Új hozzászólás Aktív témák

  • pubyy

    tag

    válasz glacious #28816 üzenetére

    tehát részletesen: Olyan hogy hosszabb pedál, nincs. OLyan hogy hosszabb hajtókar Van. A 170 mm-es és a 175 mm-es az elterjedt hajtókarhossz ( országutinál a 172,5-ös is játszik). Magasság függő hogy kinek melyik a jó de tulajdonképpen "amatőr" szinten nem számít sokat. Én 176 cm vagyok, a 175-t használom.
    A LÉNYEG: Én sem tudtam eldönteni sokáig milyen gépem legyen, azután egyszer kipróbáltam egy trekkinget ( ami egyénként cross besorolású volt tekintve hogy ez egy Kellys cross volt). A cross gépek gyakorlatilag amolyan öszvérféleségek. Sem országúton nem tudsz vele versenyezni, sem terepen mert mind geometriájuknál mind pedig áttétel és gumiméretüknél fogva alkalmatlanok bármilyen profi versenyzésre. DE a világon a legjobb túragépek. Minden útviszonyok mellett elmennek csak éppen nem verseny-sebességgel. De neked nem is az kell ha jól értettem.
    Speciális gépem van mert én raktam össze, ami azt jelenti, hogy nem a szokásos trekking hajtómű van rajta a maga 48-36-26 os lánckerekeivel hanem monti hajtómű 44-32-22 -vel. Hátul a montikra való 11-32-es sor van.
    Nos ha kíváncsi vagy rá mit lehet egy ilyen géppel kezdeni, talán csak annyit hogy jártam már vele hegyibringa versenyen ( természetesen szigorúan amatőr szinten pusztán kíváncsiságból) és ezzel szoktam megtenni az éves bringatúráimat is, melyek úgy 6-700 km /6 nap szinten mozognak. Tehát egy ilyen géppel simán lehet menni napi 100 km-es táv felett. A végsebességről annyit hogy a 44/11 nem igazán marad el a versenygépek 52/12- től, természetesen a vastagabb gumi megteszi áldásos tevékenységét és a 30-as feletti tempó nem igazán hétköznapi embernek való vele ( legalább is hosszabb távon) de a 25-30 as tempóval ki lehet menni a világból. Természetesen ha az átlagosnál kicsit jobb fizikummal vagy megáldva lábügyileg, és lusta sem vagy akkor magasabb sebességbeli vágyaid is elérhetőek.

Új hozzászólás Aktív témák