Új hozzászólás Aktív témák

  • itouchfan

    senior tag

    válasz INTELligent #164127 üzenetére

    Youtube GMBN videókat tudom ajánlani, playlistek között keress rá a "How to"-ra.
    Egyébként én is a száraz, apró kavicsos murván félek a legjobban kanyarodni, ott nem érzem a tapadást, aszfalt, földút, akár nagyobb köves út is sima ahhoz képest, de ezeken a kis murvás, poros kanyarokban nem merem a bringát bedönteni igazán...
    Lejtőn pedig mindig érdemes ha nem is kiállni, de kicsit "atttacking position"-be helyezkedni, több súly a lábakon (pedálok vízszintesek, domináns láb elől/ kanyarban értelemszerűen a belső láb elől-felül), kevesebb a nyeregben, karok enyhén hajlítva, tekintet előrébb néz 5-6-8 méter sebességtől függően, hogy már jó előre ki tudd választani a nyomot, így lightos terepen is ha kell, rögtön ki tudsz állni és hátravinni a súlypontot. De egyébként videók, DH_Enduro videók és tapasztalat alapján is a legfontosabb meredek, technikás lejtőkön a nyomválasztás, és a súlypontáthelyezések, mikor kell hátra helyezni a súlyt, mikor melyik-keréken kell több tapadás - ennek függvényében változtatni a súlyelosztást. Nem könnyű.
    Pont tegnap határoztam el, hogy minden héten egy ilyen regeneráló vagy laza ride-om (előző napi erős edzés után) ilyen Skillsride lesz, hogy keresek szűk ösvényeket fel is, le is, Dh-sabb részeket és gyakorolom ezeket mert muszáj.

    „Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

Új hozzászólás Aktív témák