen. Majd pénteken visszagurulok vele.
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #29126 üzenetére
Ja, itt (is)
Sv elment.Próbáltam keresgélni 63mm-es trekking telót, de 35 ezernél drágábban csak 2-t találtam, az egyik 115k a másik 46k.
Ez egész jónak látszik, csak a lock-ot hiányolom róla, abból nem szeretnék engedni.
Semmi vad csapatás nem lenne vele, de tegnap sima göröngyös földúton kihasználtam a telóm 90%-át.Közben találtam ezt is, ebben van lock, de ez meg túl van a tervezett kereten.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TayRol
veterán
(#29152) vendingo: amíg megvolt a motor, semmit nem bringáztam. sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
glacious
addikt
válasz lsebestyen #29146 üzenetére
sks velo 42, bár lehet ez nem elég széles, tavaly nagyon akciósan vettem a 47-est.
-
superecneB
őstag
Meg kell mondjam, én ezzel nem értek egyet.
Majd egyszer nézz meg egy 2009-es Cube-ot:
[link]
[link]
Ez a fajta hártyavékony fényezés olyan ha most erősen rágondolunk már attól is sérül.Az olyan fajta festés mint ami a régebbi lanzákon van vagy amik a specialized bringákon is vannak (most itt csak az epicről tudok nyilatkozni) igen jól bírják.
-
gergo5991
őstag
Ugy néz ki, meg volt az első esés az új biciklivel, hála nekem haver is esett, mint egy bombázó, úgy leszedtem őt is oldalról. Hát igen, egy nagy B+ vagyok, akár baleset akár nem, én hibám volt. Térdtől egészen csuklóig lehorzsolva mindenem, fejem is fáj, de az nem emlékszem hogy beütöttem volna, így jár az, aki előtt való nap leszólja a védőket. Esett is, ez is közrejátszhatott, de inkább én. Bicikli kormány 90 fokba elhajlott, a fék / váltó kar elhajlott, kb fél centis kopások, szerencsére csak a kormány felső része bánta.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #29152 üzenetére
Képzeld épp SV650-be lettem végül szerelmes , az a jövő évi projekt az idei bringa után (úgy a motor költségvetés felét simán elköltöttem alkatrészre és felszerelésre ebben a két hónapban). Csak nem a fura cápaorrú, hanem a naked változat kéne. Az kényelmes, szép is, fiatal is, meg kinőni se fogom.
Telóból én arra szavazok, amit belaazallat kolléga linkelt feljebb.
40k, tudja az összes trekking szempontot, levegős és van remote lock is.
Ennél jobbat trekking villából pénz pazarlás lenne, ránézésre az alatta lévő linken az a 100+ árú elég szánalmas, főleg a montis villákkal összehasonlítva ár/érték arányban. Aki azt megveszi, annak úgy kell.
Engem viszont még mindig érdekelne, hogy belemenne-e egy 29er villa, a montis vonal azért mégiscsak komolyabb szintet képvisel ezerszer. Csak nincs rajta sárvédő szem, meg egyéb bizbaszok, amik egy trekkingre jól jöhetnek.(#29140) sanzi89
Attól, h drága, attól még nem lesz felső kategóriás.
Majd ha felveszi a versenyt technikailag mondjuk egy Rebával (és ez még csak középkategória), na akkor majd felkerül a térképre. Addig nem.
Értem én, hogy rögzítési pontok, meg 40 kg-os csomag, meg magas futásteljesítmény. De ezek az igények nem indokolnak ekkora árat, elvégre nem sportcélú felhasználásról beszélünk, ahol ki kellene élezni a technikát és halkan megjegyzem, hogy ott sem mernek elkérni ilyen gyenge alkotásért ennyi pénzt.
Na meg meglepődnék, ha nem bírna el akármelyik 100+ k-s monti villa egy túrás igénybevételt.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz fpeter07 #29165 üzenetére
volt egy kis bukkanó, én meg megemeltem az első kereket. nem kellet volna. úgy landoltam, hogy a kormány már el volt fordulva, nem tudtam egyenesbe huzni, haver meg pont melettem jött, így hát az első kerekem őt is lekapta.
off:
A seb kilett fertőtlenítve, de végkép nem csíp, úgytudom csípnie kell. -
tolvaj!
őstag
válasz gergo5991 #29162 üzenetére
Ne aggódj, múltkor asszony jött belém hátulról.... 30 méterre voltam előtte, megálltam inni,ő meg úgy jött, hogy magát takarította, mert felcsapódott a sár....szóval mindent nézett csak az utat nem. Csúnya esés volt, kb mostanra múltak el a zúzódások. Azóta nem merek megállni előtte
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
imyourfriend
őstag
válasz tolvaj! #29167 üzenetére
Még mindig jobb, mintha magát sminkelte volna a paripán.
(#29171) HollyBoni: Csak azt hiszed, 33-34 fokban országútival elbambul az ember.. én tavaly úgy estem egy körforgalom után hogy nekimentem a szegélykőnek az meg átdobott magán aztán meg is volt a baj pedig csak 2mp-re bambultam el és elég volt az. Országúton jobban kell figyelni mint terepen szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
hogy ti mennyit tudtok borulni szerencsére 3. éve már a bicónak és még egyszer se sikerült elesnem, olyan volt, hogy a nyereg hátba csapott (gyalogos a bicósúton és nem hallja a csengőt, kiabálást se) ráfékeztem az elsőre túlságosan, de akkor is megálltam két lábon
ez előtti montinál volt olyan hogy supermanben repültem előre este, kivilágítatlan aluljáró közepén egy beton virágcserép (gondolom, hogy autósok ne tudják használni az utat) sikerült elkapni az akkor éppen új telóval és a kerék is mehetett a kukába
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz tolvaj! #29167 üzenetére
elég szar érzés esedezni havernak, hogy bocsásson meg, ennél többet nem tudok tenni, szarul érzem magam, hogy miattam esett, sőt még durvábban is, na meg persze én a biciklit jobban sajnálom mint saját magam, én mindent túl élek, tudnék mit mesélni
Na meg az ott járó öregek is pofáznak, hogy kellet nekünk gyorsan menni meg stb, full szégyen, de legalább 2 bombázó odajött segíteni
[ Szerkesztve ]
-
tolvaj!
őstag
válasz imyourfriend #29168 üzenetére
Uhh az azért már tényleg...szerencsére vörös, nem szőke
GergoÚgy tudom, csak akkor csíp, ha fertőzött. Ha tiszta, akkor nem szokott, de az is lehet, neked magas a fájdalom küszöböd
Asszony is rám ripakodottt, hogy mi a f.szért állok meg előtte... mondom 30 m volt köztünk, de persze az én hibám
[ Szerkesztve ]
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz HollyBoni #29150 üzenetére
Nem biztos hogy jó ötlet, mert a 6-7-8-as rendszereknél azonos szélességű, az felett pedig vékonyabb a lánctányér. Az, hogy ez okoz-e gondot nem tudom. A láncoknál 6-7-8 sebességig 2,381 mm a szélessége, a 9 - 10 - 11 sebességesnél 2,182 mm.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #29175 üzenetére
Csak akkor, ha kiállva tekersz. Állítólag a mozgási energiádat így nem nyeli el a teló.
Elég ritkán használom csak, nem nagyon szoktam kiállva tekerni.
Mástól meg nem bólogat a teló, szóval nincs rá szükségem ülve.
Amúgy meg nem igazán érzékelem a különbséget az energiabefektetésben, hogy most zárt vagy nyitott villával tekerek fel vhol. De elfogadtam axiómaként, hogy elnyeli a mozgási energiád. -
sanzi89
addikt
válasz Szakbarbár #29178 üzenetére
9-es rendszert hajtok 8-as hajtóművel, másik bringán 9-es váltót használok 8-as rendszeren, és jól beállítva semmi gond.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
fpeter07
veterán
-
-
Because
őstag
-
torzo
Ármester
Teasüti, Maximum1, Cathfaern, razzorr
Hálásan köszönöm a véleményeket, javaslatokat.Mint írtam, mindig ugyanahhoz a haver szerelősráchoz járok, kritika nélkül elfogadom, amit ajánl, nem javasolt ilyeneket.
Defektügyileg külön köszönöm a megnevezett köpenyeket, feltétlenül kipróbálom őket, ha majd lesz megint bicóm. Korábban kevlár szalaggal próbálkoztam a belső és a köpeny közé, drága is volt, elég macerás a behelyezés és úgy is volt defekt, igaz töredéke a mostani statisztikámnak. Többnyire kidörzsölte a belsőt, ahol nem volt tökéletes az elhelyezés, ezért leálltam vele.Örülök, h az agyváltó megbízható megoldás, de azért gondolom, nem olyan egyszerű a levétele, mint egy gyorszáras racsnis agynak. Persze nyilván megtanulható.
Mint írtam, mindenes bringa (ami lássuk be, nem létezik!) vétele motoszkált bennem, erre jó megoldásnak látszott az agyváltós, viszont megfelelő nívójú új bringa ebben a kategóriában elég drága.
Agyváltósat használtan pedig nem vennék, fogalmam sincs, hogy ítéljem meg az állapotát!
A racsnisor ehhez képest pofonegyszerű.
Amúgy meg tényleg alig váltogatok itt a városban, szóval az SS látszik a legésszerűbb vételnek most.
De még minden képlékeny, szóval, lehetnek még hülye kérdéseim. Bocsi![ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
válasz Cathfaern #29097 üzenetére
Hát ezekkel az illetőnek kell tisztában lennie, én csak leírtam, hogy Pestre milyen bringa jó általában. Én egyik napról a másikra ültem át SS-re, ráadásul montiról 10 évvel ezelőtt. Azóta nincs mtb-m, és bármilyen bringám is van/volt, mindig tartok mellette egy SS-t, és csak kontrást, és azzal tekerek többet.
Mondjuk az SS-en belül a kontrás egy külön műfaj, meg kell tanulni vele közlekedni, mert nem egyszerű annak, aki nincs hozzászokva... ezért is van az, hogy sokan kipróbálják, aztán messzire elkerülik. De ha belejön az ember a kezdeti nehézségek dacára, egy idő után élvezet lesz egy ilyen gépet hajtani.torzo, az SS-nek nem feltétlenül kell kontrásnak lennie, ha esetleg ebben látsz realitást, szerintem egy racsnis, elöl-hátul abroncsfékes példánnyal kezdj, ha nem volt még egysebis bringád. A kontrás hirtelen sok lenne szerintem.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
torzo
Ármester
válasz tatabike #29191 üzenetére
(#29189) fpeter07 Hát ez a video nem hozta meg éppen a kedvem hozzá. Nem is az idő (gyorszáras racsninál 5 perc alatt mindennel kész vagyok és már száguldok tova), de az a láncmarkolászás, az nagyon undi. Gondold el, egy jó paníros-olajos láncot így marokra....
Tatabike: Én is a racsnis SS-re gondoltam jó fékekkel. Bár nem keveset bringáztam sráckoromban kontrás Csepellel meg Ukrainával. Utóbbi a világ legsz@rabb tákolmánya volt. Szóval nem idegen tőlem a kontra sem, jó párszor szét is szedtem. Sőt, volt hogy meg is tudtam javítani!
Mindebből az következik, h sajnos, már nem vagyok mai gyerek! -
tatabike
őstag
válasz gergo5991 #29192 üzenetére
Van haverom, aki csak közönség előtt tud esni... Leteker a kihalt országúton millió kilcsit minden gond nélkül, egyszer betéved a városba egy évben, és tuti, hogy az autóbuszállomásnál, ahol sokszázan várják a buszukat, pofára esik... Volt, hogy meg is tapsolták...
Nincs ebben semmi, nem szégyen az. Én utoljára úgy estem nemrég, hogy egy sáros kis földútról beértem az aszfalosra, balra nagy ívben kanyarodtam rá, még sáros volt a gumi, és kicsúszott a fara. Lezúztam a térdemet, a vállamat, a könyökömet, és mivel a felezőre estem, megállt mindkét oldali forgalom. Felálltam, megköszöntem a türelmet a többi közlekedőnek, és lebicegtem a "boxutcába" felmérni a károkat...
torzo, én is elmúltam már 40, de nem baj...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
rétisün
veterán
válasz tatabike #29195 üzenetére
"torzo, én is elmúltam már 40, de nem baj..."
én is, de ki számolja
(#29197) HollyBoni:
"Szerintem az a legjobb mikor először próbálsz patentpedált és eldőlsz"
szerintem meg az, amikor eltelt már pár hónap, esetleg év, azt hiszed, hogy megúsztad, és akkor esel
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
torzo
Ármester
válasz HollyBoni #29197 üzenetére
Igen, egy bravúros, driftes blokkolást követően a Kőbányai úton, miközben hevesen leanyázod a köcsög autóst, aki miatt az egész reakciósorozat beindult. És ekkor már az egész utca téged bámul, amint elegánsan 0 km-es haladási sebességgel rádőlsz a kocsira heves lábrángások közepette. Nekem is megvolt.
40??? Hol van az már, bakker?!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest