Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz varsam #266181 üzenetére

    kifelé állított féknyereg & koppra húzós fékkar

    Eszembe jutott egy régen hallott Shimi tuning, amikor minimálisan túltötlötték a rendszert a kisebb tartományú fékkar mozgásért.

    Minden a szokásos olajcsere procedúra szerinti, a fékkar vissza állítása is a kormányhoz, az előírt távolságra.
    - A dugattyúkat nem kell visszanyomni teljesen!
    Így több olaj kerül be.

    A túl soktól nem félnék.
    A fékkarnál egyszerűen le tudsz majd szívni apránként, mini légtelenítés szerűen. Ha kipróbálás után igazítani szükséges.

    Van egy nagy titok!
    Vákumozás 1 + vákumozás 2

    A második közismert. A fékkarnál csinálós.
    - Kész az olajcsere, és utó lépéskét a fékkar és vezetéke bubimentesítése után,
    (alul a nyeregnél visszazárva, értelem szerűen ilyenkor a fecskendő hegye a fékkarban van)
    megszívni, visszaengedni. Pár kör, amíg kevés és alig látható méretű buborékok jönnek már csak.

    -

    Úgy mesélték az első vákumozást régen ugyan így beletették az oktató videókba, de annyit hígult a felfogóképesség, h inkább már nem erőltetik.

    A lényeg; a fecskendőbe felszívott új olaj is tartalmaz légköri nyomáson elnyelt levegőt.
    Sose tapasztalt lesz a fékkar keménység/kezelés, ha ez betöltés elött IS ki van szívva.

    Van egy nehezítés.
    Ma akkora a választék, árra is, h alig van drága csúcs minőségű légtelenítő szettje az embernek. (Nekem sem volt még, csak német boltos, meg alis olcsó)
    Ezekkel szíjva a falsot rendesen.
    Vagy a műanyag cső klipszes elzárója gagyi (kézzel rászorítva-megtartva már ténylegesen zár)
    vagy, de ez inkább biztos; a fecskendő benyomója szélén körben szívódik be a levegő.
    - Falssal csak rontani lehet, több lesz a levegő az olajban.

    Gondolom emiatt nem ajánlgatják a vákumozás 1-et.
    Pedig szerintem nagyon megéri, sok kijön.
    Kell pár perc gyakorlás, amíg ráérez az ember, mennyire vákumozzon, csak kicsit lehet. Igazából sosincs végleges állapot, mindíg jönnek. Én lámpával néztem, fakanállal, óvatosan kocogtattam a műanyag fecskendőt, nehogy elrepedjen. 4-5 szívás, visszaengedés, kocogtatás kör után már apró és kevés volt a bubi. Ennyi.

    Remélem sikerül javítani a fékkar mozgási tartományán :)

    [ Szerkesztve ]

    Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák