- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #249747 üzenetére
Azért ez már nem új...szerintem csak odaüthetted valahova.
#249726Ringman...szerintem is tökéletes, lényeg, hogy alig nyomd a fűrészt, hagyd szinte saját súlyával vágni és légy türelmes meglátod tökéletes vágás lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
flash-
veterán
Kerékszett:
Specialized gyári országúti kerékszett állitolag nem támogatja a 11 sebességes rendszert
ez megérné heylette? akkor gondolom ezzel kompatiblis lenne a shimano 105 szett..
vagy ez gyengébb kerék mint a speci (Axis classic)
viszont elég széles nem? lehet be se fér?a mostani 19x622
[link][ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz Mezga Aladár #249753 üzenetére
Nem mindenkinek való a biciGlis közlekedés.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz Mezga Aladár #249753 üzenetére
Nem okoskodásnak szánom, de több fekvőrendőrön is mentem már át(belassítva ugye), sose dobott el. Talán a kanyar miatt nehezen belátható, és kevés a reakció idő rá vagy merészek az emberek.
Viszont egy "hupa-úthiba" is képes megdobni a kereket (ami nem is látható pláne kevés fényviszony mellett) ha nagy sebességgel megyünk rá, pláne ha a gumi is olyan. Nekem is volt már ilyen. Egy 4-5 kg könnyebb országútit könnyű riderrel mégjobban el tudom képzelni hogy eldobja pláne ha "első a KOM".[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Jester01 #249758 üzenetére
Biztos én vagyok a szemét, meg nem is voltam még arra, de nem úgy van, hogy úgy kell közlekedni, hogy bármi előtt meg tudj állni?Ráadásul ez egy bringaút, és még fel is van festve a bukkanó előtt. Ha ez közúton lenne és kátyú, akkor is bele esnének. Ha egy kisgyerek, kutya, nagymama, sündisznó héderel az úton, akkor is meg kell állni előtte, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
válasz Jester01 #249758 üzenetére
Bár hogy ő mire gondolt, azt nem tudom, de én a kép alapján nem tudom mi olyan veszélyes egy fekvőrendőrön.
Mondjuk láttam már itt képeket "veszélyes" útszakaszokról, amikhez hasonlón én gond nélkül mentem át outival, azoknál sem értettem itt a problémát.'92 Honda VFR 750
-
ZavaBalazs
őstag
válasz 6030D #249761 üzenetére
így néz ki az első (berajzoltam, hogy hol a hupli, mert nem látszik jól a fedélzeti kamera felvételén):
itt meg közelebbről, a felfestésen látod a satufékek nyomát
futonnak is: az a baj, hogy egy elég jó kis lejtő ez (8%), adja magát, hogy megnyomd, főleg, hogy előtte van egy kisebb felfelé. ha egyedül megyek, nem tapasztaltabb bubással, szerintem minimum én is hozzáadok egy csíkot itt, rosszabb esetben ugratok is egyet (nagyobb dolgot is sikerült már nem észrevennem )
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
chubby2o6
senior tag
válasz bardi #249762 üzenetére
A rendszeres útvonalaim egyikén kb. hasonló magasságú/szélességű fekvőrendőr volt, azon tanulgattam bunnyhopozni . Igaz, nem outi gumival, nem nagy sebességgel, meg tudtam is, hogy ott van, szal nem váratlanul került elém. A végére már egész belejöttem, erre nem elbontották?! Építettek a helyére egy szélesebbet, azt már tutira nem fogom tudni megugrani .
-
Jester01
veterán
Ja aki nem jár arra annak nem probléma.
Nem véletlen írták a cikkben is, hogy az "előírásoknak nem megfelelő kialakítás". Valami elképesztően kretén bukkanók. 10km/h-val is katasztrófa, pláne országúti bringával. Oké, el nem estünk még rajta de minél hamarabb tűnik el annál jobb. Értelmük pedig zéró. Főleg azoknak amik Pázmánd irányában vannak.
6030D: "úgy kell közlekedni, hogy bármi előtt meg tudj állni" lássuk be ez nem életszerű, sem bringával sem autóval. Direkt meg ne fokozzuk már a balesetveszélyt csak azért mert meg kell tudni állni előtte. Amúgy meg a kanyar simán bevehető a végén a STOP táblánál pedig a fentiek értelmében meg kell tudni állni a fekvőrendőr nélkül is szóval ezek minek is? "Ráadásul ez egy bringaút": nem bringaút egyébként, bár nem tudom mi a jelentősége.
fulton: na itt az első az pont a kanyarban van.
Jester
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Jester01 #249768 üzenetére
és még így is az első a legbeláthatóbb jobbról érkezünk:
ez az első pillanat, amikor látszik a tábla és a hupli is:
és előtte már volt kb 300 méternyi lejtő, 25 méter szinttel.
amúgy azt hiszem az volt az indoklás, hogy mezőgazdasági gépek is használják az utat, ne a traktorra kenődj fel hatvannal.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
ZolkoW
őstag
válasz Jester01 #249768 üzenetére
hogy érted, hogy nem életszerű?? azt nem látom a képekből, mennyire látni be a kanyart, de te úgy közlekedsz, hogy ha van egy nem várt nagymama a bokor után, akkor így járt?
azt elhiszem amúgy, hogy teljesen amatőrül van kialakítva, talán korábban kéne, az egyenesben. vagy sehol. (a fehérvári decathlonnál lévőket is utálom, minden más fekvőrendőrön átmegyek normális sebességgel, de azoknak olyan élük van, hogy nem jó még lassan sem átmenni rajtuk)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZavaBalazs
őstag
válasz ZolkoW #249770 üzenetére
én már egyre inkább úgy vagyok vele, hogy elütöm ha nem megy máshogy. Kicsit unalmas, hogy én kerülgetek, meg satu fékezek más faszsága miatt. Nem beszélve borulásról. És még nekik áll fejjebb. Csak azt nem értem miért nem a kocsik között sétálgatnak ennyi erővel.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #249769 üzenetére
Én a magam részéről: Eleve nem látható be a kanyar, ismeretlen útvonal, erős lejtő, lassítok, onnan meg a fekvőrendőr meg a tábla(egész jól látható korábbról már) plusz figyelem felhívó. Rider hiba túlsúlyt mondok erre.
Vannak merész outisok akik belemennek az ilyen kanyarba is (me tapad a gumi elbírja).. pláne hogy lejtő és viszi a flow.Am szép útszakasz szeretem az ilyen részeket
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz ZavaBalazs #249769 üzenetére
Egy igazi barom volt aki azt oda tervezte, meg az is aki engedélyezte!
-
-
Tin
veterán
válasz fulton #249774 üzenetére
Olyan ez, mint a német autópálya. Ott mehetsz 250-el is, nem szállsz el, mert megtervezték. A kanyarokat is. Magyarország M7 laza balos Zamárdi előtt ahol indul felfelé a völgyhídra az út, ellenkező irányba dől a pálya, mint hogy a kanyar miatt kellene. Ezek után egy ilyen bukkanón min kell csodálkozni? Ráadásul jó vastagon ráfestve, hogy még csússzon is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #249773 üzenetére
Na de mit lehetett volna helyette? ...ahogy a képen is látszik meredek lejtő végén ott egy stop tábla (itt még macisajt) és egy utca keresztben, vagyis ha ott elengeded akkor biztos nem állsz meg a végén és kirongyolsz az útra elsőbbségadás nélkül.🤔...ide.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #249776 üzenetére
Megemeli, majd a végére egy lépcsőt korláttal, köré meg egy tripla U lejtőt, amin leereszkedsz/felmész bicajjal. Máshol miért megy?
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Hát jó, akkor bontsák el. Szerintem a Dunakanyarban 10 "veszélyesebbet" tudok mondani - buckás hidak (nyitott telóval meg lehet ugrani), oszlopok az út közepén, lejtők (Deszkametsző kóspallagi oldalán 40nél ha jön szembe a kombájn az egysávos úton, annak mondhatod, hogy miért vagy itt ) - ,de valószínűleg a féktávnál is másról beszélünk egy outinál, meg mondjuk amit én megszoktam. De ha le akarják lassítani a népet, mit rakjanak oda? Pumpapályát?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #249778 üzenetére
De ha le akarják lassítani a népet, mit rakjanak oda?...itt írja fentebb,(Megemeli, majd a végére egy lépcsőt korláttal, köré meg egy tripla U lejtőt, amin leereszkedsz/felmész bicajjal. ) bár én ebből egy szót sem értek, biztosan jobb a láthatóan felfestett fekvő rendőrnél és közlekedési táblánál, melyen egyértelműen írja, hogy 10km/h és bukkanó. Amúgy meg igazad lehet abban, hogy nem mindenkinek való a kerékpározás és lehet a KRESZ vizsga is időszerű a kerékpáron is, főleg annak aki sem a táblát nem látja/érti, meg el is csúszik egy felfestett fekvőrendőrön.😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #249776 üzenetére
Meg kell nézni, hogy oldják meg Ausztriában vagy Svájcban, ettől a buckánál rosszabb nem nagyon van.
Hétvégente szezonban a bringautak tele vannak 20 fős nyugger csoportokkal (biciklivel), nem hogy megállni vagy kikerülni nem tudnak, azt sem tudják, hogy eljöttek otthonról!
Hallstatt-nál rémlik a vasútállomásnál egy ilyen meredek rész a bringaúton Obertraun felé, hogy lassítsanak egy ilyen U-s szerű megoldás van amit Tin is ír. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #249779 üzenetére
Olyanra gondol, amit aluljáró lejáróba szokás rakni: lépcső, mellette meg 2-3 U alakban a bringás/roki járda (váci vasútállomásnál pl ilyen). De ennek a mg-i gépek meg a kerttulajok nem örülnének. Mondjuk ha ilyen hosszú egyenes van a kereszteződés előtt, akkor tényleg felesleges fentre rakni a huplit, de inkább a szemből jövő forgalom miatt rakták azt oda.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #249779 üzenetére
Hát pedig a cikkben benne van hogy az olvasó gyereke is csúnyán esett pedig szokott arra járni, ismeri az utat, tudta is hol a bukkanó.
Az utakat úgy tervezik meg, hogy a leggyengébb képességű járművel is biztonságos legyen. És akkor is, ha valaki tolja neki.Amúgy klasszikus szóhasználatban szerpentin, de arról másra asszociál az ember. Mellesleg a hegyekben azok is azért vannak így megépítve, hogy fel és le lehessen menni épségben, és ne csak egy 500 lóerős kocsival, amin kerámia fékek vannak.
Azt még értem, hogy ott a tábla, de segít? A fekvő rendőr meg csak ront a helyzeten.
De látom ebből is a minek ment oda lesz, inkább elengedem.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Lassítani kell. Ott engedem a kerékpárt , ahol belátom az utat. Ha nem látom be, pláne lejtő van, az én felelőségem annak tudatában engedni bele a sebességem. Én ezt így látom, nálam ez nem kérdés kérdése A fekvőrendőr tök felesleges volt oda szörintem.
A tábla figyelmeztet, igen segít, segíteni kéne neki ha az ember igenis figyelembe veszi és nézi a táblákat, egy ilyen helyen szerintem észre lehet venni. Lehet elszámolja a sebességet, rosszul méri fel a lassítás erejét.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #249783 üzenetére
már most hogy beszéltünk ilyen szép kis utakról, feljött bennem hogy most 1 hétig * idő lesz. eső eső hátán. Kényszer pihi. Bár nem árt, Kell kis szünet néha.
Ti ilyenkor szoktatok lazán aktivitáskodni, (laza könnyű tekerés, reg. ben pl)?. (ha van lehetőség rá nekem nem igen lesz sajnos)
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #249781 üzenetére
Ja értem...de ha nem is a kereszteződés miatt tették hanem a szembejövő felfele mászók miatt akkor pláne nincs más forgalomlassító mint a hupli.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #249785 üzenetére
Egy időbe futkorásztam, de lekopott.
hátha lesz kis szigorúan csak reg. kerékpározásra lehetőség. (úszás lehet lesz, bár tartani kellene egy tiszta hetet pihenőben). Legutoljára ilyen január közepén volt.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
Azért mert máshol van rosszabb még hadd ne kelljen tapsikolni egy önkényesesen megépített, szakszerűtlen, balesetveszélyes és értelmetlen műalkotásnak.
Az útvonalat nem ismerőknek elmondanám, hogy ezt megelőzően Etyek és Gyúró között ennél sokkal nagyobb lejtők (megy is ugye a "családbarátozás") és kanyarok vannak (kavicsfelhordással nehezítve). Oda érdekes módon nem kell fekvőrendőr. Itt ahogy Hasaggymeg is mondta, csak a végén lévő útkereszteződés a probléma. Ahhoz pont elég egy "STOP 100m" előrejelzés és egy korrekt lassító. Hupli és hupli között is van különbség.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
jjeahh
nagyúr
Zoliwrc-t olvasva a stravan 2 dolgot nem értek:
- felétek az erdőkben döngölik, tolólapozzák az utakat? Azért ugy-e nem mind?
- montis szemszögből ez miért jó?Tudom, van aki 190mm rugóutas fullyval is azt szereti ha az ösvény tükörsima és ha a favágók, traktorok feltúrják, akkor valóban előny, ha valaki utána rendbeszedi az utakat. De pl. felénk is a mezei gerinc kör nagyrészt sima földút, kb. csak két sziklakertecske van rajta, ami kihívás és emiatt a környéken az a legunalmasabb kör montival. Vagy csak én szeretem, ha valami történik is a gumi alatt, nem csak suhanok és csak én érzem úgy, hogy a montizás egyik alappillére az, hogy meg kell küzdeni az anyatermészet akadályaival? Ha suhanni szeretnék vennék outit. Mondjuk nem ugyanaz, mert ott az autók zavarnak és nem jutsz el olyan szép helyekre mint montin, de na... Ha felénk tolólapoznák az erdei utakat, szerintem én vért izzadva keresném mindíg a rejtett érintetlen ösvényeket és megpróbálnék a garminra olyan trackeket tervezni, ami elkerüli a döngölt helyeket . Egy előnye persze azért szerintem van a sima erdei utaknak: lehet komoly tempót menni és ha komoly a tempó, könnyen elkap a flow. Az összehasonlítás kedvéért felénk könnyű terepen lazán tudok 19 fölötti átlagot menni, a Hirtelen puszta felé full sziklakerten meg 13km/h is komoly tempónak számít. Amúgy Csákvár-Vértes környékén is ezt csinálják az utakkal? Mert oda a legvalószínűbb, hogy eljutok a közeljövőben.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #249788 üzenetére
sok útvonalamon elketyegnék a gravellel is, vagy csak kevés olyan szakasz lenne, ahol nem. mondjuk ahogy írod, az azt sugallja, mintha karban lenne tartva az erdei úthálózat, hát, ezt azért nem mondanám, inkább amerre épp fakitermelés (mi az a FAKI?) folyik, ott megoldják, hogy a teherautó is el tudjon haladni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #249787 üzenetére
Mondjuk az a hupli tényleg a legrosszabb fajta, vagyis magas és meglehetősen hosszú is...meg is van.
...ugyanakkor nyugaton sem kell a szomszédba menni ilyen hülyeségekért, a bicycle lane speed bump-ra gugli barátunk is hoz néhány érdekes találatot. Ez pl. biztos megszűrné az útra elsőbbségadás nélkül esetleg kirongyolókat.#249788
jjeahh...- felétek az erdőkben döngölik, tolólapozzák az utakat?...hát nem. Ahogy ZolkoW kolléga is írja, ahol erdő, és vadgazdálkodás folyik, esetleg valami turisztikai tevékenység ott a járművek miatt le-lenyomják, de még ott is van bőven ilyen is. Ugyanakkor te sem gondolhatod komolyan, hogy tud valaki napi szinten 50km/1000m lenyomni sziklakerteken. ...ráadásul ha megnézed keményfarkú fórumtársunk nettó-bruttó idejét, ő nem az aki le szeret szállni pihenni, gombászni félórákat, vagyis a folyamatos 20+% sziklakert nem pálya egy 2-4 órás tekerésnél, ahol a bruttó idő alig tér el a nettótól.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nem tudom néztétek e a tegnapi TdH szakaszt, de Jakobsen nagyon megalázta a mezőnyt. [link] Ahonnan jött, amilyen tempóval... Nagyon durva. Caleb Ewan-t is érdemes nézni, amint meglátja Jakobsen-t és, hogy milyen tempóval jön balról, visszaül a nyeregbe és hagyja az egész sprintet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz 6030D #249778 üzenetére
Nem kell odarakni semmit (esetleg egy lassításra figyelmeztető táblát), mindenki viszi a józan eszét. Érdekes módon pl. Dobogókőnél nem olvasni sorozatos balesetekről, pedig valami iszonyat szar az út fekvőrendőrők nélkül is. De, aki nem akar elszállni, ésszel ereszkedik.
Lesz július 1-én BuBa teljesítménytúra (125 km). Jön valaki? Addig még meg lehet tanulni bunnyhop-ozni
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #249790 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #249793 üzenetére
Mióta felpörgették a fakitermelést, szétment rengetek szélesebb ösvény.
Crk útvonalán is vannak részek, ahol konkrétan tarra vágták az erdőt. Pilisben is látszik folyamatosan a fakitermelés.Látszik ahogy munkagépek szedik szét az ösvényeket.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #249789 üzenetére
& Hasaggymeg: Ja, így értem, ez így teljesen okés, sőt, tegyék is rendbe amit elcsesznek.
"Ugyanakkor te sem gondolhatod komolyan, hogy tud valaki napi szinten 50km/1000m lenyomni sziklakerteken. ...ráadásul ha megnézed keményfarkú fórumtársunk nettó-bruttó idejét, ő nem az aki le szeret szállni pihenni, gombászni félórákat, vagyis a folyamatos 20+% sziklakert nem pálya egy 2-4 órás tekerésnél, ahol a bruttó idő alig tér el a nettótól"
Miért is nem pálya? Nagyon megjegyezted, hogy gombászgatok, de amikor nem somlyó kört megyek, vagy nem egyedül tekerek, hanem olyanokkal, akikre nem kell várni, én sem állok meg folyton. Ha olvastad a legutóbbi (?) válaszomat ZolkoW-nak, láthatod, hogy ott is kiemeltem, hogy az energiaszeletet is bringán ülve eszem meg és gyakran azt az 1-2 fotót is tekerés közben lövöm meg . Akinek meg megy 1500-2000-3000m szint, annak menne 1000m is sziklakerten. Én valszeg gyengébb vagyok Zoliwrcnél, de így is megy 1500m+ is nehéz terepen, nyáron ha van lehetőségem egymásután 3 nap is, aztán kell 1-2 nap pihenő
#249793 Hasaggymeg: az ilyen engem is idegesít, ezeket nem árt, ha rendbeszedik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #249788 üzenetére
Ezért mondom mindig, hogy pontosítani kell azt, amikor valaki terepről beszél. Mert a szántóföld melletti út és a sziklakert is terep. Ez a tolólapos még hagyján, mert ha visszazömül, utána nagyon frankó, széles "turistautad" van, de amikor mentünk Bp mellett a fehér kavicsos tükörsima járdán (Panoráma kör?), na nekem az nem volt természetközeli.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Maximum1
őstag
válasz Csokicsibesz #249794 üzenetére
Egyre jobb, Covid miatt rengetegen lettek az erdőkben, ukrán/oroszok miatt meg az erdőt vágják, mi jön még.
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #249795 üzenetére
Terrashield ára elég borzasztó. Erről mit gondolsz? Kullancs-stop illóolaj keverék 10 ml
https://barbieripnk.hu/
-
Csokicsibesz
tag
válasz Maximum1 #249797 üzenetére
Azért szerintem az objektíven belátható, hogy ennek a fakitermelésnek túl sok értelme nincsen. Tavaly ősszel kijött a rendelet, hogy lehet vágni. Ősszel tüzifának valót vágni elég értelmetlen, mert ki se tud száradni télig. De inkább hagyjuk.
Most meg ott állnak a kitermelt fák összerakva, hogy kiszáradjanak. Miközben hetente van 1-2 esső, meg az elkövetkező 2 hétre is folyamatosan essőt mondanak. Amit eddig felhalmoztak, az se fog ilyen tempóban a közeljövőben kiszáradni.
Vagyis túl sok hőenergiát ezzel biztosan nem lehet termelni.
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #249795 üzenetére
Neked konnyu, mert uldoz a maci, kenytelen vagy veszettul tekerni.
Egyebkent itt a Mecsekben rohadtul nem simak az osvenyek, mert vagy sziklas, nagy koves, szuk, bukkanokkal, vagy egyenetlen, tele gyokerrel. A maradek meg a fakitermeles miatt ronggya van jarva.
Gravellel pl. nem mesz el ezeken, mert szetesne 100m utan, vagy a felni menne ronggya sokkal elobb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest