-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
Én a tárcsásat venném...Ha pedig kevésnek érzed, még mindig egyszerűbb összekaparni a lét, és cserélni a tárcsát, és a rendszert jobbra. A V fékest lényegében csak akkor éri meg megvenni, ha úgy hagyod, ahogy van. És ha valamiért nem fog megfelelni? Én is pont ezért nem a V fékes Giant-et vélasztottam, ugyanis szereléssel, XT agyakkal együtt 90k környéke lett volna tárcsásíttatni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
SOAD19
addikt
Újonnan nagyon el vannak szállva az árak. Szerintem, ha nem idegenkedsz túlzottan a használt bringa vételtől, akkor inkább aprón kellene kicsípned egy újszerű cross bringát. Nyár elején vettem 180k-ért egy ilyet, ami lényegesen komolyabb felszereltségű, azoknál, amiket linkeltél. Igaz újonnan elég húzós az ára. Elég jó állapotban volt, csak pár kisebb karc volt rajta, még a féktárcsák se voltak bekopva.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Az első kettő elég harmatos felszereltség, a harmadik árából pedig még újonnan is lehet jobbat venni.
A Kross egybéként egész jó kis gyártó, de szerintem nagyon elmentek az utóbbi 1-2 évben az árakkal, már-már a nagyok (Merida, , KTM, Kellys) árában adják a gépeiket, ami szerintem nem jó húzás a mai zsúfolt piacon.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
az ismerős lévén csak ehhez a kettőhöz férnél hozzá egyébként?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fpeter07
veterán
Könnyű terepen még a belépő kategóriás Caprine Cross 1 is vígan elközlekedik. [link] Nem árt viszont ismerni az ösvényeket, nehogy meglepetés érjen. Maga a kerék nagyon rugalmas és a vázról sem ró le a merevség. Kocabringásként ezek egyébként előnyös tulajdonságok. Ha belépő kategóriában nézelődsz leginkább a hajtóműre figyelj oda. Inkább az legyen picivel jobb, mint a pl. váltórendszer. Ja és ha ritkán használja, még az állítható kormányszár is jól jöhet. Ha nincs hozzászokva a bringázáshoz, akkor eljátszhat vele, hogy milyen szögben álljon.
-
Zola007
veterán
ÚJ bringából kiemelkedően jó vételt nem is fogsz találni 100-120 körül, használtból ellenben főleg így ősszel meg lehet fogni jó gépeket.
Viszont ha olyan jó ismerős, akkor talán meg lehetne vele beszélni, hogy a hajtóművet, fogsort, láncot élből cseréljétek és számolja be egy Deore szett árába, ezzel a Bergamont pl. nagyban javítható lenne.
Ha nem titok, akkor leírhatnád, hogy pontosan mennyiért is tudnád megkapni ezeket a gépeket, mert úgy könnyebb lenne mondani rá konkrétumot.
(#11805) ---Lasali--- : én eredetileg valami egyszerű, letisztult alumínium tartót keresnék, de bumszli vastagra vannak csinálva vagy csiricsáré módon ki vannak könnyítve vagy elkérnek érte 4-5e ft-ot, ami azért erősen a rablás kategória egy darab aluért.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
Hát ez elég közvetve volt, mert annyit írtál hogy
- mi a legjobb vétel 125-ig
- kiemelkedően jó vétellel nem találkoztam a 100e-120e ársávban
- 150e-180e most nem tudok rákölteniebből én csak annyit tudtam belőni, hogy max 125 ezred van rá és a két olcsóbb bringa 100-120 között lehet, de ezt még konkrétumnak nem neveztem volna.
Viszont az a 20 ft nagyon nem mindegy jobbra vagy balra, mert abból pl kijön egy komplett acera - deore váltás beszámítással.A B4 állapotát nehéz így megítélni, a bemutató darab jelenthet "csak kirakva állt 1 évet" -től kezdve a "tesztnapon küldték neki ami a csövön kifér"-ig mindent.
Ezek fényében én alapnak leginkább a a Bergamont-ot ajánlanám, azonban kizárólag felszereltség szempontjából, nem igazán ismerem a márkát.
A B4 a 29 miatt lehet vonzó, mert egyébként felszereltségben kb annyival tud többet, amennyivel drágábban megkapod, de én inkább azt a 20e ft-ot később költeném rá a Helixre főleg ha nem vagy 180 centi felett vagy mostanság nem sokat MTB-zel, akkor inkább maradj a kisebbnél.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
Annyiért ha tényleg jó állapotú, akkor a B4 megéri, 29er-ként.
Innentől a te döntésed, garanciális gépet érdemes venned, mert ismerős a tulaj és ha gond van, akkor nem fog rajta szőrözni sokat.Szín témához: mindegyiken meglátszik a kosz, aki ezen fennakad, az vagy csak prezentációs céllal tart kerékpárt vagy nagyon ráér. Nekem fekete-piros a gép, azon is észrevenni még szobai port is.
Persze nem jó az sem, ha nem látszik ki a márkajelzés a rárakódott kosz alól, de a mozgó elemek legyenek tiszták, de megfelelően kenve, a többin nem kell annyit parázni.
Lehet hogy haverod is lecseréli idővel ha neki is megtetszik a csapatás dolog, ellenben ha nem akartok gyakrabban 50-100 km-es túrákat és néha le akarsz menni földútra, akkor a B4 jobb választás.
Aszfalton mindennel lehet menni, max lassan, de terepen már nem működik fordítva.Méretben elméletileg (!) ezek jók, de ki kell próbálni, beállítani nyeregmagasságot, előretolást, teleszkópot és utána is még lehet sok mindennel variálni (stucni, nyeregcső hátrahajlás, nyereg típusa, kormány típusa, stb)
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hoffman_
nagyúr
köszi a tippet. bár félek, hogy most már nincs értelme, amióta volt a fejemen a rudy project slinger, azóta igazából tudom, hogy az kell nekem, csak az ára miatt nézek még mindig mást, de ugyanarra jutok, baromi jó sisak...
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Runner_fxr
Ármester
203-as tárcsához azért elég masszív villa kell, pontosan milyen típusú a tárcsaféked? Ha ilyen noname bowdenes akkor inkább cserélni kéne az egészet.
Ha jobb minőségű akkor elég csak az adapter és persze a hozzá való tárcsa. A mechanikus tárcsafékek úgy tudom mind úgy működnek, hogy csak az egyik oldali betét mozog és a másiknak a távolságát tudod állítani. Illetve a bowden feszességgel a másik betétet.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Teljesen jó választás szerintem. Egy két dolgot tudok csak hozzá tenni:
XT agyakat be kell jól állítani mert gyárilag nem lesz, meg nem szabad beáztatni, szervizelni kell sűrűn, és akkor kiszolgál sok sok évig.
MT2 es féket meg rettenetes lelégteleníteni úgy hogy ne legyen nyúlós és kilométer hosszú a karnak az útja, én is ilyesmi féket használok (MT custom) én megszerettem de nyugodt szívvel nem ajánlanám, kár hogy nem SLX van rajta ebből is.
Csak nem tudom hogy ilyet hogy fogsz találni 170 ért. 29 es biciklik túl vannak árazva használtba is, szerintem inkább nézz 26 ost, azoknak csak megy le az ára.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Teleszkóp nem reba hanem recon. Ez a recon acél becsúszós, nem alu, ez a legnagyobb különbség, azért ez jelentősen egyszerűbb holmi mint az alu becsúszós reba.
Az agyak XT helyett SLX, az SLX sajnos jóval gyengébb konstrukció mint az XT agy, nem egy kategória ugrás mint amit a nevéből sejtenénk.
A hajtóműve nem integrált cső tengelyes, hanem monoblokkos. Mondjuk ennél nem ilyen egyszerű a helyzet, mert a másikban az integrált csőtengelyesnek U profilú hajtókarja van, míg ennek Hollowtech üreges. Tehát a monoblokk miatt rosszabb (de az miatt sem annyira, mert octalinkes cső tengelyes monoblokk van benne, ami azért elég merev), a hollowtech kar miatt jobb. Nehéz eldönteni melyik hajtás a jobb.
Jah és egy eléggé alsó kategóriás shimano fék van rajta. Amivel mondjuk meg lehet állni, de nem egy könnyű darab. Azért a magura fék elég könnyű a másikon, kevésbé akarja az ember később lecserélni szerintem mint ezt a shimano féket.
Ezek azok amik jelentős változások az előbbi biciklihez képest. Szerintem túl sok a potenciálisan fejlesztést kívánó alkatrész, és annyival nem olcsóbb mint a másik.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Talán a giant a legszimpatikusabb, a cannondale se rossz, de az a hajtómű meg az a villa elég alap cuccok, nem valók egy ilyen bringába. Decathlonos Rockrider-t felejtsd el.
Hány centi magas vagy? Az enyém nem érdekel? [link]
Bár elvileg ma megnézi egy srác, szóval lehet ma elkel.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Mennyiért vetted meg? Hajtása rendben van, nem kopott? A villa az egy Marzocchi, a bomber az nem a típusa, egyébként az a villa se mai darab, a lock javítása nem biztos, hogy könnyű lesz, lehet, hogy alkatrészt nehéz lesz szerezni, meg az is lehet, hogy drága, de reméljük a legjobbakat. Én Budapesten a Probike-ot tudom ajánlani teló ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Megtaláltam a telód típusát, vagy ez: Marzocchi MX PRO ETA & TAS
Vagy ez: Marzocchi MX PRO SL
Évjárata 2006.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
20% felett vigyázni kell, ja, nekem is majdnem sikerült párszor, de még időben ráfeküdtem a kormányra és nem lett gond.
A telómat nekem is keményre fújták, következő héten vettem egy teleszkóppumpát és beállítottam a saját szájízem szerint, mert én is puhán szeretem.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Runner_fxr
Ármester
A láncát ellenőrizted nyúlásmérővel? Nálam ez az első ha használt gépet nézek, ha le van nyúlva, élből mínusz az árból egy lánc meg egy sor. Illetve onnantól kezdve már nehezen tudják azt bemagyarázni, hogy alig volt használva, mivel ugye a legtöbb használt gépet így hirdetik.
Ez a villa levegős, ha túl keményre van fújva, mármint nem a súlyodhoz, akkor nem is nagyon fog mozogni.
A Marzocchi weboldalán, ahonnan a villád típusát is linkeltem, ott a users manual, abban benne van, hogy adott súlyhoz mennyire kell fújni.Az igazat megvallva nem szeretem az olyan használt gépeket amik tiszta koszosak, látszólag nem törődtek velük, ez nem túl jó előjel. Mennyi pénzt adtál érte?
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
a deuter nagyon jó cuccokat gyárt, azzal nem igazán tudsz mellényúlni. 6-8 órára elég lehet, bár necces, ott már okosan kell pakolni, azért a kaja, és főleg a víz, ha azt is oda terezed, sokat tud ám foglalni.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
szjoci
őstag
Egy cipőben járunk! Én is nézegettem a deutereket, de végül az Endura back pack mellett döntöttem mert az egy "picit" nagyobb (18 literes). Érdemben nyilatkozni nem tudok róla mert még nem érkezett meg...
Üdv,
Joci[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Elnézést hogy beleszólok, de véleményem szerint így nem megállapítható egy átlag felhasználónál a leadott teljesítmény. Jóskabá felül a kerékpárra beállítja hogy milyen nehezen tekerje a gépet, eljut 50km-ig, majd beállítja könnyebbre és eljut 200km-ig. Viszont az adott árammennyiséget mégsem termelte meg, amire szüksége volt. Örülök hogy egyre többet gondolkoznak ezen, mert görgőzni szeretnék én is de úgy hogy hasznosan görgőzzek. Ne feleslegesen hogy elnyelje a dörzshajtás az erőm. Szóval szerintem ki kell tapasztalnia mindenkinek saját magának hogy miként tudja leadni a legtöbb hasznos teljesítményt leggazdaságosabban a szervezete számára.
-
Runner_fxr
Ármester
Én vagy a wtb-t venném vagy a contit 2.0-ás változatban.
Muton: Szerintem azért nem olyan csúnya az a cube, nem vitatom, hogy vannak szebb gépek is, pláne carbonból, de ez az amit most meg tudok venni, ha 1,5-2 millióm lenne bicajra nyilván tudnék választani elhiheted. De egyébként akkor is lehet Cube-ot vennék, pl ezt 1,6 millióért: [link] 10,9kg, 160mm rugóút!
Vagy talán ezt: [Yeti SB66C] ennek a gépnek csak a váza 1 millió körül van.
A másik meg, hogy nekem Enduro gép kell 150-160mm rugóúttal. Nem XC/marathon meg stb. Ezek közül mutass nekem még egy olyan gépet, ami listaáron 600 ezerért, ekkora rugóutat nyújt 14kg alatti tömeggel, mint a Cube Fritzz 160 HPA Pro!
Ja és szebben is néz ki, és persze 27.5-ös kerékkel.
Ezenkívül Cube-ot tudok nagykeráron venni, 450-ért tudom megvenni.
Gondolkodtam AM gépen is 140mm rugóúttal, de végül úgy döntöttem, jobb nekem az enduro, mert inkább a lejtőzést részesítem előnyben, súlyban meg a 140-es se könnyebb.
Egyébként ha 140mm-est vennék, ott már több hasonló árú alternatíva is lenne.
140-es gépből valószínűleg ezt venném chrome pirosban: Canyon Spectral AL 6.0
Vagy ezt: Bergamont Threesome SL 7.4 árban ez lenne a legjobb, mivel ezt a márkát forgalmazzuk, gyári áron megkapnám, ami kb félárat jelent.
Ami még baromi jó vétel lett volna az ez: YT Industries Wicked 650b ennek a 2013-as verziója volt kifutó áron 2000 euróért, de mire a pénzem meglett rá, elfogyott.Cube-al kapcsolatban azért azt se felejtsük el, hogy a Stereo és az alu megfelelője a Fritzz, igencsak jól szerepelnek az enduro versenyeken, Megavalanche stb.
Egyébként én meg az országútikkal vagyok úgy, hogy a kutyának nem kéne, de azért ingyen elfogadnék egy drágább darabot, menne is fel az apróra azzal a lendülettel.
[ Szerkesztve ]
-
Cadal
őstag
Jelenleg Continental Race King 2,0 gumijaim vannak, ezeket fogom hamarosan lecserélni, már megjöttek az új Racing Ralph EVO gumik. A contival is elégedett voltam mindaddig, amíg nem futottam bele homokba vagy nagyobb sárba. Pillanatok alatt eltömődött a minta és utána korcsolyapálya lett az út. Sokszor éreztem hogy instabil alattam a gép a rossz tapadás miatt. de voltak olyan esetek is, amikor már elterülve láttam magam a földön, de valahogy megkapaszkodott a conti és a halálból szedtem össze az egyensúlyomat. Mindenesetre ha teszteket olvasol arra figyelj, hogy amit linkeltem az EVO kategóriájú gumi. a Performance az gyengébb az EVOnál. Szal, jó gumi a conti is, de ezen az áron szerintem bestbye a Racing Ralph EVO.
ja igen a defekt: a sok defekt után váltottam defekttűrő belsőre azóta nincs gondom. Ha kapok egy defektet megállok, felpumpálom kicsit várok és már megyek is tovább.
[ Szerkesztve ]
-
TripleB
senior tag
Performance-t ne vegyél, nálam egy évet sem bírt ki. Ha nem sürgős, két hét múlva rendelek egy német webáruházból, ott legalább 5-6 ezret lehet spórolni akár guminként.
(#15441) Moric
Az EVO jó választás, meg az ára is nagyon jó!
Innen rendelek, ha nem jön össze a vétel.
[link][ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
---Lasali---
Közösségépítő
Nem szokták össze vissza variálni, ugyan olyat kéne előre és hátra is tenni.
A fémes jobban bírja a melegedést, igazán az akkor jó ha sütöd a féket a lefelékben, vadabb lejtőzésekhez. De zajos és kis sebességnél nem annyira erős a fékhatás csak ha szépen összekopik, egyébként meg zabálja a tárcsát.
A gyantás az meg puha, az nem bírja ha sütöd, mert megég, tárcsa kímélő, de hamarabb is kopik.
Szóval elvileg kellett volna a két fék tulajdonságai közt érezni ezeket a különbségeket. És szerintem-e szerint döntsd el hogy milyen kell neked, én a fél fémest ajánlanám inkább. -
Runner_fxr
Ármester
Attól is függ, hogy milyen terepviszonyok között használod és mennyire tartod karban, de az, hogy csak 1000 km-t bírna, egy baromság. Hobbi használat mellett, terepen kb 3000 km.
Aszfalton ennek duplája is lehet.
Meg az sem mindegy milyem kategóriából van a hajtás, de egy deore is sokáig kihúzhatja normál használat mellett. -
313313
addikt
Nekem 8-as rendszerrel csak város és túrázás 2000-3000 km-eket bírt ki a sor+ lánc kombó. Igaz 5-6k volt a lánc és sor, ebbe volt vegyesen sram, shimano, kmc....
Szerk: nem volt keresztbe váltás, száraz időben használom és karban is van tartva...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gitáros topic
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Energiaital topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó