Új hozzászólás Aktív témák

  • Dudi08

    tag

    (#172079) rétisün:
    8 bar körül 25-26mm-t mértem a GP5000-nél 17-18mm belső felni szélességnél.

    Más téma:
    Pár napot vissza olvasva láttam, hogy 25->28mm-es váltásról érdeklődött egy kolléga.
    Valószínűleg én vagyok a kényes, de erre Cegléd felé az utak döntő többsége szerintem elég retek minőségű, ezért én elgondolkodtam hogy a 25-ös GP5000-et lecserélem.
    Öcsémnek 28mm-es Mavic UST gumijai vannak, kölcsön kértem tőle és mivel TLR a gumi, a saját gyári alap felnijeimet átalakítottam TLR felniszalaggal. Senkinek sem ajánlom hogy a nem TLR felniket alakítsa át,de nekem működik. (tudom felelőtlen, veszélyes is lehet stb.. de egy tesztet megért a dolog)
    A felni szalagra kell nagyon odafigyelni, mert nekem olyan problémám volt, hogy korábban tej nélkül már teszteltem, de mivel tej nélkül nem tartotta a nyomást, ezért inkább belsővel használtam tovább. Most amikor szereztem gyorsan tejet (Joe's), ismét
    tesztelni szerettem volna, de a felnire nem akart a gumi rá"robbanni". A küllő furatok sértették meg a felni szalagot, ezért ott engedte el a levegőt. A felniszalag cseréje után tökéletesen felugrott a felnire a gumi, a tej segítségével pedig tartja a nyomást.
    Komfortban nincs ég és föld különbség, nem nyel el minden hibát, de nekem tetszik és a rázósabb utakon kevésbé fáradok el. Elől a 8bar helyett 5 baron megyek most, hátul 6 bar. (85kg vagyok)
    Tempóban mintha lenne különbség a jó utakon, de erre nem mernék megesküdni, mert keveset megyek számomra nagyobb tempókkal (35-40kmh és felette). Rossz, kicsit rázós "vibrálós" úton egyértelműen jobb tempóban, mert kevésbé adja át a rázkódást.
    Én 99% hogy le fogom cserélni véglegesen a belső + 25mm kombót TL+28mm-re.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák