- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- AutoCAD
- Max
- Python programozás
- XPEnology
- Milyen NAS-t vegyek?
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Sweet.tv - internetes TV
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz -=RelakS=- #17419 üzenetére
(#17418) DjKoxi
Felszivárgott az olaj az odaút csillapítás/lockout kamrába a felső passzív dugattyú fölé a visszaút csillapítás résztől, most meg nem akar lejönni, mert nem tudod annyira lenyomni a telót hogy a két olaj összezárjon és megnyisson egy szelepet. Ennek nem illene megtörténnie. Manitounak ezek a megoldásai előfordulnak hogy kicsit életképtelenek.
Ha levegős akkor ereszd le, aztán nyomkodjad sokszor, egyszer csak a maradék lent maradt olajnak illene visszahúznia és megnyitni a szelepet a felső dugattyún.
Amúgy nem hogy nem szabad felfordítani, hanem aminek a lábába van kenő olaj, azt ajánlott felfordítani bringázás előtt, hogy a lefolyt olaj kicsit feljöjjön, és újra kenje a becsúszót, perselyeket.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs