- Windows Insider Program
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz Szakbarbár #15949 üzenetére
A 3403 az 3 tányéros karhoz való, tehát rendelkezik láncfelvevő képességgel amire a te esetedben a legkisebb lánctányér révén nincs szükséged. Jó lesz az a másik, meg nagyjából tulajdonképpen elég sok minden jó oda neked amit 2 tányérosra 39nek terveztek és egyezik a lyukkör.
ez is jó ha rászánsz alura plusz pénzt.Középrésznek bármely octalink ajánlott amit országúti célra gyártottak, bár igazából szerintem a mtb verzió tömítés/sártűrés viszonylatában ad többet, ha valahol van valami régi elképzelő elfekvő octalink középrész -50%-ért akkor nem hagynám ki.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
fraba
aktív tag
Sziasztok!
Valaki látott már (működés közben, élesben) vagy használt már ilyen lámpát? Mi a véleményetek róla? Fotóknak vajh' lehet hinni?
-
hegyimorc
senior tag
Volt két ilyen lámpám is. A tartója miatt nem szerettem. (Múlt idő, mert az egyiket elajándékoztam, a másik pedig megmaradt, de nem használom bringán)
A képek hihetőek.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
rabtibus
tag
sziasztok !
ez szinte tök ugyanolyan csak nincs tartója :
http://globiz.hu/index.php?page=product&product_id=18604 -
D.Orion
veterán
Tessék, volt szerencsém egy ilyet élőben kipróbálni. XM-L2 Cree led van benne, brutális fényerő három fokozatban, plusz SOS és stroboszkóp, na meg a zoom. Megy sima AA elemmel is. Kompkat méret, majdnem annyit tud fényerőben, mint Ádyka által itt árult nagytesó.
[ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
Nem rossz, teljesen jól fogja a lámpát, csak míg mondjuk egy cateye lámpa tartója egy lapos kis sín aminek a látványától nem hányok, ez egy nagy bumszli ronda cső.
Ennyi, de ez épp elég volt, hogy lekerüljön a kormányról.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
dudi6
senior tag
válasz imyourfriend #15952 üzenetére
Köszi a választ! A felnik vadi újak, kb. 1 km-t mentem eddig. Fékeket úgy állítottam be, hogy ne nyomja el a felnit ha behúzom, így viszont elég érdekesen áll, ha szemből nézem ferde a villához képest, kerék jól be van téve, nem ferde...
-
imyourfriend
őstag
Ott már pedig valami hiba kerekedett akkor a rendszerben. Rendesen ráér a fékpofa a felnire, nem az alján van az ütközőnél mindkettő? Jó lenne amúgy egy kép róla, mellesleg te fűzted a kereket vagy boltban vetted és ott azt mondták hogy jó (középre van centírozva)? Persze ha nem nagy gond egy szemből fényképezett kép, ott kiderül minden. Az is előfordulhat hogy újonnan fűzött kerék és utána kell húzni a küllőknek bár ez 150-200km után esedékes csak, de kitudja.
[ Szerkesztve ]
-
dudi6
senior tag
válasz imyourfriend #15962 üzenetére
Este ha hazaérek melóból csinálok képeket. Szaki csinálta, úgyhogy jónak kell lennie, középre van centrírozva. Fékpofák is jó helyen vannak. Valószínű elviszem szervízbe, az a biztos, csak most nincs időm mászkálgatni...
-
AtHoS
nagyúr
Montira szeretnék keríteni valami kisebb váztáskát szerszámok, fényvisszaverő mellény tárolására.
A bringán hova (kormányra, vázra, ülés alá), milyet, hol érdemes nézegetni?
read-only mode on the forum
-
fpeter07
veterán
Utálom az ilyen időt. Átmeneti ruhában megfagy az ember, téli ruhában meg leizzad.
-
Moric
aktív tag
Ismét a segítségeteket kérném.
Milyen fékbetétet vegyek az elkopott helyére?
Most kinézetre ilyen van benne. -
imyourfriend
őstag
válasz rootkiller #15967 üzenetére
+1
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz rootkiller #15951 üzenetére
Igen, én is láttam hogy 3 tányéroshoz van, de a semminél az is jobb. Majd meglátom hogy a helyi boltban mit és mennyiért ajánlanak. Jelenleg ilyen állapotban van a hajtómű illetve a hátsó racsni. Nem tudom ez mennyire számít kopottnak, a boltban azt mondták "hamarosan cserélni kell". Örülnék ha csak a lánctányért kellene, és nem az egész hajtást. De lehet hogy váltok az 52/39-ről 50/34-re.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Runner_fxr
Ármester
Úgy néz ki, hogy mégsem lesz Cube-om. A nagykerben azt mondták, hogy csak előrendelésre hoznak a boltoknak, semmilyen szabad készlet nincs. Azt is mondta, hogy nem tudnak annyit gyártani, hogy elég legyen, abszolút piacvezető Németországban. Ezt mondjuk nem gondoltam volna, hogy egy 2014-es modellt 2014 02. hóban már nem tudom megrendelni. Ez van. Esetleg még külföldről tudnék rendelni teljes áron, de annyit nem adok érte.
Így most akkor megrendelem a Bergamont All mountrain gépét, kicsit kisebb rugóút, de legalább marad pénzem, mert ezt gyári áron tudom megvenni, így viszont lesz pénz még egy rock shox reverb nyeregcsőre is. -
rootkiller
őstag
válasz Szakbarbár #15972 üzenetére
Ez a dolog úgy van hogy viszonylag minimális kopásnál ha lecseréled a láncot akkor működni fog a meglévő sorral és tányérokkal, ha tovább húzod akkor a sor és használati aránytól függően először a legtöbbet használt tányér majd a többi is cserés lesz. Persze a sort és a tányérokat is le kell cserélni x db lánc után.
Amúgy meg azért kell cserélni mert egy bizonyos kopás után nem illeszkedik a lánc a fogaskerékre és ugrani fog.
Persze van az hogy ronggyá koptatod egyben az egészet akár 10000-es nagyságrendű km-el, és utána cserélsz egyben mindent.
Ha vonzódsz az 50/34-hez akkor szerintem inkább várd meg míg elkopik a nagyobbik tányér és vegyél egy tiagra kart, nagyot fog hozni az octalinkhez képest az integrált tengely.
Artengo TR 990 Pro
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz rootkiller #15975 üzenetére
Erre gondoltál? [link]
Nem tudom mennyi idő alatt fog elkopni, most új lánc van rajta, eddig nem tapasztaltam hogy átugrik. Nem sokat megyek egy idényben, tavaly kicsit több mint 3000 km-t mentem. A kenésre is figyelek. A kisebb fogszámú hajtómű pedig azért lenne jobb, mert elég sokat megyek hegyekre és kevés a 39-23-as áttételem. Vagy én vagyok gyenge.
Nekem megfelel a mostani Sora felszereltség, szerintem észre sem venném a különbséget.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
imyourfriend
őstag
válasz Szakbarbár #15978 üzenetére
Azért egy ilyen hajtásnál bőven többet teljesít az octalinkes, az integrált hajtóműről nem is beszélve. Nekem szerintem az dobott a legtöbbet a bringámon. Addig meg azt hittem hogy nem érdemes, meg csak egy hajtás. Aztán ott tudod a legtöbb erőt eldobni abból amit kifejtesz. Persze ezt csak akkor tudod megtapasztalni ha már egy integrált hajtóművet szerelsz a gépbe és tekersz vele. 39-23 a magyar dombokra megfelel bár egy 50/34-es első fogkiosztással biztos könnyebb a gurulás.
-
sanzi89
addikt
Nem tudjátok véletlenül, hogy egy BBB BHE-28 Jaya 2010-es sisakhoz honnan lehetne belülre tépőzárazható szivacsot venni? A gyári, ami a homloknál van szétmállot. Vagy esetleg valami homemade megoldás?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Moric
aktív tag
válasz ---Lasali--- #15977 üzenetére
Rendben, rendeljek egy fémes és egy műgyantás fékbetétet?
Állítólag tárcsához választunk fékbetétet, az első tárcsa márkáját megtaláltam, de a hátsóét nem.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Nem szokták össze vissza variálni, ugyan olyat kéne előre és hátra is tenni.
A fémes jobban bírja a melegedést, igazán az akkor jó ha sütöd a féket a lefelékben, vadabb lejtőzésekhez. De zajos és kis sebességnél nem annyira erős a fékhatás csak ha szépen összekopik, egyébként meg zabálja a tárcsát.
A gyantás az meg puha, az nem bírja ha sütöd, mert megég, tárcsa kímélő, de hamarabb is kopik.
Szóval elvileg kellett volna a két fék tulajdonságai közt érezni ezeket a különbségeket. És szerintem-e szerint döntsd el hogy milyen kell neked, én a fél fémest ajánlanám inkább. -
rootkiller
őstag
válasz Szakbarbár #15978 üzenetére
Igen erre. Ha a Sora meg is felel, ez azért igencsak jelentős differenciát hoz. Emlékszem még az ISISes időkben rendszeresen beleért a tányér hajtáskor a terelőbe, addig a Hollowtech II rendszernél már ez egyáltalán nem volt jellemző. Persze a PressFitBB a királyság
Artengo TR 990 Pro
-
rétisün
veterán
válasz rootkiller #15985 üzenetére
csak a PressFitBB-hez olyan váz is kell, egy octalinkes vagy integrált hajtóművet meg beletehetsz egy régebbi vázba is....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
imyourfriend
őstag
válasz rootkiller #15985 üzenetére
Integrált aztán kezit csókolom, az olcsó volt annó és nekem be is vált.
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15988 üzenetére
Végül is integráltból majdnem mindegy hogy mit veszel, egyszerűen szélességben és átmérőben annyira drámai mértékben megnövelt hogy az óriásit számít merevség szempontjából. Onnantól kezdve már csak a kar meg a váz hajolhat jelentős mértékben.
Artengo TR 990 Pro
-
pengemetal
aktív tag
Ha már a hajtóművekről szól a diskurzus, lenne egy elméleti kérdésem: adott egy Bontrager sport 53/39 négyszögtengelyes hajtómű, Shimano Sora STI (szerintem 3300, 8 speed) fékváltókarok, Sram 850 8 sebességes kazetta, Tiagra 9 speed hátsóváltó és Shimano 2203 átdobó. Cserélhetek úgy integrált 9 sebességes hajtóműre, hogy a többihez nem nyúlok? Illetve, ha hátul cserélnék 9-es sorra, működni fog-e fékváltókar vele?
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
rétisün
veterán
válasz pengemetal #15990 üzenetére
hajtóművet cserélhetsz, de ha 9-es sort akarsz hátra, ahhoz 9-es fékváltókar kell.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
G@ben
addikt
Le akarom cserélni a hátsó fogaskeréksoromat újra, ki is néztem régebben a Sram PG-850-est, de most nincs olyan elosztásban, mint az eddigi. 11-32-es kéne, de ez max 12-26-ban érhető el.
Milyet ajánlanátok ilyen fogosztással max 8-9k-ért? A felhasználás erős gyorsításokkal terhelt városi szakaszok és aszfaltos túrázás. Ja, feltétel, hogy az ebike-on rendelhető legyen, mert onnan jönne a többi alkatrész is. Ezek közül: [link]
Illetve láncot is keresnék ehhez, ami strapabíró. Jelenleg ha minden igaz, KMC Z-7 van rajta. Ennél ha kicsit jobb, az nekem már elég, nem kell a legdrágább. Mondjuk 4500 Ft-ig.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-
G@ben
addikt
válasz belaazallat #15994 üzenetére
Testbike-on gyorsan kopónak mondják a sort, a láncra meg itt is írta valaki, hogy hulladék, illetve a testbike-os vélemények sem túl meggyőzőek.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
belaazallat
addikt
Hali!
Én 970-es sort használok, 9-es lánccal, nekem ezekkel nincs problémám. Ha jól tévedek szki fórumtárs használt Sram alkatrészeket(8-as rendszerhez), ha erre jár őt kéne megkérdezni, mert ő télen nyáron használja a bringát, Ő az igazi tesztalany.
Szek: az enyémbe ~6000 km van, de semmi kopás.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #15997 üzenetére
6000km alatt nem nyúlt le a lánc?
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #15998 üzenetére
Nekem Connex 908-as volt/van fent és 6500-at bírt, ugyan nem nyúlt még le de már érett a cserére. El nem hiszem hogy 6000km után még újszerű állapotú lenne egy lánc..
[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt