- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bittorrent topik
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- ASUS routerek
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- PR-Telecom
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #266181 üzenetére
kifelé állított féknyereg & koppra húzós fékkar
Eszembe jutott egy régen hallott Shimi tuning, amikor minimálisan túltötlötték a rendszert a kisebb tartományú fékkar mozgásért.
Minden a szokásos olajcsere procedúra szerinti, a fékkar vissza állítása is a kormányhoz, az előírt távolságra.
- A dugattyúkat nem kell visszanyomni teljesen!
Így több olaj kerül be.A túl soktól nem félnék.
A fékkarnál egyszerűen le tudsz majd szívni apránként, mini légtelenítés szerűen. Ha kipróbálás után igazítani szükséges.Van egy nagy titok!
Vákumozás 1 + vákumozás 2A második közismert. A fékkarnál csinálós.
- Kész az olajcsere, és utó lépéskét a fékkar és vezetéke bubimentesítése után,
(alul a nyeregnél visszazárva, értelem szerűen ilyenkor a fecskendő hegye a fékkarban van)
megszívni, visszaengedni. Pár kör, amíg kevés és alig látható méretű buborékok jönnek már csak.-
Úgy mesélték az első vákumozást régen ugyan így beletették az oktató videókba, de annyit hígult a felfogóképesség, h inkább már nem erőltetik.
A lényeg; a fecskendőbe felszívott új olaj is tartalmaz légköri nyomáson elnyelt levegőt.
Sose tapasztalt lesz a fékkar keménység/kezelés, ha ez betöltés elött IS ki van szívva.Van egy nehezítés.
Ma akkora a választék, árra is, h alig van drága csúcs minőségű légtelenítő szettje az embernek. (Nekem sem volt még, csak német boltos, meg alis olcsó)
Ezekkel szíjva a falsot rendesen.
Vagy a műanyag cső klipszes elzárója gagyi (kézzel rászorítva-megtartva már ténylegesen zár)
vagy, de ez inkább biztos; a fecskendő benyomója szélén körben szívódik be a levegő.
- Falssal csak rontani lehet, több lesz a levegő az olajban.Gondolom emiatt nem ajánlgatják a vákumozás 1-et.
Pedig szerintem nagyon megéri, sok kijön.
Kell pár perc gyakorlás, amíg ráérez az ember, mennyire vákumozzon, csak kicsit lehet. Igazából sosincs végleges állapot, mindíg jönnek. Én lámpával néztem, fakanállal, óvatosan kocogtattam a műanyag fecskendőt, nehogy elrepedjen. 4-5 szívás, visszaengedés, kocogtatás kör után már apró és kevés volt a bubi. Ennyi.Remélem sikerül javítani a fékkar mozgási tartományán
[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Politika
- nVidia tulajok OFF topikja
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Óra topik
- Vicces képek
- Bambanő háza tája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest